quote:Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.
[rimg]......[/rimg] tagsquote:Op maandag 26 juni 2006 20:25 schreef Hallulama het volgende:
Hee, hoe doe je dat, een afbeelding NAAST de tekst plaatsen?
Ik ben sowieso voor meer opmaak-functionaliteit.
Voor dit alles zoek ik nog een bakje, bakje 3.
Ge-edit en staat in zijn notes.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:08 schreef BaajGuardian het volgende:
doodverwensing Stichting acceptatie pedofilie
Lijkt me vooralsnog een discussie over voor en tegenstanders... We zijn geen TRU-forum. En eerlijk gezegd kan ik er nix mee. Alleen de discussie wat sturen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:57 schreef BaajGuardian het volgende:
rediculisatie en op de persoon ge-etter door Maartena.
Congres over 9/11-complottheorieën
Yep, ik ben bezig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Kan iemand hier een blik op werpen...
Israelische soldaat gekidnapped in Gaza
"Dat er nog veel zionisten mogen volgen" (in te trend van doodgaan) of "Israel is een Naziland"...
dit loopt zo weer uit de klauw...
Eh...ik vind het wel opvallend dat degene die klaagt zelf begon met deelnemers aan de discussie te ridiculiseren en als klap op de vuurpijl dit eruit gooit:quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me vooralsnog een discussie over voor en tegenstanders... We zijn geen TRU-forum. En eerlijk gezegd kan ik er nix mee. Alleen de discussie wat sturen.
Nou weet ik niet hoe simpel dutroux was/is maar het lijkt mij toch wat meer reden om te klagen als het voorgenoemde.quote:nee joh de macht zal echt nooooooit hun eigen burgers doden, daar zijn de burgers veeeel te belangrijk voor voor de macht!
zo zien we ook in alle oorlogen die macht voert en wie mogen vechten?
zo zie je ook in alle aanslagen die macht pleeft, net als de bekende LETS SHOOT A PLAIN DOWN AND BLAME CUBA ... etc etc.
nee echt, hun eigen fallus aanvallen doen ze niet ECHT NIET HOOR HEE!!!111 ECHT NIET!!!!!11!!!! H
achterlijk gelul hier, laat ook maar zitten man, regeringsnapraters zijn echt nog simpeler dan dutroux.
Is al opgelost door sp3cquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:05 schreef Triggershot het volgende:
Veel minder kanker bij allochtonen kan hier men wat aan doen.
Ik doe mijn best..... maar [POL] qua scope met betrekking tot deze materie gaat veel verder dan een paar one-liners. Het komt idd op het grensvlak uit wat nu POL en NWS is... maar POL is op dit moment hot met vele side topics...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
nws is geen pol doe toch eens normaal in nws in godsnaam.
nou en? pol is nogmaals geen nws. anders was er ook geen verschil en zou meki alleen nog maar dom kunnen lullen in pol.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik doe mijn best..... maar [POL] qua scope met betrekking tot deze materie gaat veel verder dan een paar one-liners. Het komt idd op het grensvlak uit wat nu POL en NWS is... maar POL is op dit moment hot met vele side topics...
Nou nou nou.... het zou ook vreemd zijn als we in {NWS] draagvlak zouden gaan dragen wat in orgine een [POL]-topic is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
nws is geen pol doe toch eens normaal in nws in godsnaam. en dan heb ik het niet alleen over mijn eigen topic. waarom dan nog überhaupt verschil maken tussen nws en pol? trietse mods halen fok! naar beneden.
volgens mij heb jij 0% begrepen van het feit waar ik juist bezwaar tegen maak. my herasmus, ben je bezopen>?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou nou nou.... het zou ook vreemd zijn als we in {NWS] draagvlak zouden gaan dragen wat in orgine een [POL]-topic is.
Ik ben het wel met je eens dat het verschil tussen [POL] en [NWS] soms flinterdun is. Maar achter de schermen werken we ook vaak vruchtbaar samen.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:24 schreef Drugshond het volgende:
Wil je een schadowtopic in [NWS]..... omdat het morgen ook in de krant staat.
Mjah vanuit die invalshoek heb je geen ongelijk. Terwijl de [POL] topics veel vruchbaarder zijn. Ik wil best een opening geven hoor.... maar of daar de discussie beter van wordt ?!.... don't know
welk topic, ik heb het niet over die van mij, er waren nog eerdere. je kan toch godverdomme nws niet ontzien van dit nws, waar de fuck gaat dit nog over...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:28 schreef Drugshond het volgende:
Ik zit net het topic door te lezen... maar kwalitatief is een doorstart te weinig voedingsbodem.
Kijk toch eens voor de grap in [POL].
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt.... maar ik wil geen duiven abknallen van [POL].quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk topic, ik heb het niet over die van mij, er waren nog eerdere. je kan toch godverdomme nws niet ontzien van dit nws, waar de fuck gaat dit nog over...
schijt aan fok! op dit moment.
weet je wat... je laat gewoon nws topics staan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt.... maar ik wil geen duiven abknallen van [POL].
Qua reakties zitten er op [POL] wat meer doorgewinterde users tussen.
Weet je wat... ik laat wel een sticky topic achter met een verwijzing naar onze vrienden van [POL].
Ik heb niet zoveel problemen met gastmodden (ook door andere mods). Qua feedback e.d.had e.e.a. beter gekund ( i agree ). Maar op dit moment zitten we een zwaar water om alles in juiste banen te leiden. Het is zeker niks persoonlijks. Maar de topics en bijbehorende uitlatingen vliegen ons om de oren. Je kunt niet ontkennen dat het qua draagvlak een waardig [POL]-topic is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je wat... je laat gewoon nws topics staan?
ik geloof nog steeds niet helemaal dat je begrijpt wat je doet. ondanks die leipe dig knul...
wtf? en geen nws topic???quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel problemen met gastmodden (ook door andere mods). Qua feedback e.d.had e.e.a. beter gekund ( i agree ). Maar op dit moment zitten we een zwaar water om alles in juiste banen te leiden. Het is zeker niks persoonlijks. Maar de topics en bijbehorende uitlatingen vliegen ons om de oren. Je kunt niet ontkennen dat het qua draagvlak een waardig [POL]-topic is.
Waarom plagiaat plegen als er een ander forum veel meer actief is met meer inhoud m.b.t. deze kwestie. Bekijk het vanuit een andere invalshoek, het lokt ook users naar een andere forum die veel beter pas op de plaats kan maken. Ik ga niet happen in de koek die eigenlijk elders beter tot zijn recht komt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
wtf? en geen nws topic???
wat een kloterig zwaktebod als mod van nws, slaap fijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom plagiaat plegen als er een ander forum veel meer actief is met meer inhoud m.b.t. deze kwestie. Bekijk het vanuit een andere invalshoek, het lokt ook users naar een andere forum die veel beter pas op de plaats kan maken. Ik ga niet happen in de koek die eigenlijk elders beter tot zijn recht komt.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Denk er eens rustig over na... kijk eens na het grotere geheel. Op dit moment heeft [POL] de cartoon-rellen topics. Waarom moet ik hier aan meedoen ?. De verwijzing in het sticky topic is voldoende.
Omdat er mensen zijn (waaronder ik) die geen zin heb om in een forum als POL te posten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom plagiaat plegen als er een ander forum veel meer actief is met meer inhoud m.b.t. deze kwestie. Bekijk het vanuit een andere invalshoek, het lokt ook users naar een andere forum die veel beter pas op de plaats kan maken. Ik ga niet happen in de koek die eigenlijk elders beter tot zijn recht komt.
Simpel antwoord..... alles samenvoegen = 300+ posts en een vol topic. En dan zou je weer een nieuw topic aan moeten maken #57.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zie het nu pas maar wat is dit voor een jodenstreek?
64 ontvoerde palestijnen moeten in het centrale topic maar 1 ontvoerde jood mag zijn eigen topic behouden?
Komop zeg graag wat uitleg hierover.
TT aangepastquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:49 schreef NewOrder het volgende:
De titel van Grote branden in Breda (gft,papierrecyclingbedrijf) klopt niet. Het gaat hier om 2 verschillende branden, een gisteravond in een gft-opslag en een vanmiddag bij een papierrecyclingbedrijf.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:30 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat heeft moslima trouwens met het verhaal te maken? Volgens mij gaat het in de bron alleen over een bellende vrouw die ook nog in de bus spuugt, maar ik zie nergens staan dat ze moslim is? En zelfs als ze dat zou zijn, wat is de relevantie in de TT?
Denk je dat het in [NWS] geen typsich links/rechts verhaaltje wordt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef Monus het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn (waaronder ik) die geen zin heb om in een forum als POL te posten.
Misschien heeft POL meer inhoud maar persoonlijk vind ik het altijd een links/rechts verhaaltje worden waar ik geen zin in heb.
Ik had er inderdaad beter iets over kunnen zeggen bij het begin van het topic i.p.v. bijna het einde...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk je dat het in [NWS] geen typsich links/rechts verhaaltje wordt.![]()
Beetje late reaktie... maar toch
Wat een non-argument. Gewoon sluiten die hap en/of alles naar het centrale topic gooien. Als je dat voor de palestijnen doet doe het dan ook voor 1 jood. Anders geef je wel erg de voorkeuren blootquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Simpel antwoord..... alles samenvoegen = 300+ posts en een vol topic. En dan zou je weer een nieuw topic aan moeten maken #57.
ff een aantal postings van het mergetopic van achter de schermen naar voren halen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een non-argument. Gewoon sluiten die hap en/of alles naar het centrale topic gooien. Als je dat voor de palestijnen doet doe het dan ook voor 1 jood. Anders geef je wel erg de voorkeuren bloot
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef Drugshond het volgende:
Weer een merge actie.... topics vliegen me om de oren.(P) http://forum.fok.nl/topic/877702 [Centraal] Conflict Palestina & Israel #56 Israelische soldaat gekidnapped in Gaza
ff het zaakje centaliseren.....
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef Jump het volgende:
Als ik dat tweede en derde topic samenvoeg kom ik al aan meer dan een vol topic, eventueel eerste en twee samenvoegen en derde openlaten, is toch bijna vol?
We hebben echt ons best gedaan. Dat je een andere mening hebt of dingen erbij gaat verzinnen is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:26 schreef Drugshond het volgende:
Tja nu is hij idd boven de 300 posts... doe maar 1+2 ik laat wel een verwijzing in 3 achter.
O ja, topic is nu dicht (laatste 6 postings sla ik over). We gaan centraal verder i.v.m. nieuwe escalerende ontwikkelingen. Heb je toch een beetje je zin gehad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:05 schreef Drugshond het volgende:
We hebben echt ons best gedaan. Dat je een andere mening hebt of dingen erbij gaat verzinnen is niet mijn probleem.
je quote jezelf? heb jij toch een beetje je zin gehad?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
O ja, topic is nu dicht (laatste 6 postings sla ik over). We gaan centraal verder i.v.m. nieuwe escalerende ontwikkelingen. Heb je toch een beetje je zin gehad.
Een klein beetje maar. Maar het mergen van topics blijf ik een non-reden vinden. Beiden part of beiden centraal lijkt me..quote:Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
O ja, topic is nu dicht (laatste 6 postings sla ik over). We gaan centraal verder i.v.m. nieuwe escalerende ontwikkelingen. Heb je toch een beetje je zin gehad.
Staat in het verkeerde topicquote:Op maandag 3 juli 2006 13:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
JohnDope, kap eens met dat nutteloze topic kicken!
Nee, hoorquote:
In mijn geval zou dat niks te maken hebben met de warmte hoor als ik een fout bega.quote:
waarmee dan wel?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
In mijn geval zou dat niks te maken hebben met de warmte hoor als ik een fout bega.
De volgende constructie werkt ook.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, hoor
Anders zou ik alsnog dat topic omhoog hebben geholpen
Dus dan maar hier neerplempen, voor het geval dat ie gaat klagen.
Iedereen zo'n pet op.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:45 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Maar er zijn meer topics dan dat er straling is.
Kan een moderator dit s.v.p. aanpassen, er wordt niets meegenomen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef Arnold_fan het volgende:
Meki, dit is al de 3e keer in een week dat ik een verzoek aan een moderator moet doen omdat je TT nergens op slaat, misschien moet je een keer nadenken voor je een topic opent?
TT moet zijn: Jonge mannen vernielen nesten van vogels
Merge verzoek voor de eerste twee NWS topics is geplaatst.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:39 schreef NewOrder het volgende:
TNO meldt: UMTS is schadelijk voor de gezondheid
UMTS-studie laat nog vragen open
Beste Pieter v. Geel, e.a. UMTS-fans
Drie topics over één onderwerp lijkt me wat veel van het goede.
oow als jij die titel wilt moet jij de topic openenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Kan een moderator dit s.v.p. aanpassen, er wordt niets meegenomen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Meki het volgende:
[..]
oow als jij die titel wilt moet jij hem andere keer topic open maken
Want? Jij hebt nogal een handje om in de topics die je opent de hele situatie iets anders voor te doen dan de bronnen vermelden, en ik doe mijn best om de waarheid te verdedigenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Meki het volgende:
[..]
oow als jij die titel wilt moet jij de topic openen
waarheid verdedigen doe ik alquote:Op maandag 3 juli 2006 21:18 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Want? Jij hebt nogal een handje om in de topics die je opent de hele situatie iets anders voor te doen dan de bronnen vermelden, en ik doe mijn best om de waarheid te verdedigen![]()
Bedankt voor het aanpassen![]()
Je doet je best, maar je bent helaas meestal een olifant in een porseleinkast, en dan nog met oogkleppen, maar ik waardeer je goede bedoelingenquote:
Nu is het wel duidelijk dat het een nieuwsitem betreft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:40 schreef Frutsel het volgende:
hmm. okay, je was er mee bezig... heb de mijne in jou topic gegooid, misschien kun je d'r wat mee
no problem... take what u want for the OPquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nu is het wel duidelijk dat het een nieuwsitem betreft.
Goeie aanvulling overigens.![]()
Mijn reactie is hopelijk duidelijk. Sorry Triggershot, het ligt niet aan jou, maar zeker gezien het topic dat niet echt loopt en er blijkbaar veel mensen er plezier aan beleven om er toch maar negatieve berichten neer te tiefen zullen we het toch weer onder de loep moeten nemen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef Triggershot het volgende:
kan Centraal: Positieve Berichten uit de moslimwereld. weg?
Ja idd is heel duidelijk, als jullie er zelf niet uitkomen, gooi het maar dicht bij de volgende negatieve bericht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mijn reactie is hopelijk duidelijk. Sorry Triggershot, het ligt niet aan jou, maar zeker gezien het topic dat niet echt loopt en er blijkbaar veel mensen er plezier aan beleven om er toch maar negatieve berichten neer te tiefen zullen we het toch weer onder de loep moeten nemen.
Ik wacht af wat DH en sp3c ervan vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja idd is heel duidelijk, als jullie er zelf niet uitkomen, gooi het maar dicht bij de volgende negatieve bericht.
Ja, idd.. het zou bijna zijn alsof we toegeven aan terroristen, alleen handelen ze dit keer niet in de naam van een geloof maar koppigheid.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik wacht af wat DH en sp3c ervan vinden.
Heel spijtig als er een eind aan zou komen, maar blijkbaar willen de mensen niet de positieve berichten lezen.
(offtopic: had jij nou al een datum voor die kokswedstrijd?)
Ok, meel is duidelijk en zal ik achter de schermen ook even posten zodat DH en sp3c hiervan op de hoogte zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef Triggershot het volgende:
U ook
dank jequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ok, meel is duidelijk en zal ik achter de schermen ook even posten zodat DH en sp3c hiervan op de hoogte zijn.
Aangepastquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef k_man het volgende:
Graag even hier kijken: Volkert vd G heeft 1/3 van zijn straf erop zitten ! #1
Noemen van volledige naam en woonplaats van iemand die weer een leven probeert op te pakken vind ik niet kunnen.
Het wordt verder besproken in een topic wat Sidekick zelf dichtgooit?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:15 schreef Sidekick het volgende:
Dit wordt al besproken in CDA klimt in peiling
Slotje dus.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
CDA klimt in peiling
[..]
Het wordt verder besproken in een topic wat Sidekick zelf dichtgooit?![]()
Of het linkje klopt niet...
Whehequote:Op zondag 9 juli 2006 19:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bos en Balkenende even populair
Natuurlijk.
Yup, donequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:09 schreef zakjapannertje het volgende:
Roadmap to war with Iran # 10 kan hier een OP gemaakt worden zodat het topic soepel van start kan gaan (over Iran)?
Done, OP aangepast met wat links, zodat het een volwaardig reekstopic is geworden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:33 schreef Genverbrander het volgende:
Hallo mods!
Is het mogelijk om het topic Deventer Moordzaak #2 : Ernest L. onschuldig vast? een nieuwe naam te geven? De titel klopt namelijk niet meer omdat er juist is besloten dat er GEEN nieuw onderzoek komt.
Ik zou de suggestie willen doen om de titel om te dopen in Deventer Moordzaak #2: Ernest L. onschuldig vast?
De twee in de titel vanwege het feit dat er al eerder een topic over was, en wel deze: Toch celstraf in Deventer Moordzaak
Het [afbeelding]-icoontje in de TT kan ook wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |