politie.nlquote:Op dinsdag 16 mei rond halfnegen ’s avonds werd het nest van een broedende buizerd verstoord door twee jonge mannen. Het nest bevond zich in een boom in het natuurgebied het Nannewiid in de omgeving van Oudehaske. In Friesland worden de laatste jaren veel nesten van roofvogels uitgehaald, vernield of verstoord. De politie Fryslân heeft camerabewaking als middel ingezet om daders van deze feiten te kunnen achterhalen.
Er worden foto’s getoond van deze nestrovers. De politie hoopt met de medewerking van het publiek de identiteit van de twee mannen vast te kunnen stellen.
omdat ik vind dat de politie maar achter de straatcriminaliteit achter aan moet gaan in plaats van de roofdieren te beschermen. de roofdieren ( je hoort het al ) zijn bezig met roven en zij kiezen er zelf voor om daar in de beruchte bos te gaan zittenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:17 schreef Robocock het volgende:
Waarom de FUCK kan jij het waarderen als een paar eencelligen die nesten vernielen?
Ja, en dienen dus beschermd te worden zoals dat hoort.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:38 schreef Drugshond het volgende:
Ehhhmm. Volgens mij zijn buizerds een beschermde diersoort. En dan mag het dus niet.
straks pakken ze jouw familie nog op.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:19 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat ik vind dat de politie maar achter de straatcriminaliteit achter aan moet gaan in plaats van de roofdieren te beschermen. de roofdieren ( je hoort het al ) zijn bezig met roven en zij kiezen er zelf voor om daar in de beruchte bos te gaan zitten
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:19 schreef Meki het volgende:
[..]
\. de roofdieren ( je hoort het al ) zijn bezig met roven
Lijm snuiven is slecht!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:19 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat ik vind dat de politie maar achter de straatcriminaliteit achter aan moet gaan in plaats van de roofdieren te beschermen. de roofdieren ( je hoort het al ) zijn bezig met roven en zij kiezen er zelf voor om daar in de beruchte bos te gaan zitten
Niet alle roofvogels roven, Meki. Er zijn ook goeien bij, zoals Ali Buizerd. Ze hebben als vogel al veel voor ons land betekent, maar helaas zijn de roofvogeljongen slachtoffer van onze maatschappij. Ze zitten tussen twee naturen in, weet je. We moeten de boel bij elkaar houden en de roofvogels een kans geven!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:19 schreef Meki het volgende:
[..]
de roofdieren ( je hoort het al ) zijn bezig met roven en zij kiezen er zelf voor om daar in de beruchte bos te gaan zitten
roofvogels, tjah zo had ik het nog niet bekeken Mekiquote:Op zondag 2 juli 2006 21:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Ziek...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:12 schreef Marietje_34 het volgende:
Walgelijke acties. Ik las in dat artikel dat ze van de kuikens zelfs de kop afknippen. Hopelijk worden deze zieke gasten snel opgepakt.
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ziek...
Maar ze staan inmiddels met hun koppen op Geenstijl, hopen dat ze snel gepakt worden.
quote:Op maandag 3 juli 2006 08:57 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Niet alle roofvogels roven, Meki. Er zijn ook goeien bij, zoals Ali Buizerd. Ze hebben als vogel al veel voor ons land betekent, maar helaas zijn de roofvogeljongen slachtoffer van onze maatschappij. Ze zitten tussen twee naturen in, weet je. We moeten de boel bij elkaar houden en de roofvogels een kans geven!
Ja, allochtonen zijn echte dierenvrienden, of niet? Je ziet ze altijd met honden en katten en ze geven echt om beestjes. Vertel eens, waarom hebben jullie zo'n hekel aan dieren?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:16 schreef Meki het volgende:
ik kan de actie van de jongens wel waarderen ze hebben niks te doen gelukkig doen ze niemand kwaad.
ik heb alleen een hekel aan hondenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:54 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, allochtonen zijn echte dierenvrienden, of niet? Je ziet ze altijd met honden en katten en ze geven echt om beestjes. Vertel eens, waarom hebben jullie zo'n hekel aan dieren?
Om dezze zin in je openingspost is dat geen gekke vraag.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:57 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb alleen een hekel aan honden
zeg waarom vraag jij mij dit ?
quote:wat een domme actie van de jongens maar ik kan de actie van de jongens wel waarderen
ze hebben niks te doen gelukkig doen ze niemand kwaad.
de TT klopt welquote:Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef Arnold_fan het volgende:
Meki, dit is al de 3e keer in een week dat ik een verzoek aan een moderator moet doen omdat je TT nergens op slaat, misschien moet je een keer nadenken voor je een topic opent?
TT moet zijn: Jonge mannen vernielen nesten van vogels
TT veranderd daar er idd geen sprake is van roof maar van vernieling en het verhinderen van de voortplanting van deze vogels.quote:
In Friesland worden de laatste jaren veel nesten van roofvogels uitgehaald, vernield of verstoordquote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
TT veranderd daar er idd geen sprake is van roof maar van vernieling en het verhinderen van de voortplanting van deze vogels.
Als je de bron leest weet je dat de nesten naar beneden werden gegooid, en niet meegenomen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:13 schreef Meki het volgende:
[..]
In Friesland worden de laatste jaren veel nesten van roofvogels uitgehaald, vernield of verstoord
Bedankt voor de snelle reactiequote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
TT veranderd daar er idd geen sprake is van roof maar van vernieling en het verhinderen van de voortplanting van deze vogels.
Dit is ook gewoon een misdaad. 1. Je vermoord levende wezens. 2. Het is een beschermd diersoort.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn he? Zolang het maar geen 2e isquote:Op maandag 3 juli 2006 22:45 schreef Schepseltje het volgende:
vooral het praten in derde persoon enkelvoud is aandoenlijk.. volgens mij doen kinderen dat totdat ze circa 4 jaar zijn
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:30 schreef Croupouque het volgende:
Hebban olla ruover nestas uernilet hinase hic enda thu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |