Ja dan worden allochtonen pas kapot geknuffeld.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:28 schreef Meki het volgende:
we worden pas verstandig als we Links aan het hoofd hebben
hulde aan Bos
Dan wordt je uitkering weer hoger zekerquote:Op zondag 9 juli 2006 14:28 schreef Meki het volgende:
we worden pas verstandig als we Links aan het hoofd hebben
hulde aan Bos
Tsja, 41 procent heeft geen mening? Dat zegt niet zo heel veel natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:23 schreef RuL0R het volgende:
De Hond heeft ook gevraagd naar de meningen over een eventueel nieuw premierschap voor Jan Peter Balkenende na de verkiezingen in november. Daar is 32 procent positief over en 42 procent negatief. Het vooruitzicht dat Bos premier wordt, vindt slechts 22 procent een goed idee, 37 procent niet.
kansloosquote:Op zondag 9 juli 2006 14:37 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja dan worden allochtonen pas kapot geknuffeld.
Links![]()
![]()
"Geen mening" en "neutraal" is niet hetzelfde natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsja, 41 procent heeft geen mening? Dat zegt niet zo heel veel natuurlijk.
De Nederlandse economie is helemaal geen afspiegeling van wat voor kabinetsbeleid dan ook, maar veel meer van de Europese ofwel Wereldeconomie. En daar gaat het goed mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mensen zien nu dat het hervormingsbeleid van CDA kabinet Balkenende zijn vruchten afwerpt. Een goed stijgende economie, die uit het dal is geholpen. Een stijging van werkgelegenheid, die sinds midden-jaren 90' niet meer zo hoog is geweest. Meer investeringen in het onderwijs. De welvaart stijgt.![]()
Dus ja geef mij een goede reden, waarom ik paars terug wil?
jep.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:48 schreef Tokus het volgende:
nog maanden tot de verkiezingen en ik ben nu al peiling-moe.
Jep. Dan gaan mensen strategisch stemmen en dat soort ongein. We kiezen hier een volksvertegenwoordiging... als mensen dan dit soort debiele acties erop na houden krijg je dus een verkeerde afspiegeling van de bevolking in de tweede kamer. Dat hoort dus niet, het woord volksvertegenwoordiging zegt het al.quote:Ik denk overigens dat dit constante gepeil ook een vertekend beeld geeft. Men wordt door de peilingen juist beïnvloed in het kiesgedrag.
Ja, het bandwagon effect.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:48 schreef Tokus het volgende:
nog maanden tot de verkiezingen en ik ben nu al peiling-moe.
Ik denk overigens dat dit constante gepeil ook een vertekend beeld geeft. Men wordt door de peilingen juist beïnvloed in het kiesgedrag.
We?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:23 schreef RuL0R het volgende:
quote]
Misschien worden we nog wel eens met z'n allen verstandig in Nederland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |