abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37465297
Ik zat net RTL Nieuws te kijken en er kwam een item voorbij over het voorschrijven van libidoverlagende pillen voor pedo's op verlof.
Goeie zaak, was mijn eerste gedachte. Het lijkt me een van de ergste dingen die een ouder kan overkomen; dat een ander met z'n poten aan je kind zit.

Natuurlijk kwamen er voor- en tegenstanders aan 't woord. Op gegeven moment komt er een vertegenwoordiger in beeld van een stichting voor de acceptatie van pedofilie. What tha fuck???
Een stichting voor de acceptatie van pedofilie? Dat is toch gewoon een ziekte die niet te accepteren valt! Waar trekken we dan de grens in Nederland; moeten we maar oogluikend toestaan dat deze geesteszieken zich af en toe aan een kind vergrijpen omdat ze het simpelweg niet kunnen helpen...

RTL Nieuws

Ik denk dat het hier gaat om Stichting Martijn.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_37465366
err ok dit gaat idd wel erg ver...als t nu idd iets was wat op t randje was, seks met dieren ofzo..ok dan...

maar dis gewoon erover
pi_37465375
In nederland bestond er in de jaren '70 (of whatever) een heuse politieke beweging die pedofilie gewoon legaal wou maken.
Het ging dan wel om vrijwillige pedofilie natuurlijk, geen verkrachting van minderjarigen.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
  maandag 1 mei 2006 @ 20:35:53 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37465462
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
err ok dit gaat idd wel erg ver...als t nu idd iets was wat op t randje was, seks met dieren ofzo..ok dan...

maar dis gewoon erover
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_37466073
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:34 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
In nederland bestond er in de jaren '70 (of whatever) een heuse politieke beweging die pedofilie gewoon legaal wou maken.
Het ging dan wel om vrijwillige pedofilie natuurlijk, geen verkrachting van minderjarigen.
toch vind ik dat je mensen onder de 16 tegen hunzelf in bescherming moet nemen, niet dat iemand onder de 16 geen sex kan of mag hebben, maar niet met iemand die vele jaren ouder is, dat soort personen kunnen een grote overredingskracht hebben op deze mensen zodat ze zelf niet meer goed weten wat ze wel of niet écht willen.

Dus zelfs met wederzijdse toestemming zou het nog niet toegestaan mogen zijn.
  maandag 1 mei 2006 @ 21:04:43 #6
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_37466508
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:31 schreef Serendips het volgende:
Ik zat net RTL Nieuws te kijken en er kwam een item voorbij over het voorschrijven van libidoverlagende pillen voor pedo's op verlof.
Goeie zaak, was mijn eerste gedachte. Het lijkt me een van de ergste dingen die een ouder kan overkomen; dat een ander met z'n poten aan je kind zit.

Natuurlijk kwamen er voor- en tegenstanders aan 't woord. Op gegeven moment komt er een vertegenwoordiger in beeld van een stichting voor de acceptatie van pedofilie. What tha fuck???
Een stichting voor de acceptatie van pedofilie? Dat is toch gewoon een ziekte die niet te accepteren valt! Waar trekken we dan de grens in Nederland; moeten we maar oogluikend toestaan dat deze geesteszieken zich af en toe aan een kind vergrijpen omdat ze het simpelweg niet kunnen helpen...

RTL Nieuws

Ik denk dat het hier gaat om Stichting Martijn.
Niet dat ik het eens ben met pedofilie ofzo... maar hoe kan een ziekte niet te accepteren zijn?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_37466618
Dat iemand pedofiel is dat kan je, net als home-of hetero zijn, niet veranderen echter.....een pedofiel moet leren z,n lusten niet te bevredigen en leren dat ondanks zijn of haar geaardheid met hun poten van kinderen af moeten blijven.
pi_37467337
Ach, is het ook niet zo begonnen met homofilie?
pi_37468807
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:29 schreef Tarabass het volgende:
Ach, is het ook niet zo begonnen met homofilie?
Homofilie daar zijn geen kinderen bij betrokken en is een keuze waar alleen volwassenen bij betrokken zijn net zoals bij hetero,s.
  maandag 1 mei 2006 @ 22:12:54 #10
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_37468975
Goed nieuws voor de topicstarter: in Iran zijn laatst 2 pedofielen opgehangen. Om jouw woorden te gebruiken: "2 zieke mensen minder op de wereld"
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  maandag 1 mei 2006 @ 22:17:51 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37469192
de discussie zal je altijd houden alshet bij wet is gedefinieerd als een ziekte
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 1 mei 2006 @ 22:20:47 #12
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37469340
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Goed nieuws voor de topicstarter: in Iran zijn laatst 2 pedofielen opgehangen. Om jouw woorden te gebruiken: "2 zieke mensen minder op de wereld"
Als het praktiserende pedofielen zijn kan ik er best begrip voor opbrengen. Ik ben tegen de doodstraf, maar als ze daar iedereen doodmaken dan de pedo's eerst
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_37470774
wat ik niet begijp van praktiserende pedo's is dat ze niet begrijpen willen dat ze de kinderen beschadigen.

hebben ze geen geweten of zo ?
pi_37471508
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hebben ze geen geweten of zo ?
Cultuur schat... cultuur. Wij met z'n allen zeggen dat het niet mag, dat neemt niet weg dat een individu zich al dan niet aangetrokken kan voelen tot een minderjarig ander individu.

Maar even genuanceerd. Dit gaat dus over personen die vallen op andere personen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_37472519
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Cultuur schat... cultuur. Wij met z'n allen zeggen dat het niet mag, dat neemt niet weg dat een individu zich al dan niet aangetrokken kan voelen tot een minderjarig ander individu.

Maar even genuanceerd. Dit gaat dus over personen die vallen op andere personen zonder secundaire geslachtskenmerken.
wat heeft geweten met cultuur te maken . .. ik wil niet dom doen.. maar met gezond verstand begrijp je toch dat een kind niet op sex met een volwassene zit te wachten..

dat je de gevoelens hebt.. okay dan.. maar om er iets mee te doen.. is toch een ander verhaal

moet plots weer denken aan een discussie met een forumlid hier op fok.. die ook op kinderen valt.. ik kon hem maar niet aan het verstand krijgen dat hij hulp nodig heeft
pi_37473414
quote:
Wie zegt dat ik dat goed nieuws vind? Ik had het over libidoverlagende pillen...
En wie citeer je nu eigenlijk?
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:04 schreef RedDevil085 het volgende:
Niet dat ik het eens ben met pedofilie ofzo... maar hoe kan een ziekte niet te accepteren zijn?
In de zin van: mensen laten doen waar hun ziekte hen toe drijft, zonder deze mensen beperkingen op te leggen.
De vertegenwoordiger/oprichter/Martijn van Stichting Martijn die in de RTL nieuwsuitzending (1 mei, 19.30 uur) aan het woord komt, vindt libidoverlagende middelen dan ook geen goed idee en hij draagt daar werkelijk 'ontzettend goede argumenten' voor aan.
Ik bedoel dus het accepteren van pedofielen in hun natuurlijke doen en laten. Dat het verschijnsel bestaat, moet je inderdaad accepteren, maar dat betekent niet dat je de maatschappij niet tegen deze geesteszieken hoeft/ kunt/ wilt (te) beschermen.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  maandag 1 mei 2006 @ 23:42:24 #17
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_37473472
quote:
Goed nieuws voor de topicstarter: in Iran zijn laatst 2 pedofielen opgehangen.
Dat gaat Mohammed niet leuk vinden denk ik...
pi_37473489
Ik kan me ook niet vinden in dat iemand gevoelens heeft voor hetzelfde geslacht, daar zit echt een draadje los in iemands hoofd. Dat zelfde geld voor iemand die valt op niet geslachtrijpe personen.

'Normaal' gesproken schijnt een relatie er voor bedoeld te zijn om tot voortplanting te komen. In beide gevallen is dat niet het geval. Echter als je Homofilie zou accepteren moet je ook toegeven dat pedofilie bestaat... en 'normaal' gevonden moet worden.
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_37473824
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Skinkie het volgende:
'Normaal' gesproken schijnt een relatie er voor bedoeld te zijn om tot voortplanting te komen. In beide gevallen is dat niet het geval. Echter als je Homofilie zou accepteren moet je ook toegeven dat pedofilie bestaat... en 'normaal' gevonden moet worden.
Homofilie is in feite ook abnormaal in de letterlijke zin van het woord. Toch heb ik daar geen enkel probleem mee, want er worden geen andere mensen geschaad als homo's toegeven aan hun prikkels. Als pedo's echter hun zin kunnen doen, dan zijn een heleboel kinderen niet meer veilig.
pi_37474049
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:31 schreef Serendips het volgende:

voorschrijven van libidoverlagende pillen voor pedo's op verlof.
Ik zie liever dat ze een pilletje van lood krijgen
pi_37474131
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Skinkie het volgende:
Ik kan me ook niet vinden in dat iemand gevoelens heeft voor hetzelfde geslacht, daar zit echt een draadje los in iemands hoofd. Dat zelfde geld voor iemand die valt op niet geslachtrijpe personen.

wat een onzin zeg

wat twee volwassenen doen is toch niet te vergelijken met sex met kinderen

ik snap niet dat homoseksualiteit er altijd weer bijgehaald wordt als het om pedofilie gaat

homoseksuelen doen niemand kwaad en jij hoeft dat niet lekker te vinden... gaat jou helemaal niets aan wat volwassenen met elkaar doen met wederzijdse toestemming.. das een privé kwestie.. daar ga jij gelukkig niet over

maar als het om kinderen gaat.. die kunnen niet voor zichzelf opkomen dat moeten wij de volwassenen doen
pi_37474166
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:50 schreef Serendips het volgende:
Als pedo's echter hun zin kunnen doen, dan zijn een heleboel kinderen niet meer veilig.
Dit is dus de onzin. Als een homo een willekeurige persoon iemand van het zelfde geslacht meeneemt naar huis en sexuele handelingen verricht is er nogsteeds spraken van aanranding dan wel verkrachting.

Waar het hier omgaat of het legaal is dat een 18+ een relatie heeft met 16-. (Of 12-) Bij wederzijdse toestemming.
pi_37474229
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Dit is dus de onzin. Als een homo een willekeurige persoon iemand van het zelfde geslacht meeneemt naar huis en sexuele handelingen verricht is er nogsteeds spraken van aanranding dan wel verkrachting.

Waar het hier omgaat of het legaal is dat een 18+ een relatie heeft met 16-. (Of 12-) Bij wederzijdse toestemming.
kinderen zijn niet wilsbekwaam en makkelijk te beinvloeden door volwassenen.. das een heel ander verhaal
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:01:49 #24
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_37474240
quote:

[..]

pi_37474243
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
das een privé kwestie.. daar ga jij gelukkig niet over
Drugs gebruik is ook een prive kwestie, ook illegaal. Evenals mishandeling. Gaat dus niet op.
pi_37474289
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:01 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Er wordt hierboven gezegt dat kinderen niet veilig meer zouden zijn als het legaal zou zijn om met kinderen sex te hebben. Dat is onzin.
pi_37474292
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:04 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

waarom noemt men het een ziekte, dat houdt in dat er een verklaring voor is en dus zielig?
Ben ik het dus niet mee eens
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37474326
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Er wordt hierboven gezegt dat kinderen niet veilig meer zouden zijn als het legaal zou zijn om met kinderen sex te hebben. Dat is onzin.
WAT???
ZEG JE NU? ga je dit goedpraten soms? Ik hoop toch van niet.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37474352
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:02 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Drugs gebruik is ook een prive kwestie, ook illegaal. Evenals mishandeling. Gaat dus niet op.
homosexualiteit is niet illegaal... ..jouw vergelijk gaat dus niet op

voor de wet is heterosexualiteit gelijk aan homosexualiteit

zo en nu jij weer
pi_37474391
quote:

[..]

sukkel, homo's en pedo's is iets anders, t gaat bij pedos's over 4 jarige kinderen, kik jij erop?
De Puta Madre
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:06:52 #31
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_37474417
volgens mij is pedofillie geen ziekte, maargoed

De man valt meestal op een rijpe jonge vrouw van tussen de 16 en 25 ofso met brede heupen enzo..

ook als je dus 45 bent, kan de man niks aan doen
Nothing to see here, carry on
pi_37474431
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

WAT???
ZEG JE NU? ga je dit goedpraten soms? Ik hoop toch van niet.
Ik zeg dat de conclusie fout is. Lees mijn betoog eens. Worden er meer mannen verkracht nadat homosexualiteit legaal is geworden? Zouden er dus meer kinderen worden verkracht als pedosexualiteit gepractiseerd mag worden?

Ik praat niets goed, maar als je voor een selecte groep mensen sex in de prive scene goedpraat dat zeker biologisch gezien geestensziek is, ben je verkeerd bezig als je een andere groep geestenszieken probeert te genezen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:08:25 #33
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37474465
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:02 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Drugs zijn schadelijk voor de samenleving, denk aan ziekenhuisopnamen, minder productief. Mishandeling is vervelend voor degene die mishandeld wordt en daarom ook verboden. Hoewel ik het zelf vies vind als homo's op straat zoenen mogen ze van mij best samenzijn, zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen.

Als ze daarentegen anderen zouden willen misbruiken(zoals pedo's op normale kinderen geilen) die dat niet willen wordt het een ander verhaal, maar zolang niemand er last van heeft gaan ze hun gang maar.
pi_37474472
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:06 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

sukkel, homo's en pedo's is iets anders, t gaat bij pedos's over 4 jarige kinderen, kik jij erop?
helemaal mee eens

komt ook nog bij dat de meeste pedos vallen op kinderen van het andere geslacht

dus om homosexualiteit er bij te halen is net zo dom als om heterosexualiteit er bij te halen als we het over pedo;s hebben
pi_37474486
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:06 schreef RijstNatie het volgende:
volgens mij is pedofillie geen ziekte, maargoed

De man valt meestal op een rijpe jonge vrouw van tussen de 16 en 25 ofso met brede heupen enzo..

ook als je dus 45 bent, kan de man niks aan doen
wat niks zeggend, misschien weten je kippen t beter...
De Puta Madre
pi_37474490
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:07 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Ik zeg dat de conclusie fout is. Lees mijn betoog eens. Worden er meer mannen verkracht nadat homosexualiteit legaal is geworden? Zouden er dus meer kinderen worden verkracht als pedosexualiteit gepractiseerd mag worden?

Ik praat niets goed, maar als je voor een selecte groep mensen sex in de prive scene goedpraat dat zeker biologisch gezien geestensziek is, ben je verkeerd bezig als je een andere groep geestenszieken probeert te genezen.
wordt er meer drugs gebruikt sinds wiet gedoogd wordt?
pi_37474496
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:56 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ik zie liever dat ze een pilletje van lood krijgen
Daardoor zal persoon A snel verlost zijn van z'n pedofilie. Maar hoe zit het met persoon B? Die zal nooit naar een psych durven te stappen.
pi_37474508
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
homosexualiteit is niet illegaal... ..jouw vergelijk gaat dus niet op
Ga eens op bezoek in wat andere landen dan Nederland. Waar dat wel het geval is...
quote:
voor de wet is heterosexualiteit gelijk aan homosexualiteit

zo en nu jij weer
Voor de Nederlandse ja...

Dat iemand geilt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken maakt hem ziek omdat het niet dient tot voorplanting. Dat zelfde geldt voor homosexualiteit.

Weerleg deze stelling eens.
pi_37474512
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

wat niks zeggend, misschien weten je kippen t beter...
pfffffffffff ja zielig,
ook dat is zielig en erg fout, kippen misbruiken!
pi_37474553
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
wordt er meer drugs gebruikt sinds wiet gedoogd wordt?
[offtopic]technisch gezien minder, andere discussie[/offtopic]
pi_37474596
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

helemaal mee eens

komt ook nog bij dat de meeste pedos vallen op kinderen van het andere geslacht

dus om homosexualiteit er bij te halen is net zo dom als om heterosexualiteit er bij te halen als we het over pedo;s hebben
bij pedo's gaat t over kinderen, die hebben geen keuze bij de vriendelijke oom,
zeker als ze nog zo jong zijn.
De Puta Madre
pi_37474632
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Ga eens op bezoek in wat andere landen dan Nederland. Waar dat wel het geval is...
[..]

Dat iemand geilt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken maakt hem ziek omdat het niet dient tot voorplanting. Dat zelfde geldt voor homosexualiteit.

dat is makkelijk te weerleggen... alsof sex alleen voor de voortplanting is

jij mastrubeert zeker nooit..

homo's kunnen heel goed kinderen verwekken hoor.. geen enkel probleem

echter als het gaat om een vaste relatie of sex vinden ze mensen van het zelfde geslacht gewoon leuker.. heeft niets met ziekte te maken

echter pedo's die doen een ander kwaad.. beschadigen een kind.. en dat vind ik dus wel ziekelijk
pi_37474646
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

pfffffffffff ja zielig,
ook dat is zielig en erg fout, kippen misbruiken!
heet bakken onder de grill, dat zal ze leren. kippen, TTTsss.
De Puta Madre
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:14:17 #44
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37474660
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:07 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Nee er worden niet meer mannen verkracht, want deze mannen kunnen elkaars behoeften bevredigen en kunnen een normale volwaardig volwassen relatie met elkaar hebben. Net zo goed als niet alle hetromannen vrouwen verkrachten omdat ze op een normale manier aan hun trekken kunnen komen, als er bijna geen vrouwen meer zouden zijn is de kans groter dat mannen zich inderdaad minder netjes gaan gedragen.

Als mensen daarentegen op kinderen vallen kan dit nooit een volwassen en volwaardige relatie zijn omdat de ene veel ouder is dan de andere, daarnaast horen kinderen niet met zulke dingen bezig te zijn, en mag je ze daar niet mee lastig vallen.

Als jij niet een verschil ziet tussen 2 gelijkwaardige individuen en een volwassene en een kind ben je niet helemaal goed bij je hoofd.
pi_37474753
quote:
Je hanteert wel een bijzonder ruime opvatting van het begrip 'verkrachting'.
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef Skinkie het volgende:
Ik heb het ook niet over een 19-jarige die het met een 14-jarige wil doen, maar over het beschermen van minderjarigen tegen de drang en overredingskracht van volwassen met een seksuele voorliefde voor kinderen die nog niet volwaardig kunnen oordelen en beslissen inzake seksuele omgang.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:18:12 #46
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37474771
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Skinkie het volgende:

[..]

[..]

Niet op "normale" dingen geilen maakt je niet ziek, hoogstens anders. En niemand zal ontkennen dat homo's anders zijn dan hetro's. Het is inderdaad onnatuurlijk om op mensen van hetzelfde geslacht te vallen, net als het onnatuurlijk is om op kinderen te vallen. Het grote verschil zit hem in de gevolgen, niemand heeft last van homo's dus waarom zou je deze iets verbieden? Alle homo's zijn het eens en doen het vrijwillig.

Pedo's daarentegen hebben ook een afwijking, alleen die hebben er kleine kinderen voor nodig, en die willen het niet vrijwillig en hebben er de rest van hun leven last van.
pi_37474805
wat ik bedoel, ongelijk waardige verhouding, fout dus, t zal goddomme je kind zijn dat ff geneukt wordt door een volwassen man.

wat is de kick?
De Puta Madre
pi_37474837
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:14 schreef Arnold_fan het volgende:
Als mensen daarentegen op kinderen vallen kan dit nooit een volwassen en volwaardige relatie zijn omdat de ene veel ouder is dan de andere, daarnaast horen kinderen niet met zulke dingen bezig te zijn, en mag je ze daar niet mee lastig vallen.

Als jij niet een verschil ziet tussen 2 gelijkwaardige individuen en een volwassene en een kind ben je niet helemaal goed bij je hoofd.
Volgens mij heb jij het fenomeen cultuur nog niet helemaal door. Als jij, een groep, vindt dat er geen volwaardige relatie mogelijk is, is dat je goed recht. Aangezien het recht van de meerderheid geldt in een democratie zal er dus ook regulatie (wetgeving) naar worden gemaakt.

Als je vindt dat sex 'for fun' is. Mag dat natuurlijk. Maar is alleen het onkennen van een biologisch feit dat uiteindelijk de mannetjes en vrouwtjes samen overleven. In die analogie kan een hetro relatie met een klein kind, daar hoeft nog steeds geen sex bij te komen kijken, ook tot voortplanting zorgen.

Echt het zal mij een worst zijn wie het met wie doet Daar maak ik me niet druk om. Maar kom niet aan met culturele drogredenen.
pi_37474910
Ik denk dat we een onderscheid moeten maken tussen pedofilie en pedoseksualiteit.

Er dient onderscheid gemaakt te worden tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Het eerste slaat op het zich seksueel aangetrokken voelen te kinderen, het tweede op het daadwerkelijk hebben van seks met kinderen. In het dagelijks gebruik wordt heel vaak ten onrechte van pedofiel en pedofilie gesproken als men pedoseksueel of pedoseksualiteit bedoelt.

Voor de duidelijkheid: datgene wat ik afkeur is pedoseksualiteit. Zo lang pedofielen niet toegeven aan hun prikkels, lijkt me dat er geen probleem is. Maar de vraag is; hoe lang kan een pedofiel zich inhouden?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:24:56 #50
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_37474982
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:20 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het fenomeen cultuur nog niet helemaal door. Als jij, een groep, vindt dat er geen volwaardige relatie mogelijk is, is dat je goed recht. Aangezien het recht van de meerderheid geldt in een democratie zal er dus ook regulatie (wetgeving) naar worden gemaakt.
(..)
Echt het zal mij een worst zijn wie het met wie doet Daar maak ik me niet druk om. Maar kom niet aan met culturele drogredenen.
Volgens mij weet jij niet wat democratie is, dat is dat de meerderheid regeert en rekening houd met de minderheid en gezien het feit dat homo's niemand tot last zijn is er geen enkele reden om dat te verbieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')