Spreek je nou namens alle vrouwen joh?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
en zo hoort het.
zo val je in de smaak bij de vrouwtjes.![]()
nee dat klopt dat laat ik graag aan het andere geslacht over in dit gevalquote:
dat denk ik niet, ik zelf persoonlijk hou wel van een echte heer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:02 schreef mrcool het volgende:
[..]
Spreek je nou namens alle vrouwen joh?
OMG ik kan geen cijfercombinatie meer zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Er zat een combinatie van letters (muzieknoten?) in de Dagobert. Ik meende gisteren ook een pianoriedeltje te horen toen Jack in beeld kwam, wat wellicht een hint was.
ik geloof dat ik mijn excuus moet maken, heb net jou fotoboek bekeken, en jij mag er best wezen, tenminste als jij dat echt bent op de fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:02 schreef mrcool het volgende:
[..]
Spreek je nou namens alle vrouwen joh?
Excuses aanvaard!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik geloof dat ik mijn excuus moet maken, heb net jou fotoboek bekeken, en jij mag er best wezen, tenminste als jij dat echt bent op de foto
Ziet er uit alsof ze al in dagen geen slaap meer heeft gehad en zojuist is beland in een harde cocaine-dip!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
wat een onwijs lelijke foto![]()
hahaha kon even geen andere foto vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
wat een onwijs lelijke foto![]()
ja kan trouwens beter je eigen foto in je avater zetten, is een stuk leuker dan die creep.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof ze al in dagen geen slaap meer heeft gehad en zojuist is beland in een harde cocaine-dip!
He, niet ouwehoeren met mijn vader he?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja kan trouwens beter je eigen foto in je avater zetten, is een stuk leuker dan die creep.
Wedden dat ie er keihard afwijst morgenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:35 schreef Classique het volgende:
Nina en Morris.
Vind het wel een leuk stel eigenlijk.
Mm, zou wel errug typisch zijn iddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wedden dat ie er keihard afwijst morgen![]()
Ik vind dat Ludo een beetje als een klungel met Nina en Janine omgaat, dus volgens mij zal het wel meevallen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:39 schreef Classique het volgende:
[..]
Mm, zou wel errug typisch zijn idd.
Of Ludo komt plotseling binnen.
Moordenaar en webcambordeelrunner?quote:- Advocate
- Kunstenares
- Medium (toch...?)
- Koppelaarster
Morris is inderdaad iets van 24 a 25. Als Nina 18 was, dan was er niks aan de hand. En trouwens, Morris mag dan wel bi zijn, maar eerder de neiging tot hetroquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:42 schreef digispeed het volgende:
morris is 25 ofzo en zei 16. en bovendien hij is toch bi met de neiging naar ho
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:25 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Moordenaar en webcambordeelrunner?
Ben benieuwd wat Ludo van vindquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:54 schreef DeTolk het volgende:
Vanavond liggen Morris en Nien op het bureau en dan komt Ludo binnen
Straks kunnen Morris en Nick een clubje oprichten. "Mannen met een Bal"quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Ludo van vind![]()
nee man, hooguit 22.... zo'n pikkie nogquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
Morris is inderdaad iets van 24 a 25.
Maar Morris was toch de oudere broer van Charlie?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, hooguit 22.... zo'n pikkie nog
van Charlie werd een tijdje terug nog de leeftijd genoemd, volgens mij stelt zij - momenteel! - iets van 24 voor
no shit?!?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:41 schreef DeTolk het volgende:
Maar Morris was toch de oudere broer van Charlie?
- Jazzzangeresquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef Socratestikel het volgende:
Zullen we es een lijstje maken van wat Laura allemaal wel niet is geweest?
- Advocate
- Kunstenares
- Medium (toch...?)
- hotelmanager [nu toch?]quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:35 schreef Iwan1976 het volgende:
- Jazzzangeres
- Kidnapper
- Huisvrouw
Als je goed naar gaat waarom?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:02 schreef digispeed het volgende:
vanavond is la laura weer in gtst
The Carpenters..Close to Youquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:10 schreef digispeed het volgende:
van wie is dat nummer wat net gedraaid werd bij dennis en dian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |