abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2006 @ 21:18:55 #1
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35952093
En ik weet bij God niet waar het over gaat

Dag Fokkers,

Onderstaande kreeg ik in mijn slaap door. Helemaal astraal.
Gisteren was Robbert van den Broeke te zien op de televisie met zijn vader waarin hij voor het eerst op tv een reactie gaf op de kritiek die hij heeft gekregen door het programma “Er is zoveel meer” met Irene Moors. Het was te zien op Nederland 2 en zal binnenkort te bekijken zijn op www.uitzendinggemist.nl

Robbert heeft in "Er is zoveel meer" met Irene Moors dingen laten zien (foto's van geesten en lichtbollen) en heeft readings gedaan waar veel kritiek op kwam, met name door Skepsis.nl en een aantal Fokkers die de zaak op de voet volgden. Er ontstond een lange discussiereeks waarin Robbert steun kreeg van een aantal users die het opnamen tegen andere users die veel kritiek hadden op het gebeuren.

Robbert heeft aangegeven dat hij graag onderzocht wilt worden door “echte wetenschappers”. Mensen die hij persoonlijk niet kent en zijn “gaven” objectief kunnen waarnemen. Volgens Robbert zou daaruit het onomstotelijke bewijs komen van zijn gaven.

In vorige topics werd gezegd dat Robbert alle onderzoeken heeft afgewezen tot nu toe. Zelf ben ik nieuwsgierig wanneer het eerste onderzoek plaats gaat vinden en door wie.
Als het echte bewijs daar is, zal Skepsis er ook niet meer omheen kunnen.

Niburu, in de vorm van Anton Teuben, heeft zich nu volkomen achter Robbert geschaard. Ze zijn blij dat Robbert wetenschappelijk onderzoek wilt. Ze vergeten dat Robbert alles afwijst dat ruikt naar onderzoek en voor Niburu.nl is het niet ongebruikelijk om maar wat neer te zetten om content te verkrijgen.

Zal Robbert zich aan zijn woord houden en binnenkort wetenschappers weten te overtuigen van zijn gaven?

Hier de gebruikelijke links:

Reactie Robbert op alle commotie tijdens en na "Er is zoveel meer"
7 februari 2006

Tekst op de site van Robbert

Grenswetenschap over foto Hugo de Groot en Mudman Robbert

Verslag Laurens Buijs &

Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145

Skepsis.nl Deel 1 over Robbert

Skepsis.nl Deel 2 over Robbert

Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)

Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003

Geluidsopname Omroep Brabant

Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004

Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005

Film 5 - Telegraaf 28 december 2005

Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005

Geluidsopname Omroep Brabant - interview Jan Willem Nienhuys - 28 december 2005

Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005

Film 8 - RTL Boulevard 12 januari 2006

Film 9 - Boemerang (vanaf 04:30) 12 januari 2006

Film 10 - RTL Boulevard 9 februari 2006

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26
Deel 27
Deel 28
Deel 29
Deel 30
Deel 31
Deel 32
Deel 33
Deel 34
Deel 35
Deel 36
Deel 37
Deel 38
Deel 39
Deel 40
Deel 41
Deel 42
Deel 43
Deel 44
Deel 45
Deel 46
Deel 47
Deel 48
Deel 49
Deel 49- Deel 2
Deel 50
Deel 51
Deel 52
Deel 53
En deze: RTL boulevard spoken foto's

Met dank aan Seriewoordenaar

[ Bericht 48% gewijzigd door Manu82 op 11-03-2006 21:52:11 ]
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35955036
- dit bericht kan weg -
pi_35957020
Domein genverbrander.nl te koop
Uitgegeven op vrijdag 06 januari 2006 om 11:46:06, bijgewerkt om 12:55:01

(Novum) - Het internetdomein genverbrander.nl is te koop. De ludieke actie verwijst naar een ''blunder ''van een televisieparagnost die zijn informatie van internet lijkt te hebben gehaald. De initiatiefnemer streeft naar een discussie tussen voor- en tegenstanders van parapsychologie.

Vorige maand kwam Robbert van den Broeke, paranormaal medium in het RTL4-programma 'Er is zoveel meer', in opspraak. De stichting Skepsis, die kritisch publiceert over het bovennatuurlijke, beschuldigde Van den Broeke van malafide praktijken.

Volgens Skepsis haalde Van den Broeke zijn informatie van het internet. In de uitzending bezoekt het medium samen met presentatrice Irene Moors een vrouw. Zij zou in een vorig leven Hillegien Rozeboom hebben geheten en haar man was 'genverbrander', zei Van den Broeke. De informatie over Rozeboom bleek letterlijk op internet te staan, inclusief de spelfout in 'genverbrander' (geneverbrander).

De verkoper van het domein, Sten Oomen, zegt paranormaal begaafd te zijn en volgde de zaak op de voet. Omdat zij streeft naar een 'eerlijke discussie' over het bovennatuurlijke, besloot ze tot een tegenactie. Ze claimde het internetdomein 'genverbrander', dat zij bij opbod verkoopt. "Ik had kritische vragen over dingen in het programma die niet leken te kloppen."
Het bieden begint bij vijfhonderd euro.

Het geld dat genverbrander.nl mogelijk opbrengt, geeft Oomen aan Vogelbescherming Nederland. "Ik wil er geen slaatje uit slaan en ik houd ontzettend veel van dieren." Nog niemand heeft een bod uitgebracht. Oomen hoopt op aandacht uit het bedrijfsleven, bijvoorbeeld van een jeneverbrander.

[Copyright 2006, Novum]

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  † In Memoriam † zondag 12 maart 2006 @ 00:43:59 #4
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35957289
Kan iemand even een lijstje maken van de actoren in dit hele verhaal, welke positie ze innemen en waar het allemaal om gaat?

[ Bericht 11% gewijzigd door yvonne op 17-01-2016 23:49:12 ]
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35958065
quote:
Op zondag 12 maart 2006 00:43 schreef Manu82 het volgende:
Kan iemand even een lijstje maken van de actoren in dit hele verhaal, welke positie ze innemen en waar het allemaal om gaat?
Het verhaal lijkt veel op een hele slechte soap of een goedkope B-film, over de onschuldig ogende Robbert van de Broeke die in werkelijkheid heel slecht is en ervoor zorgt dat alle users en mods hier compleet krankzinnig worden.

Het verhaal moet nog een titel krijgen. Wat mij betreft is aan jou de eer om die te bedenken.

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 17-01-2016 23:49:17 ]
pi_35958178
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:04 schreef Netflier het volgende:

[..]

Het verhaal lijkt veel op een hele slechte soap of een goedkope B-film, over de onschuldig ogende Robbert van de Broeke die in werkelijkheid heel slecht is en ervoor zorgt dat alle users en mods hier compleet krankzinnig worden.

Het verhaal moet nog een titel krijgen. Wat mij betreft is aan jou de eer om die te bedenken.
LOL
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Admin zondag 17 januari 2016 @ 23:51:35 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_159192092
Medium Robbert van den Broeke opgepakt
De omstreden tv-paragnost Robbert van den Broeke is vorige week op verdenking van ernstige doodsbedreigingen vastgezet.

Robbert van den Broeke, onder andere bekend van Irene Moors' tv-programma Er is zoveel meer (waar hij werd "ontmaskerd") en voormalig penvriend van Joran van der Sloot, zat vorige week zes dagen vast in een Amsterdamse politiecel. Dat heeft zijn advocaat Simeon Burmeister bekend gemaakt.

Social media

Volgens Burmeister wordt zijn client erin geluisd. Het zou gaan om bedreigingen via social media en niet om directe mondelinge uitingen. De bedreigingen zouden toen Van den Broeke in de cel zat zijn doorgegaan. "Dat kan mijn cliënt dus niet hebben gedaan want hij had zes dagen lang geen beschikking over een telefoon of een computer", verklaart de advocaat tegenover BN De Stem.

"Zijn spullen zijn gehackt. Dat is heel erg vervelend voor de slachtoffers van de bedreigingen, maar ook voor Van den Broeke zelf", vervolgt Burmeister.

Er zouden vijf aangiftes tegen de zelfverklaarde medium uit uit Bosschenhoofd zijn ingediend. De zaak is momenteel in behandeling bij de Amsterdamse politie en justitie omdat de klachten afkomstig zouden zijn van meerdere inwoners van de hoofdstad.

Gehackt

Van den Broeke zou in december aangifte in Etten-Leur hebben gedaan omdat via zijn email en Facebook berichten werden verspreid. De politie van West-Brabant heeft dit niet bevestigd.

Volgens zijn goede vriend Roy Boschman is Robbert helemaal uitgeput nadat hij dagenlang is verhoord in Amsterdam.

"Robbert verspreidt liefde, geen haatmails. Dagenlang is hij verhoord in Amsterdam, hij is helemaal uitgeput. Maar hij is onschuldig en wat ons betreft kunnen we dat bewijzen ook. Die haatmails zijn ook verstuurd op het moment dat hij een lezing gaf waar ik bij was. En ook tijdens zijn gevangenschap, dat kan hij dan toch niet zijn? Ik hoop dat Justitie uitvindt wie er wel achter zit want het wordt steeds heftiger." aldus Boschman tegenover het Brabants Dagblad.

Rust

De website van de bekende helderziende is inmiddels uit de lucht gehaald. "Wegens omstandigheden is deze website niet meer actief. Ook alle geplande lezingen komen te vervallen", is te lezen op de site.

Volgens Boschman maakt Van den Broeke geen gebruik meer van social media om te voorkomen dat er nieuwe dreigingen worden verpreid. "Voorlopig is hij niet in staat om lezingen te geven, hij heeft rust nodig."

Bewijs

Op de Facebookpagina van Robbert van den Broeke was begin januari ook te lezen dat hij hoofdredacteur van TPO.nl Bert Brussen wilde opofferen aan Satan. "

Daarnaast zou de tv-paragnost onder meer ook Henk Verhaeren, de biograaf van Emile Ratelband, online hebben bedreigd.

Lees de Facebook-bedreigingen hieronder.

http://www.telegraaf.nl/p(...)bert_opgepakt__.html

NWS / Medium Robbert van den Broeke opgepakt

Om maar eens een oud topic te recyclen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 17 januari 2016 @ 23:52:14 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_159192114
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_159194187
Ja , gezien .Over van den Broeke.Staat nu in TRU maar verplaats het naar BNW omdat het meer een complot is dan dat het iets met zijn spiritualiteit heeft te maken nu.

Schopje BNW dus
There is only one religion
pi_159802018
http://www.omroepbrabant.(...)ft+Irene+Moors+.aspx
quote:
"Het lijkt me leuk om haar in coma te trappen met stalen neuzen."
Wat een superdwaas :') Sowieso. "Mediums".
  maandag 15 februari 2016 @ 12:52:54 #11
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_159933024
Ik geloof niet meer in zijn onschuld in ieder geval.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_159939248
Ik neem aan dat het te achterhalen is waar voor het laatst is ingelogd op zijn facebook account?
En ik zal ook niet gek opkijken als blijkt dat hij er gewoon zelf achter zit.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 15 februari 2016 @ 17:57:21 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159940859
54 delen al weer, hij blijft wel lekker de gemoederen bezig houden.
Hij weet toch weer elke keer het nieuws te halen!
Negatief nieuws is ook nieuws zal wel weer wat klanten verloren hebben.

Dat gedram hij heeft zijn rust nodig... hahahhaha
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_160033750
Medium quality...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')