Best een goede speakerset voor het geld hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik heb het over fatsoenlijke speakers die je bij de Correct oid koopt. Van fatsoenlijke merken en niet van bedrijven die muizen maken.
Ik weet niet wat het kost. Ik weet dat mijn losse speakers en receiver helemaal niet zo duur waren. De Correct koopjeskelder is best goed somsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Best een goede speakerset voor het geld hoor
Niet iedereen heeft zoveel geld als jij.
Trouwens de Logitech Z-5500 heeft gewoon een receiver.
Z-5500 zijn zéér fatsoenlijke speakers.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik heb het over fatsoenlijke speakers die je bij de Correct oid koopt. Van fatsoenlijke merken en niet van bedrijven die muizen maken.
Maar google vooral eens naar reviews van de Z-5500 digital set hoor, zeker geen slecht stel speakers. Het is geen trust ffsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het kost. Ik weet dat mijn losse speakers en receiver helemaal niet zo duur waren. De Correct koopjeskelder is best goed soms.
Het moet wel betaalbaar blijven hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Trust is met hardware wat Davilex met games isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:11 schreef H.Flick het volgende:
Geen slecht woord over trust, ja. Ik heb er een sollicitatie lopen.
So what, ik hoef het zelf toch niet te gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Trust is met hardware wat Davilex met games is.
Dat heb ik nou ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:12 schreef H.Flick het volgende:
...maar als ik van die kleine boxjes zie vertrouw ik het eigenlijk meteen al niet meer.
En alles zonder een fatsoenlijke klankkast en een midrange/bass-unit met een kleinere diameter dan 13cm noem ik klein.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:14 schreef Retuobak het volgende:
Klein valt wel mee, ze lijken vooral erg klein omdat de subwoofer fucking groot (en zwaar) is
.
Kòn ik dat maar laag noemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef Retuobak het volgende:
En alle salarissen <100.000 euro per jaar netto noem jij laag zeker P-Style?![]()
De unaniem extreem positieve reviews niet gelezen zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik zie dat die Z-5500 toch nog 300 euro kost. Voor dat geld zou ik echt even doorsparen, eigenlijk.
Ik heb wel wat reviews gelezen. Maar ik vertrouw het nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De unaniem extreem positieve reviews niet gelezen zeker?
En ze noemen mij conservatiefquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb wel wat reviews gelezen. Maar ik vertrouw het nog steeds niet. Ik zie gewoon liever grote zwarte kasten als boxen ipv van die plastic design dingen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:23 schreef Bastard het volgende:
Owkee.. iemand nog screens van 360 games?
Beter dan de lelijke kutspellen wat EA's sportgames meestal zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met recht een mooi kutspel inderdaad
Dan maar Quake 4quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Beter dan de lelijke kutspellen wat EA's sportgames meestal zijn
Waarom? Dat ding heeft draadloze controllers, dan kan je hem toch best bij je TV in de buurt zetten. Een oplossing ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:28 schreef pkwarts het volgende:
Het bedrijf Pulse LINK komt binnenkort met een oplossing om draadloos het video signaal van je 360 door te geven naar je HDTV zónder kwaliteitsverlies. Mag wel wat kosten gok ik zo
Voor mensen die niet hun geld op kunnen maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom? Dat ding heeft draadloze controllers, dan kan je hem toch best bij je TV in de buurt zetten. Een oplossing ook. VOOR WELK PROBLEEM?!
Of als je de Xbox360 van je buren wilt gebruiken om op jouw TV te gamen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:32 schreef pkwarts het volgende:
Of mensen die ver van de TV zitten, maar niet zo ver willen lopen om straks die verdomde kutdiscs te wisselen van Enchant Arms![]()
Vroegah deden ze nog aan zaterdagmiddagaanbiedingen, alleen van 17:00 tot 18:00. Toen heb ik daar ooit 2 JBL 150w torens gekocht van 500 voor 150 gulden per stuk. Mensen liepen aan de lopende band met 2 van die enorme dingen op de schouders de winkel uit, echt prachtig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het kost. Ik weet dat mijn losse speakers en receiver helemaal niet zo duur waren. De Correct koopjeskelder is best goed soms.
Het doet me denken aan de Sega Dreamcast. Die werd ook geruime tijd uitgebracht voor de andere consoles van de 128 bit generatie en uitgerust met een GD-rom drive (CD waar 1 GB oppast) itt tot de andere consoles die allemaal een DVD drive kregen (okay.. gamecube een halvequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
En ik snap niet waarom we nu al die blu ray en hd-dvd nodig hebben. Iedereen vind dvd nog voldoende?
Guess againquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef P-Style het volgende:
Nu verwacht ik een reactie van piet_pelle.
Ik wil dat ding niet eens in mijn buurt hebben! Dan blaas ik helemaal van de bank afquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:32 schreef pkwarts het volgende:
Of mensen die ver van de TV zitten, maar niet zo ver willen lopen om straks die verdomde kutdiscs te wisselen van Enchant Arms![]()
bvquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef Retuobak het volgende:
Daarbij had de dreamcast lang niet de support die de Xbox 360 heeft, alleen al het ontbreken van EA
Voor Juni op 50 dusquote:360 to have 50 HD games by June
Microsoft predicts that the next wave of 360 titles will be tidal
[05/01/2006 11:41]
Bill Gates has announced that he expects 50 high-definition Xbox 360 games to be on shop shelves across the world by June.
The billionaire told a surprised Consumer Electronics Show that he expected the machine's total number of titles to rise from the current count of 15 to an incredible 50 inside five months.
Sadly, the nerd king didn't reveal any game titles but he did name 2K Games, Capcom, Electronic Arts, and Ubisoft as some of the publishers providing the undercurrent for this next wave of 360 software.
Dit benadrukt nogmaals dat het een button bash spel isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:32 schreef pkwarts het volgende:
De eerste 3rd party controller dames en heren:
[afbeelding]
[afbeelding]
stomme japanners met hun arcade sticks
Ben gister uiteindelijk wel gekomen, maar heb mijn xbox niet meer aangeraakt sinds de scoreboards reset, ben er nog steeds pissig overquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:06 schreef peristilius het volgende:
Waar was Gamedemon dan, die zit toch altijd achter zijn Xbox?
het mooie aan DOA is dat je het op 2 manieren kan spelen:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit benadrukt nogmaals dat het een button bash spel is
Ik heb beide geprobeerd en was even succesvol.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het mooie aan DOA is dat je het op 2 manieren kan spelen:
1.Button bashen
2.gewoon met tactiek moves counterren en combos uit de kast halen
mwah khad anders nooit problemen met button bashers op live, als ze steeds dezelfde knop rammen kan je ze erg makkelijk pakken door te counterren, maargoed kheb het dan ook 100 uur gespeeld ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb beide geprobeerd en was even succesvol.
Daarom zijn vrouwen ook goed in een spel als Tekken.. rammen en jou verslaan terwijl jij toch alle moves wel kent van je karakter
Precies. Als er bij één vechtspel buttonbashers genadeloos te straffen zijn, dan is het DOA wel. Als je het countersysteem een beetje door hebt, makken buttonbashtegenstanders geen enkele kans.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
het mooie aan DOA is dat je het op 2 manieren kan spelen:
1.Button bashen
2.gewoon met tactiek moves counterren en combos uit de kast halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |