Leuk nieuws voor je creditcard-maatschappijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef moz het volgende:
M'n gold account is inmiddels 4 dagen verlopen en kan nog steeds op live
de kans dat je wint met KK is veel groter dan dat iemand anders nog een A heeft natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja als de flop AAA is, dan kun je wel beredeneren dat er een redelijk kans is dat iemand anders de 4de ace heeft. Als je hand KA en er lag KAA, heb je een veel grotere kans om te winnen daarmee. Toch blijft het pech natuurlijk.
HMM poker op de 360 lijkt me ook wel wat ja
I know, maar die gast had zn hele kapitaal vergaard door lomp te bluffen. Ik dacht: "Dat flikt ie mij niet!"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja als de flop AAA is, dan kun je wel beredeneren dat er een redelijk kans is dat iemand anders de 4de ace heeft. Als je hand KA en er lag KAA, heb je een veel grotere kans om te winnen daarmee. Toch blijft het pech natuurlijk.
HMM poker op de 360 lijkt me ook wel wat ja
Als je een soldaat bent is het zo kut als je gefragd wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom speel je dan spelletjes op een console als je in het echte leven ook coureur, soldaat, voetballer, loodgieter kan worden?
+1quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:56 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als je een soldaat bent is het zo kut als je gefragd wordt.
Online gamen bedoel je? Of dingetjes downloaden?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef moz het volgende:
M'n gold account is inmiddels 4 dagen verlopen en kan nog steeds op live
Hey, 'the army is's basically like FPS but better graphics'quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:56 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als je een soldaat bent is het zo kut als je gefragd wordt.
Gamen, truc met PGR3quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Online gamen bedoel je? Of dingetjes downloaden?
welke trucquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gamen, truc met PGR3
Als ik dat had geweten had ik nooit die 12 maand gold gekocht
Nopequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:45 schreef kepler het volgende:
[..]
welke truc
heeft tie niet gewoon zijn CC ingevuld en betaald tie nu per maand?
Zo voel ik me dus inmiddels ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef washandje het volgende:
What the..? Ik heb ook net 12 maanden aangeschaft, was dat een fout van me?
kheb er nooit van gehoordquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nope
Hij beschreef de truc een tijd terug.
inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:48 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb er nooit van gehoord
zou hij het nog een keer kunnen omschrijven
"Every time I hold a gun in my hand, it automatically points to someones head"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hey, 'the army is's basically like FPS but better graphics'.
Oh ik heb dat met paintball geweren, maar dat richt ik meer op de buik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:58 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
"Every time I hold a gun in my hand, it automatically points to someones head"
Purepwnage
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh ik heb dat met paintball geweren, maar dat richt ik meer op de buik.
Sommige mensen kunnen dat niet waarderen
Je moet Xbox Live Gold hebben ipv Xbox Live Silver om online te kunnen spelen. Kost zo'n 60 euro per jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef pluissebol het volgende:
Is moeders weer met een vraagje:
Sinds een paar dagen PGR3 in huis en heb een Vraagje:
Als me zoon Play on XBOX Live aanklikt krijgt hij de melding: One of the current Gamer Profiles is not allowed to play the selected game mode.
Wat betekend dit en waarom krijgt hij dit?
Alvast bedankt voor het antwoord.
^_^quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dunno know,
* Fliepke igt iig niet door mijn ban
Ja klopt maar was het niet zo dat je bij aanschaf van het premium pakket 1 maand gratis (olé hollander) het Gold-abbonement mocht uitproberen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je moet Xbox Live Gold hebben ipv Xbox Live Silver om online te kunnen spelen. Kost zo'n 60 euro per jaar.
Het was iets van PGR3 starten, daarna online gaan, de foutmelding krijgen, dan terug naar het dashboard en dan nog een keer proberen ofzo. Maar goed, ik Live liever in alle games en zonder problemen dat het vandaag of morgen gefixed wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:48 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb er nooit van gehoord
zou hij het nog een keer kunnen omschrijven
Staat in een foldertje die je bij je 360 kreeg wat je dan precies moet doen. Ik geloof je abo omzetten naar gold, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:11 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Ja klopt maar was het niet zo dat je bij aanschaf van het premium pakket 1 maand gratis (olé hollander) het Gold-abbonement mocht uitproberen?
Dank je voor het antwoordquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Staat in een foldertje die je bij je 360 kreeg wat je dan precies moet doen. Ik geloof je abo omzetten naar gold, maar dat weet ik niet zeker.
LAWL!11quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:58 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
"Every time I hold a gun in my hand, it automatically points to someones head"
Purepwnage
Had je al LIVE op een XBOX? Dat houdt dat omzetten in namelijk van je account.. van je LIVE account op de XBOX omzetten naar de 360.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Dank je voor het antwoord
* pluissebol gaat folders nog maar eens een keer doorspitten![]()
ik had het over de Xbox360. Maar het hele probleem is opgelost. Simpel zijn geboortedatum veranderen en het gold lidmaatschap kwam tevoorschijn. Volgens Ome Bill mogen minderjarige niet chatten of uitproberen schijnbaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had je al LIVE op een XBOX? Dat houdt dat omzetten in namelijk van je account.. van je LIVE account op de XBOX omzetten naar de 360.
Maar er zou inderdaad ook zonder dat een maand LIVE in moeten zitten..
En terechtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:09 schreef pluissebol het volgende:
[..]
ik had het over de Xbox360. Maar het hele probleem is opgelost. Simpel zijn geboortedatum veranderen en het gold lidmaatschap kwam tevoorschijn. Volgens Ome Bill mogen minderjarige niet chatten of uitproberen schijnbaar.
Als ie maar niet zo gaat schreeuwen zoals zn Engelse of Amerikaanse leeftijdgenotenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:09 schreef pluissebol het volgende:
[..]
ik had het over de Xbox360. Maar het hele probleem is opgelost. Simpel zijn geboortedatum veranderen en het gold lidmaatschap kwam tevoorschijn. Volgens Ome Bill mogen minderjarige niet chatten of uitproberen schijnbaar.
Tuurlijk terecht. Maarrrrrrrr is het niet handig dat ook nog neer te zetten in diezelfde folder. Ik heb me het apelazerus zitten zoeken op internet.quote:
Of je had gewoon de voorwaarden moeten lezen waarmee je akkoord bent gegaan. Als je dat niet doet is het toch je eigen probleem en niet dat van MS? Maar goed, je weet het nuquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Tuurlijk terecht. Maarrrrrrrr is het niet handig dat ook nog neer te zetten in diezelfde folder. Ik heb me het apelazerus zitten zoeken op internet.![]()
En die hele Xbox360 boeit me geen ene reet, dus de stof is saai dan![]()
Ik neem aan gewoon in de drive steken en kijken wat ie zegtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef devv05 het volgende:
Hoe kom ik aan die emulator die ik nodig heb om Xbox games op mn 360 te spelen? Kun je met die games ook live en komen ze gewoon tussen je games te staan als normaal? Heb Halo 1 & 2 even tweedehands gekocht dus ben wel benieuwd
Fuck no! Wat moet ik daar doen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Volgens mij zit jou ook op twiekers.HellFire NL komt me namelijk bekend voor
![]()
Beats complete setjes... Het kost je hoe dan ook iets van 1000 euro als je er langer van wilt genieten dan een jaartje...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
of koop een gewone reciever met goeie boxen... zoveel verschil hoor je nou ook weer niet
geef maar toe dat je het stiekem leuk vind om er mee te klooien anders was manlief vast al op het forum verschenen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Tuurlijk terecht. Maarrrrrrrr is het niet handig dat ook nog neer te zetten in diezelfde folder. Ik heb me het apelazerus zitten zoeken op internet.![]()
En die hele Xbox360 boeit me geen ene reet, dus de stof is saai dan![]()
Hij downed automatisch die emulator ! Gewoon game er in doenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef devv05 het volgende:
Hoe kom ik aan die emulator die ik nodig heb om Xbox games op mn 360 te spelen? Kun je met die games ook live en komen ze gewoon tussen je games te staan als normaal? Heb Halo 1 & 2 even tweedehands gekocht dus ben wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |