Ik lijk op hemquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
wel een lekkere manhoer
hij mag bij mij langskomen.
Vraag maar aan pberendsquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef digispeed het volgende:
[..]
als j ehet kan bewijzen, mag je langskomen
Hij is degene die dat altijd roept. Ik heb alleen geen foto's meer online staan. Dit weekend weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
haha wat weet hij daarvan dan ???
Toch vind ik dat je aan Paradise Hotel had moeten mee doen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is degene die dat altijd roept. Ik heb alleen geen foto's meer online staan. Dit weekend weer
Ik had het stil gehouden.quote:
Ach, ik zelf geloof er niks van. Je moet bij pberends zijnquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toch vind ik dat je aan Paradise Hotel had moeten mee doen..
Qua looks had je gewonnenquote:
Wie luistert er nou naar masterpberends!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ik zelf geloof er niks van. Je moet bij pberends zijn
Nou Dhr Berends vertel op ? Ik ben nieuwschierig !quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ik zelf geloof er niks van. Je moet bij pberends zijn
Je hebt het duidelijk niet gevolgtquote:
Tjah, wel heel vreemd... ik denk dat dat inderdaad ok niet gaat gebeuren... of wel maar omdat dorothea het heeft gezien, ze haar gaat reddenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
Nou Dhr Berends vertel op ? Ik ben nieuwschierig !
Zag ik zou net goed dat Dennis Laura wilde vermoorden ( in de droom van dorothea )
dat gaat toch niet gebeuren, want laura zit tot aan haar pensioen bij GTST, en dat is nog ruim 14 jaar.
Hij lijkt er behoorlijk op, alleen Dizer is knapper en minder hoerig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef digispeed het volgende:
[..]
als j ehet kan bewijzen, mag je langskomen
haha minder hoerigquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij lijkt er behoorlijk op, alleen Dizer is knapper en minder hoerig.
Pas maar op, in de ban van Dizer ben je zo. Wat een Goddelijke man. En ik ben hetero.quote:
ik zie de laatste tijd alleen maar leuke mannen op FoK.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Pas maar op, in de ban van Dizer ben je zo. Wat een Goddelijke man. En ik ben hetero.
Qua looks kun je niet beter krijgen dan Dizer, hij is Miss Fok geweest.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:51 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik zie de laatste tijd alleen maar leuke mannen op FoK.
Moet hier toch eens gaan shoppen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Qua looks kun je niet beter krijgen dan Dizer, hij is Miss Fok geweest.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Qua looks kun je niet beter krijgen dan Dizer, hij is MissMister Fok geweest.
Oepsquote:
Heee, ik sta er niet bij!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan wat foto's van mooie vrouwen die al wat ouder zijn :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan sta je toch voor lul als vent zijnde met die veren naast je kop???quote:
Dat heeft geen 1 topic op fokquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:02 schreef Beaudien het volgende:
Waarom heeft dit topic trouwens nooit meer dan 7 pagina's.........?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn hoop voor de komende tijd in GTST:
-Nina berijdt Morris heerlijk bij hem op kantoor. Dan komt Ludo binnen met Nick.
-Als Dennis en Dian een relatie krijgen, draait Jef helemaal door. Laura wil nog steeds niets vertellen.
-Jef slaat Laura, Dorothea dumpt Jef.
-Jef komt weer bij zijn ami terecht onder de brug.
-De ami blijkt een broer van Robert en Jef te zijn!
Wordt Laura niet eens weer pot met Dorothea?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn hoop voor de komende tijd in GTST:
-Nina berijdt Morris heerlijk bij hem op kantoor. Dan komt Ludo binnen met Nick.
-Als Dennis en Dian een relatie krijgen, draait Jef helemaal door. Laura wil nog steeds niets vertellen.
-Jef slaat Laura, Dorothea dumpt Jef.
-Jef komt weer bij zijn ami terecht onder de brug.
-De ami blijkt een broer van Robert en Jef te zijn!
O.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat heeft geen 1 topic op fok![]()
ik niet in ieder gevalquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:37 schreef DaMart het volgende:
Kan Jef meteen ingrijpen, vermoordt Dennis Laura en is iedereen blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |