Ja, het rookt vrij aardig (goed zicht vanuit Stadskantoor Gemeente Breda, 3e verdieping)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:07 schreef DJSmiley het volgende:
Zit er iemand daar met lucifers te spelen de laatste dagen? Nu al weer een enorme fik
12:57:22 30-06-06 17 G BRAN PRIO 1 PUIJFELIK VAN B.V. SPEELHUISLAAN 175 BREDA ALARM ALGEMEEN (Classificatie: zeer,grote,brand) (Grip: 1)
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
die melding loopt al sinds 12:00 en blijft maar binnenlopen.
is toch de straat achter het station ?
quote:Brand in recyclingbedrijf Breda
Uitgegeven: 30 juni 2006 14:03
Laatst gewijzigd: 30 juni 2006 14:04
BREDA - In Breda woedt een zeer grote brand in een grote loods van het recyclingbedrijf voor oud papier aan de Speelhuislaan. Het gaat om het bedrijf Van Puijfelik. Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt.
De brandweer is met groot materieel uitgerukt. Boven de stad is een grote rookpluim te zien. De brandweer meet of er gevaarlijke stoffen vrijkomen. De brandweer heeft vijftig spuitgasten uit het bedrijf teruggetrokken wegens de grote rookontwikkeling en hitte. Error: Proximity banner failed to load
Donderdagavond was er brand op enkele honderden meters afstand van Van Puijfelik. Die woedde in de huisvuilcentrale en opslag van gft-afval. De gemeente voerde vrijdagochtend crisisberaad over waar zij met het huisvuil heen moet.
De vermoedelijke oorzaak van de vuurzee bij Van Puijfelik is een technische storing in de sorteermachine, waardoor op een aantal plaatsen in de loods brand is ontstaan.
Staat ineens deze foto in de reactiesquote:De oorzaak van de brand bij Van Puijfelik is nog niet helemaal duidelijk. Het zou mogelijk gaan om een technische storing in de sorteermachine. Hierdoor ontstond brand op meerdere plaatsen in de loods.
Ik woon in de buurt van de ikea en dacht dat het veel verder van me vandaan was. Ik dacht eerst het industrie terrein richting de konijnenberg e.o.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
Op de snelweg bij Etten-Leur was die rookwolk al te zien, ik dacht eerst dat het Ikea wasverderop werd duidelijk dat het daar niet was..
Reed jij ook over de Backer Ruebweg (ofzo, weet niet precies hoe die weg heet), ik wel, ook vlak langs die brand dus. Maar het was vlakbij de Konijnenberg toch? Tenminste, dat kruispunt, daar is toch de Konijnenberg?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:51 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van de ikea en dacht dat het veel verder van me vandaan was. Ik dacht eerst het industrie terrein richting de konijnenberg e.o.
Ik moest ergens heen en reed er dus op een gegeven moment pal langs![]()
Ik reed over, wat ik dan noordelijk rondweg noem. (Enige weg waar je 70 mag) Op een gegeven moment heb je inderdaad een kruising dat je aan de ene kant de konijnenberg heb en aan de andere kant de speelhuislaan waar dat bedrijf gevestigd was.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Reed jij ook over de Backer Ruebweg (ofzo, weet niet precies hoe die weg heet), ik wel, ook vlak langs die brand dus. Maar het was vlakbij de Konijnenberg toch? Tenminste, dat kruispunt, daar is toch de Konijnenberg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |