Een klein beetje maar. Maar het mergen van topics blijf ik een non-reden vinden. Beiden part of beiden centraal lijkt me..quote:Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
O ja, topic is nu dicht (laatste 6 postings sla ik over). We gaan centraal verder i.v.m. nieuwe escalerende ontwikkelingen. Heb je toch een beetje je zin gehad.
Staat in het verkeerde topicquote:Op maandag 3 juli 2006 13:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
JohnDope, kap eens met dat nutteloze topic kicken!
Nee, hoorquote:
In mijn geval zou dat niks te maken hebben met de warmte hoor als ik een fout bega.quote:
waarmee dan wel?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
In mijn geval zou dat niks te maken hebben met de warmte hoor als ik een fout bega.
De volgende constructie werkt ook.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, hoor
Anders zou ik alsnog dat topic omhoog hebben geholpen
Dus dan maar hier neerplempen, voor het geval dat ie gaat klagen.
Iedereen zo'n pet op.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:45 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Maar er zijn meer topics dan dat er straling is.
Kan een moderator dit s.v.p. aanpassen, er wordt niets meegenomen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef Arnold_fan het volgende:
Meki, dit is al de 3e keer in een week dat ik een verzoek aan een moderator moet doen omdat je TT nergens op slaat, misschien moet je een keer nadenken voor je een topic opent?
TT moet zijn: Jonge mannen vernielen nesten van vogels
Merge verzoek voor de eerste twee NWS topics is geplaatst.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:39 schreef NewOrder het volgende:
TNO meldt: UMTS is schadelijk voor de gezondheid
UMTS-studie laat nog vragen open
Beste Pieter v. Geel, e.a. UMTS-fans
Drie topics over één onderwerp lijkt me wat veel van het goede.
oow als jij die titel wilt moet jij de topic openenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Kan een moderator dit s.v.p. aanpassen, er wordt niets meegenomen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Meki het volgende:
[..]
oow als jij die titel wilt moet jij hem andere keer topic open maken
Want? Jij hebt nogal een handje om in de topics die je opent de hele situatie iets anders voor te doen dan de bronnen vermelden, en ik doe mijn best om de waarheid te verdedigenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Meki het volgende:
[..]
oow als jij die titel wilt moet jij de topic openen
waarheid verdedigen doe ik alquote:Op maandag 3 juli 2006 21:18 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Want? Jij hebt nogal een handje om in de topics die je opent de hele situatie iets anders voor te doen dan de bronnen vermelden, en ik doe mijn best om de waarheid te verdedigen![]()
Bedankt voor het aanpassen![]()
Je doet je best, maar je bent helaas meestal een olifant in een porseleinkast, en dan nog met oogkleppen, maar ik waardeer je goede bedoelingenquote:
Nu is het wel duidelijk dat het een nieuwsitem betreft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:40 schreef Frutsel het volgende:
hmm. okay, je was er mee bezig... heb de mijne in jou topic gegooid, misschien kun je d'r wat mee
no problem... take what u want for the OPquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nu is het wel duidelijk dat het een nieuwsitem betreft.
Goeie aanvulling overigens.![]()
Mijn reactie is hopelijk duidelijk. Sorry Triggershot, het ligt niet aan jou, maar zeker gezien het topic dat niet echt loopt en er blijkbaar veel mensen er plezier aan beleven om er toch maar negatieve berichten neer te tiefen zullen we het toch weer onder de loep moeten nemen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef Triggershot het volgende:
kan Centraal: Positieve Berichten uit de moslimwereld. weg?
Ja idd is heel duidelijk, als jullie er zelf niet uitkomen, gooi het maar dicht bij de volgende negatieve bericht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mijn reactie is hopelijk duidelijk. Sorry Triggershot, het ligt niet aan jou, maar zeker gezien het topic dat niet echt loopt en er blijkbaar veel mensen er plezier aan beleven om er toch maar negatieve berichten neer te tiefen zullen we het toch weer onder de loep moeten nemen.
Ik wacht af wat DH en sp3c ervan vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja idd is heel duidelijk, als jullie er zelf niet uitkomen, gooi het maar dicht bij de volgende negatieve bericht.
Ja, idd.. het zou bijna zijn alsof we toegeven aan terroristen, alleen handelen ze dit keer niet in de naam van een geloof maar koppigheid.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik wacht af wat DH en sp3c ervan vinden.
Heel spijtig als er een eind aan zou komen, maar blijkbaar willen de mensen niet de positieve berichten lezen.
(offtopic: had jij nou al een datum voor die kokswedstrijd?)
Ok, meel is duidelijk en zal ik achter de schermen ook even posten zodat DH en sp3c hiervan op de hoogte zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef Triggershot het volgende:
U ook
dank jequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ok, meel is duidelijk en zal ik achter de schermen ook even posten zodat DH en sp3c hiervan op de hoogte zijn.
Aangepastquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef k_man het volgende:
Graag even hier kijken: Volkert vd G heeft 1/3 van zijn straf erop zitten ! #1
Noemen van volledige naam en woonplaats van iemand die weer een leven probeert op te pakken vind ik niet kunnen.
Het wordt verder besproken in een topic wat Sidekick zelf dichtgooit?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:15 schreef Sidekick het volgende:
Dit wordt al besproken in CDA klimt in peiling
Slotje dus.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
CDA klimt in peiling
[..]
Het wordt verder besproken in een topic wat Sidekick zelf dichtgooit?![]()
Of het linkje klopt niet...
Whehequote:Op zondag 9 juli 2006 19:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bos en Balkenende even populair
Natuurlijk.
Yup, donequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:09 schreef zakjapannertje het volgende:
Roadmap to war with Iran # 10 kan hier een OP gemaakt worden zodat het topic soepel van start kan gaan (over Iran)?
Done, OP aangepast met wat links, zodat het een volwaardig reekstopic is geworden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:33 schreef Genverbrander het volgende:
Hallo mods!
Is het mogelijk om het topic Deventer Moordzaak #2 : Ernest L. onschuldig vast? een nieuwe naam te geven? De titel klopt namelijk niet meer omdat er juist is besloten dat er GEEN nieuw onderzoek komt.
Ik zou de suggestie willen doen om de titel om te dopen in Deventer Moordzaak #2: Ernest L. onschuldig vast?
De twee in de titel vanwege het feit dat er al eerder een topic over was, en wel deze: Toch celstraf in Deventer Moordzaak
Het [afbeelding]-icoontje in de TT kan ook wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |