Muzieknoten? Had Sjors niet een muziekdoosje van Frits geërfd?quote:Jack van Houten: "E E G D D F E C C D E D G"
Daar dacht ik dus ook aanquote:Op maandag 23 januari 2006 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Muzieknoten? Had Sjors niet een muziekdoosje van Frits geërfd?![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef pberends het volgende:
Sjors die bij de sauna Nick ziet binnenkomen en als eerste meteen naar haar verkrachter lacht!
Ik sta er ook niet van te juichen inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2006 21:09 schreef Dennis121 het volgende:
NEEEE! Niet die zeikmuts van een Daantje terug!!!!![]()
![]()
![]()
Dank voor deze ondersteuningquote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet van te juichen inderdaad![]()
Dat komt vrijdag welquote:Op maandag 23 januari 2006 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Dizer ik had wel verwacht n.a.v het afscheid van Govert Harmsena's vrijdag
![]()
Het deed me denken aan aflevering 5.1 van Westenwind ("Het tiende gebod"), waarin Anton d.m.v. een versje zijn moeder, Sophie, laat afreizen naar Luxemburg. Misschien mogen Kwik, Kwek en Kwak dankzij de Dagobert binnenkort ook weer een reisje maken.quote:
Hadden ze bij de bruiloft van Frits en Dian "hun" nummer gedraaid?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het deed me denken aan aflevering 5.1 van Westenwind ("Het tiende gebod"), waarin Anton d.m.v. een versje zijn moeder, Sophie, laat afreizen naar Luxemburg. Misschien mogen Kwik, Kwek en Kwak dankzij de Dagobert binnenkort ook weer een reisje maken.
BTW: Rixt Leddy (Dian Alberts) en Hilbert Dijkstra (Philip van Alphen) speelden vandaag een gastrol in 'Sprint' (BNN/NED2).
Gaan ze het kerkhof leeghalen??? Laat de doden rusten............*knikt wijs*quote:
Allebei tegen de muur en executerenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zie liever Robin dan Henny ^^
Ik had het dan ook niet over Wik, maar over het personage Govert Harmsenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Wik is 63 geloof ik.
Die leeftijden moet je niet naar kijken. Sil komt volgend jaar ook als 14 jarig pubertje zijn opwachting makenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens nog een saillaint detail over het personage Harmsen en de inconsistentie van het tijdsverloop in goede tijden slechte tijden.
Hij zei onlangs dat hij een man van 65 was, ik neem Sjors als referentie die nu een jaar of 20 zal zijn, toen Sjors als Wendela geboren werd (1995) moest Harmsen dus 45 zijn, maar hij zat er al 5 jaar eerder in dus ongeveer 10 jaar in gtst-tijd.
Harmsen moest dus toen op zijn minst eind 30 zijn, waarom zag hij er toen al uit als opa?
Ok, Harmsen dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over Wik, maar over het personage Govert Harmsen![]()
Geniaal die man, hij was 50 en zag er al uit al 70quote:Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens nog een saillaint detail over het personage Harmsen en de inconsistentie van het tijdsverloop in goede tijden slechte tijden.
Hij zei onlangs dat hij een man van 65 was, ik neem Sjors als referentie die nu een jaar of 20 zal zijn, toen Sjors als Wendela geboren werd (1995) moest Harmsen dus 45 zijn, maar hij zat er al 5 jaar eerder in dus ongeveer 10 jaar in gtst-tijd.
Harmsen moest dus toen op zijn minst eind 30 zijn, waarom zag hij er toen al uit als opa?
Klopt, ik wilde wat jij nu zegt maar weer eens extra benadrukkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die leeftijden moet je niet naar kijken. Sil komt volgend jaar ook als 14 jarig pubertje zijn opwachting maken
Benjamin was ook doodquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:31 schreef mrcool het volgende:
Hennie is toch dood?
Oh ja!quote:
las trouwens in den story dat er dit seizoen nog 2 oud gedienden hun opwachting maken. ik ben benieuwd wie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:53 schreef mrcool het volgende:
[..]
Oh ja!Dat was ik gelukkig alweer vergeten!
oh ik dacht dat je met dure woorden wilde strooien.....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Klopt, ik wilde wat jij nu zegt maar weer eens extra benadrukken
de enige die gtst nog kan redden is Alice de Boerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:15 schreef digispeed het volgende:
las trouwens in den story dat er dit seizoen nog 2 oud gedienden hun opwachting maken. ik ben benieuwd wie.
haha alice, dat was lachen die tijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
de enige die gtst nog kan redden is Alice de Boer
Daantje en Helen Helminkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:15 schreef digispeed het volgende:
[..]
las trouwens in den story dat er dit seizoen nog 2 oud gedienden hun opwachting maken. ik ben benieuwd wie.
ah bah nee niet helen helmink.quote:
Maar stond er ook in welke twee?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:22 schreef digispeed het volgende:
[..]
ah bah nee niet helen helmink.
daantje was volgens stoey al inbegrepen, dus na daantje nog 2
nee er stond alleen dat volgens de geruchten na daantje nog 2 oudgedienden terug kwamen.quote:
In de OP staat dat Dennis Arnie zou zijn.quote:
Er zat een combinatie van letters (muzieknoten?) in de Dagobert. Ik meende gisteren ook een pianoriedeltje te horen toen Jack in beeld kwam, wat wellicht een hint was.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:18 schreef babette21 het volgende:
he ik bedenk me nu dat ik gisteren helemaal niet gekeken heb....
hoe zat 't nu met die Dagobert [los van 't feit da ik 't goed had natuurlijk]....?
je loopt inderdaad erg achter, maar trrost je de hele aanloop van dit verhaal er naar toequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
In de OP staat dat Dennis Arnie zou zijn.
Sorry, heb het al 2 jaar niet meer gezien, maar dit maakt me toch erg nieuwsgierig.
Is hij ook, ik vind dan ook dat het onjuist in de OP staat.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is hij ook, ik vind dan ook dat het onjuist in de OP staat.
Dennis Tuinman blijkt de biologische zoon van Robert Alberts en Laura Selmhorst te zijn, en degene die wij als Arnie Alberts kennen blijkt de zoon van Guus Tuinman en mevrouw Tuinman te zijn.
Ze zijn als baby verwisseld, ik blijf het nog steeds een walgelijke wending vinden, ten eerste doen ze afbreuk aan het personage van de echte Arnie en ten tweede neukt Dennis zoals Jef al eens zei zijn halve familie af (Laura, Daantje en Dian)![]()
Ik had Arnie dan nog liever door een andere acteur vertolkt zien worden, maar de makers dachten weer eens leuk en origineel te zijn, nou niet dus![]()
Maar het feit datquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben echt blij dat ik gestopt ben met kijken zeg. Ze weten wat ze van gekkigheid niet meer moeten verzinnen zo te horen...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is hij ook, ik vind dan ook dat het onjuist in de OP staat.
Dennis Tuinman blijkt de biologische zoon van Robert Alberts en Laura Selmhorst te zijn, en degene die wij als Arnie Alberts kennen blijkt de zoon van Guus Tuinman en mevrouw Tuinman te zijn.
Ze zijn als baby verwisseld, ik blijf het nog steeds een walgelijke wending vinden, ten eerste doen ze afbreuk aan het personage van de echte Arnie en ten tweede neukt Dennis zoals Jef al eens zei zijn halve familie af (Laura, Daantje en Dian)![]()
Ik had Arnie dan nog liever door een andere acteur vertolkt zien worden, maar de makers dachten weer eens leuk en origineel te zijn, nou niet dus![]()
Wat ziet Bing eigenlijk in Sjors??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:15 schreef Socratestikel het volgende:
En Florien wil Bing wel tussen de beentjes!
Een lekker mokkel misschien?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ziet Bing eigenlijk in Sjors??
Dit is me ook al eerder opgevallen ja, ze kijkt altijd een beetje krom!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef Socratestikel het volgende:
Ligt het aan mij of kan Nina niet recht uit haar ogen kijken...?
Ik denk dat hij zijn donkere paal graag in dat roze frutje ziet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ziet Bing eigenlijk in Sjors??
Een groene tand!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef Socratestikel het volgende:
Mocht je Dian lekker vinden, ze ziet er over 20 jaar uit als de vrouwelijke versie van dit:
[afbeelding]
Wat nog steeds niet is gebeurt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:27 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn donkere paal graag in dat roze frutje ziet.
Yeah, een lekker mokkel waar je niet op magquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Laura ziet er goed uit.
Voor haar doen wel hoor.quote:
Die ligt in de vriezer in de kantine.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:34 schreef Svensational het volgende:
Hee, waar was Laura eigenlijk heen, ik had haar niet eens gemist!
laura is ook een mooie vrouw, ik heb de actrice achter laura alberts 3 weken geleden gesproken bij een bijeenkomst in de efteling. heel leuk mens. met een mooie stem.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Laura ziet er goed uit.
Misschien omdat het een lelijk irritant wijf is?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:37 schreef digispeed het volgende:
[..]
snap niet dat men haar zo vreselijk vindt.
zwaar overdreven, jij kunt kennelijk soap en real-life niet los zien van elkaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef mrcool het volgende:
[..]
Misschien omdat het een lelijk irritant wijf is?
Je hebt het tegen een man uit '81.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:43 schreef digispeed het volgende:
[..]
zwaar overdreven, jij kunt kennelijk soap en real-life niet los zien van elkaar.
het is een knappe vrouw vind ik voor haar leeftijd.
durf te wedden dat jij daar niet aan kunt tippen.
Ik weet wel zeker van niet, want de desbetreffende user is een man.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:43 schreef digispeed het volgende:
[..]
durf te wedden dat jij daar niet aan kunt tippen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:47 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een man uit '81.![]()
Nou een man,......................quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:47 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een man uit '81.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
Nou een man,......................
Een echte man zou zich niet zo lomp uitlaten.
De geest van Henri van Cloppenburg waart nog steeds rond in huize Sanders.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef mrcool het volgende:
Nick zou Charlie willen laten staan aan het altaar! Heeft ze dit trouwens nog niet eerder meegemaakt?
Nou geef je ons mannen toch echt teveel eerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan wat foto's van mooie vrouwen die al wat ouder zijn :quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
maar jij bent toch wel een echte Heer ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou geef je ons mannen toch echt teveel eer![]()
Ja dat begreep niet helemaal, hij wilde dat doen toen ze nog zwanger van hem was en hij deed alsof hij het kind wilde houden toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef mrcool het volgende:
Nick zou Charlie willen laten staan aan het altaar! Heeft ze dit trouwens nog niet eerder meegemaakt?
Over het algemeen wel jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:56 schreef digispeed het volgende:
[..]
maar jij bent toch wel een echte Heer ?![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan wat foto's van mooie vrouwen die al wat ouder zijn :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en zo hoort het.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja
Ze heeft een rondje Rosegarden gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:34 schreef Svensational het volgende:
Hee, waar was Laura eigenlijk heen, ik had haar niet eens gemist!
mwah, ik zelf val niet op vrouwen, maar als ik dan toch mag zeggen, vind ik haar niet zo heel geweldig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je een mooie, ietwat oudere vrouw wilt zien, moet je hierop kliken!
Juist, jij begrijpt het!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je een mooie, ietwat oudere vrouw wilt zien, moet je hierop kliken!
Jij snapt er dus niks van.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:59 schreef digispeed het volgende:
[..]
mwah, ik zelf val niet op vrouwen, maar als ik dan toch mag zeggen, vind ik haar niet zo heel geweldig.
sorry bupa,![]()
Ik mis Janine Elschot!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spreek je nou namens alle vrouwen joh?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
en zo hoort het.
zo val je in de smaak bij de vrouwtjes.![]()
nee dat klopt dat laat ik graag aan het andere geslacht over in dit gevalquote:
dat denk ik niet, ik zelf persoonlijk hou wel van een echte heer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:02 schreef mrcool het volgende:
[..]
Spreek je nou namens alle vrouwen joh?
OMG ik kan geen cijfercombinatie meer zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Er zat een combinatie van letters (muzieknoten?) in de Dagobert. Ik meende gisteren ook een pianoriedeltje te horen toen Jack in beeld kwam, wat wellicht een hint was.
ik geloof dat ik mijn excuus moet maken, heb net jou fotoboek bekeken, en jij mag er best wezen, tenminste als jij dat echt bent op de fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:02 schreef mrcool het volgende:
[..]
Spreek je nou namens alle vrouwen joh?
Excuses aanvaard!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik geloof dat ik mijn excuus moet maken, heb net jou fotoboek bekeken, en jij mag er best wezen, tenminste als jij dat echt bent op de foto
Ziet er uit alsof ze al in dagen geen slaap meer heeft gehad en zojuist is beland in een harde cocaine-dip!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
wat een onwijs lelijke foto![]()
hahaha kon even geen andere foto vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
wat een onwijs lelijke foto![]()
ja kan trouwens beter je eigen foto in je avater zetten, is een stuk leuker dan die creep.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof ze al in dagen geen slaap meer heeft gehad en zojuist is beland in een harde cocaine-dip!
He, niet ouwehoeren met mijn vader he?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja kan trouwens beter je eigen foto in je avater zetten, is een stuk leuker dan die creep.
Wedden dat ie er keihard afwijst morgenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:35 schreef Classique het volgende:
Nina en Morris.
Vind het wel een leuk stel eigenlijk.
Mm, zou wel errug typisch zijn iddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wedden dat ie er keihard afwijst morgen![]()
Ik vind dat Ludo een beetje als een klungel met Nina en Janine omgaat, dus volgens mij zal het wel meevallen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:39 schreef Classique het volgende:
[..]
Mm, zou wel errug typisch zijn idd.
Of Ludo komt plotseling binnen.
Moordenaar en webcambordeelrunner?quote:- Advocate
- Kunstenares
- Medium (toch...?)
- Koppelaarster
Morris is inderdaad iets van 24 a 25. Als Nina 18 was, dan was er niks aan de hand. En trouwens, Morris mag dan wel bi zijn, maar eerder de neiging tot hetroquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:42 schreef digispeed het volgende:
morris is 25 ofzo en zei 16. en bovendien hij is toch bi met de neiging naar ho
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:25 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Moordenaar en webcambordeelrunner?
Ben benieuwd wat Ludo van vindquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:54 schreef DeTolk het volgende:
Vanavond liggen Morris en Nien op het bureau en dan komt Ludo binnen
Straks kunnen Morris en Nick een clubje oprichten. "Mannen met een Bal"quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Ludo van vind![]()
nee man, hooguit 22.... zo'n pikkie nogquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
Morris is inderdaad iets van 24 a 25.
Maar Morris was toch de oudere broer van Charlie?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, hooguit 22.... zo'n pikkie nog
van Charlie werd een tijdje terug nog de leeftijd genoemd, volgens mij stelt zij - momenteel! - iets van 24 voor
no shit?!?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:41 schreef DeTolk het volgende:
Maar Morris was toch de oudere broer van Charlie?
- Jazzzangeresquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef Socratestikel het volgende:
Zullen we es een lijstje maken van wat Laura allemaal wel niet is geweest?
- Advocate
- Kunstenares
- Medium (toch...?)
- hotelmanager [nu toch?]quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:35 schreef Iwan1976 het volgende:
- Jazzzangeres
- Kidnapper
- Huisvrouw
Als je goed naar gaat waarom?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:02 schreef digispeed het volgende:
vanavond is la laura weer in gtst
The Carpenters..Close to Youquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:10 schreef digispeed het volgende:
van wie is dat nummer wat net gedraaid werd bij dennis en dian
wie niet op die leeftijdquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:11 schreef mrcool het volgende:
Volgens mij wil Nina sex!
geef hem groot gelijk.. zijn dochter doet het met zijn neefquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:12 schreef digispeed het volgende:
wat is jeff een lul zeg, waar bemoeit die man zich toch mee
Nee die komt over twee jaar terug als 16 jarigequote:
Inderdaad, Laura moet het maar eens vertellen vind ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
geef hem groot gelijk.. zijn dochter doet het met zijn neef
Het begint al goed, Jeff en Laura.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Laura moet het maar eens vertellen vind ik
Wat betreft Janine, lekkere moeder is dat zeg![]()
Dat hebben we aan Jef te dankenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef digispeed het volgende:
pfff begint die verhaallijn nu weer nog eens
Ja moeder Janine ,quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Laura moet het maar eens vertellen vind ik
Wat betreft Janine, lekkere moeder is dat zeg![]()
Is dat trouwens een tijdelijke rol of weer een contract?quote:
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat trouwens een tijdelijke rol of weer een contract?
van mij mag ze regelrecht weer opdonderenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat trouwens een tijdelijke rol of weer een contract?
Tijdelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Maar ik hoorde dat bij Boulevard dat Daantje morgen komt.![]()
Helemaal niet, een verhaallijn is pas af als een probleem verholpen is of in dit geval als een geheim openbaar gemaakt is en niet als een personage tijdelijk even weggaat.quote:
Ze mag meteen naar mij komen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:21 schreef digispeed het volgende:
[..]
van mij mag ze regelrecht weer opdonderen
![]()
Ik niet dan???quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tijdelijk
En Haaibaaike goh dat weten hier allemaal nog maar een maand ofzo![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:27 schreef Dizer het volgende:
Dennis, wat is hij een mannelijke slet eigenlijk
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik niet dan???
Natuurlijk wist ik dat ook... Sinds vorige week.
Toen was Liesbeth bij Boulevard.![]()
En jij weet zoveel dat ze tijdelijk er in zit.
Dat wist ik niet![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het spijt me voor je dat ik meer weet
![]()
rtl4 5 en 7 die hangen hier stil..quote:
Ik heb ook zo een shirtquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Cool zeg, zo'n telefoon. En dat roze shirtje van Dennis. Echt een manhoer.
Een manhoer-telefoon.quote:
wel een lekkere manhoerquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Cool zeg, zo'n telefoon. En dat roze shirtje van Dennis. Echt een manhoer.
In het roze?quote:
Ik lijk op hemquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
wel een lekkere manhoer
hij mag bij mij langskomen.
Vraag maar aan pberendsquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef digispeed het volgende:
[..]
als j ehet kan bewijzen, mag je langskomen
Hij is degene die dat altijd roept. Ik heb alleen geen foto's meer online staan. Dit weekend weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
haha wat weet hij daarvan dan ???
Toch vind ik dat je aan Paradise Hotel had moeten mee doen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is degene die dat altijd roept. Ik heb alleen geen foto's meer online staan. Dit weekend weer
Ik had het stil gehouden.quote:
Ach, ik zelf geloof er niks van. Je moet bij pberends zijnquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toch vind ik dat je aan Paradise Hotel had moeten mee doen..
Qua looks had je gewonnenquote:
Wie luistert er nou naar masterpberends!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ik zelf geloof er niks van. Je moet bij pberends zijn
Nou Dhr Berends vertel op ? Ik ben nieuwschierig !quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ik zelf geloof er niks van. Je moet bij pberends zijn
Je hebt het duidelijk niet gevolgtquote:
Tjah, wel heel vreemd... ik denk dat dat inderdaad ok niet gaat gebeuren... of wel maar omdat dorothea het heeft gezien, ze haar gaat reddenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
Nou Dhr Berends vertel op ? Ik ben nieuwschierig !
Zag ik zou net goed dat Dennis Laura wilde vermoorden ( in de droom van dorothea )
dat gaat toch niet gebeuren, want laura zit tot aan haar pensioen bij GTST, en dat is nog ruim 14 jaar.
Hij lijkt er behoorlijk op, alleen Dizer is knapper en minder hoerig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef digispeed het volgende:
[..]
als j ehet kan bewijzen, mag je langskomen
haha minder hoerigquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij lijkt er behoorlijk op, alleen Dizer is knapper en minder hoerig.
Pas maar op, in de ban van Dizer ben je zo. Wat een Goddelijke man. En ik ben hetero.quote:
ik zie de laatste tijd alleen maar leuke mannen op FoK.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Pas maar op, in de ban van Dizer ben je zo. Wat een Goddelijke man. En ik ben hetero.
Qua looks kun je niet beter krijgen dan Dizer, hij is Miss Fok geweest.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:51 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik zie de laatste tijd alleen maar leuke mannen op FoK.
Moet hier toch eens gaan shoppen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Qua looks kun je niet beter krijgen dan Dizer, hij is Miss Fok geweest.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Qua looks kun je niet beter krijgen dan Dizer, hij is MissMister Fok geweest.
Oepsquote:
Heee, ik sta er niet bij!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan sta je toch voor lul als vent zijnde met die veren naast je kop???quote:
Dat heeft geen 1 topic op fokquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:02 schreef Beaudien het volgende:
Waarom heeft dit topic trouwens nooit meer dan 7 pagina's.........?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn hoop voor de komende tijd in GTST:
-Nina berijdt Morris heerlijk bij hem op kantoor. Dan komt Ludo binnen met Nick.
-Als Dennis en Dian een relatie krijgen, draait Jef helemaal door. Laura wil nog steeds niets vertellen.
-Jef slaat Laura, Dorothea dumpt Jef.
-Jef komt weer bij zijn ami terecht onder de brug.
-De ami blijkt een broer van Robert en Jef te zijn!
Wordt Laura niet eens weer pot met Dorothea?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn hoop voor de komende tijd in GTST:
-Nina berijdt Morris heerlijk bij hem op kantoor. Dan komt Ludo binnen met Nick.
-Als Dennis en Dian een relatie krijgen, draait Jef helemaal door. Laura wil nog steeds niets vertellen.
-Jef slaat Laura, Dorothea dumpt Jef.
-Jef komt weer bij zijn ami terecht onder de brug.
-De ami blijkt een broer van Robert en Jef te zijn!
O.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat heeft geen 1 topic op fok![]()
ik niet in ieder gevalquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:37 schreef DaMart het volgende:
Kan Jef meteen ingrijpen, vermoordt Dennis Laura en is iedereen blij
he, ik zou het jammer als Laura vermoord wordt, gun ik dat personage nietquote:
En als Laura niet helemaal dood blijkt, maar uit wraak wel Dennis ombrengt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef digispeed het volgende:
[..]
he, ik zou het jammer als Laura vermoord wordt, gun ik dat personage niet
Ik heb het vandaag gemistquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:48 schreef Frey het volgende:
Dizer, zijn de voorbereidingen voor morgen klaar?![]()
Nou die bagger mis je niet hoor...zie het als iets positiefsquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag gemist
Wil iemand die de aflevering heeft opgenomen misschien online zetten?
Ja maar in tegenstelling tot wat jij vind is het voor mij:quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:55 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Nou die bagger mis je niet hoor...zie het als iets positiefs![]()
Ik vond dat Hennie best lekkere benen hadquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef izzypizzy het volgende:
nou dan hoop ik dat iemand t voor je opgenomen heeft, kan jij lekker op Hennie en Daantje geilen...
![]()
Ook al is ze doodquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond dat Hennie best lekkere benen had![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:07 schreef BVO het volgende:
Het wordt met de dag slechter.
Vond ik ook !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:50 schreef lady-wrb het volgende:
wat heeft daantje een ouwe kop gekregen
Daantje en Dianquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:23 schreef Zhenar het volgende:
Zal je zien dat Daantje iets met Dian krijgt, wat natuurlijk óók incest is.![]()
Maar... Dat is naughtyquote:
Dennis en Robertquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef JohnDDD het volgende:
ohooo zhenar wat geil!!!
eh nee wacht
die weten het toch wel van elkaar? dan verwacht ik eerder dennis met milan, of dennis met remco
Whahahaquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Whahaha
ik had een lachbui toen ik dit las!
dan heeft ie het met zijn beide ouders gedaan!
Jah en ook met zijn zusje en nichtjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Whahaha
ik had een lachbui toen ik dit las!
dan heeft ie het met zijn beide ouders gedaan!
quote:
Wat denk je van deze verhaallijn:quote:
Het klinkt alsof het voorbestemd isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:40 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wat denk je van deze verhaallijn:
-Dennis gaat door zijn geheugenverlies aan alles twijfelen; ook zijn seksualiteit.
-Robert gaat na zijn mislukte relatie met Barbara op een spirituele zoektocht. Uiteindelijk boort hij de bron van vrouwelijkheid in zichzelf aan.
-Dennis treft Robert naakt aan op zijn hotelkamer.
-Laura komt binnen met iets wat Robert moet ondertekenen vanwege Sil.
-Ze krijgt een hartverzakking als ze hen bezigziet.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:51 schreef Dizer het volgende:
DOE EENS RUSTIG MET POSTEN!! Ik ben nog niet klaar met het nieuwe topc
Die is leuk... alleen moet er een keer een einde aan komenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:49 schreef Urquhart het volgende:
Die Dennis-ik-ben-je-moeder-verhaallijn
Ik heb het gemist.... is ie al met Daantje het bed ingedoken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:03 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond Dennis slecht acteren gisteren.
Dat vind ik dus ook. Oom Govert wasquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
Jammer dat meneer Harmsen ermee stopt!
En dit meen ik
Ik vind Dian echt megaleuk... alleen helaas is het een beetje... te jong in vergelijking met de vorige Dian...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
Ik vind er dus niks meer aan. Het gaat allemaal zo traag, het is zo doorzichtig en gewoon te flauw vaak....
Alleen Dian is nog leuk, die deze week weer een beetje de oude aan het worden is. Al mis ik Chris Jolles nog wel, zij zou het nog veeeeeel leuker doen
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef LeBeau het volgende:
Daantje.
Doe mij Milan maar, die zag er weluit bij dat ding wat hij samen deed met die acteur die Jack speelt. Iets met klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |