In dit deel komt de Waarheid aan het licht volgens Stenny althansquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Echt? ff serieus? wordt het naar buiten gebracht?
waar heeft ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:58 schreef totsy het volgende:
[..]
In dit deel komt de Waarheid aan het licht volgens Stenny althans
[afbeelding]
Niet van Robbert denk ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
waar heeft ze dat gezegd?
en hoe kom je aan dat rare arsenaal aan plaatjes?
.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Nee, helaas, dat wordt het nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:28 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
Nee, helaas, dat wordt het niet![]()
Thanksquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:05 schreef totsy het volgende:
[..]
.
..leuke avatar , Barbe van de arcturians .
![]()
.Arcturus is one of the most advanced civilizations in our entire galaxy.
-Edgar Cayce-
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:05 schreef Genverbrander het volgende:
effe snel met zn tweeën dit topic volposten barbdes te eerder weten we het.
?????????? verdikkie, dus het stond op de CNN site? Had ik dat maar gewetenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:07 schreef Mr_Integrity het volgende:
Het nieuws is verwijderd: http://www.cnn.com/breakingnews/netherlands/rvdbroeke.htm
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:07 schreef Mr_Integrity het volgende:
Het nieuws is verwijderd: http://www.cnn.com/breakingnews/netherlands/rvdbroeke.htm
![]()
het gaat al vanaf deel 30 nergens meer over hierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:03 schreef gaai het volgende:
Waarom is dit topic geopend dan.....? Wilde iemand iets kwijt over Robbert?
![]()
iets positiefs voor de verandering?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:03 schreef gaai het volgende:
Waarom is dit topic geopend dan.....? Wilde iemand iets kwijt over Robbert?
![]()
Hier dan:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
iets positiefs voor de verandering?
Als één van de meest frequente en stemmingbepalende posters mag je jezelf dat wel aanrekenen lijkt mequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:21 schreef Genverbrander het volgende:
het gaat al vanaf deel 30 nergens meer over hier![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als één van de meest frequente en stemmingbepalende posters mag je jezelf dat wel aanrekenen lijkt me
Hij betekent:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ThanksGoed van je dat je het herkende
weet je ook wat deze betekent?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als één van de meest frequente en stemmingbepalende posters mag je jezelf dat wel aanrekenen lijkt me
Jaaaaaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:26 schreef totsy het volgende:
[..]
Hij betekent:
Transition : De energie van Overgang zendt vertrouwen uit en bereidt je voor op nieuwe tijden. Overgang
.
http://www.the-arcturians.com/ned/index.htm
Ik ken geen Shar. Ow wacht: bedoel je misschien Char Margolis?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:04 schreef _The_General_ het volgende:
Jammer dat de oplichtster Shar wel nog TV maakt in Nederland en misbruikt maakt van vele onstabiele mensen!
ja helemaal mee eens, The General!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:04 schreef _The_General_ het volgende:
Jammer dat de oplichtster Shar wel nog TV maakt in Nederland en misbruikt maakt van vele onstabiele mensen!
Owjaquote:Op zondag 5 maart 2006 00:09 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ken geen Shar. Ow wacht: bedoel je misschien Char Margolis?![]()
nee wacht:quote:Op zondag 5 maart 2006 00:03 schreef Genverbrander het volgende:
Laten we hier voorspellingen gaan posten over wat we denken dat Het Geheim zal zijn.Wie de meest spectaculaire voorspelling doet krijgt een prijs.
Ik denk dat zal blijken dat Robbert helemaal niet bestaat maar dat het een hologram is, gemaakt door die pa.
die site van cnn...quote:Op zondag 5 maart 2006 09:46 schreef CarDani het volgende:
Wat stond er dan op die site van CNN?
Zou hij het buiten Nederland proberen?
Waar slaaaat het op Genquote:Op zondag 5 maart 2006 00:03 schreef Genverbrander het volgende:
Laten we hier voorspellingen gaan posten over wat we denken dat Het Geheim zal zijn.Wie de meest spectaculaire voorspelling doet krijgt een prijs.
Ik denk dat zal blijken dat Robbert helemaal niet bestaat maar dat het een hologram is, gemaakt door die pa.
quote:Op zondag 5 maart 2006 09:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
die site van cnn...dat was een grapje...
![]()
blijf kritisch mensende site van bnn zou ie nog net kunnen halen, maar cnn...
![]()
zijn er nog meer mensen die een gooi willen doen naar de eerste prijs van deze wedstrijd?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:03 schreef Genverbrander het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ja dah, omdat er nog geen andere zijn![]()
ik denk.......dat Rob Nanninga altijd is gepest met zijn paranormale gave, en dat hij bij Skepsis is gaan werken om dat te verbloemen. Uit wraak, op gene zijde en het universum, omdat hij altijd geesten, aliens en kleurtjes om mensen heen zag toen hij klein was. Toen heeft hij zich door een aardige buitenruimtelijke bekende plastische chirurg om laten turnen tot Robbert. Hij kon het niet laten, om toch met zijn gave naar buiten te treden. Maar dit moest dan wel in de vorm van iemand anders, anders zouden die pestkoppen van vroeger hem weer in de smiezen krijgen.
Maar dat maakt hem allemaal niets meer uit. De aliens dwingen hem om te laten zien wie hij werkelijk is en dat ze echt bestaan.
Het grote nieuws is dus dat Rob (bert) Nanninga met zijn coming out komt binnenkort!![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ja dah, omdat er nog geen andere zijn![]()
ik denk.......dat Rob Nanninga altijd is gepest met zijn paranormale gave, en dat hij bij Skepsis is gaan werken om dat te verbloemen. Uit wraak, op gene zijde en het universum, omdat hij altijd geesten, aliens en kleurtjes om mensen heen zag toen hij klein was. Toen heeft hij zich door een aardige buitenruimtelijke bekende plastische chirurg om laten turnen tot Robbert. Hij kon het niet laten, om toch met zijn gave naar buiten te treden. Maar dit moest dan wel in de vorm van iemand anders, anders zouden die pestkoppen van vroeger hem weer in de smiezen krijgen.
Maar dat maakt hem allemaal niets meer uit. De aliens dwingen hem om te laten zien wie hij werkelijk is en dat ze echt bestaan.
Het grote nieuws is dus dat Rob (bert) Nanninga met zijn coming out komt binnenkort!![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:30 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ah! Daarom kan ik nergens een foto vinden van Rob Nanninga!
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:34 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
Vandaar ook dat je die Nanninga nooit ziet op TV enzo. Nanninga schreef de artikelen over Robbert, maar in de media werd Jan Willem Nienhuijs naar voren geschoven. Erg mysterieus, die Nanninga!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |