je loopt inderdaad erg achter, maar trrost je de hele aanloop van dit verhaal er naar toequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
In de OP staat dat Dennis Arnie zou zijn.
Sorry, heb het al 2 jaar niet meer gezien, maar dit maakt me toch erg nieuwsgierig.
Is hij ook, ik vind dan ook dat het onjuist in de OP staat.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is hij ook, ik vind dan ook dat het onjuist in de OP staat.
Dennis Tuinman blijkt de biologische zoon van Robert Alberts en Laura Selmhorst te zijn, en degene die wij als Arnie Alberts kennen blijkt de zoon van Guus Tuinman en mevrouw Tuinman te zijn.
Ze zijn als baby verwisseld, ik blijf het nog steeds een walgelijke wending vinden, ten eerste doen ze afbreuk aan het personage van de echte Arnie en ten tweede neukt Dennis zoals Jef al eens zei zijn halve familie af (Laura, Daantje en Dian)![]()
Ik had Arnie dan nog liever door een andere acteur vertolkt zien worden, maar de makers dachten weer eens leuk en origineel te zijn, nou niet dus![]()
Maar het feit datquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben echt blij dat ik gestopt ben met kijken zeg. Ze weten wat ze van gekkigheid niet meer moeten verzinnen zo te horen...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is hij ook, ik vind dan ook dat het onjuist in de OP staat.
Dennis Tuinman blijkt de biologische zoon van Robert Alberts en Laura Selmhorst te zijn, en degene die wij als Arnie Alberts kennen blijkt de zoon van Guus Tuinman en mevrouw Tuinman te zijn.
Ze zijn als baby verwisseld, ik blijf het nog steeds een walgelijke wending vinden, ten eerste doen ze afbreuk aan het personage van de echte Arnie en ten tweede neukt Dennis zoals Jef al eens zei zijn halve familie af (Laura, Daantje en Dian)![]()
Ik had Arnie dan nog liever door een andere acteur vertolkt zien worden, maar de makers dachten weer eens leuk en origineel te zijn, nou niet dus![]()
Wat ziet Bing eigenlijk in Sjors??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:15 schreef Socratestikel het volgende:
En Florien wil Bing wel tussen de beentjes!
Een lekker mokkel misschien?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ziet Bing eigenlijk in Sjors??
Dit is me ook al eerder opgevallen ja, ze kijkt altijd een beetje krom!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef Socratestikel het volgende:
Ligt het aan mij of kan Nina niet recht uit haar ogen kijken...?
Ik denk dat hij zijn donkere paal graag in dat roze frutje ziet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ziet Bing eigenlijk in Sjors??
Een groene tand!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef Socratestikel het volgende:
Mocht je Dian lekker vinden, ze ziet er over 20 jaar uit als de vrouwelijke versie van dit:
[afbeelding]
Wat nog steeds niet is gebeurt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:27 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn donkere paal graag in dat roze frutje ziet.
Yeah, een lekker mokkel waar je niet op magquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Laura ziet er goed uit.
Voor haar doen wel hoor.quote:
Die ligt in de vriezer in de kantine.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:34 schreef Svensational het volgende:
Hee, waar was Laura eigenlijk heen, ik had haar niet eens gemist!
laura is ook een mooie vrouw, ik heb de actrice achter laura alberts 3 weken geleden gesproken bij een bijeenkomst in de efteling. heel leuk mens. met een mooie stem.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Laura ziet er goed uit.
Misschien omdat het een lelijk irritant wijf is?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:37 schreef digispeed het volgende:
[..]
snap niet dat men haar zo vreselijk vindt.
zwaar overdreven, jij kunt kennelijk soap en real-life niet los zien van elkaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef mrcool het volgende:
[..]
Misschien omdat het een lelijk irritant wijf is?
Je hebt het tegen een man uit '81.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:43 schreef digispeed het volgende:
[..]
zwaar overdreven, jij kunt kennelijk soap en real-life niet los zien van elkaar.
het is een knappe vrouw vind ik voor haar leeftijd.
durf te wedden dat jij daar niet aan kunt tippen.
Ik weet wel zeker van niet, want de desbetreffende user is een man.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:43 schreef digispeed het volgende:
[..]
durf te wedden dat jij daar niet aan kunt tippen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:47 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een man uit '81.![]()
Nou een man,......................quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:47 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een man uit '81.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
Nou een man,......................
Een echte man zou zich niet zo lomp uitlaten.
De geest van Henri van Cloppenburg waart nog steeds rond in huize Sanders.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef mrcool het volgende:
Nick zou Charlie willen laten staan aan het altaar! Heeft ze dit trouwens nog niet eerder meegemaakt?
Nou geef je ons mannen toch echt teveel eerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan wat foto's van mooie vrouwen die al wat ouder zijn :quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
maar jij bent toch wel een echte Heer ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou geef je ons mannen toch echt teveel eer![]()
Ja dat begreep niet helemaal, hij wilde dat doen toen ze nog zwanger van hem was en hij deed alsof hij het kind wilde houden toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef mrcool het volgende:
Nick zou Charlie willen laten staan aan het altaar! Heeft ze dit trouwens nog niet eerder meegemaakt?
Over het algemeen wel jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:56 schreef digispeed het volgende:
[..]
maar jij bent toch wel een echte Heer ?![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan wat foto's van mooie vrouwen die al wat ouder zijn :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en zo hoort het.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja
Ze heeft een rondje Rosegarden gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:34 schreef Svensational het volgende:
Hee, waar was Laura eigenlijk heen, ik had haar niet eens gemist!
mwah, ik zelf val niet op vrouwen, maar als ik dan toch mag zeggen, vind ik haar niet zo heel geweldig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je een mooie, ietwat oudere vrouw wilt zien, moet je hierop kliken!
Juist, jij begrijpt het!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je een mooie, ietwat oudere vrouw wilt zien, moet je hierop kliken!
Jij snapt er dus niks van.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:59 schreef digispeed het volgende:
[..]
mwah, ik zelf val niet op vrouwen, maar als ik dan toch mag zeggen, vind ik haar niet zo heel geweldig.
sorry bupa,![]()
Ik mis Janine Elschot!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan wat foto's van mooie vrouwen die al wat ouder zijn :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |