Heb je die knaap van martijn vandaag gezien op RTL? Die was dus Homo en 'Pedo'. En kon zijn gevoelens onderdrukken. Zolang het blijf bij samen zwemmen en badmintonnen lijkt me zoiets vrij ontschuldig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:18 schreef Arnold_fan het volgende:
Pedo's daarentegen hebben ook een afwijking, alleen die hebben er kleine kinderen voor nodig, en die willen het niet vrijwillig en hebben er de rest van hun leven last van.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:20 schreef Skinkie het volgende:
In die analogie kan een hetro relatie met een klein kind, daar hoeft nog steeds geen sex bij te komen kijken, ook tot voortplanting zorgen.
Wat gaan we doen om rekening houden met de gemiddelde pedofiel?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:24 schreef Arnold_fan het volgende:
Volgens mij weet jij niet wat democratie is, dat is dat de meerderheid regeert en rekening houd met de minderheid en gezien het feit dat homo's niemand tot last zijn is er geen enkele reden om dat te verbieden.
En hoe zit het dan met kinderen van 8 jaar die lichamelijk en emotioneel nog niet rijp zijn om een (seksuele) relatie aan te gaan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef Skinkie het volgende:
Wat Martijn lijkt te betogen is dat het hard gemaakt moet worden dat er best een relatie kan zijn met wederzijds respect. Zonder dat je te maken hebt met een man/vrouw die kind na kind verslint.
Mijn hypothese is dat pedofilie een afwijking is waar het ouderschap in de beschermende zin door een of andere hersen abnormaliteit gelinkt is aan sexualiteit. In principe kan iemand dus een vaste relatie hebben met een kind en opgaan in de belevingswereld van het kind, totdat het kind op een zelfde niveau komt als de pedofiel. Bijvoorbeeld als het in de pubertijd raakt en wil experimenteren. Mocht een relatie standhouden zou dit nog best een gezonde biologische relatie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef Serendips het volgende:
Hoe bedoel je?
Dat dekt het begrip verkrachting toch nogsteeds af?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:31 schreef Serendips het volgende:
En hoe zit het dan met kinderen van 8 jaar die lichamelijk en emotioneel nog niet rijp zijn om een (seksuele) relatie aan te gaan?
We laten hem in z'n waarde en houden hem in de gaten?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef Skinkie het volgende:
Wat gaan we doen om rekening houden met de gemiddelde pedofiel?
We houden er inderdaad rekening mee, hij wordt dus niet gelijk in de fik gestoken bijvoorbeeld. Echter het rekening houden met gaat niet zover dat je toe moet staan dat hij kinderen gaat misbruiken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Amen, dan wordt het weer 'gehyped'. Vreselijk raar in deze context, maar het schijnt dat iedereen alles op sexueel gebied moet proberen om er bij te horen... (die een keer anaal op BNN zojuist)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:35 schreef Sade het volgende:
Ik heb niets tegen die stichting. Wel als ze het misbruiken van kinderen gaan aanmoedigen, want dat spoort gewoon niet.
Heb ik ook. Ook voor iedere alcoholist die gestopt is.quote:Maar mensen die pedofiel zijn, maar bewust die gevoelens onderdrukken en dus géén kinderen misbruiken... Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Kijk ik trek mijn beargumentatie iets breder. Verkrachters zijn wat mij betreft 1 groep, niet iemand die valt op ouderen, kinderen of volwassenen. Die hele groep moet worden 'gemonitord' en niet alleen een select groepje aanstippen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:35 schreef Serendips het volgende:
We laten hem in z'n waarde en houden hem in de gaten?
Iemand die een ziekelijke neiging heeft om inbreuk te maken op de rechten van kinderen kan niet helemaal vrij gelaten worden in z'n doen en laten. Monitoren dus, wat mij betreft...
En bedenk: als een kind misbruikt is, is het al te laat......Als het kalf verdronken is, dempt men de put.
Snap je deze zin zelf?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:32 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Mijn hypothese is dat pedofilie een afwijking is waar het ouderschap in de beschermende zin door een of andere hersen abnormaliteit gelinkt is aan sexualiteit.
Je zegt dus dat een kind van vier rustig een intieme band kan hebben met de 30-jarige buurman en dat tegen de tijd dat het kind volwassen wordt er een volwaardige relatie kan onstaan?quote:In principe kan iemand dus een vaste relatie hebben met een kind en opgaan in de belevingswereld van het kind, totdat het kind op een zelfde niveau komt als de pedofiel. Bijvoorbeeld als het in de pubertijd raakt en wil experimenteren. Mocht een relatie standhouden zou dit nog best een gezonde biologische relatie kunnen zijn.
Ik hoop ook dat iedereen in de gaten gehouden wordt. Ik kijk er ook wel voor uit dat ik me niet op plaatsen en in situaties begeef waar ik verkracht zou kunnen worden. Potentiėle verkrachters lopen overal rond.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:41 schreef Skinkie het volgende:
Kijk ik trek mijn beargumentatie iets breder. Verkrachters zijn wat mij betreft 1 groep, niet iemand die valt op ouderen, kinderen of volwassenen. Die hele groep moet worden 'gemonitord' en niet alleen een select groepje aanstippen.
De zin en de inhoud. Hypothese is een (nog) niet onderzocht wetenschappelijk vraagstuk De hersenen hebben een aantal centra waarin genetisch informatie is opgeslagen over wat voor gedrag er moet worden uitgevoerd op wat voor moment (genotype). Als je het instinct wil noemen mag dat. Ook een groot gedeelte wordt bepaald door de leef omgeving dit is het fenotype.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:42 schreef Serendips het volgende:
Snap je deze zin zelf?
Zoals die man bij martijn zij. Gewoon de standaard dingen die kinderen leuk vinden als ze klein zijn: badmintonnen, spelen, whatever doe je met een kind van 8? Balletje trappen. (Zwemmen vind ik een beetje te stigmatiserend in dit geheel omdat dat door de reageerders hier gelijk weer als 'sexueel' wordt ervaren).quote:Je zegt dus dat een kind van vier rustig een intieme band kan hebben met de 30-jarige buurman en dat tegen de tijd dat het kind volwassen wordt er een volwaardige relatie kan onstaan?
Sorry, I don't buy it. Hoe stel je je een relatie voor tussen een kind en een volwassene voor? Jonge kinderen zijn verstandelijk ook helemaal nog niet in staat om een partner-partner relatie met iemand aan te gaan.
wat is dan de meerwaarde voor de pedo?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Heb je die knaap van martijn vandaag gezien op RTL? Die was dus Homo en 'Pedo'. En kon zijn gevoelens onderdrukken. Zolang het blijf bij samen zwemmen en badmintonnen lijkt me zoiets vrij ontschuldig.
Waar de hele samenleving (en dus ook kinderen) last van hebben zijn zedendeliquenten die je zoon, dochter, man, vrouw, tegen hun wil verkracht of betast.
Wat Martijn lijkt te betogen is dat het hard gemaakt moet worden dat er best een relatie kan zijn met wederzijds respect. Zonder dat je te maken hebt met een man/vrouw die kind na kind verslint.
Sorry, maar hier ben ik het echt niet mee eens. Of een vrouw van 26 wordt verkracht of een kind van 8, ze zijn beide voor het leven getraumatiseerd. Daarbij is iedere ouder (hopelijk) even allert als jou als je in een parkje loopt. En hebben ze hun kinderen uitgelegd dat ze alleen met mama en papa mee mogen gaan en niet met de buurman.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:50 schreef Serendips het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat je het verschil inziet met kinderen. Ik kan wel uitkijken en weer dat er sexual predators in deze maatschappij vertoeven, maar dat is nog niet tot naieve kindergeestjes doorgedrongen. Kinderen verdienen dus extra bescherming. Pedofielen (die mogelijk ook pedoseksueel zijn) verdienen dus extra aandacht.
Je kan mij niet wijsmaken dat jij zelf een ouder bent.... je zou als ouder nooit kunnen accepteren dat een pedo met de beste intenties tijd met je kind wil spenderen. Dit om het feit dat er een hele kleine kans zou zijn dat die pedo de verleiding niet kan weerstaan en toch effe het kind wil introduceren tot sexuele praktijken. Dat is kritiek aan deze hele materie, naast het feit dat kinderen in de leeftijd dat ze aantrekkelijk zijn voor pedos nog niet emotioneel klaar zijn voor sex.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:52 schreef Skinkie het volgende:
[..]
De zin en de inhoud. Hypothese is een (nog) niet onderzocht wetenschappelijk vraagstuk De hersenen hebben een aantal centra waarin genetisch informatie is opgeslagen over wat voor gedrag er moet worden uitgevoerd op wat voor moment (genotype). Als je het instinct wil noemen mag dat. Ook een groot gedeelte wordt bepaald door de leef omgeving dit is het fenotype.
Stel nu eens dat de instincten in elkaar verstrengeld zijn geraakt tijdens de ontwikkeling. Hoe laat ik hierbij in het midden. Kan iemand ontstaan die ouderlijke sexuele gevoelens heeft voor jongere kinderen.
[..]
Zoals die man bij martijn zij. Gewoon de standaard dingen die kinderen leuk vinden als ze klein zijn: badmintonnen, spelen, whatever doe je met een kind van 8? Balletje trappen. (Zwemmen vind ik een beetje te stigmatiserend in dit geheel omdat dat door de reageerders hier gelijk weer als 'sexueel' wordt ervaren).
Dat kind wordt 15 en de buurman is nogsteeds iemand waar het 'kind' gevoelens voor kan krijgen. Kijk als het kan bij 20 vs 50 kan het zeker bij de buurman van 35 jaar die na twaalf jaar (gerekend vanaf 8) 47 is.
Niks!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef Skinkie het volgende:
[..]
idem!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:01 schreef Zeeuwtje het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat jij zelf een ouder bent.... je zou als ouder nooit kunnen accepteren dat een pedo met de beste intenties tijd met je kind wil spenderen. Dit om het feit dat er een hele kleine kans zou zijn dat die pedo de verleiding niet kan weerstaan en toch effe het kind wil introduceren tot sexuele praktijken. Dat is kritiek aan deze hele materie, naast het feit dat kinderen in de leeftijd dat ze aantrekkelijk zijn voor pedos nog niet emotioneel klaar zijn voor sex.
Tevens gaat je hele "later een sexuele relatie opbouwen" theorie niet op omdat zodra het kind "groot" is ze niet meer aantrekkelijk is voor de pedofiel.
Daar heb je een punt. Het blijft echt zinloos zo'n relatie.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:01 schreef Zeeuwtje het volgende:
Tevens gaat je hele "later een sexuele relatie opbouwen" theorie niet op omdat zodra het kind "groot" is ze niet meer aantrekkelijk is voor de pedofiel.
Ik zou mijn kinderen liever aan een 'onthoudend' lid van martijn meegeven dat ik zou kennen dan aan een wildvreemde. Met de NADRUK dat ik bijvoorkeur zelf tijd maak, als ik kinderen onder mij had staan. Kinderen krijg je, en je hebt ze niet om weg te geven.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:01 schreef Zeeuwtje het volgende:
Dit om het feit dat er een hele kleine kans zou zijn dat die pedo de verleiding niet kan weerstaan en toch effe het kind wil introduceren tot sexuele praktijken. Dat is kritiek aan deze hele materie, naast het feit dat kinderen in de leeftijd dat ze aantrekkelijk zijn voor pedos nog niet emotioneel klaar zijn voor sex.
Dat is ook bullshit. Wil jij zeggen dat je opa niet meer van oma houdt omdat ze er ouder uitziet?quote:Tevens gaat je hele "later een sexuele relatie opbouwen" theorie niet op omdat zodra het kind "groot" is ze niet meer aantrekkelijk is voor de pedofiel.
is er enig verschil? Oh wacht de een denkt aan naakte lijfjes en de ander rukt erop?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:05 schreef Serendips het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Het blijft echt zinloos zo'n relatie.
Ik zeg: ook pedofielen uit de buurt van kinderen houden, je weet nooit of ze pedoseksueel zijn...
Ach ik heb persoonlijk liever dat iemand poppetjes tekent en zich daarop afrukt in de al eerder genoemde 'prive-scene' dan dat het in de practijk wordt gebracht in het speeltuintje achter je huis.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
is er enig verschil? Oh wacht de een denkt aan naakte lijfjes en de ander rukt erop?
Sorry hoor gaat er bij mij niet in dat er verschil of gradaties zijn in deze
Pedofielen vallen op kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Ik weet niet of ze daarnaast ook in volwassenen geinteresseerd zijn, maar natuurlijk niet primair.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:07 schreef Skinkie het volgende:
Dat is ook bullshit. Wil jij zeggen dat je opa niet meer van oma houdt omdat ze er ouder uitziet?
Overigens als je het hebt over een zedendeliquent die kind na kind 'pakt', dan gaat het niet op nee, maar daar ging het voorbeeld niet over.
zeg, leg me geen woorden in de mond ajb.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:57 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Sorry, maar hier ben ik het echt niet mee eens. Of een vrouw van 26 wordt verkracht of een kind van 8, ze zijn beide voor het leven getraumatiseerd. Daarbij is iedere ouder (hopelijk) even allert als jou als je in een parkje loopt. En hebben ze hun kinderen uitgelegd dat ze alleen met mama en papa mee mogen gaan en niet met de buurman.
milagro: als jij vriendschap niet zonder sex kan zien, vind ik jou best eng. de winsituatie voor die bedreffende pedo is die kinderen zien. dat schijnen ze even leuk te vinden als homo's die naar andere homo's in leuke pakjes kijken.
Dat is het enige verschil. Daarom beide uit buurt houden van kinderen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Oh wacht de een denkt aan naakte lijfjes en de ander rukt erop?
Sorry hoor gaat er bij mij niet in dat er verschil of gradaties zijn in deze
Dus jij wilt je kind wel blootstellen aan dat gevaar? Het blijft een feit dat er een duidelijk machtsverschil is tussen een volwassene en een kind, en als de volwassene dan sexuele gevoelens heeft voor je kind is het schandelijk als je zo je kind meegeeft.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:07 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen liever aan een 'onthoudend' lid van martijn meegeven dat ik zou kennen dan aan een wildvreemde. Met de NADRUK dat ik bijvoorkeur zelf tijd maak, als ik kinderen onder mij had staan. Kinderen krijg je, en je hebt ze niet om weg te geven.
[..]
De vergelijking met Opa en Oma gaat niet op omdat meestal zo'n langdurige relatie is gebaseert op meer dan alleen sex.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:07 schreef Skinkie het volgende:
Dat is ook bullshit. Wil jij zeggen dat je opa niet meer van oma houdt omdat ze er ouder uitziet?
Overigens als je het hebt over een zedendeliquent die kind na kind 'pakt', dan gaat het niet op nee, maar daar ging het voorbeeld niet over.
Waar vent stond had ook vrouw kunnen staan. Maar ik ben het niet met je eens dat er geen gesprekstof is. Ik ben altijd erg geinteresseerd in wat een kind te vertellen heeft. Zijn of haar perceptie van de wereld.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:16 schreef milagro het volgende:
wat is de meerwaarde voor een volwassen vent om een relatie aan te gaan met een klein kind, die hem toch vooral als ouder/vader figuur zal zien, een vriendschap waarbij er geen sprake is van gelijkheid, geen gedeelde ervaringen, geen gelijkwaardige gesprekstof, geen uitwisseling van ideeėn, discussies etc etc.
idem dito!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:16 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat is het enige verschil. Daarom beide uit buurt houden van kinderen.
Ik wil m'n kinderen helemaal niet blootstellen aan gevaar, lees dat nadruk eens even beter. Maar als ik zou moeten kiezen kies ik wel het minst slechte.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:18 schreef Arnold_fan het volgende:
Dus jij wilt je kind wel blootstellen aan dat gevaar? Het blijft een feit dat er een duidelijk machtsverschil is tussen een volwassene en een kind, en als de volwassene dan sexuele gevoelens heeft voor je kind is het schandelijk als je zo je kind meegeeft.
je gaat de kat toch niet op het spek binden?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:27 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Ik wil m'n kinderen helemaal niet blootstellen aan gevaar, lees dat nadruk eens even beter. Maar als ik zou moeten kiezen kies ik wel het minst slechte.
Precies zou zomaar kunnen gebeuren onder de kleine populatie van de groep. In Nederland niet natuurlijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:22 schreef Zeeuwtje het volgende:
De vergelijking met Opa en Oma gaat niet op omdat meestal zo'n langdurige relatie is gebaseert op meer dan alleen sex.
Die geilheid is alleen een methode om je te binden aan je soulmate. Er is ook nog zoiets als 'trouw' zijn.quote:Gezien van het relatie oogpunt heeft een pedofiel geen enkele reden om een serieuze relatie op te bouwen met een kind naast het feit dat hij "geil" wordt van kinderen.
Dat is pedofilie, je wordt geil van kinderen die zich nog niet in de pubertijd bevinden.
En je wilt je kind wel meegeven aan een onbekende wildvreemde?! Liever iemand die duidelijk een grens heeft gesteld als iemand waar je totaal niets van af weet. Een ding weet je zeker met die martijn-figuur. Hij behandelt kinderen wel met respect en liefde, daar kunnen sommige ouders nog best wat van leren (no offence).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
je gaat de kat toch niet op het spek binden?
je trekt oneerlijke vergelijkingen, een leraar is een verzorger, een opvoeder.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:25 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Waar vent stond had ook vrouw kunnen staan. Maar ik ben het niet met je eens dat er geen gesprekstof is. Ik ben altijd erg geinteresseerd in wat een kind te vertellen heeft. Zijn of haar perceptie van de wereld.
Dat maakt me echt geen pedo!
Ik hoe sta jij tegenover mannen en vrouwen in het onderwijs, het kinder amusement (clowns, sinterklaas, etc.), etc.?
Gezonde kijk op met wie je kinderen omgaat natuurlijkOok weer niet gelimiteerd tot leeftijd, maar door algemeen handelen.
Dat is het 'm nu juist. Je weet niet of die mensen een grens hebben gesteld.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:32 schreef Skinkie het volgende:
En je wilt je kind wel meegeven aan een onbekende wildvreemde?! Liever iemand die duidelijk een grens heeft gesteld als iemand waar je totaal niets van af weet. Een ding weet je zeker met die martijn-figuur. Hij behandelt kinderen wel met respect en liefde, daar kunnen sommige ouders nog best wat van leren (no offence).
Dat is hetzelfde als zeggen op de treinbaan laten spelen of op de snelweg :S dan maar liever de treinbaan dan is de kans iets kleiner dat er iets gebeurt. Maar elke opvoeder zal zijn kinderen op geen van beide laten spelen, en daarom slaat het voorbeeld nergens op, je wordt nooit gedwongen om je kind mee te geven aan een wildvreemde of een Martijnachtige.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:27 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Ik wil m'n kinderen helemaal niet blootstellen aan gevaar, lees dat nadruk eens even beter. Maar als ik zou moeten kiezen kies ik wel het minst slechte.
mijn kind gaat nooit mee met een wildvreemdequote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:32 schreef Skinkie het volgende:
[..]
