Is een leuke vraagstelling: Wat zou Microsoft in hemelsnaam moeten doen om van al die bashers af te komen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Ah dit word het topic wat word aangegrepen door M$ bashers om weer eens flink uit te pakken. :0
* Bastard popcorn gaat halen.
Ik bash ze op de manier die ze het meest pijn doet. Ik ga géén 360 kopen in 2006quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Ah dit word het topic wat word aangegrepen door M$ bashers om weer eens flink uit te pakken. :0
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Failliet gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Is een leuke vraagstelling: Wat zou Microsoft in hemelsnaam moeten doen om van al die bashers af te komen?
standaard HD-DVD moeten inbouwen in de xbox en hem gewoon 2 maandjes uitstellen had mss geholpen. Natuurlijk hadden ze dan de feestdagen misgelopen en waren mensen daar wel weer om gaan bashen. Maar om nu 300 dollar te vragen voor een uitbreiding.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Is een leuke vraagstelling: Wat zou Microsoft in hemelsnaam moeten doen om van al die bashers af te komen?
Dat hou je altijd, zie ook MP3 spelers (pro-Ipod, anti-Ipod) en voetbal (Ajax, Fey, PSV).quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
360 zou zomaar eens winstgevend kunnen wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef washandje het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik inmiddels iets van 650 euro naar MS heb toegestopt sinds de release van de 360 (vooral shitload aan accesoires, live-abbo, game, enz.)
Tsja dan had de console zelf 600$ gekostquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
standaard HD-DVD moeten inbouwen in de xbox en hem gewoon 2 maandjes uitstellen had mss geholpen. Natuurlijk hadden ze dan de feestdagen misgelopen en waren mensen daar wel weer om gaan bashen. Maar om nu 300 dollar te vragen voor een uitbreiding.
er wordt nergens gezegd dat het 300 dollar gaat kostenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar om nu 300 dollar te vragen voor een uitbreiding.
Nee, Thomper was te vroeg. Kabouter zei zo: He Tomasso, doe eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:01 schreef washandje het volgende:
hee tomasso is dus idd niet voor niets luigi-award-winnaar
For The Win natuurlijk.. we hebben het over de 360quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef Emerica het volgende:
Wat betekend ftw?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:15 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding] Essentiële Accesoires
[afbeelding]
Als je een Xbox 360 hebt, of van plan bent er een aan te schaffen dan zijn de volgende accessoires haast onmisbaar.Externe HD-DVD Drive
Heb je een HDTV en wil je genieten van films in High Definition, op een formaat waarvan nog niet eens zeker is dat het de standaard gaat worden? Een optie die eigenlijk al in de xbox 360 had moeten zitten, maar die Microsoft eruit heeft gelaten om kosten wat het kost hun Xbox 360 vroeg op de markt te kunnen brengen? Een uitbreiding die naast het bieden van High Definition film playback volledig nutteloos is? Dan heb je deze optionele HD-DVD drive nodig. Verkrijbaar vanaf $??,??
Zat ik er toch niet ver naast met mijn For The Worldquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
For The Win natuurlijk.. we hebben het over de 360
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:15 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding]
Als je een Xbox 360 hebt, of van plan bent er een aan te schaffen dan zijn de volgende accessoires haast onmisbaar.Externe HD-DVD Drive
Heb je een HDTV en wil je genieten van films in High Definition, op een formaat waarvan nog niet eens zeker is dat het de standaard gaat worden? Een optie die eigenlijk al in de xbox 360 had moeten zitten, maar die Microsoft eruit heeft gelaten om kosten wat het kost hun Xbox 360 vroeg op de markt te kunnen brengen? Een uitbreiding die naast het bieden van High Definition film playback volledig nutteloos is? Dan heb je deze optionele HD-DVD drive nodig. Verkrijbaar vanaf $??,??
Gruwelijk nerdjargon is dat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef Emerica het volgende:
Wat betekend ftw?
Het woord nerds gebruiken we nietquote:
Denk de mongool die 54 uit deze topic OP heeft gehaald tijdens aanmaken in wat ik noem een flinke fuckupquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef Xrenity het volgende:
Welke mongool is de vorige keer vergeten deel 54 toe te voegen?
geeft niet hoor![]()
Bij mij is het eigenlijk ook zo. Ik zie Sparta bijvoorbeeld liever in de eredivisie dan in de eerste divisiequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Stiekem heb ik ook wel sympathie voor Feyenoord. Ik ben een rare Spartaan.
Heb je de eerste nachten veel te downloaden zodra je die aansluiting hebtquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef pmponer het volgende:
zucht en ik mag nog 1,5 maand wachtten op mijn internet aansluiting
Meeste pijn? Dan moet je een 360 kopen zonder een gamequote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bash ze op de manier die ze het meest pijn doet. Ik ga géén 360 kopen in 2006
Fight Night 1 - Quake 4 0quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef H.Flick het volgende:
maar de demo is leuk genoeg om je even mee te vermaken.
Pimp-value MMaRsuquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
En ik snap niet waarom we nu al die blu ray en hd-dvd nodig hebben. Iedereen vind dvd nog voldoende?
Omdat Highdef games niet passen op normale DVD's. Binnenkort zullen we games op HDDVD moeten kopen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
En ik snap niet waarom we nu al die blu ray en hd-dvd nodig hebben. Iedereen vind dvd nog voldoende?
Maak daar maar 480i van.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:39 schreef twi het volgende:
Volgens mij hebben het overgrote deel van de gebruikers hier gewoon nog een normale 480p TV...
Hier wel ja. Sowieso is er niks mis met een (te) vroege introductie van nieuwe technieken. Als je zoiets pas introduceert zodra alle mensen er ècht aantoe zijn, ben je zo 25 jaar verder!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
Iedereen vind dvd nog voldoende?
Onzin.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef BMH het volgende:
Binnenkort zullen we games op HDDVD moeten kopen.
Ja ik heb het dus over beeldkwaliteit van films, aangezien Microsoft zei dat ze geen games op HDDVD uit willen gaan brengen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat Highdef games niet passen op normale DVD's. Binnenkort zullen we games op HDDVD moeten kopen.
Nee hoor, want die komen er niet voor de Xbox 360quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Binnenkort zullen we games op HDDVD moeten kopen.
misschien dat ze de consument wel de keuze geven. Dus op HD-DVD en DVD uitbrengenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik heb het dus over beeldkwaliteit van films, aangezien Microsoft zei dat ze geen games op HDDVD uit willen gaan brengen.
Dat is dus iets wat nóóit zal gebeuren!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:49 schreef kepler het volgende:
misschien dat ze de consument wel de keuze geven. Dus op HD-DVD en DVD uitbrengen
niet? Waarom niet dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat nóóit zal gebeuren!
HEHE..quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Nee hoor, want die komen er niet voor de Xbox 360.
Officieel mag dat dus niet. En voor welke dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar voor sommige games is het toch verplicht..
nee HD is voor geen enkele game verplicht. DOA4 laadt sneller door de HD, maar games maken optioneel gebruik van de HDquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef BMH het volgende:
[..]
HEHE..
Harddrive is ook los te koop. Maar voor sommige games is het toch verplicht.. Waarom zou de HDDVD drive anders zijn?
FFXI.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef kepler het volgende:
[..]
nee HD is voor geen enkele game verplicht. DOA4 laadt sneller door de HD, maar games maken optioneel gebruik van de HD
Waarom niet? Waarom wèl?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:53 schreef kepler het volgende:
niet? Waarom niet dan?
PC-games komen/kwamen toch ook uit op CD en DVD? (ben geen PC-games dus kan ernaast zitten)
Ik kan niet anders dan het hiermee eens zijn... meerwaarde van de hd-dvd ontgaat me volledig en als ik zie hoe de 360 m'n dvd's afspeelt hou ik het lekker bij m'n Pioneer DV535 speler die doet het na 5 jaar nog steeds beter...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:39 schreef twi het volgende:
Wat een drek in dit topic tot nu toe zeg...
Over die HD-DVD. Ik had de 360 sowieso niet gekocht voor meer dan 399 euro, dus ik ben al lang al blij dat er geen ding in zit waarvoor ik 150 a 200 euro extra moet gaan betalen. Onzin-uitgave dus, omdat het nog niet eens een standaard wordt. Dat het voor mensen die een HDTV hebben minder is, so be it. Dat is nog steeds een zeer, zeer ruime minderheid. Volgens mij hebben het overgrote deel van de gebruikers hier gewoon nog een normale 480p TV, een klein handje vol een 720p TV en misschien dat er hier eentje is die 'm in de volle 1080p gebruikt.
Tegen de tijd dat ik een goeie TV koop zijn we alweer jaren verder en dan is dat een mooie tijd voor een nieuwe standalone speler die veel minder herrie maakt en beter beeld geeft dan de gemiddelde console-DVD speler.
Quake 4 vond ik ook echt verschrikkelijk !quote:
goed puntjequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom wèl?!1 Game op 2 verschillende media uitbrengen maakt het onnodig duur. Het wordt verwarrend voor de consument. Onwetenden zullen een game op HD-DVD kopen en proberen in de normale dvd drive te proppen. Er zullen niet veel games zijn die meer dan 9GB nodig zullen hebben. Microsoft geeft aan dat deze fantastische HD-DVD drive voor films bedoeld is.
dankuquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:15 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding]
Heb je een HDTV en wil je genieten van films in High Definition, op een formaat waarvan nog niet eens zeker is dat het de standaard gaat worden? Een optie die eigenlijk al in de xbox 360 had moeten zitten, maar die Microsoft eruit heeft gelaten om kosten wat het kost hun Xbox 360 vroeg op de markt te kunnen brengen? Een uitbreiding die naast het bieden van High Definition film playback volledig nutteloos is? Dan heb je deze optionele HD-DVD drive nodig. Verkrijgbaar vanaf $??,??
Je moet eens ophouden P-Style, ik ben het de afgelopen dagen belachelijk vaak met je eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom wèl?!Er zullen niet veel games zijn die meer dan 9GB nodig zullen hebben.
Tsja, je zou ook even terug kunnen lezen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:23 schreef linuxje het volgende:
iemand Fight Night Round 3 demo al gespeeld?
EDIT: ik kan hem niet echt downloaden, gaat echt fucking traag, 1% duurt kats een kwartier ofzo lekker dan
Microsoft = japanners?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Pimp-value MMaRsu
Maar nee, er zijn mensen die god knows why nog belang hechten aan FMV's (wat realistisch gezien het enige is waar de komende jaren een groter opslagmedium voor nodig is). Het kan prima ingame. Maar ja Japanners he, conservatief tot het einde......
Volgens mij is het eerder Microsoft != Japanners. PUNT. Ik denk dat de Java-compiler nu iets roept van 'incompatible types' ofzoquote:
Ik heb het over de paar Japanse developers die FMV's nog steeds als must zien, waarschijnlijk omdat het maken van een grafisch goede game niet tot hun vaardigheden behoort.quote:
Ik had 'm gister toch echt binnen 10 minuten binnen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:23 schreef linuxje het volgende:
iemand Fight Night Round 3 demo al gespeeld?
EDIT: ik kan hem niet echt downloaden, gaat echt fucking traag, 1% duurt kats een kwartier ofzo lekker dan
edit: wat zij zeiden dusquote:
Wat een onzin. Japanners houden van fmv puur omdat het gewoon nog mooier is. Hierin kunnen ze nog beter hun artistieke kunsten in kwijt puur om het genot. Of je dat zelf leuk vind om naar dwe te kijken is natuurlijk persoonlijk maar om te zeggen dat ze dat doen bij gebrek aan de mogelijkheid om mooie graphics te maken is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik heb het over de paar Japanse developers die FMV's nog steeds als must zien, waarschijnlijk omdat het maken van een grafisch goede game niet tot hun vaardigheden behoort.
Daarom ben je ook geen Japannerquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef Retuobak het volgende:
Och wat een onzin weer. Waarom zou je artistieken niet in ingame filmpjes kwijt kunnen? Ik zie er iig geen enkele reden voor. En FMV's die NOG mooier zijn dan goede graphics deze generatie zijn erg duur om te maken en het verschil zal zelfs dan nog niet groot zijn. Ergo kosten > > > > > > > baten.
Been there, done that. Ze zijn mooi. Maar deze generatie het ab-so-luut niet meer waard.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:26 schreef H.Flick het volgende:
Ga nou maar eens een keer een goede Japanse RPG spelen, dan weet je waarom ze FMV's gebruiken.
Retuobak met een Shiguru Miyamoto avatar is ook eigenlijk niet serieus te nemenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Been there, done that. Ze zijn mooi. Maar deze generatie het ab-so-luut niet meer waard.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Retuobak met een Shiguru Miyamoto avatar is ook eigenlijk niet serieus te nemen
Sorry
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Xrenity het volgende:
lol, iemand die ik ken heeft z'n 360 opgestuurd, want die had opwarmingsproblemen ofzo. Blijkt dat PD0 er nog in zat, dus hij bellen naar customer service, of ze hem terug willen sturen.
Zegt dat vrouwtje: 'Kun je die niet branden van een vriend?'.
Ik vond het wel leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:22 schreef Fliepke het volgende:
De award voor de saaiste demo tot nu toe
FIGHT NIGHT
De tering wat gaat dat traag en dan ook nog geen enkele uitdaging
Het is wel mooi, maar wel doodsaai
Zelf punches uitdelen met de rechter analoge stick is wel geinig... en het is mij nog steeds niet gelukt om een KO te scoren.quote:
Oh kan dat ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zelf punches uitdelen met de rechter analoge stick is wel geinig... en het is mij nog steeds niet gelukt om een KO te scoren.
quote:
Ow..quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zelf punches uitdelen met de rechter analoge stick is wel geinig... en het is mij nog steeds niet gelukt om een KO te scoren.
Waar zitten die personal settings dan? Kan exht niks vinden, alleen console settings.. maar niks over personal settingsquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:25 schreef Emerica het volgende:
Dashboard openen, personal settings, themes enz. enz.
druk op het grote kruis op je controllerquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waar zitten die personal settings dan? Kan exht niks vinden, alleen console settings.. maar niks over personal settings
Ram op de guide knop en dan staat het in het menu. Ik vind het ook erg onoverzichtelijk...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waar zitten die personal settings dan? Kan exht niks vinden, alleen console settings.. maar niks over personal settings
Maandag over een week, dan ben ik van de partij om de achterhoede te vormenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:51 schreef twi het volgende:
Ik ben nu online met gijsje79 in PGR3, maar er joint verdomme helemaal niemand. Online met je luie reet!
Gamertag: bartje twi
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:51 schreef twi het volgende:
Ik ben nu online met gijsje79 in PGR3, maar er joint verdomme helemaal niemand. Online met je luie reet!
Gamertag: bartje twi
Die zat een kut demo te spelen dus kwam pas na een half uur aankakkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:06 schreef peristilius het volgende:
Waar was Gamedemon dan, die zit toch altijd achter zijn Xbox?
Jaja, jij kocht ook een Xbox zodra Crimson Skies uit zou komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:53 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb mijn besluit genomen, ik koop een Xbox 360 en een pimp ass HDTV etc zodra:
1) Outrun 3 uitkomt
2) Mwoah dat was het wel eigenlijkEen nieuwe Xwing of Tie Fighter achtige game zou wel fijn zijn.
Digitale output op de 360 is optisch. Als er een optical input op de receiver zit zit je goed. Coaxiaal is een andere kabel en werkt niet met licht.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij heeft een Xbox, met Outrun 2![]()
Anyway, ik wil deze home cinema kopen. Daar staat bij 'connectivity' dat er een digitale coaxiale ingang opzit. Is dit een optische input voor als je de 360 op een surround set wil aansluiten?
If not, zit die dan uberhaupt wel op Philips home cinema's?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:57 schreef Frasier het volgende:
Ik erger me af en toe alleen wel aan de afwezigheid van Anisotropic Filtering. Vooral als je in PGR 3 over de brug in New York uit, dat ziet er af en toe best belabberd uit.
OutRun 3 zou inderdaad een must-have zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:53 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb mijn besluit genomen, ik koop een Xbox 360 en een pimp ass HDTV etc zodra:
1) Outrun 3 uitkomt
2) Mwoah dat was het wel eigenlijkEen nieuwe Xwing of Tie Fighter achtige game zou wel fijn zijn.
Ach, bij RE4 moest je ook wisselen, ToS ook en zo zijn er nog wel meer games.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
danku![]()
Wordt overigens lekker voor DJ spelen, komen waarschijnlijk nog wel spellen van 9+ gb
Tuurlijk niet, beetje retro gevoel wat zo blijft bestaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, bij RE4 moest je ook wisselen, ToS ook en zo zijn er nog wel meer games.
Maakt dat ze minder tof?.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, beetje retro gevoel wat zo blijft bestaan![]()
Vond het altijd al een achievment als ik de volgende diskette of cd kon gaan draaien.
Tis toch al een kut topic met een hoog bash gehalte.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar ze doen hier alsof het iets heel ergs is,.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij heeft een Xbox, met Outrun 2![]()
Anyway, ik wil deze home cinema kopen. Daar staat bij 'connectivity' dat er een digitale coaxiale ingang opzit. Is dit een optische input voor als je de 360 op een surround set wil aansluiten?
If not, zit die dan uberhaupt wel op Philips home cinema's?
Inderdaad. Dit Philips ding heeft geen optische ingang. Je kunt je xbox 360 er dus niet op aansluiten. Wel analoog, maar dan kun je niet profiteren van Dolby Digital 5.1. Nou zijn er wel kastjes die een optisch signaal kunnen omzetten naar een coaxiaal signaal, maar die zijn meestal vrij duur en het is wat omslachtig. Je kunt natuurlijk ook een fatsoenlijke receiver kopen mèt optische ingang.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:06 schreef Woutervn het volgende:
Digitale output op de 360 is optisch. Als er een optical input op de receiver zit zit je goed. Coaxiaal is een andere kabel en werkt niet met licht.
Dat zuigt, want speakers met optische ingangen zijn al net zo duur als een complete home cinema setquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Dit Philips ding heeft geen optische ingang. Je kunt je xbox 360 er dus niet op aansluiten. Wel analoog, maar dan kun je niet profiteren van Dolby Digital 5.1. Nou zijn er wel kastjes die een optisch signaal kunnen omzetten naar een coaxiaal signaal, maar die zijn meestal vrij duur en het is wat omslachtig. Je kunt natuurlijk ook een fatsoenlijke receiver kopen mèt optische ingang.
Complete home cinema sets zuigen ook!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zuigt, want speakers met optische ingangen zijn al net zo duur als een complete home cinema set
Geen optiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
niet-Philips all-in-one home cinema sets mèt optische ingang hoor.
Koop dan een losse Philips receiver mèt optische ingang waar je 5 fatsoenlijke speakers (+subwoofer) aan kan hangen. Het hebt vast nog wel ergens 2 losse speakers rondhangen. Dan begin je alvast met stereo!quote:
quote:Closer Look at HD-DVD Implications for Xbox 360
So the Xbox 360 will be getting an external HD-DVD drive later this year. One thing to note is that, at this stage, it will only be used for movies, and not for games. CNN has taken a closer look at what this "limitation" might mean for the console futher down the track.
There were certainly practical advantages to bypassing HD-DVD as an included feature of the Xbox 360, as well. Going with a standard DVD player kept costs down substantially. But yesterday's announcement could irk some the system's early adopters.
At present, Microsoft says the HD-DVD will only be for movies. There are no current plans to offer games on HD-DVDs.
That could – and very likely will - change, of course. As developers begin to truly take advantage of the system's features in the coming months and years, you're going to see games that cannot fit onto a single DVD. In fact, that's already happening. The developer of "Enchant Arms," an upcoming role-playing game in Japan, told Gamespot.com last year it was hoping to be able to fit the game on two discs, but admitted "that's even looking grim." Any old school gamer can tell you that switching discs while playing is not a fun experience.
Game developers are in something of a bind, though. Even if Microsoft opens up the HD-DVD player for game software and even if sales of the peripheral soar, game makers will still have to publish two versions of the game, which could confuse and frustrate consumers.
Even worse, it could result in a situation mirroring what the PC gaming industry currently faces. The industry standard for PCs is still CDs. While DVD-ROMs are becoming more widespread in newer machines, they still haven't hit a critical mass, so publishers and retailers continue to publish titles on multiple CDs rather than a single DVD, resulting in some frustration among gamers. (You don't have to swap CDs as you play, as you used to with floppy discs, but loading the game onto your hard drive takes noticeably longer.)
Truth be told, it's likely to be a while before the HD-DVD accessory gains traction. Microsoft pointedly avoided discussing a price Wednesday, but the new drives aren't likely to be cheap. Toshiba recently announced plans to sell a stand-alone HD-DVD player for $499. Even if Microsoft's version sells for considerably less, you're still likely to see a price tag equal to or greater than the price of the core Xbox 360 unit.
Granted, most current Xbox 360 owners – and a sizable percentage of the folks who buy one as this year progresses – are early adopters and interested in the latest and greatest gadgets, but I suspect if they're going to spend that much for a HD-DVD player, they'll opt for a standalone unit.
All that said, Microsoft's no fool for releasing this add-on. If nothing else, it's a good way to test user-acceptance of the format without committing the company to it. Should Blu-Ray emerge the winner in this latest round of media format wars, Microsoft can always choose to go in that direction with its next incarnation of Xbox, keeping the option of backward-compatibility open. (Both HD-DVD and Blu Ray can play current generation DVDs, but not the rival format.)
Goh, de verkoopcijfers zullen nu wel flink gaat toenemen. En de games enorm af.quote:
Speakers net optische ingangen?! Volgens mij snap ik het niet. Die optische ingang zit toch op je versterker en de speakers zijn aangesloten met luidsprekerkabel? Of gaat dat bij die setjes anders?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zuigt, want speakers met optische ingangen zijn al net zo duur als een complete home cinema set
Omdat het fucking irritant is?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom janken mensen toch zo over het wisselen van schijfje?.
Vind je?quote:
Dat vind ik zeker ja, is het een keer bij een installatie dan kan ik er prima mee leven, maar ik wil het zeker niet bij een console game elke keer doenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vind je?.
Ik behoor tot het type Bastard dan. Ik heb juist altijd een gevoel van "ah, ik ben al bij de 2de disk. Yeah".
Met RE4 had ik dat wel heel erg iig..
20-30 draadjesquote:
Huur dan een filmquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat vind ik zeker ja, is het een keer bij een installatie dan kan ik er prima mee leven, maar ik wil het zeker niet bij een console game elke keer doen. Maar goed, dat enchant arm krijgt vast FMV's, zo vul je ook wel meerdere DVD's ja
.
Alsof jij Enchant Arms gaat kopenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat vind ik zeker ja, is het een keer bij een installatie dan kan ik er prima mee leven, maar ik wil het zeker niet bij een console game elke keer doen. Maar goed, dat enchant arm krijgt vast FMV's, zo vul je ook wel meerdere DVD's ja
.
Juist! Ik kreeg gisteren Skies of Arcadia binnen voor de gamecube en was serieus teleurgesteld dat het maar 1 schijfje was. Bij FFVII vond ik het ook geweldig toen ik zag dat het 3 (!!!!) CD's waren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vind je?.
Ik behoor tot het type Bastard dan. Ik heb juist altijd een gevoel van "ah, ik ben al bij de 2de disk. Yeah".
Met RE4 had ik dat wel heel erg iig..
Elke keer?! Ze maken het spel heus niet zo dat level 1 op CD1 staat en level 2 op CD 2 en level 3 weer op CD1. Je moet gewoon 1 keer wisselen en daarna blijf je verder gaan op de volgende disc.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
.
Ja, speakersets, als de Logitech Z5500quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Speakers net optische ingangen?! Volgens mij snap ik het niet. Die optische ingang zit toch op je versterker en de speakers zijn aangesloten met luidsprekerkabel? Of gaat dat bij die setjes anders?
Ik zou trouwens gewoon een losse speakerset kopen en een losse versterker.
Nee, dat bedoel ik niet. Ik heb het over fatsoenlijke speakers die je bij de Correct oid koopt. Van fatsoenlijke merken en niet van bedrijven die muizen maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, speakersets, als de Logitech Z5500
Best een goede speakerset voor het geld hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik heb het over fatsoenlijke speakers die je bij de Correct oid koopt. Van fatsoenlijke merken en niet van bedrijven die muizen maken.
Ik weet niet wat het kost. Ik weet dat mijn losse speakers en receiver helemaal niet zo duur waren. De Correct koopjeskelder is best goed somsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Best een goede speakerset voor het geld hoor
Niet iedereen heeft zoveel geld als jij.
Trouwens de Logitech Z-5500 heeft gewoon een receiver.
Z-5500 zijn zéér fatsoenlijke speakers.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik heb het over fatsoenlijke speakers die je bij de Correct oid koopt. Van fatsoenlijke merken en niet van bedrijven die muizen maken.
Maar google vooral eens naar reviews van de Z-5500 digital set hoor, zeker geen slecht stel speakers. Het is geen trust ffsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het kost. Ik weet dat mijn losse speakers en receiver helemaal niet zo duur waren. De Correct koopjeskelder is best goed soms.
Het moet wel betaalbaar blijven hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Trust is met hardware wat Davilex met games isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:11 schreef H.Flick het volgende:
Geen slecht woord over trust, ja. Ik heb er een sollicitatie lopen.
So what, ik hoef het zelf toch niet te gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Trust is met hardware wat Davilex met games is.
Dat heb ik nou ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:12 schreef H.Flick het volgende:
...maar als ik van die kleine boxjes zie vertrouw ik het eigenlijk meteen al niet meer.
En alles zonder een fatsoenlijke klankkast en een midrange/bass-unit met een kleinere diameter dan 13cm noem ik klein.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:14 schreef Retuobak het volgende:
Klein valt wel mee, ze lijken vooral erg klein omdat de subwoofer fucking groot (en zwaar) is
.
Kòn ik dat maar laag noemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef Retuobak het volgende:
En alle salarissen <100.000 euro per jaar netto noem jij laag zeker P-Style?![]()
De unaniem extreem positieve reviews niet gelezen zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik zie dat die Z-5500 toch nog 300 euro kost. Voor dat geld zou ik echt even doorsparen, eigenlijk.
Ik heb wel wat reviews gelezen. Maar ik vertrouw het nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De unaniem extreem positieve reviews niet gelezen zeker?
En ze noemen mij conservatiefquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb wel wat reviews gelezen. Maar ik vertrouw het nog steeds niet. Ik zie gewoon liever grote zwarte kasten als boxen ipv van die plastic design dingen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:23 schreef Bastard het volgende:
Owkee.. iemand nog screens van 360 games?
Beter dan de lelijke kutspellen wat EA's sportgames meestal zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met recht een mooi kutspel inderdaad
Dan maar Quake 4quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Beter dan de lelijke kutspellen wat EA's sportgames meestal zijn
Waarom? Dat ding heeft draadloze controllers, dan kan je hem toch best bij je TV in de buurt zetten. Een oplossing ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:28 schreef pkwarts het volgende:
Het bedrijf Pulse LINK komt binnenkort met een oplossing om draadloos het video signaal van je 360 door te geven naar je HDTV zónder kwaliteitsverlies. Mag wel wat kosten gok ik zo
Voor mensen die niet hun geld op kunnen maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom? Dat ding heeft draadloze controllers, dan kan je hem toch best bij je TV in de buurt zetten. Een oplossing ook. VOOR WELK PROBLEEM?!
Of als je de Xbox360 van je buren wilt gebruiken om op jouw TV te gamen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:32 schreef pkwarts het volgende:
Of mensen die ver van de TV zitten, maar niet zo ver willen lopen om straks die verdomde kutdiscs te wisselen van Enchant Arms![]()
Vroegah deden ze nog aan zaterdagmiddagaanbiedingen, alleen van 17:00 tot 18:00. Toen heb ik daar ooit 2 JBL 150w torens gekocht van 500 voor 150 gulden per stuk. Mensen liepen aan de lopende band met 2 van die enorme dingen op de schouders de winkel uit, echt prachtig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het kost. Ik weet dat mijn losse speakers en receiver helemaal niet zo duur waren. De Correct koopjeskelder is best goed soms.
Het doet me denken aan de Sega Dreamcast. Die werd ook geruime tijd uitgebracht voor de andere consoles van de 128 bit generatie en uitgerust met een GD-rom drive (CD waar 1 GB oppast) itt tot de andere consoles die allemaal een DVD drive kregen (okay.. gamecube een halvequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
Guess againquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef P-Style het volgende:
Nu verwacht ik een reactie van piet_pelle.
Ik wil dat ding niet eens in mijn buurt hebben! Dan blaas ik helemaal van de bank afquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:32 schreef pkwarts het volgende:
Of mensen die ver van de TV zitten, maar niet zo ver willen lopen om straks die verdomde kutdiscs te wisselen van Enchant Arms![]()
bvquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef Retuobak het volgende:
Daarbij had de dreamcast lang niet de support die de Xbox 360 heeft, alleen al het ontbreken van EA
Voor Juni op 50 dusquote:360 to have 50 HD games by June
Microsoft predicts that the next wave of 360 titles will be tidal
[05/01/2006 11:41]
Bill Gates has announced that he expects 50 high-definition Xbox 360 games to be on shop shelves across the world by June.
The billionaire told a surprised Consumer Electronics Show that he expected the machine's total number of titles to rise from the current count of 15 to an incredible 50 inside five months.
Sadly, the nerd king didn't reveal any game titles but he did name 2K Games, Capcom, Electronic Arts, and Ubisoft as some of the publishers providing the undercurrent for this next wave of 360 software.
Dit benadrukt nogmaals dat het een button bash spel isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:32 schreef pkwarts het volgende:
De eerste 3rd party controller dames en heren:
[afbeelding]
[afbeelding]
stomme japanners met hun arcade sticks
Ben gister uiteindelijk wel gekomen, maar heb mijn xbox niet meer aangeraakt sinds de scoreboards reset, ben er nog steeds pissig overquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:06 schreef peristilius het volgende:
Waar was Gamedemon dan, die zit toch altijd achter zijn Xbox?
het mooie aan DOA is dat je het op 2 manieren kan spelen:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit benadrukt nogmaals dat het een button bash spel is
Ik heb beide geprobeerd en was even succesvol.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het mooie aan DOA is dat je het op 2 manieren kan spelen:
1.Button bashen
2.gewoon met tactiek moves counterren en combos uit de kast halen
mwah khad anders nooit problemen met button bashers op live, als ze steeds dezelfde knop rammen kan je ze erg makkelijk pakken door te counterren, maargoed kheb het dan ook 100 uur gespeeld ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb beide geprobeerd en was even succesvol.
Daarom zijn vrouwen ook goed in een spel als Tekken.. rammen en jou verslaan terwijl jij toch alle moves wel kent van je karakter
Precies. Als er bij één vechtspel buttonbashers genadeloos te straffen zijn, dan is het DOA wel. Als je het countersysteem een beetje door hebt, makken buttonbashtegenstanders geen enkele kans.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
het mooie aan DOA is dat je het op 2 manieren kan spelen:
1.Button bashen
2.gewoon met tactiek moves counterren en combos uit de kast halen
*ingevuld*quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
![]()
schrijf je in voor de beta test van FFXI op de site van Sqaure Enix
![]()
![]()
Dit gaat de beste Xbox360 titel wordenquote:Following Uncle Bill's announcement that Street Fighter II is coming to Xbox Live, Capcom has released the first details of what we can expect.
The big news is that the game will feature a new "Quarter Match" mode, designed specifically for the Live version. It uses a "spectator-based system" in what's billed as a tribute to the game's arcade roots, and allows players "to use a 'virtual quarter' to 'buy into' heated two-player matches."
In other words, it's a bit like putting a coin on the arcade machine to stake your claim for the next match. You can also select other players' quarters to check out their gamer tag data and add them as friends.
Advertisement
Before you enter the game lobby you'll have two options, competitive (stats are tracked) or casual (no they're not). Once in, you can watch brawls as you wait to take on the winner, and use voice chat to discuss the proceedings and cuss other players.
There are various options for setting up battles - Quick Match lets you jump straight into the action, while Create Game lets you invite friends, adjust game settings and host matches. Optimatch uses filters to set up the best possible match based on things like number of rounds, turbo speed, chat and friends only options.
There will be four different leaderboards in total. "Overall" showcases the best players from around the world, as determined by a points system. "Monthly" uses the same system to work out who the top fighters of the past 30 days are, and "Best Character" shows rankings according to who is best at playing as each fighter. And finally, "Consecutive Wins" displays who's won the most matches in a row.
Whilst offline, you can select the Arcade Mode for a single-player Street Fighter experience that ends up with you facing off against the final boss. There's also a Vs. Mode, Training Mode and CPU Battle option, and you can adjust the control system to your liking.
You'll be able to download a free demo version of the game which will feature two playable characters for one match. The full version will let you choose from eight original characters along with four bosses, each with their own special endings and home levels.
Street Fighter II Hyper Fighting is slated for an early 2006 release.
Op wat voor manier bleek de gyga disc niet genoeg dan? De verkoop cijfers? Die zijn wel ergens anders aan toe te schrijven hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de Sega Dreamcast. Die werd ook geruime tijd uitgebracht voor de andere consoles van de 128 bit generatie en uitgerust met een GD-rom drive (CD waar 1 GB oppast) itt tot de andere consoles die allemaal een DVD drive kregen (okay.. gamecube een halve)
En toen vond met dat er toch genoeg op een CD paste.. veel meer dan op een cartridge.. en dat zou toch zeker altijd voldoende zijn!
Uiteindelijk heeft de wet van de remmende voorsprong toegeslagen en is de Dreamcast de console met de laagste specs geworden en heeft mede door slechte marketing het veld moeten ruimen.
Natuurlijk zal dit een groot bedrijf als MS niet gebeuren en zullen ze de Xbox er heus wel doorheen rammen.
typfout.. snap je denk ik ook wel hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:10 schreef H.Flick het volgende:
Jij mag niet, want je noemt het sqaure.
Dat is geld uitslaan eigenlijk.. ik zie het al voor me, steeds als je live wil spelen met dat spel moet je M$ points inleveren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dit gaat de beste Xbox360 titel worden
Moet je voorstellen dat je eerst nog 2000 dollar aan points moest inleveren omdat je 'de arcade kast eerst nog moet kopen'quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is geld uitslaan eigenlijk.. ik zie het al voor me, steeds als je live wil spelen met dat spel moet je M$ points inleveren.
Verder wel een leuk idee.
Sja.. dus eerst koop je een 360.. daarop koop je een jaar GOLD live.. daarop koop je je arcade spel... en daarop koop je dan het recht om op LIVE er mee te kunnen spelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je eerst nog 2000 dollar aan points moest inleveren omdat je 'de arcade kast eerst nog moet kopen'
In 2010 betaal je verwijderingskosten voor elk arcade spel dat je downloadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja.. dus eerst koop je een 360.. daarop koop je een jaar GOLD live.. daarop koop je je arcade spel... en daarop koop je dan het recht om op LIVE er mee te kunnen spelen![]()
Huh? Waar haal jij vandaan dat je points in moet leveren? Het is toch een virtueel kwartjes-systeem? Dus je schrijft je als het ware in op een match, op eenzelfde manier als bijvoorbeeld een euro in de band van een pooltafel leggen om aan te geven dat jij het volgende potje wilt spelen. Nu zeg je gewoon via Live: "Ik wil nu.", zou belachelijk zijn als je daarvoor je points zou moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is geld uitslaan eigenlijk.. ik zie het al voor me, steeds als je live wil spelen met dat spel moet je M$ points inleveren.
Verder wel een leuk idee.
kan me er ook vrij weinig bij voorstellen, maar dat kan ook mijn intelligentie zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:47 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Huh? Waar haal jij vandaan dat je points in moet leveren? Het is toch een virtueel kwartjes-systeem? Dus je schrijft je als het ware in op een match, op eenzelfde manier als bijvoorbeeld een euro in de band van een pooltafel leggen om aan te geven dat jij het volgende potje wilt spelen. Nu zeg je gewoon via Live: "Ik wil nu.", zou belachelijk zijn als je daarvoor je points zou moeten gebruiken.
Ja ok misschien iets te snel gelezen .. ik nam het even aan alsof je een virtuele knaak moest neerleggen.. maw bv 5 microsoft pointsquote:and allows players "to use a 'virtual quarter' to 'buy into' heated two-player matches."
In other words, it's a bit like putting a coin on the arcade machine to stake your claim for the next match.
Ja ik heb er ook serieus last vanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:06 schreef H.Flick het volgende:
De Live Arcade is gewoon de killer app van de Xbox360. Niks Halo, Niks PGR3.
Kom op BlackJack is toch geen reet aan. Voor iedere situatie is er een vaste keuzequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:05 schreef Fillipe het volgende:
Jaa, Blackjack op Live! dat zou tof zijn
Geef ik je ff op voor Dr. Philquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kom op BlackJack is toch geen reet aan. Voor iedere situatie is er een vaste keuze.
Poker dat is pas vet
Overigens wil ik dan wel voor geld kunnen spelen op Live en niet om domme puntjes die niks waard zijn.
Tuurlijk eitje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:34 schreef H.Flick het volgende:
Pokeren op live voor geld dat je ook echt kunt opnemen zou wel mooi zijn. Helemaal in combinatie met de camera. Maar dat zal wel niet gebeuren omdat je leeftijden amper kunt controleren.
Zet je als pokerface gewoon een paspop neer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:34 schreef H.Flick het volgende:
Pokeren op live voor geld dat je ook echt kunt opnemen zou wel mooi zijn. Helemaal in combinatie met de camera. Maar dat zal wel niet gebeuren omdat je leeftijden amper kunt controleren.
Er zijn toch zat kinderen die met de credit-card van pappie op live zitten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:35 schreef Retuobak het volgende:
CC-only?
MrBookmaker dat laatst is overgenomen door unibet accepteert ook overschrijvingen en eerst ook directe overschrijving via internetbetalen van rabobank en abn geloof ik. Daarnaast bieden ze de optie om via de telefoon te storten. Opties genoegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:35 schreef Retuobak het volgende:
CC-only?
Ben jij ook volop aan het gokken op internet? Ik hou het bij sportwedstrijden, trouwensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
MrBookmaker dat laatst is overgenomen door unibet accepteert ook overschrijvingen en eerst ook directe overschrijving via internetbetalen van rabobank en abn geloof ik. Daarnaast bieden ze de optie om via de telefoon te storten. Opties genoeg
Je kunt maar in weinig casino's pokeren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
je kunt ook gewoon een echt leven hebben en het in een casino doen.... das toch veel leuker of zie ik dat nou verkeerd?
Ik ben even gestopt nadat ik een muis tegen de muur gooide bij een pot van dik 70 dollarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ben jij ook volop aan het gokken op internet? Ik hou het bij sportwedstrijden, trouwens.
Waarom speel je dan spelletjes op een console als je in het echte leven ook coureur, soldaat, voetballer, loodgieter kan worden?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
je kunt ook gewoon een echt leven hebben en het in een casino doen.... das toch veel leuker of zie ik dat nou verkeerd?
zit iets inquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je kunt maar in weinig casino's pokeren.
Daarnaast is je minimale inzet dan meteen 10 euro.
Op internet is je minimale inzet 5 dollarcent.
Maakt nogal wat verschil
Parkourquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom speel je dan spelletjes op een console als je in het echte leven ook coureur, soldaat, voetballer, loodgieter kan worden?
dit is wel een kansloze opmerking.... ik geef er niet eens antwoord op... en loodgieter plzquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom speel je dan spelletjes op een console als je in het echte leven ook coureur, soldaat, voetballer, loodgieter kan worden?
Quoted for Truth. Dat, inclusief het dashboard.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:06 schreef H.Flick het volgende:
De Live Arcade is gewoon de killer app van de Xbox360. Niks Halo, Niks PGR3.
Okay speel je wel eens texas hold 'em ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:50 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga ook wel eens naar het casino, maar niet elke week. Het is toch makkelijk en leuk om af en toe thuis eventjes een paar potjes te spelen of in te zetten op een paar wedstrijden. Als het maar niet uit de hand loopt en je met muizen gaat smijten.
Als KK-AAA niet eens wint dan weet ik het ook niet meer. Ik had ook wel all-in gegaan denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay speel je wel eens texas hold 'em ?
Korte uitleg
Ik kreeg KK
Op de flop kwam AAA
dollartje inzetten om iedereen weg te bluffen
Eentje bleef en die had een berg met geld
Duwde mij all-in en bleek stiekem toch die andere A te hebben en die asshole had al de hele avond zitten bluffen![]()
![]()
Toen flipte ik even
Iedereen wil terug naar betere tijdenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:53 schreef washandje het volgende:
Tsja inderdaad, ik zit nu eigenlijk ook alleen nog maar aan de geometry wars. Wordt met de revo waarschijnlijk net zo - iedereen gaat weer (S)NES spellen spelen.
Ach ja vanavond weer even spelen bij een vriend van me. Ik heb ze besmetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als KK-AAA niet eens wint dan weet ik het ook niet meer. Ik had ook wel all-in gegaan denk ik.
Leuk nieuws voor je creditcard-maatschappijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef moz het volgende:
M'n gold account is inmiddels 4 dagen verlopen en kan nog steeds op live
de kans dat je wint met KK is veel groter dan dat iemand anders nog een A heeft natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja als de flop AAA is, dan kun je wel beredeneren dat er een redelijk kans is dat iemand anders de 4de ace heeft. Als je hand KA en er lag KAA, heb je een veel grotere kans om te winnen daarmee. Toch blijft het pech natuurlijk.
HMM poker op de 360 lijkt me ook wel wat ja
I know, maar die gast had zn hele kapitaal vergaard door lomp te bluffen. Ik dacht: "Dat flikt ie mij niet!"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja als de flop AAA is, dan kun je wel beredeneren dat er een redelijk kans is dat iemand anders de 4de ace heeft. Als je hand KA en er lag KAA, heb je een veel grotere kans om te winnen daarmee. Toch blijft het pech natuurlijk.
HMM poker op de 360 lijkt me ook wel wat ja
Als je een soldaat bent is het zo kut als je gefragd wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:44 schreef Tain het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:56 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als je een soldaat bent is het zo kut als je gefragd wordt.
Online gamen bedoel je? Of dingetjes downloaden?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef moz het volgende:
M'n gold account is inmiddels 4 dagen verlopen en kan nog steeds op live
Hey, 'the army is's basically like FPS but better graphics'quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:56 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als je een soldaat bent is het zo kut als je gefragd wordt.
Gamen, truc met PGR3quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Online gamen bedoel je? Of dingetjes downloaden?
welke trucquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gamen, truc met PGR3
Als ik dat had geweten had ik nooit die 12 maand gold gekocht
Nopequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:45 schreef kepler het volgende:
[..]
welke truc
heeft tie niet gewoon zijn CC ingevuld en betaald tie nu per maand?
Zo voel ik me dus inmiddels ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef washandje het volgende:
What the..? Ik heb ook net 12 maanden aangeschaft, was dat een fout van me?
kheb er nooit van gehoordquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nope
Hij beschreef de truc een tijd terug.
inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:48 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb er nooit van gehoord
zou hij het nog een keer kunnen omschrijven
"Every time I hold a gun in my hand, it automatically points to someones head"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hey, 'the army is's basically like FPS but better graphics'.
Oh ik heb dat met paintball geweren, maar dat richt ik meer op de buik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:58 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
"Every time I hold a gun in my hand, it automatically points to someones head"
Purepwnage
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh ik heb dat met paintball geweren, maar dat richt ik meer op de buik.
Sommige mensen kunnen dat niet waarderen
Je moet Xbox Live Gold hebben ipv Xbox Live Silver om online te kunnen spelen. Kost zo'n 60 euro per jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef pluissebol het volgende:
Is moeders weer met een vraagje:
Sinds een paar dagen PGR3 in huis en heb een Vraagje:
Als me zoon Play on XBOX Live aanklikt krijgt hij de melding: One of the current Gamer Profiles is not allowed to play the selected game mode.
Wat betekend dit en waarom krijgt hij dit?
Alvast bedankt voor het antwoord.
^_^quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dunno know,
* Fliepke igt iig niet door mijn ban
Ja klopt maar was het niet zo dat je bij aanschaf van het premium pakket 1 maand gratis (olé hollander) het Gold-abbonement mocht uitproberen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je moet Xbox Live Gold hebben ipv Xbox Live Silver om online te kunnen spelen. Kost zo'n 60 euro per jaar.
Het was iets van PGR3 starten, daarna online gaan, de foutmelding krijgen, dan terug naar het dashboard en dan nog een keer proberen ofzo. Maar goed, ik Live liever in alle games en zonder problemen dat het vandaag of morgen gefixed wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:48 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb er nooit van gehoord
zou hij het nog een keer kunnen omschrijven
Staat in een foldertje die je bij je 360 kreeg wat je dan precies moet doen. Ik geloof je abo omzetten naar gold, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:11 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Ja klopt maar was het niet zo dat je bij aanschaf van het premium pakket 1 maand gratis (olé hollander) het Gold-abbonement mocht uitproberen?
Dank je voor het antwoordquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Staat in een foldertje die je bij je 360 kreeg wat je dan precies moet doen. Ik geloof je abo omzetten naar gold, maar dat weet ik niet zeker.
LAWL!11quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:58 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
"Every time I hold a gun in my hand, it automatically points to someones head"
Purepwnage
Had je al LIVE op een XBOX? Dat houdt dat omzetten in namelijk van je account.. van je LIVE account op de XBOX omzetten naar de 360.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Dank je voor het antwoord
* pluissebol gaat folders nog maar eens een keer doorspitten![]()
ik had het over de Xbox360. Maar het hele probleem is opgelost. Simpel zijn geboortedatum veranderen en het gold lidmaatschap kwam tevoorschijn. Volgens Ome Bill mogen minderjarige niet chatten of uitproberen schijnbaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had je al LIVE op een XBOX? Dat houdt dat omzetten in namelijk van je account.. van je LIVE account op de XBOX omzetten naar de 360.
Maar er zou inderdaad ook zonder dat een maand LIVE in moeten zitten..
En terechtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:09 schreef pluissebol het volgende:
[..]
ik had het over de Xbox360. Maar het hele probleem is opgelost. Simpel zijn geboortedatum veranderen en het gold lidmaatschap kwam tevoorschijn. Volgens Ome Bill mogen minderjarige niet chatten of uitproberen schijnbaar.
Als ie maar niet zo gaat schreeuwen zoals zn Engelse of Amerikaanse leeftijdgenotenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:09 schreef pluissebol het volgende:
[..]
ik had het over de Xbox360. Maar het hele probleem is opgelost. Simpel zijn geboortedatum veranderen en het gold lidmaatschap kwam tevoorschijn. Volgens Ome Bill mogen minderjarige niet chatten of uitproberen schijnbaar.
Tuurlijk terecht. Maarrrrrrrr is het niet handig dat ook nog neer te zetten in diezelfde folder. Ik heb me het apelazerus zitten zoeken op internet.quote:
Of je had gewoon de voorwaarden moeten lezen waarmee je akkoord bent gegaan. Als je dat niet doet is het toch je eigen probleem en niet dat van MS? Maar goed, je weet het nuquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Tuurlijk terecht. Maarrrrrrrr is het niet handig dat ook nog neer te zetten in diezelfde folder. Ik heb me het apelazerus zitten zoeken op internet.![]()
En die hele Xbox360 boeit me geen ene reet, dus de stof is saai dan![]()
Ik neem aan gewoon in de drive steken en kijken wat ie zegtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef devv05 het volgende:
Hoe kom ik aan die emulator die ik nodig heb om Xbox games op mn 360 te spelen? Kun je met die games ook live en komen ze gewoon tussen je games te staan als normaal? Heb Halo 1 & 2 even tweedehands gekocht dus ben wel benieuwd
Fuck no! Wat moet ik daar doen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Volgens mij zit jou ook op twiekers.HellFire NL komt me namelijk bekend voor
![]()
Beats complete setjes... Het kost je hoe dan ook iets van 1000 euro als je er langer van wilt genieten dan een jaartje...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
of koop een gewone reciever met goeie boxen... zoveel verschil hoor je nou ook weer niet
geef maar toe dat je het stiekem leuk vind om er mee te klooien anders was manlief vast al op het forum verschenen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Tuurlijk terecht. Maarrrrrrrr is het niet handig dat ook nog neer te zetten in diezelfde folder. Ik heb me het apelazerus zitten zoeken op internet.![]()
En die hele Xbox360 boeit me geen ene reet, dus de stof is saai dan![]()
Hij downed automatisch die emulator ! Gewoon game er in doenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef devv05 het volgende:
Hoe kom ik aan die emulator die ik nodig heb om Xbox games op mn 360 te spelen? Kun je met die games ook live en komen ze gewoon tussen je games te staan als normaal? Heb Halo 1 & 2 even tweedehands gekocht dus ben wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |