abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37465297
Ik zat net RTL Nieuws te kijken en er kwam een item voorbij over het voorschrijven van libidoverlagende pillen voor pedo's op verlof.
Goeie zaak, was mijn eerste gedachte. Het lijkt me een van de ergste dingen die een ouder kan overkomen; dat een ander met z'n poten aan je kind zit.

Natuurlijk kwamen er voor- en tegenstanders aan 't woord. Op gegeven moment komt er een vertegenwoordiger in beeld van een stichting voor de acceptatie van pedofilie. What tha fuck???
Een stichting voor de acceptatie van pedofilie? Dat is toch gewoon een ziekte die niet te accepteren valt! Waar trekken we dan de grens in Nederland; moeten we maar oogluikend toestaan dat deze geesteszieken zich af en toe aan een kind vergrijpen omdat ze het simpelweg niet kunnen helpen...

RTL Nieuws

Ik denk dat het hier gaat om Stichting Martijn.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_37465366
err ok dit gaat idd wel erg ver...als t nu idd iets was wat op t randje was, seks met dieren ofzo..ok dan...

maar dis gewoon erover
pi_37465375
In nederland bestond er in de jaren '70 (of whatever) een heuse politieke beweging die pedofilie gewoon legaal wou maken.
Het ging dan wel om vrijwillige pedofilie natuurlijk, geen verkrachting van minderjarigen.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
  maandag 1 mei 2006 @ 20:35:53 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37465462
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
err ok dit gaat idd wel erg ver...als t nu idd iets was wat op t randje was, seks met dieren ofzo..ok dan...

maar dis gewoon erover
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_37466073
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:34 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
In nederland bestond er in de jaren '70 (of whatever) een heuse politieke beweging die pedofilie gewoon legaal wou maken.
Het ging dan wel om vrijwillige pedofilie natuurlijk, geen verkrachting van minderjarigen.
toch vind ik dat je mensen onder de 16 tegen hunzelf in bescherming moet nemen, niet dat iemand onder de 16 geen sex kan of mag hebben, maar niet met iemand die vele jaren ouder is, dat soort personen kunnen een grote overredingskracht hebben op deze mensen zodat ze zelf niet meer goed weten wat ze wel of niet écht willen.

Dus zelfs met wederzijdse toestemming zou het nog niet toegestaan mogen zijn.
  maandag 1 mei 2006 @ 21:04:43 #6
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_37466508
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:31 schreef Serendips het volgende:
Ik zat net RTL Nieuws te kijken en er kwam een item voorbij over het voorschrijven van libidoverlagende pillen voor pedo's op verlof.
Goeie zaak, was mijn eerste gedachte. Het lijkt me een van de ergste dingen die een ouder kan overkomen; dat een ander met z'n poten aan je kind zit.

Natuurlijk kwamen er voor- en tegenstanders aan 't woord. Op gegeven moment komt er een vertegenwoordiger in beeld van een stichting voor de acceptatie van pedofilie. What tha fuck???
Een stichting voor de acceptatie van pedofilie? Dat is toch gewoon een ziekte die niet te accepteren valt! Waar trekken we dan de grens in Nederland; moeten we maar oogluikend toestaan dat deze geesteszieken zich af en toe aan een kind vergrijpen omdat ze het simpelweg niet kunnen helpen...

RTL Nieuws

Ik denk dat het hier gaat om Stichting Martijn.
Niet dat ik het eens ben met pedofilie ofzo... maar hoe kan een ziekte niet te accepteren zijn?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_37466618
Dat iemand pedofiel is dat kan je, net als home-of hetero zijn, niet veranderen echter.....een pedofiel moet leren z,n lusten niet te bevredigen en leren dat ondanks zijn of haar geaardheid met hun poten van kinderen af moeten blijven.
pi_37467337
Ach, is het ook niet zo begonnen met homofilie?
pi_37468807
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:29 schreef Tarabass het volgende:
Ach, is het ook niet zo begonnen met homofilie?
Homofilie daar zijn geen kinderen bij betrokken en is een keuze waar alleen volwassenen bij betrokken zijn net zoals bij hetero,s.
  maandag 1 mei 2006 @ 22:12:54 #10
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_37468975
Goed nieuws voor de topicstarter: in Iran zijn laatst 2 pedofielen opgehangen. Om jouw woorden te gebruiken: "2 zieke mensen minder op de wereld"
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  maandag 1 mei 2006 @ 22:17:51 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37469192
de discussie zal je altijd houden alshet bij wet is gedefinieerd als een ziekte
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 1 mei 2006 @ 22:20:47 #12
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37469340
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Goed nieuws voor de topicstarter: in Iran zijn laatst 2 pedofielen opgehangen. Om jouw woorden te gebruiken: "2 zieke mensen minder op de wereld"
Als het praktiserende pedofielen zijn kan ik er best begrip voor opbrengen. Ik ben tegen de doodstraf, maar als ze daar iedereen doodmaken dan de pedo's eerst
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_37470774
wat ik niet begijp van praktiserende pedo's is dat ze niet begrijpen willen dat ze de kinderen beschadigen.

hebben ze geen geweten of zo ?
pi_37471508
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hebben ze geen geweten of zo ?
Cultuur schat... cultuur. Wij met z'n allen zeggen dat het niet mag, dat neemt niet weg dat een individu zich al dan niet aangetrokken kan voelen tot een minderjarig ander individu.

Maar even genuanceerd. Dit gaat dus over personen die vallen op andere personen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_37472519
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Cultuur schat... cultuur. Wij met z'n allen zeggen dat het niet mag, dat neemt niet weg dat een individu zich al dan niet aangetrokken kan voelen tot een minderjarig ander individu.

Maar even genuanceerd. Dit gaat dus over personen die vallen op andere personen zonder secundaire geslachtskenmerken.
wat heeft geweten met cultuur te maken . .. ik wil niet dom doen.. maar met gezond verstand begrijp je toch dat een kind niet op sex met een volwassene zit te wachten..

dat je de gevoelens hebt.. okay dan.. maar om er iets mee te doen.. is toch een ander verhaal

moet plots weer denken aan een discussie met een forumlid hier op fok.. die ook op kinderen valt.. ik kon hem maar niet aan het verstand krijgen dat hij hulp nodig heeft
pi_37473414
quote:
Wie zegt dat ik dat goed nieuws vind? Ik had het over libidoverlagende pillen...
En wie citeer je nu eigenlijk?
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:04 schreef RedDevil085 het volgende:
Niet dat ik het eens ben met pedofilie ofzo... maar hoe kan een ziekte niet te accepteren zijn?
In de zin van: mensen laten doen waar hun ziekte hen toe drijft, zonder deze mensen beperkingen op te leggen.
De vertegenwoordiger/oprichter/Martijn van Stichting Martijn die in de RTL nieuwsuitzending (1 mei, 19.30 uur) aan het woord komt, vindt libidoverlagende middelen dan ook geen goed idee en hij draagt daar werkelijk 'ontzettend goede argumenten' voor aan.
Ik bedoel dus het accepteren van pedofielen in hun natuurlijke doen en laten. Dat het verschijnsel bestaat, moet je inderdaad accepteren, maar dat betekent niet dat je de maatschappij niet tegen deze geesteszieken hoeft/ kunt/ wilt (te) beschermen.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  maandag 1 mei 2006 @ 23:42:24 #17
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_37473472
quote:
Goed nieuws voor de topicstarter: in Iran zijn laatst 2 pedofielen opgehangen.
Dat gaat Mohammed niet leuk vinden denk ik...
pi_37473489
Ik kan me ook niet vinden in dat iemand gevoelens heeft voor hetzelfde geslacht, daar zit echt een draadje los in iemands hoofd. Dat zelfde geld voor iemand die valt op niet geslachtrijpe personen.

'Normaal' gesproken schijnt een relatie er voor bedoeld te zijn om tot voortplanting te komen. In beide gevallen is dat niet het geval. Echter als je Homofilie zou accepteren moet je ook toegeven dat pedofilie bestaat... en 'normaal' gevonden moet worden.
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_37473824
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Skinkie het volgende:
'Normaal' gesproken schijnt een relatie er voor bedoeld te zijn om tot voortplanting te komen. In beide gevallen is dat niet het geval. Echter als je Homofilie zou accepteren moet je ook toegeven dat pedofilie bestaat... en 'normaal' gevonden moet worden.
Homofilie is in feite ook abnormaal in de letterlijke zin van het woord. Toch heb ik daar geen enkel probleem mee, want er worden geen andere mensen geschaad als homo's toegeven aan hun prikkels. Als pedo's echter hun zin kunnen doen, dan zijn een heleboel kinderen niet meer veilig.
pi_37474049
quote:

voorschrijven van libidoverlagende pillen voor pedo's op verlof.
Ik zie liever dat ze een pilletje van lood krijgen
pi_37474131
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Skinkie het volgende:
Ik kan me ook niet vinden in dat iemand gevoelens heeft voor hetzelfde geslacht, daar zit echt een draadje los in iemands hoofd. Dat zelfde geld voor iemand die valt op niet geslachtrijpe personen.

wat een onzin zeg

wat twee volwassenen doen is toch niet te vergelijken met sex met kinderen

ik snap niet dat homoseksualiteit er altijd weer bijgehaald wordt als het om pedofilie gaat

homoseksuelen doen niemand kwaad en jij hoeft dat niet lekker te vinden... gaat jou helemaal niets aan wat volwassenen met elkaar doen met wederzijdse toestemming.. das een privé kwestie.. daar ga jij gelukkig niet over

maar als het om kinderen gaat.. die kunnen niet voor zichzelf opkomen dat moeten wij de volwassenen doen
pi_37474166
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:50 schreef Serendips het volgende:
Als pedo's echter hun zin kunnen doen, dan zijn een heleboel kinderen niet meer veilig.
Dit is dus de onzin. Als een homo een willekeurige persoon iemand van het zelfde geslacht meeneemt naar huis en sexuele handelingen verricht is er nogsteeds spraken van aanranding dan wel verkrachting.

Waar het hier omgaat of het legaal is dat een 18+ een relatie heeft met 16-. (Of 12-) Bij wederzijdse toestemming.
pi_37474229
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Dit is dus de onzin. Als een homo een willekeurige persoon iemand van het zelfde geslacht meeneemt naar huis en sexuele handelingen verricht is er nogsteeds spraken van aanranding dan wel verkrachting.

Waar het hier omgaat of het legaal is dat een 18+ een relatie heeft met 16-. (Of 12-) Bij wederzijdse toestemming.
kinderen zijn niet wilsbekwaam en makkelijk te beinvloeden door volwassenen.. das een heel ander verhaal
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:01:49 #24
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_37474240
quote:

[..]

pi_37474243
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
das een privé kwestie.. daar ga jij gelukkig niet over
Drugs gebruik is ook een prive kwestie, ook illegaal. Evenals mishandeling. Gaat dus niet op.
pi_37474289
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:01 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Er wordt hierboven gezegt dat kinderen niet veilig meer zouden zijn als het legaal zou zijn om met kinderen sex te hebben. Dat is onzin.
pi_37474292
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:04 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

waarom noemt men het een ziekte, dat houdt in dat er een verklaring voor is en dus zielig?
Ben ik het dus niet mee eens
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37474326
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Er wordt hierboven gezegt dat kinderen niet veilig meer zouden zijn als het legaal zou zijn om met kinderen sex te hebben. Dat is onzin.
WAT???
ZEG JE NU? ga je dit goedpraten soms? Ik hoop toch van niet.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37474352
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:02 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Drugs gebruik is ook een prive kwestie, ook illegaal. Evenals mishandeling. Gaat dus niet op.
homosexualiteit is niet illegaal... ..jouw vergelijk gaat dus niet op

voor de wet is heterosexualiteit gelijk aan homosexualiteit

zo en nu jij weer
pi_37474391
quote:

[..]

sukkel, homo's en pedo's is iets anders, t gaat bij pedos's over 4 jarige kinderen, kik jij erop?
De Puta Madre
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:06:52 #31
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_37474417
volgens mij is pedofillie geen ziekte, maargoed

De man valt meestal op een rijpe jonge vrouw van tussen de 16 en 25 ofso met brede heupen enzo..

ook als je dus 45 bent, kan de man niks aan doen
Nothing to see here, carry on
pi_37474431
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

WAT???
Ik zeg dat de conclusie fout is. Lees mijn betoog eens. Worden er meer mannen verkracht nadat homosexualiteit legaal is geworden? Zouden er dus meer kinderen worden verkracht als pedosexualiteit gepractiseerd mag worden?

Ik praat niets goed, maar als je voor een selecte groep mensen sex in de prive scene goedpraat dat zeker biologisch gezien geestensziek is, ben je verkeerd bezig als je een andere groep geestenszieken probeert te genezen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:08:25 #33
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37474465
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:02 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Drugs zijn schadelijk voor de samenleving, denk aan ziekenhuisopnamen, minder productief. Mishandeling is vervelend voor degene die mishandeld wordt en daarom ook verboden. Hoewel ik het zelf vies vind als homo's op straat zoenen mogen ze van mij best samenzijn, zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen.

Als ze daarentegen anderen zouden willen misbruiken(zoals pedo's op normale kinderen geilen) die dat niet willen wordt het een ander verhaal, maar zolang niemand er last van heeft gaan ze hun gang maar.
pi_37474472
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:06 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

sukkel, homo's en pedo's is iets anders, t gaat bij pedos's over 4 jarige kinderen, kik jij erop?
helemaal mee eens

komt ook nog bij dat de meeste pedos vallen op kinderen van het andere geslacht

dus om homosexualiteit er bij te halen is net zo dom als om heterosexualiteit er bij te halen als we het over pedo;s hebben
pi_37474486
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:06 schreef RijstNatie het volgende:
volgens mij is pedofillie geen ziekte, maargoed

De man valt meestal op een rijpe jonge vrouw van tussen de 16 en 25 ofso met brede heupen enzo..

ook als je dus 45 bent, kan de man niks aan doen
wat niks zeggend, misschien weten je kippen t beter...
De Puta Madre
pi_37474490
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:07 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Ik zeg dat de conclusie fout is. Lees mijn betoog eens. Worden er meer mannen verkracht nadat homosexualiteit legaal is geworden? Zouden er dus meer kinderen worden verkracht als pedosexualiteit gepractiseerd mag worden?

Ik praat niets goed, maar als je voor een selecte groep mensen sex in de prive scene goedpraat dat zeker biologisch gezien geestensziek is, ben je verkeerd bezig als je een andere groep geestenszieken probeert te genezen.
wordt er meer drugs gebruikt sinds wiet gedoogd wordt?
pi_37474496
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:56 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ik zie liever dat ze een pilletje van lood krijgen
Daardoor zal persoon A snel verlost zijn van z'n pedofilie. Maar hoe zit het met persoon B? Die zal nooit naar een psych durven te stappen.
pi_37474508
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
homosexualiteit is niet illegaal... ..jouw vergelijk gaat dus niet op
Ga eens op bezoek in wat andere landen dan Nederland. Waar dat wel het geval is...
quote:
voor de wet is heterosexualiteit gelijk aan homosexualiteit

zo en nu jij weer
Voor de Nederlandse ja...

Dat iemand geilt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken maakt hem ziek omdat het niet dient tot voorplanting. Dat zelfde geldt voor homosexualiteit.

Weerleg deze stelling eens.
pi_37474512
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

wat niks zeggend, misschien weten je kippen t beter...
pfffffffffff ja zielig,
ook dat is zielig en erg fout, kippen misbruiken!
pi_37474553
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
wordt er meer drugs gebruikt sinds wiet gedoogd wordt?
[offtopic]technisch gezien minder, andere discussie[/offtopic]
pi_37474596
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

helemaal mee eens

komt ook nog bij dat de meeste pedos vallen op kinderen van het andere geslacht

dus om homosexualiteit er bij te halen is net zo dom als om heterosexualiteit er bij te halen als we het over pedo;s hebben
bij pedo's gaat t over kinderen, die hebben geen keuze bij de vriendelijke oom,
zeker als ze nog zo jong zijn.
De Puta Madre
pi_37474632
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Ga eens op bezoek in wat andere landen dan Nederland. Waar dat wel het geval is...
[..]

Dat iemand geilt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken maakt hem ziek omdat het niet dient tot voorplanting. Dat zelfde geldt voor homosexualiteit.

dat is makkelijk te weerleggen... alsof sex alleen voor de voortplanting is

jij mastrubeert zeker nooit..

homo's kunnen heel goed kinderen verwekken hoor.. geen enkel probleem

echter als het gaat om een vaste relatie of sex vinden ze mensen van het zelfde geslacht gewoon leuker.. heeft niets met ziekte te maken

echter pedo's die doen een ander kwaad.. beschadigen een kind.. en dat vind ik dus wel ziekelijk
pi_37474646
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

pfffffffffff ja zielig,
ook dat is zielig en erg fout, kippen misbruiken!
heet bakken onder de grill, dat zal ze leren. kippen, TTTsss.
De Puta Madre
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:14:17 #44
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37474660
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:07 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Nee er worden niet meer mannen verkracht, want deze mannen kunnen elkaars behoeften bevredigen en kunnen een normale volwaardig volwassen relatie met elkaar hebben. Net zo goed als niet alle hetromannen vrouwen verkrachten omdat ze op een normale manier aan hun trekken kunnen komen, als er bijna geen vrouwen meer zouden zijn is de kans groter dat mannen zich inderdaad minder netjes gaan gedragen.

Als mensen daarentegen op kinderen vallen kan dit nooit een volwassen en volwaardige relatie zijn omdat de ene veel ouder is dan de andere, daarnaast horen kinderen niet met zulke dingen bezig te zijn, en mag je ze daar niet mee lastig vallen.

Als jij niet een verschil ziet tussen 2 gelijkwaardige individuen en een volwassene en een kind ben je niet helemaal goed bij je hoofd.
pi_37474753
quote:
Je hanteert wel een bijzonder ruime opvatting van het begrip 'verkrachting'.
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef Skinkie het volgende:
Ik heb het ook niet over een 19-jarige die het met een 14-jarige wil doen, maar over het beschermen van minderjarigen tegen de drang en overredingskracht van volwassen met een seksuele voorliefde voor kinderen die nog niet volwaardig kunnen oordelen en beslissen inzake seksuele omgang.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:18:12 #46
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37474771
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Skinkie het volgende:

[..]

[..]

Niet op "normale" dingen geilen maakt je niet ziek, hoogstens anders. En niemand zal ontkennen dat homo's anders zijn dan hetro's. Het is inderdaad onnatuurlijk om op mensen van hetzelfde geslacht te vallen, net als het onnatuurlijk is om op kinderen te vallen. Het grote verschil zit hem in de gevolgen, niemand heeft last van homo's dus waarom zou je deze iets verbieden? Alle homo's zijn het eens en doen het vrijwillig.

Pedo's daarentegen hebben ook een afwijking, alleen die hebben er kleine kinderen voor nodig, en die willen het niet vrijwillig en hebben er de rest van hun leven last van.
pi_37474805
wat ik bedoel, ongelijk waardige verhouding, fout dus, t zal goddomme je kind zijn dat ff geneukt wordt door een volwassen man.

wat is de kick?
De Puta Madre
pi_37474837
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:14 schreef Arnold_fan het volgende:
Als mensen daarentegen op kinderen vallen kan dit nooit een volwassen en volwaardige relatie zijn omdat de ene veel ouder is dan de andere, daarnaast horen kinderen niet met zulke dingen bezig te zijn, en mag je ze daar niet mee lastig vallen.

Als jij niet een verschil ziet tussen 2 gelijkwaardige individuen en een volwassene en een kind ben je niet helemaal goed bij je hoofd.
Volgens mij heb jij het fenomeen cultuur nog niet helemaal door. Als jij, een groep, vindt dat er geen volwaardige relatie mogelijk is, is dat je goed recht. Aangezien het recht van de meerderheid geldt in een democratie zal er dus ook regulatie (wetgeving) naar worden gemaakt.

Als je vindt dat sex 'for fun' is. Mag dat natuurlijk. Maar is alleen het onkennen van een biologisch feit dat uiteindelijk de mannetjes en vrouwtjes samen overleven. In die analogie kan een hetro relatie met een klein kind, daar hoeft nog steeds geen sex bij te komen kijken, ook tot voortplanting zorgen.

Echt het zal mij een worst zijn wie het met wie doet Daar maak ik me niet druk om. Maar kom niet aan met culturele drogredenen.
pi_37474910
Ik denk dat we een onderscheid moeten maken tussen pedofilie en pedoseksualiteit.

Er dient onderscheid gemaakt te worden tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Het eerste slaat op het zich seksueel aangetrokken voelen te kinderen, het tweede op het daadwerkelijk hebben van seks met kinderen. In het dagelijks gebruik wordt heel vaak ten onrechte van pedofiel en pedofilie gesproken als men pedoseksueel of pedoseksualiteit bedoelt.

Voor de duidelijkheid: datgene wat ik afkeur is pedoseksualiteit. Zo lang pedofielen niet toegeven aan hun prikkels, lijkt me dat er geen probleem is. Maar de vraag is; hoe lang kan een pedofiel zich inhouden?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:24:56 #50
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37474982
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:20 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het fenomeen cultuur nog niet helemaal door. Als jij, een groep, vindt dat er geen volwaardige relatie mogelijk is, is dat je goed recht. Aangezien het recht van de meerderheid geldt in een democratie zal er dus ook regulatie (wetgeving) naar worden gemaakt.
(..)
Echt het zal mij een worst zijn wie het met wie doet Daar maak ik me niet druk om. Maar kom niet aan met culturele drogredenen.
Volgens mij weet jij niet wat democratie is, dat is dat de meerderheid regeert en rekening houd met de minderheid en gezien het feit dat homo's niemand tot last zijn is er geen enkele reden om dat te verbieden.
pi_37475024
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:18 schreef Arnold_fan het volgende:
Pedo's daarentegen hebben ook een afwijking, alleen die hebben er kleine kinderen voor nodig, en die willen het niet vrijwillig en hebben er de rest van hun leven last van.
Heb je die knaap van martijn vandaag gezien op RTL? Die was dus Homo en 'Pedo'. En kon zijn gevoelens onderdrukken. Zolang het blijf bij samen zwemmen en badmintonnen lijkt me zoiets vrij ontschuldig.

Waar de hele samenleving (en dus ook kinderen) last van hebben zijn zedendeliquenten die je zoon, dochter, man, vrouw, tegen hun wil verkracht of betast.

Wat Martijn lijkt te betogen is dat het hard gemaakt moet worden dat er best een relatie kan zijn met wederzijds respect. Zonder dat je te maken hebt met een man/vrouw die kind na kind verslint.
pi_37475061
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:20 schreef Skinkie het volgende:

In die analogie kan een hetro relatie met een klein kind, daar hoeft nog steeds geen sex bij te komen kijken, ook tot voortplanting zorgen.
Hoe bedoel je?
pi_37475086
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:24 schreef Arnold_fan het volgende:
Volgens mij weet jij niet wat democratie is, dat is dat de meerderheid regeert en rekening houd met de minderheid en gezien het feit dat homo's niemand tot last zijn is er geen enkele reden om dat te verbieden.
Wat gaan we doen om rekening houden met de gemiddelde pedofiel?
pi_37475148
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef Skinkie het volgende:
Wat Martijn lijkt te betogen is dat het hard gemaakt moet worden dat er best een relatie kan zijn met wederzijds respect. Zonder dat je te maken hebt met een man/vrouw die kind na kind verslint.
En hoe zit het dan met kinderen van 8 jaar die lichamelijk en emotioneel nog niet rijp zijn om een (seksuele) relatie aan te gaan?
pi_37475197
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef Serendips het volgende:
Hoe bedoel je?
Mijn hypothese is dat pedofilie een afwijking is waar het ouderschap in de beschermende zin door een of andere hersen abnormaliteit gelinkt is aan sexualiteit. In principe kan iemand dus een vaste relatie hebben met een kind en opgaan in de belevingswereld van het kind, totdat het kind op een zelfde niveau komt als de pedofiel. Bijvoorbeeld als het in de pubertijd raakt en wil experimenteren. Mocht een relatie standhouden zou dit nog best een gezonde biologische relatie kunnen zijn.
pi_37475227
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:31 schreef Serendips het volgende:
En hoe zit het dan met kinderen van 8 jaar die lichamelijk en emotioneel nog niet rijp zijn om een (seksuele) relatie aan te gaan?
Dat dekt het begrip verkrachting toch nogsteeds af?
pi_37475274
Ik heb niets tegen die stichting. Wel als ze het misbruiken van kinderen gaan aanmoedigen, want dat spoort gewoon niet.
Maar mensen die pedofiel zijn, maar bewust die gevoelens onderdrukken en dus géén kinderen misbruiken... Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_37475276
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef Skinkie het volgende:
We laten hem in z'n waarde en houden hem in de gaten?
Iemand die een ziekelijke neiging heeft om inbreuk te maken op de rechten van kinderen kan niet helemaal vrij gelaten worden in z'n doen en laten. Monitoren dus, wat mij betreft...

En bedenk: als een kind misbruikt is, is het al te laat......Als het kalf verdronken is, dempt men de put.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:36:52 #59
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37475299
quote:

[..]

We houden er inderdaad rekening mee, hij wordt dus niet gelijk in de fik gestoken bijvoorbeeld. Echter het rekening houden met gaat niet zover dat je toe moet staan dat hij kinderen gaat misbruiken.

Ik hoop dat je deze discussie niet serieus bedoelt? Het leven van een kind is kapot als hij/zij is misbruikt door een volwassene
pi_37475411
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:35 schreef Sade het volgende:
Ik heb niets tegen die stichting. Wel als ze het misbruiken van kinderen gaan aanmoedigen, want dat spoort gewoon niet.
Amen, dan wordt het weer 'gehyped'. Vreselijk raar in deze context, maar het schijnt dat iedereen alles op sexueel gebied moet proberen om er bij te horen... (die een keer anaal op BNN zojuist)
quote:
Maar mensen die pedofiel zijn, maar bewust die gevoelens onderdrukken en dus géén kinderen misbruiken... Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Heb ik ook. Ook voor iedere alcoholist die gestopt is.
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:35 schreef Serendips het volgende:
We laten hem in z'n waarde en houden hem in de gaten?
Iemand die een ziekelijke neiging heeft om inbreuk te maken op de rechten van kinderen kan niet helemaal vrij gelaten worden in z'n doen en laten. Monitoren dus, wat mij betreft...

En bedenk: als een kind misbruikt is, is het al te laat......Als het kalf verdronken is, dempt men de put.
Kijk ik trek mijn beargumentatie iets breder. Verkrachters zijn wat mij betreft 1 groep, niet iemand die valt op ouderen, kinderen of volwassenen. Die hele groep moet worden 'gemonitord' en niet alleen een select groepje aanstippen.
pi_37475438
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:32 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Mijn hypothese is dat pedofilie een afwijking is waar het ouderschap in de beschermende zin door een of andere hersen abnormaliteit gelinkt is aan sexualiteit.
Snap je deze zin zelf?
quote:
In principe kan iemand dus een vaste relatie hebben met een kind en opgaan in de belevingswereld van het kind, totdat het kind op een zelfde niveau komt als de pedofiel. Bijvoorbeeld als het in de pubertijd raakt en wil experimenteren. Mocht een relatie standhouden zou dit nog best een gezonde biologische relatie kunnen zijn.
Je zegt dus dat een kind van vier rustig een intieme band kan hebben met de 30-jarige buurman en dat tegen de tijd dat het kind volwassen wordt er een volwaardige relatie kan onstaan?

Sorry, I don't buy it. Hoe stel je je een relatie voor tussen een kind en een volwassene voor? Jonge kinderen zijn verstandelijk ook helemaal nog niet in staat om een partner-partner relatie met iemand aan te gaan.
pi_37475608
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:41 schreef Skinkie het volgende:
Kijk ik trek mijn beargumentatie iets breder. Verkrachters zijn wat mij betreft 1 groep, niet iemand die valt op ouderen, kinderen of volwassenen. Die hele groep moet worden 'gemonitord' en niet alleen een select groepje aanstippen.
Ik hoop ook dat iedereen in de gaten gehouden wordt. Ik kijk er ook wel voor uit dat ik me niet op plaatsen en in situaties begeef waar ik verkracht zou kunnen worden. Potentiële verkrachters lopen overal rond.

Ik mag toch wel aannemen dat je het verschil inziet met kinderen. Ik kan wel uitkijken en weet dat er sexual predators in deze maatschappij vertoeven, maar dat is nog niet tot naieve kindergeestjes doorgedrongen. Kinderen verdienen dus extra bescherming. Pedofielen (die mogelijk ook pedoseksueel zijn) verdienen dus extra aandacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Serendips op 02-05-2006 01:01:46 ]
pi_37475651
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:42 schreef Serendips het volgende:
Snap je deze zin zelf?
De zin en de inhoud. Hypothese is een (nog) niet onderzocht wetenschappelijk vraagstuk De hersenen hebben een aantal centra waarin genetisch informatie is opgeslagen over wat voor gedrag er moet worden uitgevoerd op wat voor moment (genotype). Als je het instinct wil noemen mag dat. Ook een groot gedeelte wordt bepaald door de leef omgeving dit is het fenotype.

Stel nu eens dat de instincten in elkaar verstrengeld zijn geraakt tijdens de ontwikkeling. Hoe laat ik hierbij in het midden. Kan iemand ontstaan die ouderlijke sexuele gevoelens heeft voor jongere kinderen.
quote:
Je zegt dus dat een kind van vier rustig een intieme band kan hebben met de 30-jarige buurman en dat tegen de tijd dat het kind volwassen wordt er een volwaardige relatie kan onstaan?

Sorry, I don't buy it. Hoe stel je je een relatie voor tussen een kind en een volwassene voor? Jonge kinderen zijn verstandelijk ook helemaal nog niet in staat om een partner-partner relatie met iemand aan te gaan.
Zoals die man bij martijn zij. Gewoon de standaard dingen die kinderen leuk vinden als ze klein zijn: badmintonnen, spelen, whatever doe je met een kind van 8? Balletje trappen. (Zwemmen vind ik een beetje te stigmatiserend in dit geheel omdat dat door de reageerders hier gelijk weer als 'sexueel' wordt ervaren).

Dat kind wordt 15 en de buurman is nogsteeds iemand waar het 'kind' gevoelens voor kan krijgen. Kijk als het kan bij 20 vs 50 kan het zeker bij de buurman van 35 jaar die na twaalf jaar (gerekend vanaf 8) 47 is.
pi_37475671
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Heb je die knaap van martijn vandaag gezien op RTL? Die was dus Homo en 'Pedo'. En kon zijn gevoelens onderdrukken. Zolang het blijf bij samen zwemmen en badmintonnen lijkt me zoiets vrij ontschuldig.

Waar de hele samenleving (en dus ook kinderen) last van hebben zijn zedendeliquenten die je zoon, dochter, man, vrouw, tegen hun wil verkracht of betast.

wat is dan de meerwaarde voor de pedo?

als je geen sex hebt met een kind, waarom wil je dan uren doorbrengen met perse een kind?
als je niet de ouder of verzorgerrol wilt, maar het gaat om fysieke aantrekkingskracht?

hij kan alleen maar kijken, en zo aan zijn trekken komen?

een vriendschap met een klein kind is natuurlijk larie, met een kind kun je niet op gelijk niveau communiceren, interesses etc liggen op een compleet ander vlak.

ik zie pedo's vaak zeggen "het gaat niet om de sex, het is liefde, en wat is er nu mooier dan liefde"

maar het is geen platonische liefde, dat moet het zijn, omdat het niet anders mag en kan.
het gaat de pedo specifiek om het nog niet volgroeide lichaam, en vroegrijp kind is niet interessant.

als het puur om liefde ging, los van dat onontwikkelde lijf, dan boeide die gedwongen onthouding niet, dan boeide een te volgroeid lijf niet en werd er ook niet "gehouden" van compleet onbekende kinderen.

het is gewoon in eerste instantie lust en de enige reden dat ze zich inhouden is de pakkans.

veel zien maar al te graag in een glimlach of anderszins sexloze toenadering of kinderlijke eerste nieuwsgierigheid, zoals doktertje spelen, een teken dat het kind zelf uit is op meer " ze kwam zelf op schoot zitten, en drukte me een zoen op de mond"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37475747
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:50 schreef Serendips het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat je het verschil inziet met kinderen. Ik kan wel uitkijken en weer dat er sexual predators in deze maatschappij vertoeven, maar dat is nog niet tot naieve kindergeestjes doorgedrongen. Kinderen verdienen dus extra bescherming. Pedofielen (die mogelijk ook pedoseksueel zijn) verdienen dus extra aandacht.
Sorry, maar hier ben ik het echt niet mee eens. Of een vrouw van 26 wordt verkracht of een kind van 8, ze zijn beide voor het leven getraumatiseerd. Daarbij is iedere ouder (hopelijk) even allert als jou als je in een parkje loopt. En hebben ze hun kinderen uitgelegd dat ze alleen met mama en papa mee mogen gaan en niet met de buurman.

milagro: als jij vriendschap niet zonder sex kan zien, vind ik jou best eng. de winsituatie voor die bedreffende pedo is die kinderen zien. dat schijnen ze even leuk te vinden als homo's die naar andere homo's in leuke pakjes kijken.

overigens als je het aankan, geenstijl postte ooit een link naar het 'meisjes-forum' gewoon om je eens in te lezen dat sommige het oprecht leuk vinden om naar jou of mijn kinderen te kijken. Dat jij je kind niet wilt profileren als lustobject, a la. Dat 55 jarige mannen op jouw user icon zich zitten te vermaken mag je ook niet leuk vinden, maar het gebeurd wel.
pi_37475823
Misschien kan het wel vanuit het perspectief van de pedofiel, maar vanuit het perspectief van het kind niet. Ik snap dat een pedo zich aangetrokken voelt tot een kinderlichaam en kindergeest, maar het zal andersom nooit het geval zijn. Een kind is nog niet in staat om op die manier van een volwassene te houden.

En welke ouder zou het goed vinden om een pedo op die manier in het leven van z'n kind te laten participeren? Het gaat hier om een abnormaliteit/ een ziektebeeld waar kinderen enorm door geschaad kunnen worden als er aan toegegeven wordt.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:01:51 #67
85041 Zeeuwtje
Hoezo Noordbevelandse Mafia?
pi_37475863
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:52 schreef Skinkie het volgende:

[..]

De zin en de inhoud. Hypothese is een (nog) niet onderzocht wetenschappelijk vraagstuk De hersenen hebben een aantal centra waarin genetisch informatie is opgeslagen over wat voor gedrag er moet worden uitgevoerd op wat voor moment (genotype). Als je het instinct wil noemen mag dat. Ook een groot gedeelte wordt bepaald door de leef omgeving dit is het fenotype.

Stel nu eens dat de instincten in elkaar verstrengeld zijn geraakt tijdens de ontwikkeling. Hoe laat ik hierbij in het midden. Kan iemand ontstaan die ouderlijke sexuele gevoelens heeft voor jongere kinderen.
[..]

Zoals die man bij martijn zij. Gewoon de standaard dingen die kinderen leuk vinden als ze klein zijn: badmintonnen, spelen, whatever doe je met een kind van 8? Balletje trappen. (Zwemmen vind ik een beetje te stigmatiserend in dit geheel omdat dat door de reageerders hier gelijk weer als 'sexueel' wordt ervaren).

Dat kind wordt 15 en de buurman is nogsteeds iemand waar het 'kind' gevoelens voor kan krijgen. Kijk als het kan bij 20 vs 50 kan het zeker bij de buurman van 35 jaar die na twaalf jaar (gerekend vanaf 8) 47 is.
Je kan mij niet wijsmaken dat jij zelf een ouder bent.... je zou als ouder nooit kunnen accepteren dat een pedo met de beste intenties tijd met je kind wil spenderen. Dit om het feit dat er een hele kleine kans zou zijn dat die pedo de verleiding niet kan weerstaan en toch effe het kind wil introduceren tot sexuele praktijken. Dat is kritiek aan deze hele materie, naast het feit dat kinderen in de leeftijd dat ze aantrekkelijk zijn voor pedos nog niet emotioneel klaar zijn voor sex.
Tevens gaat je hele "later een sexuele relatie opbouwen" theorie niet op omdat zodra het kind "groot" is ze niet meer aantrekkelijk is voor de pedofiel.
pi_37475864
quote:

[..]

Niks!
pi_37475876
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:01 schreef Zeeuwtje het volgende:

[..]

Je kan mij niet wijsmaken dat jij zelf een ouder bent.... je zou als ouder nooit kunnen accepteren dat een pedo met de beste intenties tijd met je kind wil spenderen. Dit om het feit dat er een hele kleine kans zou zijn dat die pedo de verleiding niet kan weerstaan en toch effe het kind wil introduceren tot sexuele praktijken. Dat is kritiek aan deze hele materie, naast het feit dat kinderen in de leeftijd dat ze aantrekkelijk zijn voor pedos nog niet emotioneel klaar zijn voor sex.
Tevens gaat je hele "later een sexuele relatie opbouwen" theorie niet op omdat zodra het kind "groot" is ze niet meer aantrekkelijk is voor de pedofiel.
idem!
pi_37475928
quote:
Daar heb je een punt. Het blijft echt zinloos zo'n relatie.
Ik zeg: ook pedofielen uit de buurt van kinderen houden, je weet nooit of ze pedoseksueel zijn...
pi_37475973
quote:
Dit om het feit dat er een hele kleine kans zou zijn dat die pedo de verleiding niet kan weerstaan en toch effe het kind wil introduceren tot sexuele praktijken. Dat is kritiek aan deze hele materie, naast het feit dat kinderen in de leeftijd dat ze aantrekkelijk zijn voor pedos nog niet emotioneel klaar zijn voor sex.
Ik zou mijn kinderen liever aan een 'onthoudend' lid van martijn meegeven dat ik zou kennen dan aan een wildvreemde. Met de NADRUK dat ik bijvoorkeur zelf tijd maak, als ik kinderen onder mij had staan. Kinderen krijg je, en je hebt ze niet om weg te geven.
quote:
Dat is ook bullshit. Wil jij zeggen dat je opa niet meer van oma houdt omdat ze er ouder uitziet?

Overigens als je het hebt over een zedendeliquent die kind na kind 'pakt', dan gaat het niet op nee, maar daar ging het voorbeeld niet over.
pi_37476072
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:05 schreef Serendips het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Het blijft echt zinloos zo'n relatie.
Ik zeg: ook pedofielen uit de buurt van kinderen houden, je weet nooit of ze pedoseksueel zijn...
is er enig verschil? Oh wacht de een denkt aan naakte lijfjes en de ander rukt erop?
Sorry hoor gaat er bij mij niet in dat er verschil of gradaties zijn in deze
pi_37476117
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
is er enig verschil? Oh wacht de een denkt aan naakte lijfjes en de ander rukt erop?
Ach ik heb persoonlijk liever dat iemand poppetjes tekent en zich daarop afrukt in de al eerder genoemde 'prive-scene' dan dat het in de practijk wordt gebracht in het speeltuintje achter je huis.

Maar goed, ik kan het ook mis hebben.
pi_37476141
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:07 schreef Skinkie het volgende:
Dat is ook bullshit. Wil jij zeggen dat je opa niet meer van oma houdt omdat ze er ouder uitziet?

Overigens als je het hebt over een zedendeliquent die kind na kind 'pakt', dan gaat het niet op nee, maar daar ging het voorbeeld niet over.
Pedofielen vallen op kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Ik weet niet of ze daarnaast ook in volwassenen geinteresseerd zijn, maar natuurlijk niet primair.

Homofielen vallen op mensen van hetzelfde geslacht. Het kan zijn dat ze ook mensen van het andere geslacht seksueel aantrekkelijk vinden, maar niet primair (tenzij bi).

De vergelijking met opa en oma gaat niet op; dat is appels met peren vergelijken...Opa valt op oma en daar speelt het geslachtsrijpheidsargument geen rol. Leeftijd dus ook niet...
pi_37476151
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:57 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Sorry, maar hier ben ik het echt niet mee eens. Of een vrouw van 26 wordt verkracht of een kind van 8, ze zijn beide voor het leven getraumatiseerd. Daarbij is iedere ouder (hopelijk) even allert als jou als je in een parkje loopt. En hebben ze hun kinderen uitgelegd dat ze alleen met mama en papa mee mogen gaan en niet met de buurman.

milagro: als jij vriendschap niet zonder sex kan zien, vind ik jou best eng. de winsituatie voor die bedreffende pedo is die kinderen zien. dat schijnen ze even leuk te vinden als homo's die naar andere homo's in leuke pakjes kijken.
zeg, leg me geen woorden in de mond ajb.

vriendschap met een klein kind door een volwassene is geen gelijkwaardige vriendschap, het is een ouder/verzorger rol, die je dan inneemt.

als pedo's het vooral om de vriendschap gaat, hoeven ze ook niet te loeren naar foto's van naakte kinderlijfjes, natuurlijk.

wat is de meerwaarde voor een volwassen vent om een relatie aan te gaan met een klein kind, die hem toch vooral als ouder/vader figuur zal zien, een vriendschap waarbij er geen sprake is van gelijkheid, geen gedeelde ervaringen, geen gelijkwaardige gesprekstof, geen uitwisseling van ideeën, discussies etc etc.

als je jezelf puur als ouder/verzorger ziet is het anders, maar de pedo wil meer dan dat, hij raakt ook opgewonden van een kind, een kinderlijf.

ik heb geen vriendschap met mijn kinderen, ik ben hun ouder, zijn mijn kinderen, vriendschap delen ze met leeftijdgenootjes.
ik heb ook geen vriendschappen met de vrienden van mijn kinderen.

een volwassen man die perse een kind kiest om daar uren mee samen te zijn, een kind dat niet zijn kind is, en een kind waarvoor er geen ouder/kind gevoelens zijn, wil meer dan vriendschap.

als het echt liefde was, platonisch, vriendschappelijk, maakte het dus geen moer uit hoe oud de ander is, maar dat maakt wél uit, want er hoort een bijbehorend onvolgroeid lichaam bij.

hoeveel pedo's blijven geinteresseerd in hun object of desire als het groter wordt?
niet veel dus, zo niet geen een.

het is lust in eerste instantie, met liefde als vals excuus, om het mooier te maken dan het is.
pi_37476169
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:

Oh wacht de een denkt aan naakte lijfjes en de ander rukt erop?
Dat is het enige verschil. Daarom beide uit buurt houden van kinderen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:18:49 #77
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37476199
quote:

[..]

Ik zou mijn kinderen liever aan een 'onthoudend' lid van martijn meegeven dat ik zou kennen dan aan een wildvreemde. Met de NADRUK dat ik bijvoorkeur zelf tijd maak, als ik kinderen onder mij had staan. Kinderen krijg je, en je hebt ze niet om weg te geven.
[..]
Dus jij wilt je kind wel blootstellen aan dat gevaar? Het blijft een feit dat er een duidelijk machtsverschil is tussen een volwassene en een kind, en als de volwassene dan sexuele gevoelens heeft voor je kind is het schandelijk als je zo je kind meegeeft.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:22:27 #78
85041 Zeeuwtje
pi_37476266
quote:

De vergelijking met Opa en Oma gaat niet op omdat meestal zo'n langdurige relatie is gebaseert op meer dan alleen sex.
Gezien van het relatie oogpunt heeft een pedofiel geen enkele reden om een serieuze relatie op te bouwen met een kind naast het feit dat hij "geil" wordt van kinderen.
Dat is pedofilie, je wordt geil van kinderen die zich nog niet in de pubertijd bevinden.
pi_37476332
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:16 schreef milagro het volgende:
wat is de meerwaarde voor een volwassen vent om een relatie aan te gaan met een klein kind, die hem toch vooral als ouder/vader figuur zal zien, een vriendschap waarbij er geen sprake is van gelijkheid, geen gedeelde ervaringen, geen gelijkwaardige gesprekstof, geen uitwisseling van ideeën, discussies etc etc.
Waar vent stond had ook vrouw kunnen staan. Maar ik ben het niet met je eens dat er geen gesprekstof is. Ik ben altijd erg geinteresseerd in wat een kind te vertellen heeft. Zijn of haar perceptie van de wereld.

Dat maakt me echt geen pedo!

Ik hoe sta jij tegenover mannen en vrouwen in het onderwijs, het kinder amusement (clowns, sinterklaas, etc.), etc.?

Gezonde kijk op met wie je kinderen omgaat natuurlijk Ook weer niet gelimiteerd tot leeftijd, maar door algemeen handelen.
pi_37476339
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:16 schreef Serendips het volgende:

[..]

Dat is het enige verschil. Daarom beide uit buurt houden van kinderen.
idem dito!
pi_37476356
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:18 schreef Arnold_fan het volgende:
Dus jij wilt je kind wel blootstellen aan dat gevaar? Het blijft een feit dat er een duidelijk machtsverschil is tussen een volwassene en een kind, en als de volwassene dan sexuele gevoelens heeft voor je kind is het schandelijk als je zo je kind meegeeft.
Ik wil m'n kinderen helemaal niet blootstellen aan gevaar, lees dat nadruk eens even beter. Maar als ik zou moeten kiezen kies ik wel het minst slechte.
pi_37476393
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:27 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Ik wil m'n kinderen helemaal niet blootstellen aan gevaar, lees dat nadruk eens even beter. Maar als ik zou moeten kiezen kies ik wel het minst slechte.
je gaat de kat toch niet op het spek binden?
pi_37476405
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:22 schreef Zeeuwtje het volgende:
De vergelijking met Opa en Oma gaat niet op omdat meestal zo'n langdurige relatie is gebaseert op meer dan alleen sex.
Precies zou zomaar kunnen gebeuren onder de kleine populatie van de groep. In Nederland niet natuurlijk daar wordt het eerder afgekeurd.
quote:
Gezien van het relatie oogpunt heeft een pedofiel geen enkele reden om een serieuze relatie op te bouwen met een kind naast het feit dat hij "geil" wordt van kinderen.
Dat is pedofilie, je wordt geil van kinderen die zich nog niet in de pubertijd bevinden.
Die geilheid is alleen een methode om je te binden aan je soulmate. Er is ook nog zoiets als 'trouw' zijn.

Maar nuancering is ook weer eens een sleutelwoord.
pi_37476437
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
je gaat de kat toch niet op het spek binden?
En je wilt je kind wel meegeven aan een onbekende wildvreemde?! Liever iemand die duidelijk een grens heeft gesteld als iemand waar je totaal niets van af weet. Een ding weet je zeker met die martijn-figuur. Hij behandelt kinderen wel met respect en liefde, daar kunnen sommige ouders nog best wat van leren (no offence).
pi_37476455
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:25 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Waar vent stond had ook vrouw kunnen staan. Maar ik ben het niet met je eens dat er geen gesprekstof is. Ik ben altijd erg geinteresseerd in wat een kind te vertellen heeft. Zijn of haar perceptie van de wereld.

Dat maakt me echt geen pedo!

Ik hoe sta jij tegenover mannen en vrouwen in het onderwijs, het kinder amusement (clowns, sinterklaas, etc.), etc.?

Gezonde kijk op met wie je kinderen omgaat natuurlijk Ook weer niet gelimiteerd tot leeftijd, maar door algemeen handelen.
je trekt oneerlijke vergelijkingen, een leraar is een verzorger, een opvoeder.

een entertainer is een afstandelijk en tijdelijk aanwezig persoon, die richt zich niet op 1 kind, er is geen intimiteit, geen 1 op 1 samenzijn, de man maakt een grap, pakt zijn spullen en gaat naar huis, het is zijn werk.

een pedofiel wil geen vriendschap met een 17 jarige met secundaire geslachtskenmerken, hij wil een "vriendschap" met een onvolgroeid lijfje, de eigenaar daarvan, het gaat hem specifiek om die leeftijd.

als een pedo het niet om de lust ging, had hij ook geen behoefte aan intieme aanrakingen, fantasieën, geen plaatjes om zich aan te verlekkeren, niets van dat al.

dan had hij niets te onderdrukken, en viel er voor de rest niets te accepteren, maar zo is het dus niet.

de pedofiel wil meer, maar mag niet meer, en leest niet zelden net even te graag een zekere beladen toenadering van het kind uit, in een volkomen onschuldig gebaar of gedrag.

de pedo doet niets, omdat het niet mag, de pakkans te groot is, en hij dan iedere kans op puur op afstand loeren al zal moeten ontberen.

de pedo houdt zich in.
vriendschap heeft niets met je inhouden te maken, je lusten onderdrukken.
zodra je dat moet, ben je het stadium van platonische vriendschap allang voorbij
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:35:04 #86
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_37476474
Zeggen dat pedofielen (in de zin van niet-pedosexuelen) alleen maar vriendschap willen met een kind en geen sex, is hetzelfde als zeggen dat een hetro sexuele man alleen maar vriendschap met een vrouw wil maar nooit aan sex zou denken/willen. Volgens mij kun je de "groep" waarop je als persoon valt nooit helemaal los zien van sex, daar val je immers op.
lege ton
pi_37476552
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:32 schreef Skinkie het volgende:
En je wilt je kind wel meegeven aan een onbekende wildvreemde?! Liever iemand die duidelijk een grens heeft gesteld als iemand waar je totaal niets van af weet. Een ding weet je zeker met die martijn-figuur. Hij behandelt kinderen wel met respect en liefde, daar kunnen sommige ouders nog best wat van leren (no offence).
Dat is het 'm nu juist. Je weet niet of die mensen een grens hebben gesteld.
En als ze al een grens hebben gesteld, dan nog zal ik me altijd afvragen of ze er niet toch een keer over heen zouden kunnen gaan. Je gaat je kind toch niet moedwillig aan pedofielen met een grens blootstellen? Wat dat betreft wil je toch zo min mogelijk risico lopen.
pi_37476554
ik heb op pagina een al gezegd dat ik de geestensziekheid van pedofilie biologisch gezien gelijktrek met homofilie. het gaat me wel om de nuancering; niet alleen pedofielen aan de libido remmende middelen, maar zedendeliquenten in het algemeen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:41:11 #89
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37476565
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:27 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als zeggen op de treinbaan laten spelen of op de snelweg :S dan maar liever de treinbaan dan is de kans iets kleiner dat er iets gebeurt. Maar elke opvoeder zal zijn kinderen op geen van beide laten spelen, en daarom slaat het voorbeeld nergens op, je wordt nooit gedwongen om je kind mee te geven aan een wildvreemde of een Martijnachtige.
pi_37476569
quote:

[..]

mijn kind gaat nooit mee met een wildvreemde
pi_37476578
quote:

[..]

martijn die moet opgesloten worden met zijn aangeleerde respect gedrag naar kinderen toe klaar
punt
pi_37476581
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:40 schreef Serendips het volgende:
Wat dat betreft wil je toch zo min mogelijk risico lopen.
Denk je dat ik mijn kinderen ooit aan een van de twee groepen zal meegeven Nee toch

(ik wilde er 'schat,' voor typen)
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:43:16 #93
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37476598
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:40 schreef Skinkie het volgende:
ik heb op pagina een al gezegd dat ik de geestensziekheid van pedofilie biologisch gezien gelijktrek met homofilie. het gaat me wel om de nuancering; niet alleen pedofielen aan de libido remmende middelen, maar zedendeliquenten in het algemeen.
Maar homofielen en zedendeliquenten hebben niets met elkaar te maken, homo's kunnen overal legaal sex hebben en veroorzaken geen problemen. Daarnaast is het voor een homo bijna onmogelijk om iemand te verkrachten omdat zijn slachtoffers dan volwassen mannen moeten zijn en dat is natuurlijk iets moelijker dan een kind verkrachten.
pi_37476605
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

WAT???
nee trut, kan je niet lezen ofzo
pi_37476606
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
martijn die moet opgesloten worden met zijn aangeleerde respect gedrag naar kinderen toe klaar
punt
Helaas leven we in Nederland nogsteeds met een kalf verdronken mentaliteit... je kunt niet iemand TBS geven als hij/zij niets verkeerd heeft gedaan.
pi_37476626
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:43 schreef Arnold_fan het volgende:
Maar homofielen en zedendeliquenten hebben niets met elkaar te maken, homo's kunnen overal legaal sex hebben en veroorzaken geen problemen. Daarnaast is het voor een homo bijna onmogelijk om iemand te verkrachten omdat zijn slachtoffers dan volwassen mannen moeten zijn en dat is natuurlijk iets moelijker dan een kind verkrachten.
LEES EENS. Verkrachters! dat heb ik niet al tig keer getikt hoor...

Dus voordat je me weer niet begrijpt:
1) Ik en veel biologen vinden dat beide aandoeningen afwijkingen zijn
2) Verkrachters en aanranders zijn zedendeliquenten
3) Pedosexuele verkrachters moeten niet alleen worden aangepakt, maar tegen de hele groep moeten de zelfde maatregelen worden genomen.
pi_37476627
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:43 schreef Entonie het volgende:

[..]

nee trut, kan je niet lezen ofzo
lul verklaar je dan nader
pi_37476641
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:43 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Helaas leven we in Nederland nogsteeds met een kalf verdronken mentaliteit... je kunt niet iemand TBS geven als hij/zij niets verkeerd heeft gedaan.
wat doe je met agressieve honden?
die krijgen een muilkorf toch?
pi_37476647
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:35 schreef nonzz het volgende:
Zeggen dat pedofielen (in de zin van niet-pedosexuelen) alleen maar vriendschap willen met een kind en geen sex, is hetzelfde als zeggen dat een hetro sexuele man alleen maar vriendschap met een vrouw wil maar nooit aan sex zou denken/willen. Volgens mij kun je de "groep" waarop je als persoon valt nooit helemaal los zien van sex, daar val je immers op.
Je moet er toch niet aan denken; dat het eerste wat een pedofiel bij een kind denkt is; neukbaar of niet neukbaar?

Want dat is toch wat mannen als eerste van vrouwen denken als je de mannen op Fok! moet geloven.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:47:25 #100
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_37476662
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:40 schreef Skinkie het volgende:
Maar d'r zit natuurlijk wel een verschil tussen niet-pedofiele-zedendeliquenten en pedofiele-zedendeliquenten. Elke keer dat een pedofiel sex heeft is het een zedendelict. Bij gewone zedendeliquenten is dat niet zo.
lege ton
pi_37476691
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:45 schreef zhe-devilll het volgende:
wat doe je met agressieve honden?
die krijgen een muilkorf toch?
Lees dat topic in KLB eens over die Tokkie hond...

Ben je het met me oneens dat de hele groep 'overtreders' moeten worden aangepakt?
pi_37476735
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:47 schreef nonzz het volgende:
Maar d'r zit natuurlijk wel een verschil tussen niet-pedofiele-zedendeliquenten en pedofiele-zedendeliquenten. Elke keer dat een pedofiel sex heeft is het een zedendelict. Bij gewone zedendeliquenten is dat niet zo.
Je hebt een goed punt, maar anders om geldt het ook. Als de 'buurman' sex heeft met de buurvrouw is het ook legaal

Overigens: over de sexuele voorkeur man/vrouw. Dat is het hokjes denken in Nederland. Dadelijk moet je voor iedereen oppassen omdat niet je buurman aan je dochter wil zitten maar de buurvrouw die een bi-pedofiel is.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:55:51 #103
128716 Serendips
pata pata
pi_37476789
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:42 schreef Skinkie het volgende:
Denk je dat ik mijn kinderen ooit aan een van de twee groepen zal meegeven Nee toch
Gelukkig is je enige realiteitszin toch niet zo vreemd....
quote:
(ik wilde er 'schat,' voor typen)
O.k. schat
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:44 schreef Skinkie het volgende:
Dus voordat je me weer niet begrijpt:
1) Ik en veel biologen vinden dat beide aandoeningen afwijkingen zijn
2) Verkrachters en aanranders zijn zedendeliquenten
3) Pedosexuele verkrachters moeten niet alleen worden aangepakt, maar tegen de hele groep moeten de zelfde maatregelen worden genomen.
Ik ben het met je eens; beide groepen zijn ziek in hun hoofd. Van mij mogen verkrachters ook aan de libido-onderdrukkers. Ze hebben hun recht verspeeld.
Alleen zoooo jammer dat we het hier hebben over mensen die al een keer over de schreef zijn gegaan...
pi_37476857
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:55 schreef Serendips het volgende:
Alleen zoooo jammer dat we het hier hebben over mensen die al een keer over de schreef zijn gegaan...
Ja, dat is een beetje het probleem van alles. Misschien heb je ook wel eens gehoord dat gepeste mensen ook grotere kans hebben tot de aanleg van scheve relaties, maar zou je iemand willen veroordelen totdat hij over de schreef is gegaan?

Zonder dat iemand om hulp vraagt/wat fout doet kun je weinig doen toch?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 02:04:17 #105
128716 Serendips
pata pata
pi_37476922
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 02:00 schreef Skinkie het volgende:
Ja, dat is een beetje het probleem van alles. Misschien heb je ook wel eens gehoord dat gepeste mensen ook grotere kans hebben tot de aanleg van scheve relaties, maar zou je iemand willen veroordelen totdat hij over de schreef is gegaan?

Zonder dat iemand om hulp vraagt/wat fout doet kun je weinig doen toch?
Nee, maar als ik weet dat iemand pedofiel is, dan zorg ik wel dat hij uit de buurt van m'n kinderen blijft. Al lijkt hij zich best te kunnen gedragen, zoals Martijn...Preventieve maatregel...
  dinsdag 2 mei 2006 @ 02:08:23 #106
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_37476988
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:49 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Lees dat topic in KLB eens over die Tokkie hond...

Ben je het met me oneens dat de hele groep 'overtreders' moeten worden aangepakt?
ze moeten ze allemaal aanpakken simpel
pi_37477047
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 02:04 schreef Serendips het volgende:
Nee, maar als ik weet dat iemand pedofiel is, dan zorg ik wel dat hij uit de buurt van m'n kinderen blijft. Al lijkt hij zich best te kunnen gedragen, zoals Martijn...Preventieve maatregel...
Als ik weet dat iemand een kleptomaan is wil ik hem ook niet in de buurt van mijn huis.
pi_37478984
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik snap niet dat homoseksualiteit er altijd weer bijgehaald wordt als het om pedofilie gaat
Ik ook niet. Het getuigt slechts van bijzonder veel domheid, omdat het twee compleet verschillende zaken zijn. De één gaat over geslacht, de ander over een leeftijdsgroep. Mensen die beiden over één kam scheren, zijn ronduit slecht geïnformeerd.

Pedofilie mag nooit normaal worden, vind ik. Dus beslist niet accepteren. Er is geen enkel excuus om als volwassene seks te hebben met een minderjarige.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 10:00:53 #109
128716 Serendips
pata pata
pi_37479502
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 02:13 schreef Skinkie het volgende:
Als ik weet dat iemand een kleptomaan is wil ik hem ook niet in de buurt van mijn huis.
Dat kan wel zo zijn, maar je hebt het over spullen die dan gevaar lopen. Indien een pedoseksueel zijn plannen uitvoert, is er een kinderzieltje geschaad. Toch wel een behoorlijk nuanceverschil...
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:58:29 #110
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37482881
quote:

Voor het kind is het nog wat erger, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:07:12 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37483201
quote:
Ik zie geen redenen om dat niet te doen, zij het dat de pedo in kwestie er wel mee moet instemmen (Mogelijk als voorwaarde voor verlof). Het gaat hier niet over pedofielen, maar over een veroordeelde pedoseksueel, wat dus ook betekent dat het iemand is die zijn lusten niet in bedwang heeft, vgl verkrachters.
quote:
Een stichting voor de acceptatie van pedofilie?
Lijkt mij op zich niet slecht, al is het maar om het kaf van het koren te scheiden.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:13:39 #112
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37483425
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik zie geen redenen om dat niet te doen, zij het dat de pedo in kwestie er wel mee moet instemmen (Mogelijk als voorwaarde voor verlof). Het gaat hier niet over pedofielen, maar over een veroordeelde pedoseksueel, wat dus ook betekent dat het iemand is die zijn lusten niet in bedwang heeft, vgl verkrachters.
[..]

Lijkt mij op zich niet slecht, al is het maar om het kaf van het koren te scheiden.
ik vind een verkrachter minder ziek dan een pedoseksueel.
verkrachters vallen op volwassen mannen of vrouwen. die ze dwingen tot sex
een pedoseksueel doet dat ook alleen dan bij kinderen.
stay frosty
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:20:48 #113
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37483648
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze verkrachten. Een pedofiel die geen seks heeft vormt imo geen probleem.
pi_37483691
beide ophangen niks minder erg.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:23:07 #115
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37483716
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze verkrachten. Een pedofiel die geen seks heeft vormt imo geen probleem.
hetzelfde als een pyromaan die niets in de fik steekt
een terrorist die geen aanslag pleegd

het lijkt mij toch een gevaar voor de sameleving
stay frosty
pi_37483763
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Een pedofiel ben je pas als je eraan toegeeft toch?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:25:52 #117
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37483786
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

nee hoor
stay frosty
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:43:52 #118
128716 Serendips
pata pata
pi_37484283
quote:
Je bent geen pyromaan totdat je iets in de fik hebt gestoken en de neiging hebt om dat vaker te doen.
Je bent geen terrorist totdat je een aanslag hebt gepleegd.
Je bent geen pedoseksueel totdat je je drang om seks te hebben met kinderen ook hebt uitgevoerd, tot die tijd ben je een pedofiel.

Neemt niet weg dat ik mensen met dit soort neigingen tijdbommen vind.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:57:42 #119
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37484640
quote:

[..]

Een pyromaan die niets in de fik steekt heb je ook geen last van (Kan zelfs erg nuttig zijn als brandwereman). Terrorist is niet te vergelijken, omdat terrorisme doorgaans niet iets is wat uit een psychische stoornis ontstaat, en bovendien valt een terrorist niet als dusdanig te kwalificeren wanneer hij niet actief is.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:58:56 #120
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37484662
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:43 schreef Serendips het volgende:

Waarom vind je dat tijdbommen? Heb je zelf ook zo'n moeite met je lusten beheersen?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 13:11:29 #121
128716 Serendips
pata pata
pi_37484818
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:58 schreef Alicey het volgende:
Waarom vind je dat tijdbommen? Heb je zelf ook zo'n moeite met je lusten beheersen?
Pyromanen en terroristen zijn al gekwalificeerd als zodanig. Ze hebben dus blijkbaar neigingen die ze niet kunnen controleren. Die neigingen kunnen een gevaar vormen voor de maatschappij.

Pedofielen hebben ook neigingen die schadelijk zijn voor de maatschappij. Ze hebben ze alleen nog niet uitgevoerd. Ik vraag me af of er veel pedofielen zijn die zich kunnen beheersen. Deze mensen kunnen hun lusten namelijk niet bevredigen. Potentiële verkrachters kunnen nog naar de hoeren gaan, voor pedo's bestaat er geen uitlaatklep.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 13:37:55 #122
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37484995
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 13:11 schreef Serendips het volgende:

[..]

Pyromanen en terroristen zijn al gekwalificeerd als zodanig. Ze hebben dus blijkbaar neigingen die ze niet kunnen controleren. Die neigingen kunnen een gevaar vormen voor de maatschappij.
Een pyromaan is iemand die gefascineerd is door vuur, maar niet noodzakelijk iemand die het zelf ook aansteekt. Een terrorist is pas een terrorist as-ie iets terroristisch doet.
quote:
Pedofielen hebben ook neigingen die schadelijk zijn voor de maatschappij. Ze hebben ze alleen nog niet uitgevoerd. Ik vraag me af of er veel pedofielen zijn die zich kunnen beheersen. Deze mensen kunnen hun lusten namelijk niet bevredigen. Potentiële verkrachters kunnen nog naar de hoeren gaan, voor pedo's bestaat er geen uitlaatklep.
Zij het dat het verkrachters vaak niet om seks te doen is maar om macht, en naar de hoeren gaan die machtswellust niet bevredigt.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:06:51 #123
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_37485472
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:43 schreef Serendips het volgende:

[..]

Je bent geen pyromaan totdat je iets in de fik hebt gestoken en de neiging hebt om dat vaker te doen.
Je bent geen terrorist totdat je een aanslag hebt gepleegd.
Je bent geen pedoseksueel totdat je je drang om seks te hebben met kinderen ook hebt uitgevoerd, tot die tijd ben je een pedofiel.

Pedofielen zijn idd tijdbommen, kijk maar eens op het meisjesforum of bij martijn.org, ze zijn gewoon geschift, punt uit.
Toch zijn de meeste misbruikte kinderen slachtoffer van een familielid of een bekende die niet echt een beroepspedofiel is.
Blijf relativeren! De 'pedofiel' roept makkelijk woede op, maar is niet het grootste gevaar voor de maatschappij.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:11:20 #124
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_37485552
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Waarom vergelijk je een verkrachter met een pedosexueel? Ik vind het allebei niet geweldig, het is alleen anders van aard.
Je gaat me toch ook niet vertellen dat je een moordenaar minder erg vindt dan een pedosexueel ofzo?
pi_37486658
Ik zie maar twee manieren waarom een pedofiel of pedoseksueel op kindertjes valt. Dan is het of fysiek of psychisch Bij fysiek raken ze opgewonden van het kinderlijfje (lust) en is die opwinding weg als het kind volgroeid is. Bij psychisch raken ze opgewonden van de macht die ze over het kind kunnen uitoefenen. En dat laatste is volgens mij in de meeste gevallen het geval. Een pedofiel wil geen evenredige relatie. Zij willen de boventoon voeren en de macht uitoefenen. Een kind is uitermate geschikt daarvoor, iemand met het syndroom van down of een andere geesteszieke ook. Van een relatie is dan ook geen sprake.

Vergelijk het met die halve gare in de VS (die wel vaker bij Jerry Springer is geweest). Hij was getrouwd met iets van zeven vrouwen en allemaal toen ze 13 waren. Nu ze inmiddels volwassen zijn beamen ze dat ze écht van hem houden. Is dat echt zo, of heeft hij ze van jongs af aan liggen indoctrineren? Je zult het alleen echt weten als je het kind de kans geeft om zich in vrijheid te ontwikkelen en dat kán niet met een dominante aanwezigheid (al dan niet sexueel) van een volwassene (pedofiel).

Of pedofilie een ziekte is weet ik niet, ik weet wel dat het niet getollereerd kan worden in de maatschappij.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:42:33 #126
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_37487285
gewoon alle pedo's, mits in juiste context, dus niet 23-16-17 maar eerder 16-30 etc etc castreren.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:55:12 #127
146580 scubaboy
Als ik nat ben kan het niet di
pi_37489010
Stichting????? Als in voor overheids subsidie in aanmerking komende, stichting?
Ik mag toch hopen dat ze een on-line ledenlijst hebben.....
Weet iemand een adres waar ik een goede honkbal knuppel kan krijgen?

Sponsoring voor roestvrijstalen spijkers kan gestort worden op rekening ....

GOTVER GOTVER ....http://www.martijn.org/info/OK93_2.html

Zal wel niet mogen vragen op maar DDOS attackje op deze site ... oh ane als een mod hier problemen mee heeft graag eerst die url efe bekijken

Ik weet niet of ik moet janken of kotsen

[ Bericht 36% gewijzigd door scubaboy op 02-05-2006 17:01:47 ]
pi_37490024
Dan heb je zeker nog nooit andere gedichtjes gezien van een bekende 'schrijver'.
pi_37490061
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:40 schreef Skinkie het volgende:
Dan heb je zeker nog nooit andere gedichtjes gezien van een bekende 'schrijver'.
Er is helemaal niets mis met Reve.
pi_37490117
Nee wel met de oom van dit meiske:

13-jarig meisje drie keer verkracht
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:03:20 #131
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37490509
Prima zo'n stichting!
Heb je mooi een lijst met wie er allemaal ver buiten bereik van kinderen gehouden moeten worden.

Je kunt goochelen met woorden wat je wil maar het achtervoegsel "fiel" slaat toch in de praktijk gewoon op de aanwezigheid van sexuele verlangens. Het wordt alleen zwaar geeufemiseerd.
En sexuele gevoelens voor levende wezens waarmee je niet op gelijkwaardige voet kan omgaan is gewoon ziek.
---Grtz---------Spacehamster--&gt;
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:06:42 #132
146580 scubaboy
pi_37490570
Een islamofiel houdt in dat iemand sexuele gevoelens voor islamisten heb?
Ik dacht het niet

Pedosexueel is een beter benaming voor dit soort zieken
pi_37492640
Dat pedoseksualiteit een walgelijk iets is, staat buiten kijf voor alle mensen die zich niet aangetrokken tot kinderen voelen denk ik. Echter, dat pedofilie een bestaand fenomeen is, geeft aan dat we er niet omheen kunnen en we het wel moeten accepteren. Net zoals er mensen zijn die op dieren geilen, op gehandicapten, en op weet ik veel wat voor afgrijselijke dingen wel niet meer. Mensen met dit soort afwijkingen bestaan, en daarom zul je het syndroom moeten accepteren. Het ten uitvoer brengen van dit syndroom/ziekte, wat het ook is, natuurlijk niet.

Als je het niet accepteert gaat het de illigaliteit in zoals nu, en kun je er geen controle over uitoefenen. Door middel van acceptatie kun je pedo's doorsturen naar een psycholoog en die kunnen proberen de oorzaak van deze afwijking te achterhalen, of dit soort mensen misschien zelfs te genezen van deze afwijking. Het probleem is alleen dat het genezen van afwijkingen waar mensen wellicht geen afstand willen doen, nogal een fascistisch karakter heeft. Zolang een pedofiel niemand kwaad doet, zie ik geen enkele reden om iets tegen hem ( of haar, kan dat? ) te hebben. Mensen die dus niet willen genezen zul je op een bepaalde manier in hun behoefte moeten voorzien, en daar zijn de middelen natuurlijk heel beperkt voor. Je kunt ze libido-verlagende medicijnen aanbieden of ze doorverwijzen naar een psycholoog, maar als ze dit niet willen dan is hier niets tegen in te brengen.

De enige manier om pedofielen dan in hun behoefte te laten voorzien is dan door middel van getekende of geanimeerde kinderporno en het lezen en bekijken van berichten en plaatjes van kinderen op een openbaar forum of iets dergelijks. Dit gebeurd natuurlijk al lang, maar het probleem in kaart te brengen heeft men een beter overzicht en controle op de afwijking van pedofielen, en voorkomt men dat het pedoseksuelen worden.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:05:35 #134
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_37493320
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:55 schreef scubaboy het volgende:
Stichting????? Als in voor overheids subsidie in aanmerking komende, stichting?
Ik mag toch hopen dat ze een on-line ledenlijst hebben.....
Weet iemand een adres waar ik een goede honkbal knuppel kan krijgen?

Sponsoring voor roestvrijstalen spijkers kan gestort worden op rekening ....

GOTVER GOTVER ....http://www.martijn.org/info/OK93_2.html

Zal wel niet mogen vragen op maar DDOS attackje op deze site ... oh ane als een mod hier problemen mee heeft graag eerst die url efe bekijken

Ik weet niet of ik moet janken of kotsen
Beide ook ik ga over mijn nek en heb de tranen in de ogen! Wat een walgelijke mensen gewoon en dat nog online zetten ook wat een stelletje zielige misselijkmakende
Dat dit mag!? ongelooflijk gewoon! regering doe iets aan die site aub!
pi_37493581
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:05 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Beide ook ik ga over mijn nek en heb de tranen in de ogen! Wat een walgelijke mensen gewoon en dat nog online zetten ook wat een stelletje zielige misselijkmakende
Dat dit mag!? ongelooflijk gewoon! regering doe iets aan die site aub!
Dat soort mensen schermt altijd met het gegeven dat van kinderen houden niet hetzelfde
is als sex met kinderen en dat ze dat onderscheid goed kennen.

Het is alleen jammer dat een foutje van zo'n pedo een heel leven kan verzieken,
zelfs met de dood tot gevolg.
Ik heb ooit eens samengewoond met een vrouw die van haar 9e- tot 16e levensjaar
door 2 pedo's misbruikt is.
Bij haar 5e zelfmoordpoging had ze succes. Het is hard om om deze reden iemand
waar je van houdt te begraven, vooral als dan blijkt dat eea voor de wet verjaard is.

Een pedo die als zodanig bekend staat, verplichte castratie.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_38419161
Ik vind pedofilie een onduidelijk begrip, want het is strafbaar. Als het strafbaar is, en het kind is zelf ook hopeloos verliefd op die oudere, kan het dus niet. Pedofilie is geen ziekte, het is een verschijnsel. Sommige mensen vallen op vrouwen, sommigen op mannen, sommigen op oudere, en sommigen op jongere mensen. Het is een verschijnsel wat in de natuur hoort.
Ik vind alleen vrijwillige pedofilie kunnen, dat andere kan wel strafbaar zijn, maar verzin er dan alsjeblieft 2 verschillende namen voor!!
pi_38419382
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:57 schreef magic_number het volgende:
Ik vind pedofilie een onduidelijk begrip, want het is strafbaar. Als het strafbaar is, en het kind is zelf ook hopeloos verliefd op die oudere, kan het dus niet. Pedofilie is geen ziekte, het is een verschijnsel. Sommige mensen vallen op vrouwen, sommigen op mannen, sommigen op oudere, en sommigen op jongere mensen. Het is een verschijnsel wat in de natuur hoort.
Ik vind alleen vrijwillige pedofilie kunnen, dat andere kan wel strafbaar zijn, maar verzin er dan alsjeblieft 2 verschillende namen voor!!
vrijwillige pedofilie bestaat niet , een kind is niet handelingsbekwaam

pedo's zijn pedo's .. geen verschillende namen aub.

ze zijn allemaal ziek en moeten hulp hebben om hun afwijking in bedwang te houden en ze van kinderen ver te houden
pi_38419523
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:57 schreef magic_number het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een kind dat achteraf blij was dat hij seks heeft gehad met een oudere man. ( Dan heb ik het niet over een 14-jarige en een 18-jarige ) Er bestaat geen vrijwillige seks tussen een kind en iemand van veel oudere leeftijd. En ook al geeft het kind toe, dan kan het nog niet omdat het kind nog geen afgewogen beslissingen kan nemen en puur op impulsen of emoties reageert. Kinderen zijn te makkelijk te beinvloeden om de mogelijkheid tot vrijwillige seks met een ( veel ) oudere man als een goed doordachte beslissing te zien.
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:08:46 #139
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38419615
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:08 schreef Frances het volgende:
Dat iemand pedofiel is dat kan je, net als home-of hetero zijn, niet veranderen echter.....een pedofiel moet leren z,n lusten niet te bevredigen en leren dat ondanks zijn of haar geaardheid met hun poten van kinderen af moeten blijven.
Chemische Castratie voor alle Pedo's.

Net als met Kanker: je opereerd vóórdat je in de problemen komt.

Als Pedo geen Castratie willen? NEKSCHOT!
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:15:34 #140
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38419886
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Een Pedofiel houdt van kinderen, de nabijheid. Aanrakingen (niet direct sexueel)

Een PedoSexueel houdt van kinderen, de nabijheid maar vooral keiharde sex.

En wat zonet gezegd werd: Een verkrachter die een geschiedenis heeft met het verkrachten van volwassenen kan zich ook maar zo vergrijpen aan een minderjarige.

Een verkrachter doet het voor de kick. Ongeacht de leeftijd. (Man 18 verkracht vrouw 92...)

Maar ---> beiden gewoon castreren.
pi_38420594
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:39 schreef Batsnek het volgende:
...

De enige manier om pedofielen dan in hun behoefte te laten voorzien is dan door middel van getekende of geanimeerde kinderporno en het lezen en bekijken van berichten en plaatjes van kinderen op een openbaar forum of iets dergelijks. Dit gebeurd natuurlijk al lang, maar het probleem in kaart te brengen heeft men een beter overzicht en controle op de afwijking van pedofielen, en voorkomt men dat het pedoseksuelen worden.
Bleek dus onlangs dat ipv de druk van de ketel te halen, dat soort materiaal mensen juist aanzet toe...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:49:36 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38421192
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:08 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Chemische Castratie voor alle Pedo's.

Net als met Kanker: je opereerd vóórdat je in de problemen komt.

Als Pedo geen Castratie willen? NEKSCHOT!
en wie bepaald of iemand pedo is? dat doe jij ff persoonlijk?
pi_38421310
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:49 schreef Re het volgende:

[..]

Een veroordeling lijkt me een goede start.
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:54:20 #144
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38421394
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef nikk het volgende:

[..]

ja wettelijk bepaald dus?
pi_38423012
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef nikk het volgende:

[..]

als t kalf verdronken is dempt men de put ? tollerand Nederlamd is goed bezig,
ik hoop met hart en ziel, dat iemand die mensen ongeveer iedere dag flink afrossen, liefst 4 keer per dag.
De Puta Madre
  donderdag 1 juni 2006 @ 00:58:54 #146
85041 Zeeuwtje
pi_38423082
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:49 schreef Re het volgende:

[..]

Je neemt je neefje van drie mee naar een leden vergadering van die nieuwe politieke partij en je stopt een uzi onder je jas. Zodra een van dat geteisem aan je neefje vraag of ie een snoepje wil jaag je 10 9mm patronen in z'n kanus. Shit, nu bedenk ik me wel dat een dood bloeiende pedo misschien ook wel traumatiserend op zo'n knulletje werkt.

Oh, ik weet wat beters... we geven ze een eigen land, Pedodistan en alle pedos die daar wonen mogen kinder porno bekijken. Dan na een jaartje nuken we pedodistan met de smoes van "Pedodistan was working on weapons of mass destruction".
pi_38423210
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef Zeeuwtje het volgende:

[..]

Je neemt je neefje van drie mee naar een leden vergadering van die nieuwe politieke partij en je stopt een uzi onder je jas. Zodra een van dat geteisem aan je neefje vraag of ie een snoepje wil jaag je 10 9mm patronen in z'n kanus. Shit, nu bedenk ik me wel dat een dood bloeiende pedo misschien ook wel traumatiserend op zo'n knulletje werkt.

Oh, ik weet wat beters... we geven ze een eigen land, Pedodistan en alle pedos die daar wonen mogen kinder porno bekijken. Dan na een jaartje nuken we pedodistan met de smoes van "Pedodistan was working on weapons of mass destruction".
deeppppppppp
  donderdag 1 juni 2006 @ 01:09:25 #148
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_38423273
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Een Pedofiel houdt van kinderen, de nabijheid. Aanrakingen (niet direct sexueel)

Een PedoSexueel houdt van kinderen, de nabijheid maar vooral keiharde sex.

En wat zonet gezegd werd: Een verkrachter die een geschiedenis heeft met het verkrachten van volwassenen kan zich ook maar zo vergrijpen aan een minderjarige.

Een verkrachter doet het voor de kick. Ongeacht de leeftijd. (Man 18 verkracht vrouw 92...)

Maar ---> beiden gewoon castreren.
Hoe heet iemand die kinderen haat? Dan mag je mij zo noemen
pi_38423421
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 14:06 schreef Maar-T het volgende:

[..]

Pedofielen zijn idd tijdbommen, kijk maar eens op het meisjesforum of bij martijn.org, ze zijn gewoon geschift, punt uit.
Ach ja niet iedere pedofiel zal op dat soort forums rondneuzen en er zullen best mensen zijn met zulke gevoelens maar die daar gewoon niks mee doen / onderdrukken omdat ze ook gewoon beseffen dat het gewoon niet kan. En met dat soort mensen is niks mis vind ik, het gaat er niet om wat je voelt maar hoe je er mee omgaat.
pi_38425261
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 01:09 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

Hoe heet iemand die kinderen haat? Dan mag je mij zo noemen
Een misopeed? (Van: misantroop)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:47:02 #151
136 V.
pi_38427151
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 07:45 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Een misopeed? (Van: misantroop)
Of een pedotroop...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_38427304
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

Of een pedotroop...

V.
Dat zou "kindmens betekenen". En het zou "pedantroop" moeten zijn.
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:52:55 #153
136 V.
pi_38427326
Het was ook maar een grapje

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_38427555
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef Verbal het volgende:
Het was ook maar een grapje

V.
Zelfs op grapjes heb ik wat te mierenneuken. Hetgeen nog steeds legaal zou zijn in Nl.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:42:26 #155
146580 scubaboy
pi_38430984
edit
pi_38431152
Ik had het hier gisteravond met een goede vriendin van me over. En ik kan er nog steeds niet bij.
Slachtoffers vervallen vaak in een dader rol: niet uit lust maar als een controle/machts spelletje je kunt hier het -filie gedeelte dus weglaten maar dat neemt de gevolgen voor het nieuwe slachtoffer niet weg.

Om terug te gaan naar de Epe zaak: de geaborteerde kinderlijkjes zijn gevonden, de buurman en de wijkagent deden mee. En voor deze vrouw werd alles ontkent. Alsof de vernedering van de daad al niet genoeg was moest ze publiekelijk door het slijk.

Er is nog steeds een cultuur die het slachtoffer in een veranmtwoordelijke rol probeert te duwen: Je gedragingen je kleding, je veronderstelde/geschatte leeftijd.

Maar de daders kunnen luid en duidelijk schreven dat het iets moois en goeds is en zijn trots op wat ze doen: Ik heb een jongetje gestreeld

Hier wordt door sommige mensen beweert dat dit een "nare ervaring is", ignorance is a bliss, ik zou het niemand toewensen. Er zijn zelfs mensen die hier beweren dat sommigen het zelfs niet als naar ervaren maar fijn vinden; hetzelfde gedachtengoed, in mijn mening als wat hier achter steekt: Ik heb een jongetje gestreeld

Het enige dat ik kan hopen, om politiek correct te blijven, is dat een hacker met geweten binnenkort zijn handen op een ledenlijst kan leggen. Van mijn part een crimineel, als ze in kunnen breken op het ministertie van justitie, en dat deze informatie eens gelekt wordt naar politie en of pers.

Het leed dat door deze "kindervrienden" aangericht wordt is onbegrijpelijk.

We praten over 12 jaar: een nog niet eens volgroeid lichaam
Volgens in-limboy is de aantrekkelijkste leeftijd 6-8.... als hetero maakt dat me kotsmisselijk en vraag ik me echt af wat is hier de aantrekking van: Een meisje begint nog niet eens op een vrouw te lijken.

Maar om terug te komen op de 12, wie is vroeger niet verliefd geweest op de leraar lerares. Ik heb mijn nichtje wel eens horen beweren dat ze later met papa wou trouwen. Die volwassene is een rolmodel, een ideaalbeeld.

En zieke geesten die die machtspositie die kinderen en zelfs beginnende adolescenten hen geven misbruiken, cultiveren en uitbuiten moeten na met een nootmuskaatrasp gecastreerd te zijn danwel tegen de muur gezet worden of levenslang opgesloten.

Ik wil nog best begrijpen dat je helaas de hooivorken niet kan pakken en de brandstapel begint aan te wakkeren alhoewel ik het ergens graag zou zien,maar er word hier door sommigen in hun (ik hoop onwetendheid) wel erg begrepend gekeken naar de dader.

Als je hier op het forum zit en je bent een jaartje of 16-18 kan ik me nog voorstellen dat je in een 14 jarige ziet wat zij (hij) over 2-3 jaar zal zijn. Maar jouw beeld mag en kan je niet meer hebben als je 25 bent. Ik hoop dat de jongere popsters hier zich dat realiseren.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_38431178
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:42 schreef scubaboy het volgende:
edit
Hé ik heb een vraagje aan je in het NWS feedback topic. Zou je daar even naar willen kijken?
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:51:15 #158
146580 scubaboy
pi_38431253
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:42 schreef scubaboy het volgende:
pyropedofilatofoob? ---> Ik als ik een afwijking wil hebben zou het pyropedofiliofiel moeten zijn en ik raad de martijn ledebn aan te veranderen in pyropedofiliofoob te worden
  zondag 4 juni 2006 @ 15:02:22 #159
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_38529498
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:06 schreef scubaboy het volgende:
Een islamofiel houdt in dat iemand sexuele gevoelens voor islamisten heb?
Ik dacht het niet

Pedosexueel is een beter benaming voor dit soort zieken
Niemand die alleen maar van kinderen houdt en er niet op geilt noemt zich pedofiel.
Anders zouden de meeste ouders pedofiel zijn.
Dus is het niet te vergelijken met islamofielen of wat voor fiel dan ook.

Mensen die zich wel pedofiel noemen gebruiken het als eufemisme voor dat ze opgewonden raken van kinderen.
Het woord pedofiel is in de praktijk gewoon niets meer dan een leugen.
Net als de partij naam.
Niets naastenliefde, ze willen kiddies penetreren!
Niets vrijheid, ze willen kiddies chanteren en manipuleren tot sex.
---Grtz---------Spacehamster--&gt;
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:49:07 #160
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38948294
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Zelfs op grapjes heb ik wat te mierenneuken. Hetgeen nog steeds legaal zou zijn in Nl.
  zondag 18 juni 2006 @ 07:02:51 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38963782
mag ik je er op wijzen dat pedofilie niet een ziekte is, anders waren al onze oud voorouders ziek namelijk slimmerd, seks met kleuters etc is dan wel erg eh.......tja...ik snap ook niet wat daar opwindend aan moet zijn, en met babys zou net zo goed niet toegestaan mogen worden... no shit.
maar een ziekte is het niet om bijv pubermeisjes seksueel aantrekkelijk te vinden en er seks mee te kunnen hebben, vooral nu meisjes er tegenwoordig zowat om vragen met korte rokjes en geschud met de billekes.
wat dan voor de wet een pedofilie grens is maakt een wetovertreder nog niet ziek.
thats all i wanted to say with it anyway.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 18 juni 2006 @ 09:54:39 #162
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_38964363
vooral nu meisjes er tegenwoordig zowat om vragen met korte rokjes en geschud met de billekes

Jij behoort tot de uitgedaagden ergo "ik werd uitgelokt" club.
Korte rokjes maken al 50 jaar deel uit van het straatbeeld, in deze contreien uiteraard.
  zondag 18 juni 2006 @ 11:50:52 #163
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_38966132
quote:
Op zondag 18 juni 2006 07:02 schreef BaajGuardian het volgende:
mag ik je er op wijzen dat pedofilie niet een ziekte is, anders waren al onze oud voorouders ziek namelijk slimmerd, seks met kleuters etc is dan wel erg eh.......tja...ik snap ook niet wat daar opwindend aan moet zijn, en met babys zou net zo goed niet toegestaan mogen worden... no shit.
maar een ziekte is het niet om bijv pubermeisjes seksueel aantrekkelijk te vinden en er seks mee te kunnen hebben, vooral nu meisjes er tegenwoordig zowat om vragen met korte rokjes en geschud met de billekes.
wat dan voor de wet een pedofilie grens is maakt een wetovertreder nog niet ziek.
Onzin, geen enkele normale man valt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken, en dat doen pedo's wel. Als er een meisje van 15 op straat loopt met normale borsten etc en je kijkt ernaar ben je geen pedo, als je naar een 12 jarig kind kijkt zonder borsten ben je wel een pedo, want geen gezond mens zal kijken naar een onvolgroeid lichaam.
  zondag 18 juni 2006 @ 17:42:03 #164
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38975790
quote:
Op zondag 18 juni 2006 11:50 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Onzin, geen enkele normale man valt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken, en dat doen pedo's wel. Als er een meisje van 15 op straat loopt met normale borsten etc en je kijkt ernaar ben je geen pedo, als je naar een 12 jarig kind kijkt zonder borsten ben je wel een pedo, want geen gezond mens zal kijken naar een onvolgroeid lichaam.
dat vind jij.
  zondag 18 juni 2006 @ 19:34:34 #165
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_38978859
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat vind jij.
En wat vind jij dan?
  zondag 18 juni 2006 @ 19:51:59 #166
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38979436
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:34 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

En wat vind jij dan?
dat mensen ook wel op platte tieten kunnen vallen ipv dikke bolle tieten, en dat iets soortgelijks is.
  zondag 18 juni 2006 @ 20:22:22 #167
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_38980277
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat mensen ook wel op platte tieten kunnen vallen ipv dikke bolle tieten, en dat iets soortgelijks is.
Er zijn natuurlijk meer secundaire geslachtskenmerken....
pi_38991121
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:22 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

hij geeft ook maar een voorbeeld

of het een ziekte is weet ik niet, maar een afwijking -in de negatieve zin van het woord- is het zeker
  maandag 19 juni 2006 @ 01:46:04 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38991203
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:22 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

vertel mij es wat meer geslachtskenmerken bij, lets say een 13 jarige zijn.
pi_38991222
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:46 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

vertel mij es wat meer geslachtskenmerken bij, lets say een 13 jarige zijn.
nee, vieze pedo
  maandag 19 juni 2006 @ 01:49:28 #171
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38991248
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:47 schreef Prego het volgende:

[..]

nee, vieze pedo
olol, ik ben puur logisch bezig hej, men neemt tegenwoordig zulke overhaastige conclusies dat generaliserend gaat werken.
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 01:56:18 #172
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39007758
quote:
Op zondag 18 juni 2006 07:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Onze voorouders deden het niet met 6 jarigen....tenzij je van arabische achtergrond komt geloof ik.
Huwelijken werden pas voltrokken bij volwassen worden : eerste mestruatie.
Dat was ook een tijd waarin het normaal was dat kindereen zwaar lichamelijk werk verrichten
Nu is er zoiets als onbezorgde kindertijd....
  maandag 19 juni 2006 @ 20:36:24 #174
136 V.
pi_39013012
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:45 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Onze voorouders deden het niet met 6 jarigen....tenzij je van arabische achtergrond komt geloof ik.
Nee hoor, Grieken, Romeinen, you name it.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_39013864
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:36 schreef Verbal het volgende:

V.
Klopt, schandknaapjes....
pi_39015115
Alsof de pedofiel niet voor zijn belangen op mag komen. Stelletje hypocriete egoïsten!
pi_39015289
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:21 schreef FuifDuif het volgende:
Alsof de pedofiel niet voor zijn belangen op mag komen. Stelletje hypocriete egoïsten!
Tja, die pedofielen staan voor een strenge seksuele moraal gebaseerd op de christelijke deugdenethiek....
  maandag 19 juni 2006 @ 21:46:46 #178
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39016315
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:25 schreef Serendips het volgende:

[..]

Tja, die pedofielen staan voor een strenge seksuele moraal gebaseerd op de christelijke deugdenethiek....
Gelukkig wel, de zwakkeren in de samenleving moeten beschermd worden tegen mensen die misbruik van ze willen maken.
pi_39081595
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:36 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Ik ben nog grieks nog italiaans, en 6 jarig..... 11 12 jaar was de norm en biologisch gezien volwassen.
Destijds was er chter nog niet zoiets als onbezorgde kindertijd
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:19:14 #180
136 V.
pi_39081997
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:10 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik ben nog grieks nog italiaans, en 6 jarig..... 11 12 jaar was de norm en biologisch gezien volwassen.
Destijds was er chter nog niet zoiets als onbezorgde kindertijd
Dat zeg ik ook niet. Maar dat geldt dus ook voor de Mohammeds.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:35:29 #181
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39082566
11 -12 jarigen + seks heet tegenwoordig ook pedofilie mind you.
pi_39082684
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:21 schreef FuifDuif het volgende:
precies, ZIJN belangen, en menig pedofiel doet alsof het om de belangen van het kind gaat

les 1 hoe wordt je leuter zo hard mogelijk : door recht te lullen wat krom is.
pi_39170702
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

toch vind ik dat je mensen onder de 16 tegen hunzelf in bescherming moet nemen, niet dat iemand onder de 16 geen sex kan of mag hebben, maar niet met iemand die vele jaren ouder is, dat soort personen kunnen een grote overredingskracht hebben op deze mensen zodat ze zelf niet meer goed weten wat ze wel of niet écht willen.

Dus zelfs met wederzijdse toestemming zou het nog niet toegestaan mogen zijn.
Ik snap je sentiment, maar zelfs vrouwen boven de 16 kunnen in een relatie zitten waar de man dominant is op dezelfde manier als met een 16 jarige.(wat overeingskracht betreft) . ik bedoel, als je het in principe goed vindt dat ze onder de 16 sex hebben zou de leeftijd van de partner niet uit moeten maken.

En "ik vertel je ouders niet dat je mijn raam gebroken hebt met die voetbal als je me ff pijpt" is niet vrijwillig uiteraard.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  zaterdag 24 juni 2006 @ 22:20:43 #184
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39190863
S EEN HETEROSEKSUEEL METEEN EEN VERKRACHTER?
een pedofiel is niet meteen een pedoseksueel of verkrachter net als dat een heteroseksueel niet automatisch een verkrachter is.

Een pedofiel kan gewoon je kind behandellen, of bij zich laten logeren.
totaal geen gevaar bij aangezien er nog een knop om moet voordat het een aanranding oid doet plaatsvinden.

gebruik toch eens jullie fucking verstand voordat je met zn allen gaat schreeuwen als een zootje gehersenspoelden, de Mediafilters doen hun werk weer goed .
  zaterdag 24 juni 2006 @ 22:22:28 #185
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39190936
een pedofiel loopt ook echt niet de hele dag rond met *kinderen neuken kinderen neuken kinderen neuken* in zn hoofd.
iemand die zo rondlooopt heet een pedoseksueel met een dwangstoornis.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 22:43:55 #186
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39191714
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 04:49 schreef Sisko het volgende:

[..]

Ik snap je sentiment, maar zelfs vrouwen boven de 16 kunnen in een relatie zitten waar de man dominant is op dezelfde manier als met een 16 jarige.(wat overeingskracht betreft) . ik bedoel, als je het in principe goed vindt dat ze onder de 16 sex hebben zou de leeftijd van de partner niet uit moeten maken.

En "ik vertel je ouders niet dat je mijn raam gebroken hebt met die voetbal als je me ff pijpt" is niet vrijwillig uiteraard.
En het feit dat er een paar vrouwen zijn die ook niet volledig wilsbekwaam zijn wil zeggen dat kinderen die dus ook niet zelf een mening kunnen vormen maar blootgesteld moeten worden aan mensen die erop geilen?
  zaterdag 24 juni 2006 @ 22:46:54 #187
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39191849
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:20 schreef BaajGuardian het volgende:
S EEN HETEROSEKSUEEL METEEN EEN VERKRACHTER?
een pedofiel is niet meteen een pedoseksueel of verkrachter net als dat een heteroseksueel niet automatisch een verkrachter is.

Een pedofiel kan gewoon je kind behandellen, of bij zich laten logeren.
totaal geen gevaar bij aangezien er nog een knop om moet voordat het een aanranding oid doet plaatsvinden.

gebruik toch eens jullie fucking verstand voordat je met zn allen gaat schreeuwen als een zootje gehersenspoelden, de Mediafilters doen hun werk weer goed .
Het verschil tussen een hetro-sexueel die met mensen omgaat waar hij op valt, en een pedo met mensen waar hij op valt is dat de eerste mensen tegenover zich heeft die de gevolgen van hun daden kunnen overzien, en ook de bedoelingen van die persoon beter begrijpen. Een kind zit zo bij je op schoot, dat doen volwassen vrouwen meestal niet zomaar even..... De vergelijking gaat hier dus al wat scheef.

Als je een pedo bent moet je zo min mogelijk met kinderen omgaan, en al helemaal niet in vertrouwensrelatie's met machtsverschil als leraar/coach o.i.d.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 22:52:28 #188
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39192079
een pedofiel moet toch eerst verliefd worden op een kind voordat deze handelingen zou *willen* verrichten, het zijn geen dwangmatige gestoorden die elk kind wel willen betasten oid ]:|
pi_39192368
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
een pedofiel moet toch eerst verliefd worden op een kind voordat deze handelingen zou *willen* verrichten, het zijn geen dwangmatige gestoorden die elk kind wel willen betasten oid ]:|
oh ja, ik heb pedo's hier zien posten die uitlegden dat het niets met lust (wat verliefdheid toch echt ook bij je losmaakt) te maken had, ze houden gewoon van kinderen, van hun onverdorvenheid, hun puurheid, willen bij ze zijn enkel, en werden zelfs kwaad dat mensen zoals ik meteen aan sex, betasten etc, dachten.

Nee, het was iets moois, dat feitelijk los stond van sex, gewoon pure liefde.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:04:16 #190
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39192629
en waarom zou het dat niet zijn?
pi_39192645
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:57 schreef milagro het volgende:

[..]

oh ja, ik heb pedo's hier zien posten die uitlegden dat het niets met lust (wat verliefdheid toch echt ook bij je losmaakt) te maken had, ze houden gewoon van kinderen, van hun onverdorvenheid, hun puurheid, willen bij ze zijn enkel, en werden zelfs kwaad dat mensen zoals ik meteen aan sex, betasten etc, dachten.

Nee, het was iets moois, dat feitelijk los stond van sex, gewoon pure liefde.
dus je zag iemand ergens staan en hij gaf toe dat hij een Pedo was die stond te posten ???...moet niet veel gekker worden
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:06:51 #192
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39192781
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
en waarom zou het dat niet zijn?
Omdat ze dan geen sexuele afwijking zouden hebben, hoogstens een kronkel in het hoofd. Als ik hetro ben wil ik ook graag bij vrouwen zijn, maar 3x raden wat ik ook zou willen
pi_39192856
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:04 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

dus je zag iemand ergens staan en hij gaf toe dat hij een Pedo was die stond te posten ???...moet niet veel gekker worden
snap jij het wel

posten op fora, op dit forum, in topics als deze dus, waarin ze bij hoog en laag beweerden dat het zo niets met sex van doen had, dat ze ook genoeg hadden aan puur bij een kind te zijn, het was allemaal liefde, en geen lust
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:09:01 #194
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_39192858
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
verliefd/geil maakt voor mannen vaak niet echt uit (voor vrouwen soms ook niet)
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:09:19 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39192870
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:06 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Omdat ze dan geen sexuele afwijking zouden hebben, hoogstens een kronkel in het hoofd. Als ik hetro ben wil ik ook graag bij vrouwen zijn, maar 3x raden wat ik ook zou willen
met ze praten?
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:09:50 #196
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39192885
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:09 schreef Maar-T het volgende:

[..]

verliefd/geil maakt voor mannen vaak niet echt uit (voor vrouwen soms ook niet)
voor normale mensen wel hoor.
maar het zal de tijd wel weer zijn
pi_39192978
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:09 schreef milagro het volgende:

[..]

snap jij het wel

posten op fora, op dit forum, in topics als deze dus, waarin ze bij hoog en laag beweerden dat het zo niets met sex van doen had, dat ze ook genoeg hadden aan puur bij een kind te zijn, het was allemaal liefde, en geen lust
sorry snap het nu ik het nogmaals gelezen heb ,meende dat je met 'hier ' bij jou in de buurt bedoelde (vond het al vreemd
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:13:07 #198
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39192998
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dan impliceer je hiermee dat pedo's normale mensen zijn?
pi_39193229
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:12 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

sorry snap het nu ik het nogmaals gelezen heb ,meende dat je met 'hier ' bij jou in de buurt bedoelde (vond het al vreemd
oh dat heb ik ook wel gehad, een oudere man die naast me kwam zitten in de tram, ik zat er met mijn toen 3 jarig zoontje, en die man maar zeggen wat een schat het was en wat een lieverd, en wat een mooi kind en wat etc etc, om vervolgens te vertellen dat hij eigenlijk niet in de buurt van kinderen mag komen, want er was ooit "iets gebeurd, iets uit de hand gelopen" en ja, hij mistte het zo en ... sorry, mag ik er even langs, ik moet er hier uit

hij zei niet letterlijk dat hij een pedo was, dus, maar ik was zo vrij mijn conclusies te trekken, en nee, ik zit niet graag met kind op schoot, naast een man, bij wie iets ooit "uit de hand gelopen" was, maar ja, ik ben daar gek in, ik weet het
pi_39193407
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef milagro het volgende:

[..]

oh dat heb ik ook wel gehad, een oudere man die naast me kwam zitten in de tram, ik zat er met mijn toen 3 jarig zoontje, en die man maar zeggen wat een schat het was en wat een lieverd, en wat een mooi kind en wat etc etc, om vervolgens te vertellen dat hij eigenlijk niet in de buurt van kinderen mag komen, want er was ooit "iets gebeurd, iets uit de hand gelopen" en ja, hij mistte het zo en ... sorry, mag ik er even langs, ik moet er hier uit

hij zei niet letterlijk dat hij een pedo was, dus, maar ik was zo vrij mijn conclusies te trekken, en nee, ik zit niet graag met kind op schoot, naast een man, bij wie iets ooit "uit de hand gelopen" was, maar ja, ik ben daar gek in, ik weet het
zeg ik dat je gek bent ?...iig niet in dit voorbeeld ,verder heb ik er nooit op gelet
pi_39193613
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:24 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

zeg ik dat je gek bent ?...iig niet in dit voorbeeld ,verder heb ik er nooit op gelet
zucht, ik zeg niet dat jij zegt etc... ik vertel gewoon iets
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:32:00 #202
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_39193658
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik ben verliefd
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:33:59 #203
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_39193735
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dan impliceer je hiermee dat pedo's normale mensen zijn?
damn wat doe jij emotioneel zeg!
Tuurlijk zijn pedo's niet normaal, net zoals homo's want ze zijn een minderheid, en pedo's zijn ook nog eens immoreler dan de rest.
pi_39193776
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:30 schreef milagro het volgende:

[..]

zucht, ik zeg niet dat jij zegt etc... ik vertel gewoon iets
sorry hoor maakte gewoon een grapje...sorry als het verkeerd viel
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:37:37 #205
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39193857
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef Maar-T het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn pedo's niet normaal, net zoals homo's want ze zijn een minderheid, en pedo's zijn ook nog eens immoreler dan de rest.
Ik ben niet emotioneel, ik denk dat als je op kinderen valt je niet op zoek bent naar een gelijkwaardige relatie, en daardoor dus niet verliefd zal zijn. Het is was naief om te veronderstellen dat pedo's verliefd zijn op kinderen die ze misbruiken.
pi_39193870
quote:

[..]

en verkrachters zijn ook niet normaal
en agressieve klootzakken die met een groep onschuldige burgers verbouwen
en iedereen om 'american funiest homevideo's ' lacht waarbij een kind een doodsmak maakt ,,,,
oje kon het weer niet laten
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:41:26 #207
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_39193989
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

en verkrachters zijn ook niet normaal
en agressieve klootzakken die met een groep onschuldige burgers verbouwen
en iedereen om 'american funiest homevideo's ' lacht waarbij een kind een doodsmak maakt ,,,,
oje kon het weer niet laten
proost!
pi_39194831
Misschien een oplossing?..ze willen geaccepteerd worden?...kan geregeld worden...zet ze op een onbewoond eiland ,geef ze leuke kinderfoto's van elkaar mee ,kunnen ze hun gang gaan en niemand die ze stoort en DAN wil ik het best accepteren hoor
pi_39248003
quote:
Op zondag 25 juni 2006 00:08 schreef Limburger_noord het volgende:
Misschien een oplossing?..ze willen geaccepteerd worden?...kan geregeld worden...zet ze op een onbewoond eiland ,geef ze leuke kinderfoto's van elkaar mee ,kunnen ze hun gang gaan en niemand die ze stoort en DAN wil ik het best accepteren hoor
En heeft Noord Korea nog iets om zijn nieuwe lange afstands raket op te testen
pi_39248442
quote:

[..]

ze zijn niet normaal omdat ze een minderheid zijn

dus allochtonen zijn ook niet normaal ?

en wat hebben homo's heir nou weer mee te maken

de meeste pedo's zijn hetero's

pi_39249197
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ze zijn niet normaal omdat ze een minderheid zijn

dus allochtonen zijn ook niet normaal ?

en wat hebben homo's heir nou weer mee te maken

de meeste pedo's zijn hetero's

De meeste pedo's zijn man-jongetje contact...en dat is niet hetero
pi_39249631
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:19 schreef desiredbard het volgende:

[..]

De meeste pedo's zijn man-jongetje contact...en dat is niet hetero
nee hoor, meisjes worden veel meer misbruikt

dus meeste pedo's zijn hetero
pi_39249691
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nee hoor, meisjes worden veel meer misbruikt

dus meeste pedo's zijn hetero
Daarnaast heeft een meisje van 8 nog geen vrouwelijke kenmerken, dus hebben we het over kastnichten. (Voor de vorm pakken we een meissie)
pi_39250052
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:31 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Daarnaast heeft een meisje van 8 nog geen vrouwelijke kenmerken, dus hebben we het over kastnichten. (Voor de vorm pakken we een meissie)
onzin

homo willen een pik, en meisjes hebben dat niet

hoe je het ook wil... de meeste pedo's zijn hetero

ongeveer 5 to 8 procent van de bevolking is homo

bij pedo's ligt dit ongeveer het zelfde, dus pedo's die vallen op het zelfde geslacht

dus 92 procent van de pedo's zijn hetero

bah.. die vieze hetero's weer....

ten eerste hebben hetero's in absolute aantal het meeste aids en nu hebben blijken ook dat pedo's meestal hetero zijn

tis een ziekte die heteros... ze geven ook zoveel problemen

pi_39250584
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

onzin

bij pedo's ligt dit ongeveer het zelfde, dus pedo's die vallen op het zelfde geslacht

ten eerste hebben hetero's in absolute aantal het meeste aids en nu hebben blijken ook dat pedo's meestal hetero zijn

tis een ziekte die heteros... ze geven ook zoveel problemen

Wellicht zijn de homoseksuelen oververtegenwoordigd onder de pedoseksuelen? Daarmee bedoel ik pertinent niet dat homoseksualiteit synoniem is met pedoseksualiteit!
Ik schets een scenario waarin homoseksuele pedoseksuelen eerder tot hun daden zullen overgaan, wellicht oiv maatschappelijke druk (als je een jongetje overweldigt dat zijn mond dichthoudt, dan weet niemand ervan, lijkt misschien veiliger dan een volwassen relatie).
pi_39250833
Ja, allemaal op een eilandje, die hetero's, met foto's van elkaar
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39250873
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

onzin

een 8 jarige kan hem niet omhoog krijgen zover ik weet.
De vuilakken willen iets om hem in te stoppen.
En zolang er geen tietjes opzitten is het net een lekker strak jongetje
->Hetero's willen tieten: Geen tieten..nog niet ene een dubbel Atje .... dan is een hetero er niet in geintreseert....
quote:
Jij kan dat niet zo stellen
We hebben de bevolking, hiervan hebben we een deelverzameling hetero en een deelverzameling homo.
De deelverzameling pedo ligt ook binnen de verzameling samenleving maar hoe hij verdeelt is onder hetero's en homo's kun je helemaal niet stellen.
quote:
Hmmm verbasend toch dat het met name de homo's zijn die hier roepen dat we begrip moeten hebben voor pedo's
zowel inlimboy (zelfverklaard pedo en lekkerste leeftijd 6-8 jarige JONGETJES) als sch (zelfverklaard ouwe nicht en geen probleem hebbend met voor geld pijpende 10ers) nemen het hier heel hard op voor die viezerikken.

Eigenlijk zoek alle begrip hebbers in deze thread eens op in SEX.......
Verder is ook een leuk artikeltje op de MARTIJN website zelf over een amsterdamse sexuoloog die het hard tijd vind voor de pedosexuele revolutie (mag ik Volkerst pistool in bruikleen?) en die HOMO en Pedo sexualiteit nauw verwant vind.

SCH ik zeg niet dat je pedo bent je neemt het allen te veel op voor die goorlappen,
pi_39251110
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:05 schreef desiredbard het volgende:

[..]

een 8 jarige kan hem niet omhoog krijgen zover ik weet.
De vuilakken willen iets om hem in te stoppen.
En zolang er geen tietjes opzitten is het net een lekker strak jongetje
->Hetero's willen tieten: Geen tieten..nog niet ene een dubbel Atje .... dan is een hetero er niet in geintreseert....
[..]

Jij kan dat niet zo stellen
We hebben de bevolking, hiervan hebben we een deelverzameling hetero en een deelverzameling homo.
De deelverzameling pedo ligt ook binnen de verzameling samenleving maar hoe hij verdeelt is onder hetero's en homo's kun je helemaal niet stellen.
[..]

Hmmm verbasend toch dat het met name de homo's zijn die hier roepen dat we begrip moeten hebben voor pedo's
zowel inlimboy (zelfverklaard pedo en lekkerste leeftijd 6-8 jarige JONGETJES) als sch (zelfverklaard ouwe nicht en geen probleem hebbend met voor geld pijpende 10ers) nemen het hier heel hard op voor die viezerikken.

SCH ik zeg niet dat je pedo bent je neemt het allen te veel op voor die goorlappen,
nou dat zie ik helemaal niet

ik ben homo en heb helemaal niets met pedo's of kids

jij hebt blijkbaar veel vooroordelen over homo's , en dat baseerje op 1 geval van inlimboy die op jongetjes valt ( ook op meisjes zegt hij trouwens)

maar jij kunt denken wat je wilt, de cijfers spreken voor zich

het merendeel van de misbruikte kinderen zijn meisje, en homo pedo's vallen echt niet op meisjes

dus het merendeel van de pedo's zijn hetero

is fact... sorry
  maandag 26 juni 2006 @ 15:46:28 #219
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39252355
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik ben niet emotioneel, ik denk dat als je op kinderen valt je niet op zoek bent naar een gelijkwaardige relatie, en daardoor dus niet verliefd zal zijn. Het is was naief om te veronderstellen dat pedo's verliefd zijn op kinderen die ze misbruiken.
een verliefde pedo is een verliefde pedo, een misbruiker is een misbruiker.
snappen jullie het verschil nogsteeds niet?
  maandag 26 juni 2006 @ 15:49:10 #220
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39252464
en geen (kleine) tieten kan ook aantrekkelijk zijn. dat heeft niks met kinderen te maken trouwens.
pi_39253976
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nou dat zie ik helemaal niet

ik ben homo en heb helemaal niets met pedo's of kids

jij hebt blijkbaar veel vooroordelen over homo's , en dat baseerje op 1 geval van inlimboy die op jongetjes valt ( ook op meisjes zegt hij trouwens)

maar jij kunt denken wat je wilt, de cijfers spreken voor zich

het merendeel van de misbruikte kinderen zijn meisje, en homo pedo's vallen echt niet op meisjes

dus het merendeel van de pedo's zijn hetero

is fact... sorry
Hohoho ...ik heb niks tegen homo's ik heb wat tegen pedofielen.
Dat artikeltje op martijn haalde meer aan dat homo's jarenlang niet geaccepteerd zijn en dat dat nu pedofielen zijn, en dat die vooral ook maar uit het verdomhokje gehaald moeten worden.
Daar ben ik het dus niet mee eens.
Pedofielen mag je wat mij betreft opstluiten met een sexueel gefrustreerde homeosexiuele gorrila (Of olifant maar die hebben geen handjes waarmee je je slachtoffer kunt vasthouden)

Als jij cijfers hebt wil ik die graag zien, en dan nogeen kerel die op een 16 jarige valt.... dat heeft vrouwelijke vormen... een 6-8 jarig meisje....is uiterlijk geen vrouw..... lichamelijk en geestelijk als helemaal niet evenmin als jongetjes)

Het zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of het merendeel van de pedo's he-ho-bi is het zijn gewoon vunzige kolerelijers die gecastreerd dienen te worden. Ik heb alleen het idee dat de homo's hier het erg hard opnemen voor de pedo's, en dat is iets dat er bij mij niet ingaat (no pun intended)

Als "gezonde homo" lijkt me een vent die hem omhoog kan krijgen toch veel lekkerder dan een asexueel jochie of heb ik dat verkeerd?. En qua partnerkeuze wil je toch iemend die mentaal ook volwassen is???
Je zecht zelf ook dat je niets met kinderen hebt. Je kan met een lichamelijk en geestelijk onvolgroeid persoon toch geen relatie hebben?
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
en geen (kleine) tieten kan ook aantrekkelijk zijn. dat heeft niks met kinderen te maken trouwens.
Kleine tieten is wat anders als geen tieten..... persoonlijk houd ik ook niet van grote memmen. Beter een handvold dan gescheurde trommelvliezen....
  maandag 26 juni 2006 @ 16:46:31 #222
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39254920
geen tieten is ook ok.
pi_39255342
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:46 schreef BaajGuardian het volgende:
geen tieten is ook ok.
Als je homo bent en je valt op volslanke kerels, mischien.
Of als je partner een mamosectie, of hoe heet het ook alweer gehad heeft, maar dan val je op de persoon en niet op de aan/afwezigheid van tieten.

Op kinderen vallen is gewoon niet ok
  maandag 26 juni 2006 @ 18:40:30 #224
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39258369
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Als je homo bent en je valt op volslanke kerels, mischien.
Of als je partner een mamosectie, of hoe heet het ook alweer gehad heeft, maar dan val je op de persoon en niet op de aan/afwezigheid van tieten.

Op kinderen vallen is gewoon niet ok
leg uit waarom het niet ok is op kinderen te vallen, en ga het niet hebben over de aanrandingen want dat is een pedoseksuele aanrander/kinderverkrachter.
niet een pedofiel.
pi_39258836
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

leg uit waarom het niet ok is op kinderen te vallen, en ga het niet hebben over de aanrandingen want dat is een pedoseksuele aanrander/kinderverkrachter.
niet een pedofiel.
Omdat een kind niet kan kiezen , een geinformeerde mening vormen. Die zo hoog aangeschreven "kindertijd" uitvinding wordt nu inene aan de kant geschoven. Maar 8 jarigen aan het werk zetten mag niet meer. (bakkies Papieren zoals vroeger)

Een kind is makkelijk om te kopen. Herriner je je moeder nog dat je geen snoepjes van vreemde mensen aan mocht nemen? Wat zou daar de reden van geweest zijn. En het idee waar deze vereniging naartoe wil is dat sex met een toestemming gevend kind geen aanranding verkrachting is.

Iemand die op sexueel onvergroeide mensen valt is ZIEK.
Zover ik weet komt het verder in de dierenwereld niet voor: Geen sexuele daad voor geslachtsrijpheid.

Castratie neemt die lustgevoelens weg...prima oplossing zou ik zeggen
  maandag 26 juni 2006 @ 18:54:12 #226
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39259027
wat een zootje onzin desiredbard ik ga daar ook niet serieus meer op in, je bent gewoon een naprater.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:06:43 #227
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39259754
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

niet een pedofiel.
Omdat het onmogelijk is om een gelijkwaardige relatie te hebben met een kind dat zelf geen idee heeft wat de ander wil Pedo's hebben gewoon een probleem met normale verhoudigen en storten zich daarom maar op makkelijk te manipuleren kinderen.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:10:36 #228
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39259979
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Omdat het onmogelijk is om een gelijkwaardige relatie te hebben met een kind dat zelf geen idee heeft wat de ander wil Pedo's hebben gewoon een probleem met normale verhoudigen en storten zich daarom maar op makkelijk te manipuleren kinderen.
heb je er ervaring mee? wie zegt dat kinderen geen relaties kunnen hebben met een volwassene..
  maandag 26 juni 2006 @ 19:11:04 #229
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39259997
kinderen worden vaak genoeg verliefd op volwassenen, ken je de film Leon toevallig, tis maar een voorbeeld.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:13:07 #230
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39260114
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

heb je er ervaring mee? wie zegt dat kinderen geen relaties kunnen hebben met een volwassene..
Nee ik heb er geen ervaring mee, zou dat nodig zijn dan? Anders kan ik ook geen mening vormen over het hebben van een relatie met een parkiet, dat heb ik namelijk ook nooit gehad.

Als je ooit in je leven met een kind hebt gesproken weet je dat het belachelijk is om zelfs maar te veronderstellen dat het mogelijk zou zijn om een relatie met zoiemand aan te gaan, ze zoeken maar iemand van hun eigen leeftijd
pi_39260215
Verliefd...nee het is opkijken naar..... niet als verlangend naar sexuele intimiteit
En ieder volwassene die gebruik maakt van deze "verliefdheid" moet aangepakt worden.

Hoe kun je het in godsnaam verdedigen....Je kunt het niet.....,daarom beantwoorde je mijn vorige post niet

[ Bericht 6% gewijzigd door desiredbard op 26-06-2006 19:21:09 ]
pi_39260287
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Nee ik heb er geen ervaring mee, zou dat nodig zijn dan? Anders kan ik ook geen mening vormen over het hebben van een relatie met een parkiet, dat heb ik namelijk ook nooit gehad.

Als je ooit in je leven met een kind hebt gesproken weet je dat het belachelijk is om zelfs maar te veronderstellen dat het mogelijk zou zijn om een relatie met zoiemand aan te gaan, ze zoeken maar iemand van hun eigen leeftijd

Of iets waar het inpast...... daarom is sex met een parkiet ook ziek..... en pijpen met zo'n snaveltje lijkt me ook niet prettig
  maandag 26 juni 2006 @ 19:17:46 #233
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39260335
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:
kinderen worden vaak genoeg verliefd op volwassenen, ken je de film Leon toevallig, tis maar een voorbeeld.
Al is een kind "verliefd" op iemand zegt dat niet veel, ik was vroeger ook altijd verliefd op mijn halve klas, maar ik zou toch wel aardig geschrokken zijn als de juf ineens naakt voor me stond en mij onzedelijk had betast. Het idee alleen al dat een kind zoiets wil is al bizar je moet wel een hele grote pedo zijn om daar begrip voor op te brengen
  maandag 26 juni 2006 @ 19:38:31 #234
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39261190
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

ken jij kinderen even slecht.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:41:12 #235
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39261261
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:16 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Of iets waar het inpast...... daarom is sex met een parkiet ook ziek..... en pijpen met zo'n snaveltje lijkt me ook niet prettig
maar mischien vind de parkiet het wel prattig.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:51:30 #236
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_39261433
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Een film is geen voorbeeld.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:52:33 #237
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39261471
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:51 schreef Monus het volgende:

[..]

Een film is geen voorbeeld.
wel
  maandag 26 juni 2006 @ 20:01:00 #238
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_39261703
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

wel
De wereld waarin wij leven is niet echt en bestaat alleen uit een computer simulatie , ken je de film Matrix toevallig, tis maar een voorbeeld.
  maandag 26 juni 2006 @ 20:02:41 #239
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39261759
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:01 schreef Monus het volgende:

[..]

De wereld waarin wij leven is niet echt en bestaat alleen uit een computer simulatie , ken je de film Matrix toevallig, tis maar een voorbeeld.
grappig, je hebt nog gelijk ook maar je beseft het alleen niet (vervang computer simulatie met conditionering)
  maandag 26 juni 2006 @ 21:57:47 #240
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39265865
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

maar mischien vind de parkiet het wel prattig.
Misschien vind een parkiet het prettig om sex te hebben met een mens, maar ik vermoed dat een parkiet wel leukere dingen zal weten.
  maandag 26 juni 2006 @ 22:07:36 #241
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_39266295
quote:

[..]

En heb jij er ervaring mee?
  maandag 26 juni 2006 @ 22:47:52 #242
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_39268030
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:07 schreef Monus het volgende:

[..]

En heb jij er ervaring mee?
Er zijn genoeg kinderen die er zuur op terugkijken
  maandag 26 juni 2006 @ 23:10:53 #243
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39268953
Is er sowieso wel een kind dat er wel met plezier aan terugdenkt? Je kunt natuurlijk wel proberen met drogredenen je eigen zieke gedrag proberen goed te praten, maar dat maakt het niet minder erg.
pi_39268992
Er is overigens een remedie tegen pedofilie!
  maandag 26 juni 2006 @ 23:13:53 #245
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39269066
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef _The_General_ het volgende:
Er is overigens een remedie tegen pedofilie!
Moet ik me hier iets bij voorstellen als een scherp mes en een lege zak?
pi_39269090
* Probeer inhoudelijk te discussieren, deze staat wel in je notes *

[ Bericht 83% gewijzigd door Drugshond op 27-06-2006 09:07:30 ]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:14:51 #247
136 V.
pi_39271290
quote:

[..]

heb je er ervaring mee?
Ik wel. Wat wil je weten?
quote:
wie zegt dat kinderen geen relaties kunnen hebben met een volwassene..
O, ze kunnen het best. Het is alleen ongelijkwaardig. Per definitie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:07:13 #248
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39276453
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:14 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik wel. Wat wil je weten?
[..]

O, ze kunnen het best. Het is alleen ongelijkwaardig. Per definitie.

V.
Hoe heb je het ervaren, en was je het kind of de volwasene?
pi_39277308
Ik zit mezelf nu al te verbijten voor mijn eigen kinderen, met name mijn oudste. Die is geestelijk gehandicapt en zestig procent van die groep krijgt 1 of meerdere keren te maken met seksueel misbruik. Nu vind elke ouder zijn kind het mooiste, maar mijn jochie is werkelijk een plaatje. Daarnaast ziet hij geen gevaar, vind iedereen lief ("knuffel geven!") en -het belangrijkste misschien- je ziet niets aan hem (autistisch).
Het is werkelijk om te huilen als je beseft wat zijn kansen in het leven in het algemeen zijn, maar helemaal hoe hoog het risico is dat hij ten prooi valt (geen dramatische overdrijving) aan een idioot die vindt dat het maar moet kunnen en beweert dat hij het lekker vindt (met zijn lichamelijke en seksuele gevoelens is niks mis) .
Hij zit meer dan voltijds op een dagbestedingscentrum en vaak op een logeeropvang. Grote delen van de tijd is de zorg dus in handen van anderen. Schatten van mensen! Zo schat ik ze tenminste in. Maar ik heb -hoewel ik altijd de vinger aan de pols houdt- dus niet altijd het zicht op hem.
Tegen de tijd dat hij in de puberteit komt, zal hij emotioneel en sociaal gezien een jaar of 4 of 5 zijn, verstandelijk misschien iets verder. Lichamelijk zal hij aantrekkelijk zijn en in staat zijn tot sex, emotioneel dus niet. Het zal een grote kleuter zijn.

Mijn punt hierin: vergelijk dit eens met een situatie van een volwassene met een kind/geestelijk onvolwassen persoon. Want dáár gaat het om: de geestelijke en emotionele rijpheid.
Je gaat verder dan het kind op dat moment kan overzien, het kan niet beoordelen hoe het genot of plezier van dat moment gaat doorwerken. Iemand die emotioneel onvolwassen is, moet begeleid worden in dergelijke keuzes. Er kan niet verwacht worden van zo iemand dat hij of zij zelf die inschatting maakt.
Dat is dus ook het gevaar als iemand in de positie komt die die inschatting voor hem moet maken, een vertrouwenspositie. Eentje zoals de stichting Martijn beschrijft: een warme "gelijkwaardige" relatie.
Nee. Het kind wordt op dat moment dubbel genaaid: onder het mom van gelijkwaardigheid wordt door de enige die in de situatie in staat geacht mag worden om te overzien wat er wel en niet kan, besloten voor het kind (en dus niet door het kind) dat het licht wel op groen kan.
Zonder dwang, het kind zal het misschien prettig vinden en misschien zelfs verliefd zijn. Kan toch niet.
pi_39277539
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef Mwanatabu het volgende:

Mijn punt hierin: vergelijk dit eens met een situatie van een volwassene met een kind/geestelijk onvolwassen persoon. Want dáár gaat het om: de geestelijke en emotionele rijpheid.
Sorry maar daar gaat het NIET ALLEEN om !
Anders zou je kunnen redeneren dat sommige meisjes van 14-15 wel al geestelijke en emotioneel rijp zijn en dat willen we denk ik nu juist niet
Het is denk ik een kwestie van beide (hoewel we wel gebonden zijn aan het wettelijk minimum natuurlijk
pi_39277723
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:47 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Sorry maar daar gaat het NIET ALLEEN om !
Anders zou je kunnen redeneren dat sommige meisjes van 14-15 wel al geestelijke en emotioneel rijp zijn en dat willen we denk ik nu juist niet
Het is denk ik een kwestie van beide (hoewel we wel gebonden zijn aan het wettelijk minimum natuurlijk
Nee, daar gaat het zeker niet alleen om. Maar mijn punt is specifiek gericht op geestelijke rijpheid, snappie?
Dus dat het ook niet geaccepteerd wordt als jij als volwassene een seksueel volwassen relatie begint met een 30-jarige die geestelijk een jaar of 12 is. Dat geldt als misbruik, het is immers niet gelijkwaardig. Twee geestelijk gehandicapten die iets beginnen is acceptabel. Er zal begeleiding nodig zijn, maar het wordt als normaal/normaler gezien. Er is iets mis met mensen die een geestelijk onvolwaardige "partner" uitzoeken. Een kind is niet gelijkwaardig, het kan niet opboksen tegen jou, hoe pienter, verantwoordelijk of assertief het ook is.
Mijn vergelijking met verstandelijk gehandicapten is er vooral op gericht deze ongelijkheid zichtbaarder te maken.
pi_39279249
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, daar gaat het zeker niet alleen om. Maar mijn punt is specifiek gericht op geestelijke rijpheid, snappie?
Dus dat het ook niet geaccepteerd wordt als jij als volwassene een seksueel volwassen relatie begint met een 30-jarige die geestelijk een jaar of 12 is. Dat geldt als misbruik, het is immers niet gelijkwaardig. Twee geestelijk gehandicapten die iets beginnen is acceptabel. Er zal begeleiding nodig zijn, maar het wordt als normaal/normaler gezien. Er is iets mis met mensen die een geestelijk onvolwaardige "partner" uitzoeken. Een kind is niet gelijkwaardig, het kan niet opboksen tegen jou, hoe pienter, verantwoordelijk of assertief het ook is.
Mijn vergelijking met verstandelijk gehandicapten is er vooral op gericht deze ongelijkheid zichtbaarder te maken.
Ligt natuurlijk wel een beetje aan het nivo en vorm van de verstandelijke handicap
Anderzijds zou ik ook niet graag zien dat een 12 jarige een verhouding heeft met iemand die geestlijk 12 (of jonger) is maar lichamelijk veel ouder

pi_39279758
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:50 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk wel een beetje aan het nivo en vorm van de verstandelijke handicap
Zelfs een lichte verstandelijke beperking is reden tot extra begeleiding in wonen en leven.
quote:
Anderzijds zou ik ook niet graag zien dat een 12 jarige een verhouding heeft met iemand die geestlijk 12 (of jonger) is maar lichamelijk veel ouder
Idd. Omdat er dan verschillen in lichamelijke rijpheid zijn waardoor de lichamelijk verder ontwikkelde lichamelijk overwicht heeft en er schade kan ontstaan als deze zijn liefde/lusten in praktijk wil brengen...
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:08:30 #254
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39279817
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. Omdat er dan verschillen in lichamelijke rijpheid zijn waardoor de lichamelijk verder ontwikkelde lichamelijk overwicht heeft en er schade kan ontstaan als deze zijn liefde/lusten in praktijk wil brengen...
Afgezien daarvan zal de 12 jarige na 3 jaar 15 zijn, en de andere partij zal zich nooit verder kunnen ontwikkelen.
pi_39279893
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:08 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Afgezien daarvan zal de 12 jarige na 3 jaar 15 zijn, en de andere partij zal zich nooit verder kunnen ontwikkelen.
Ook dat. Het "I am Sam" moment zeg maar, dat het dochtertje van 7 slimmer is dan haar vader die geestelijk nooit verder zal komen dan 7. Maar dan zonder incest/pedofilie natuurlijk.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:24:15 #256
136 V.
pi_39280280
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:07 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Hoe heb je het ervaren, en was je het kind of de volwasene?
Ik ben op mijn 13e misbruikt door een 'vriend van de familie' die misbruik maakte van het vertrouwen en zwaar heeft gemanipuleerd.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:36:51 #257
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39280631
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik ben op mijn 13e misbruikt door een 'vriend van de familie' die misbruik maakte van het vertrouwen en zwaar heeft gemanipuleerd.

V.
Ondanks wat diverse mensen hier proberen te suggereren heb ik nog niemand gehoord die zelf als kind een "relatie" had met een volwassene en dit als prettig heeft ervaren.
pi_39282644
Relatie niet, maar ik denk dat je aan de ractie van sommige mensen hier redelijk kunt vermoeden wie al dan niet een prettige ervaring op dat gebied heeft. al dan niet ervaring op dat gebied bedoel ik. Ik wil eigenlijk wel eesn een post zien van iemand die hier als kind sex met een volwassene heeft gehad en daar met plezier op terugkijkt

Voor alle duidelijkheid, ik heb hier nog geen vrouw gezien die pedosexualiteit verdedigt
Het komt uit de bekende linkse theedrinkende hoek
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:53:03 #259
136 V.
pi_39283422
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:29 schreef desiredbard het volgende:

*kuch*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_39283747
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:53 schreef Verbal het volgende:

[..]

*kuch*

V.
Met de gebruikelijke uitzondering Verbal
Ik heb het over blinde theedrinkende schapen. Sorry maar je bent niet wollig genoeg
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:12:59 #261
136 V.
pi_39284009
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:03 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Met de gebruikelijke uitzondering Verbal
Ik heb het over blinde theedrinkende schapen. Sorry maar je bent niet wollig genoeg
Ik heb het niet over de uitzondering, d.. Ik heb het over sowieso de onzinnigheid van je bewering.

Alsof pedofielen links zouden stemmen, of dat links dol is op pedofielen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_39284346
Nee ik heb het over de gebruikelijkse LinkSerts die hier alles maar willen vergoelijken en tolereren. Iets dat ik verbind met links.
Ik weet net zo goed als jij dat het herinvoeren van de doodstraf door de nederlandse staat niet wenselijk is, maar daar het het tegenovergestelde is de behulpzaamheid en het begrip voor daders (algemeen) terwijl er geen hulp is voor slachtoffers, droom ik af en toe inderdaad wel eens over rollen henneptouw.
dat ik mijn leuter niet in ieder knoestgat van een boom steek, en een voorstander ben van hard werk ipv van luie uiitkeringstrekkers luie hier als detailerend bijwoord Houd nog niet in dat ik een Extreemkapitalistische Econvriendelijke Zijn ster met KY jelly ingesmeerde UeberGristelijke Bushlover ben.

Maar Job Cohen mag van mij op 20 jaar werkbezoek, theekrans in baghdad
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:28:20 #263
136 V.
pi_39284437
Je kijkt er niet al te genuanceerd tegenaan, is het wel?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_39285074
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:25 schreef desiredbard het volgende:
Nee ik heb het over de gebruikelijkse LinkSerts die hier alles maar willen vergoelijken en tolereren. Iets dat ik verbind met links.
Ik weet net zo goed als jij dat het herinvoeren van de doodstraf door de nederlandse staat niet wenselijk is, maar daar het het tegenovergestelde is de behulpzaamheid en het begrip voor daders (algemeen) terwijl er geen hulp is voor slachtoffers, droom ik af en toe inderdaad wel eens over rollen henneptouw.
dat ik mijn leuter niet in ieder knoestgat van een boom steek, en een voorstander ben van hard werk ipv van luie uiitkeringstrekkers luie hier als detailerend bijwoord Houd nog niet in dat ik een Extreemkapitalistische Econvriendelijke Zijn ster met KY jelly ingesmeerde UeberGristelijke Bushlover ben.

Maar Job Cohen mag van mij op 20 jaar werkbezoek, theekrans in baghdad
Heb jij hier één linksert gezien die pedofilie verdedigt? Of plak jij bij voorbaat op iedereen die pedofilie verdedigt het stempeltje "links"?
Kip-> Ei ?
pi_39285263
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Heb jij hier één linksert gezien die pedofilie verdedigt? Of plak jij bij voorbaat op iedereen die pedofilie verdedigt het stempeltje "links"?
Kip-> Ei ?
Wel mensen als SCH Limburger etc heb ik al vaker betrapt op een theeverslaving.
Ik heb toch ook het stempeltje rechts ?
Jij bent toch ook zo'n linkse tuinbroekdraagster
Maar net als Verbal kun jij nadenken... dat we het niet eens zijn is wat anders...da's gezond

* deleted *

[ Bericht 10% gewijzigd door Drugshond op 27-06-2006 23:57:32 ]
pi_39285399
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:54 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Maar net als Verbal kun jij nadenken... dat we het niet eens zijn is wat anders...da's gezond
Ohooo, da's onder de gordel. Alleen omdat ik zwanger ben wil niet meteen zeggen dat ik meteen al mijn ( ) tuinbroeken uit de kast ruk.

[ Bericht 22% gewijzigd door Drugshond op 27-06-2006 23:58:04 ]
pi_39287955
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:28 schreef Verbal het volgende:
Je kijkt er niet al te genuanceerd tegenaan, is het wel?

V.
Nee nuancering is om te . In de praktijk zul je dat moeten toepassen maar bij voorbaat alles met de mantel der liefde bedekken...nee daar geloof ik niet in.
* deleted *

[ Bericht 6% gewijzigd door Drugshond op 27-06-2006 23:58:49 ]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:49:02 #268
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39289011
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:29 schreef desiredbard het volgende:
Relatie niet, maar ik denk dat je aan de ractie van sommige mensen hier redelijk kunt vermoeden wie al dan niet een prettige ervaring op dat gebied heeft. al dan niet ervaring op dat gebied bedoel ik. Ik wil eigenlijk wel eesn een post zien van iemand die hier als kind sex met een volwassene heeft gehad en daar met plezier op terugkijkt

Voor alle duidelijkheid, ik heb hier nog geen vrouw gezien die pedosexualiteit verdedigt
ik drink ginseng thee.
pi_39291721
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:54 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Als jullie nou met zo'n links lulpraatje zo'n pedo afleiden...of slaaptabletten in zijn thee doen...... kom ik wel met de moker voor zijn kloten langs: Moraal van het verhaal samen komen we er wel
* flamen *

[ Bericht 22% gewijzigd door Drugshond op 27-06-2006 23:59:55 ]
pi_39293514
edit

[ Bericht 76% gewijzigd door desiredbard op 27-06-2006 19:04:43 ]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:56:52 #271
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39293571
quote:
Als ik bij mijn NSB uniformpje een pistool krijg en wat pedofielen vermaak ik me best. Worden mijn goede kleren tenminste niet vuil
maar even een topic report maken weer.
pi_39293870
@BaajGuardian: Wel effe de hel post quoten dan he zielepoot
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:02 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Trek jij je NSB uniformpje maar weer aan of past het niet meer?
Als ik bij mijn NSB uniformpje een pistool krijg en wat pedofielen vermaak ik me best. Worden mijn goede kleren tenminste niet vuil
quote:
Dus links is pro -pedo?
be-grijp-end-le-zen?
quote:
Lekkere facistische denkwijze heb je
Dat laat ik aan extreem links over of de volgers van de islam.
Ik gooi niet met termen als NSB-er
quote:
Oja nu ben ik zeker weer links
Mischien wel of niet. Je post is in ieder geval erg dom.
je lijkt me dus extreem links of extreem rechts
Neuk je liever bomen of hardwerkende mensen en knuffel je "kansarmen" of wil je ook goedgeintegreerde hardwerkende buitenlanders naaien?

Mwana en Verbal zijn ook links (maar zonder oogkleppen) mag het dan niet altijd met ze eens zijn. Over het algemeen hebben ze redelijk goede punten die het overwegen zeer zeker waard zijn.

Ik heb het gewoon niet op pappen en nathouden, van een kliek die je naar het stormfront verwijst zodra je een afwijkende mening heeft en zichzelf de" eretitel" " LINKS" toerekend. Persoonlijk vind ik ze nog niet geschikt als paradeschaap.

Oh voor alle duidelijkheid, ik zie waarom je op je pik getrapt bent. Ik bedoelde InLimbo.
Verder ken ik jouw postgeschiedenis niet maar dat kunnen we over een kopje koffie/biertje/glaasje korenwijn wel achterkomen, of heb je liever thee?
quote:
omdat ik het niet met GOD Desired eens ben
Ik weet dat ik een goddelijk lichaam heb, maar je hoeft dat nou ook weer niet over het forum te schreeuwen lieverd.

Nogmaals:
Als iemand pedofilie verdedigt, begrijpt, probeert te vergoeilijken, dan vind ik je niet een enorme grote klootzak, dan BEN je er een!

[ Bericht 1% gewijzigd door desiredbard op 27-06-2006 19:13:21 ]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:07:34 #273
136 V.
pi_39293931
Viper?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_39294117
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:07 schreef Verbal het volgende:
Viper?

V.
Shit... tong als...
begint met dezelfde leter .... rijmt met engels kruidig.....
Mea Culpa Mea Maxima Culpa

Blijkt toch weer dat ik geen God ben.... die zijn onfijlbaar....ik was al zo blij met de Viagra
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:16:38 #275
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39294228
ik ben duidelijk een klootzak, maar ik edit mijn posts na een doodverwensing iig niet.
pi_39294446
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:16 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben duidelijk een klootzak, maar ik edit mijn posts na een doodverwensing iig niet.
* deleted *

Kom iemand ooit aan mijn kinderen ....dan zal ie dood willen maar niet gaan.

En ik edite mijn post niet ik heb de post waarop ik reageerde ertussen geknipt nadat jij hem uit zijn verband rukte, iig beter dan rukken op een 6-8 jarige maar toch

[ Bericht 7% gewijzigd door Drugshond op 28-06-2006 00:04:05 ]
pi_39294700
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:05 schreef desiredbard het volgende:
@BaajGuardian: Wel effe de hel post quoten dan he zielepoot
[..]

[..]

be-grijp-end-le-zen?
Ja...of vergeet je altijd meteen wat je typt ?(typisch kenmerk)

[quote]quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Kip-> Ei ?
-----------------------------------------------------------------------------
quote:
jouw antwoord :
Schrijven...moei-lijk he?

[..]

Dat laat ik aan extreem links over of de volgers van de islam.
Ik gooi niet met termen als NSB-er

nee je noemt allen alle pro-pedo's links (of alle linksen of wat jij daar voor houdt (iedereen die het NIET met jou eens is waarschijnlijk ) pro-pedo ) maar dat is natuurlijk wat anders ?

[..]
quote:
Mischien wel of niet. Je post is in ieder geval erg dom.
It takes one to know one he?

je lijkt me dus extreem links of extreem rechts

Nu ben ik ineens Links of rechts (extreem nog wel toe maar ) weet je het nu al niet meer?
quote:
Neuk je liever bomen of hardwerkende mensen en knuffel je "kansarmen" of wil je ook goedgeintegreerde hardwerkende buitenlanders naaien?
geen van alle ,ben jij vast veeel beter in
quote:
Mwana en Verbal zijn ook links (maar zonder oogkleppen) mag het dan niet altijd met ze eens zijn. Over het algemeen hebben ze redelijk goede punten die het overwegen zeer zeker waard zijn.
Dus nu is links weer soms wel goed en net waren alle linksen nog theedrinkende eikels ?...wat is er trouwens mis met thee?..hele volkstammen drinken het (ik niet trouwens geef mij maar wat sterkers )

Ik heb het gewoon niet op pappen en nathouden,

Ik ook niet waar haal je dat uit dat ik dat wel wil ?
quote:
van een kliek die je naar het stormfront verwijst zodra je een afwijkende mening heeft en zichzelf de" eretitel" " LINKS" toerekend. Persoonlijk vind ik ze nog niet geschikt als paradeschaap.
Begin er dan zelf ook niet mee
quote:
Oh voor alle duidelijkheid, ik zie waarom je op je pik getrapt bent. Ik bedoelde InLimbo.
Verder ken ik jouw postgeschiedenis niet maar dat kunnen we over een kopje koffie/biertje/glaasje korenwijn wel achterkomen, of heb je liever thee?

[..]
Ik ben sociaal dus ik drink mee (alleen niet als je korenwijn drinkt ,alleen de naam al )
quote:
Ik weet dat ik een goddelijk lichaam heb, maar je hoeft dat nou ook weer niet over het forum te schreeuwen lieverd.
maak ik eens een kompliment is het WEER niet goed
quote:
Nogmaals:
Als iemand pedofilie verdedigt, begrijpt, probeert te vergoeilijken, dan vind ik je niet een enorme grote klootzak, dan BEN je er een!
Als jij ze opknoopt help ik je graag ...voel me in dit niet aangesproken

dinsdag 27 juni 2006 @ 19:28:54 #278
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39294702
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Als jij een pedofiel BENT dan wens ik je op zijn minst een castratie en als je ooit met je klauwen aan een kind gezeten hebt heeft iedere betrokkene wat miij betreft het recht je een kogel door je kop te jagen.

Kom iemand ooit aan mijn kinderen ....dan zal ie dood willen maar niet gaan.

En ik edite mijn post niet ik heb de post waarop ik reageerde ertussen geknipt nadat jij hem uit zijn verband rukte, iig beter dan rukken op een 6-8 jarige maar toch
Och ik ben helemaal niks, ik begrijp alles.
nadenken is voor mensen niet makkelijk tegenwoordig, en de wereld is voor de meesten zwartwit (wat dan weer wel lekker makkelijk is)
chapeau hoor.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:32:38 #279
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39294828
Je bent trouwens echt cliche desiredbard, ga zo door en aan het einde van je leven kom je tot de ontdekking dat je je hele leven hebt verpest met aangepraatte doctrines.
En je hoeft niet te draaien, jij post hier de kogel hier kogel daar, en dan snel je post editten.
jammer dat ik hem quote he.

je voelt je zeker heel goed om pedofielen (welk nieteens perse kinderverkrachters/aanranders of uberhaupt al pedoseksueel hoeven zijn) op de meest brute wijze dood te wensen.
echt, chapeau wederom
pi_39294946
Oh nee er is een heleboel grijs.... maar niet alles is grijs er zijn wel degenlijk zwart witte dingen.
Wist jij bijvoorbeeld dat slachtoffers van pedosexuelen vaak zelf, als ze ooit in een gezonde relatie terechtkomen, vervallen tot incest. Niet omdat ze pedosexueel zijn, maar uit machtsoverweging. Onbewust zetten zij de onmacht van toen om in macht over een ander kind. Dit is trouwens meestal het geval bij Vader dochter of man vrouwelijk familielid het geval.

Een Pedosexueel richt dus niet allen schade aan bij zijn slachtoffer. Minderwaardigheidsgevoel, verminking zelfmoord en dientegvolge eventueel verlies voor familie en vrienden, maar voor een volgende generatie ook.

Dat is wat ik van die klootzakken begrijp, en nogmaals dat een slachtoffer in dader veranderd is geen excuus voor die persoon. Had hij.zij maar hulp moeten zoeken. Dat hulpzoeken is echter voor de pedosexueel makkelijker dan voor het slachtoffer. (God moge jhet slachtoffer behoeden dat niet zo'n voor pedagoog studerend NVD fan toegewezen krijgt)
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:50:38 #281
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39295487
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:36 schreef desiredbard het volgende:
Oh nee er is een heleboel grijs.... maar niet alles is grijs er zijn wel degenlijk zwart witte dingen.
Wist jij bijvoorbeeld dat slachtoffers van pedosexuelen vaak zelf, als ze ooit in een gezonde relatie terechtkomen, vervallen tot incest. Niet omdat ze pedosexueel zijn, maar uit machtsoverweging. Onbewust zetten zij de onmacht van toen om in macht over een ander kind. Dit is trouwens meestal het geval bij Vader dochter of man vrouwelijk familielid het geval.

Een Pedosexueel richt dus niet allen schade aan bij zijn slachtoffer. Minderwaardigheidsgevoel, verminking zelfmoord en dientegvolge eventueel verlies voor familie en vrienden, maar voor een volgende generatie ook.

Dat is wat ik van die klootzakken begrijp, en nogmaals dat een slachtoffer in dader veranderd is geen excuus voor die persoon. Had hij.zij maar hulp moeten zoeken. Dat hulpzoeken is echter voor de pedosexueel makkelijker dan voor het slachtoffer. (God moge jhet slachtoffer behoeden dat niet zo'n voor pedagoog studerend NVD fan toegewezen krijgt)
Ik weet heel goed wat pedoseksuelen/kinderaanranders veroorzaken, ik ken mensen die slachtoffer zijn geweest, ik ken ook wel een pedofiel, en ik kan je vertellen dat er een gigantisch verschil is tussen die 2.
hoe iedereen hier konstant pedofielen de ergste dood toewensen is echt te getuigen van een opmerkelijk gebrek aan kennis van zaken.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:17:51 #282
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_39298671
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:50 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik weet heel goed wat pedoseksuelen/kinderaanranders veroorzaken, ik ken mensen die slachtoffer zijn geweest, ik ken ook wel een pedofiel, en ik kan je vertellen dat er een gigantisch verschil is tussen die 2.
hoe iedereen hier konstant pedofielen de ergste dood toewensen is echt te getuigen van een opmerkelijk gebrek aan kennis van zaken.
Laat mij eens raden... dat ben jij!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:12:01 #283
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39304072
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:50 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mag je hem wel een plekje in het hiernamaals toewensen met 70 kung-fu knaapjes?

[ Bericht 1% gewijzigd door Arnold_fan op 28-06-2006 00:22:48 ]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:54:58 #284
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39305703
Zoveelste pedo-discussie waar geen vooruitgang in zit.
Probeer het maar eens in [R&P] , qua [NWS] dekt het lading allang niet meer.
Deze gaat dicht.

O ja....en een aantal bijdrages zijn ter inzage aangeboden aan FA/A

[ Bericht 20% gewijzigd door Drugshond op 28-06-2006 00:05:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')