En je wilt je kind wel meegeven aan een onbekende wildvreemde?! Liever iemand die duidelijk een grens heeft gesteld als iemand waar je totaal niets van af weet. Een ding weet je zeker met die martijn-figuur. Hij behandelt kinderen wel met respect en liefde, daar kunnen sommige ouders nog best wat van leren (no offence).
martijn die moet opgesloten worden met zijn aangeleerde respect gedrag naar kinderen toe klaarquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:32 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn kinderen ooit aan een van de twee groepen zal meegevenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:40 schreef Serendips het volgende:
Wat dat betreft wil je toch zo min mogelijk risico lopen.
Maar homofielen en zedendeliquenten hebben niets met elkaar te maken, homo's kunnen overal legaal sex hebben en veroorzaken geen problemen. Daarnaast is het voor een homo bijna onmogelijk om iemand te verkrachten omdat zijn slachtoffers dan volwassen mannen moeten zijn en dat is natuurlijk iets moelijker dan een kind verkrachten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:40 schreef Skinkie het volgende:
ik heb op pagina een al gezegd dat ik de geestensziekheid van pedofilie biologisch gezien gelijktrek met homofilie. het gaat me wel om de nuancering; niet alleen pedofielen aan de libido remmende middelen, maar zedendeliquenten in het algemeen.
nee trut, kan je niet lezen ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
WAT???
ZEG JE NU?ga je dit goedpraten soms? Ik hoop toch van niet.
Helaas leven we in Nederland nogsteeds met een kalf verdronken mentaliteit... je kunt niet iemand TBS geven als hij/zij niets verkeerd heeft gedaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
martijn die moet opgesloten worden met zijn aangeleerde respect gedrag naar kinderen toe klaar
punt
LEES EENS. Verkrachters! dat heb ik niet al tig keer getikt hoor...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:43 schreef Arnold_fan het volgende:
Maar homofielen en zedendeliquenten hebben niets met elkaar te maken, homo's kunnen overal legaal sex hebben en veroorzaken geen problemen. Daarnaast is het voor een homo bijna onmogelijk om iemand te verkrachten omdat zijn slachtoffers dan volwassen mannen moeten zijn en dat is natuurlijk iets moelijker dan een kind verkrachten.
lul verklaar je dan naderquote:
wat doe je met agressieve honden?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:43 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Helaas leven we in Nederland nogsteeds met een kalf verdronken mentaliteit... je kunt niet iemand TBS geven als hij/zij niets verkeerd heeft gedaan.
Je moet er toch niet aan denken; dat het eerste wat een pedofiel bij een kind denkt is; neukbaar of niet neukbaar?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:35 schreef nonzz het volgende:
Zeggen dat pedofielen (in de zin van niet-pedosexuelen) alleen maar vriendschap willen met een kind en geen sex, is hetzelfde als zeggen dat een hetro sexuele man alleen maar vriendschap met een vrouw wil maar nooit aan sex zou denken/willen. Volgens mij kun je de "groep" waarop je als persoon valt nooit helemaal los zien van sex, daar val je immers op.
Maar d'r zit natuurlijk wel een verschil tussen niet-pedofiele-zedendeliquenten en pedofiele-zedendeliquenten. Elke keer dat een pedofiel sex heeft is het een zedendelict. Bij gewone zedendeliquenten is dat niet zo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:40 schreef Skinkie het volgende:
ik heb op pagina een al gezegd dat ik de geestensziekheid van pedofilie biologisch gezien gelijktrek met homofilie. het gaat me wel om de nuancering; niet alleen pedofielen aan de libido remmende middelen, maar zedendeliquenten in het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |