Als het een Marrokaanse chauffeur en een Nederlandse meid geweest was hadden we er nooit iets van te horen gekregen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:42 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hahahahaha... natuurlijk, ja... en als het een marrokaanse chauffeur was geweest en een leuke nederlandse meid was het nu een zaak van landsbelang geweest...![]()
Zolang iedereen zoals jij denkt in "wij & jullie" komen we daar nooit vanaf.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:04 schreef Meki het volgende:
deze reacties laten weer zien hoe jullie denken over mede landgenoten
jullie zelf hebben geen respect
Oh dat verklaart al die marokkanen bash topics...we horen er nooit iets van.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:58 schreef LXIV het volgende:
Als het een Marrokaanse chauffeur en een Nederlandse meid geweest was hadden we er nooit iets van te horen gekregen.
Die zijn meestal naar aanleiding van een moord, beroving of verkrachting, niet een scheldpartij.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh dat verklaart al die marokkanen bash topics...we horen er nooit iets van.![]()
Op de tram is je voornaam standaard 'hoer'quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:23 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Die zijn meestal naar aanleiding van een moord, beroving of verkrachting, niet een scheldpartij.
Dat gaat niet over een scheldpartijtje dat gaat over het algemene gedrag/overlast van marokkaans tuig. Iets wat al jaren zo is en dus niet 1 voorval. Niet te vergelijken dus.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op de tram is je voornaam standaard 'hoer'
quote:En als jij problemen hebt met Marokkanen, dan moet jij maar opzouten.
Duidelijke zaak lijkt me. Stukkie onaangepast gedrag is niet te tolereren.quote:Toen spuugde ik op de grond
Nee hoor, je hoeft tegen een buschauffeur niets te zeggen..Ik doe dat ook nooit en ik zie mensen dat ook niet te vaak doen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:45 schreef Blerfaap het volgende:
Mja, vind het opzich wel asociaal om bellend een bus in te gaan en niet even normaal gedag te zeggen tegen de chauffeur. Kleine moeite om te doen.
Verder wil ik indd ook wel de andere kant van het verhaal horen. Beetje moeilijk oordelen zo.
Ja, en je kan het bericht met een korrel zout nemen, maar dat mag je natuurlijk weer niet zeggen, want dan impliceer je dat je het ontkent, en oei oei oei, dat mag tegenwoordig niet meer hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dat gaat niet over een scheldpartijtje dat gaat over het algemene gedrag/overlast van marokkaans tuig. Iets wat al jaren zo is en dus niet 1 voorval. Niet te vergelijken dus.
Selectief lezen in al zijn schoonheid, geweldig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:44 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
[..]
Duidelijke zaak lijkt me. Stukkie onaangepast gedrag is niet te tolereren.
Bloemetje voor de chauffeur van lijn 111, die is waarschijnlijk dag-in, dag-uit gepest door de 'broers en neven' van Faitha.
Dat is dan behoorlijk onbeleefd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:22 schreef Ivatje het volgende:
Nee hoor, je hoeft tegen een buschauffeur niets te zeggen..Ik doe dat ook nooit en ik zie mensen dat ook niet doen...![]()
Misschien wel, ik zeg zelf altijd vrolijk gedag.quote:
Nee, dat briesende optreden is malloot. Ik reageerde uitsluitend op de mededeling dat bepaalde mensen nooit zo'n chauffeur groeten. Er werken niet alleen onbenaderbare Bolderbasten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Misschien wel, ik zeg zelf altijd vrolijk gedag.
Aan de andere kant doe ik dat niet tegen iedereen altijd.
Als een kassa-meisje bij de AH mij sjaggo aankijkt en begint af te rekenen zonder iets te zeggen zeg ik ook niet altijd iets tegen haar.
Maa los van of het onbeleefd is - maakt het iets uit ?
Is het een reden om zo tegen iemand te keer te gaan ?
Als die buschauffeur zich zo had gedragen tegen een blank omaatje van 85 - omdat ze geen gedag zei of stond te bellen - had je hem dan gelijk gegeven ?
Lekker tactisch ook. De buschauffeur heeft vast een slechte jeugd gehad.quote:Dan komt de bus aan op het station. Iedereen stapt uit. Maar Fatiha gaat naar de chauffeur, vraagt opheldering over zijn uitbarsting. Die zwijgt, leunt op zijn stuur, blijft voor zich uit kijken en draait zich niet om. Ik zei: Net schold je me nog uit, maar nu kun je opeens niet meer praten; Hij bleef maar voor zich uit kijken. Toen spuugde ik op de grond
Hij ook trouwensquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
zij moet gewoon een taakstraf krijgen
Zijn gedrag is minstens zo afkeurenswaardig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:56 schreef jorienvdherik het volgende:
want
En dit dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:46 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Lekker tactisch ook. De buschauffeur heeft vast een slechte jeugd gehad.
Maar het blijft niet fout van hem.
quote:Wanneer lijn 111 arriveert, blijft ze lachenDe chauffeur kijkt heel chagrijnig. Ik kijk hem lachend aan, laat OV-jaarkaart zien en wil op het bankje direct achter hem gaan zitten. Maar dan chreeuwt hij:;Naar achteren jij; Ik zeg nog sorry ;, want ik dacht misschien is die voorste plek voor invaliden; Ze gaat verderop zitten. Dan begint de chauffeur weer te schreeuwen, vertelt Fatiha: ;Hij riep ; helemaal achterin jij, wat denk je wel, geen goedenavond zeggen en dan ook nog onbeschoft bellend binnen komen;
Dat is haar kant van het verhaal, misschien rijd ze meer met die bus mee en heeft ze eerder problemen veroorzaakt? Je kunt hier niets zinnigs over zeggen behalve dat de reactie van de chauffeur onder de omstandigheden die zij hier schetst niet acceptabel zou zijn, maar nogmaals, dit is haar kant van het verhaal..... Mensen die in de bus op de grond spugen zullen vast ook wel een stukje kunnen vergeten als ze de media zoekenquote:
OMG, dikke typo van me.quote:
omg haha iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:30 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat heeft moslima trouwens met het verhaal te maken? Volgens mij gaat het in de bron alleen over een bellende vrouw die ook nog in de bus spuugt, maar ik zie nergens staan dat ze moslim is? En zelfs als ze dat zou zijn, wat is de relevantie in de TT?
Euhhh? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef djenneke het volgende:
Je mag in Breda dan ook helemaal niet bellen in de bus
Er hangen van die stickers waarop staat dat het niet mag...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Euhhh? Heb ik iets gemist?
Ik bel zo af en toe wel eventjes en heb nog nooit gehoord dat 't niet mag...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:41 schreef stukovich het volgende:
Tegen een moslima durft hij wel, eens kijken of hij het ook durft als ik de bus in stap... waarschijnlijk niet, omdat hij dan weet dat hij voor de rest van zijn leven door een rietje moet eten...
Beroving van vrijheid....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:45 schreef milagro het volgende:
[..]
en dan als verdediging gaan zaniken over zijn buitensporige reactie, zeker![]()
dat weet je dus helemaal nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Beroving van vrijheid....
Maar boeiend ik was er nog mee weggekomen ook.... maar je mist het punt, tegen een meisje durft hij wel en niet tegen een jongen.... waarschijnlijk is hij boos over het kutleven dat hij leidt met een miserabel salaris
Hoe weet je dan dat die gast zijn dag niet had..... waar wordt dat duidelijk gemaakt..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
dat weet je dus helemaal niet
die man had duidelijk zijn dag niet, en dat kind gooit het me iets te graag in de publiciteit, ik vind daarom beide treurig eigenlijk, ongeacht geloof of afkomst.
altijd maar zaniken dat de afkomst of geloof erbij gezet wordt in de kranten, maar oh oh als het eens uitkomt, hè
nergens, het vermoeden is enkel sterk, net zoals jouw vermoeden er was dat hij het alleen tegen moslima's durftquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat die gast zijn dag niet had..... waar wordt dat duidelijk gemaakt..
Wat ben jij stoer, mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:41 schreef stukovich het volgende:
Tegen een moslima durft hij wel, eens kijken of hij het ook durft als ik de bus in stap... waarschijnlijk niet, omdat hij dan weet dat hij voor de rest van zijn leven door een rietje moet eten...
Jij bent een held.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:41 schreef stukovich het volgende:
hahaha, in groepsverband misschienquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:41 schreef stukovich het volgende:
Ik zou ook niet op de grond spugenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:12 schreef MrSASO het volgende:
Wat een onzin, de buschaffeur moet gewoon zijn werk doen en stempelen.
Ik maak zelf wel uit of ik de buschaffeur groet of niet, en als ik aan de telefoon ben en de bus komt aanrijden zou ik echt niet ophangen.
Ik geloof er niks van dat 1 van jullie echt de telefoon ophangen en braaf de buschaffeur gaan groeten.
Ik zou mijzelf ook niet naar achteren laten sturen, zomaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar ik zou ook niet op de grond spugen![]()
Dan moet je toch eens met het OV gaan reizen, blijkbaar is er dan iets chronisch mis met de mens. Er is nergens een regel dat het moet, en regels zijn regels, dus ja...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik zou ook niet op de grond spugenDaarnaast is het vrij normaal dat als je ergens binnenkomt je even gedag zegt, als je dat niet doet is er iets mis met je opvoeding.
Nou als de buschaffeur gelijk zo aggressief gaat doen zou ik uit woede denk ik wel iets kapotgetrapt hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar ik zou ook niet op de grond spugen![]()
Ik zou inderdaad op een nette manier vragen waarom dat nodig is, dat noemen ze assertief, niet aan het einde van de rit gaan etteren vooraan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf ook niet naar achteren laten sturen, zomaar.
[..]
Dan moet je toch eens met het OV gaan reizen, blijkbaar is er dan iets chronisch mis met de mens. Er is nergens een regel dat het moet, en regels zijn regels, dus ja...
Dan ben je een asociale eikel, als jij dingen kapot gaat trappen en gaat spugen als je het niet met de behandeling van een chauffeur eens bent, wie kan de schade betalen denk je?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nou als de buschaffeur gelijk zo aggressief gaat doen zou ik uit woede denk ik wel iets kapotgetrapt hebben.
Dus ik kan het spugen op de grond wel begrijpen, ik had het waarschijnlijk in zijn gezicht gedaan.
Dat is alsnog jouw ervaring tegen de mijne, en eigenlijk heeft het er niet veel mee te maken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:26 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad op een nette manier vragen waarom dat nodig is, dat noemen ze assertief, niet aan het einde van de rit gaan etteren vooraan.
En ik reis zeer regelmatig met het OV, maar ik groet altijd een chauffeur als ik instap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |