quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Tis een basisspelerquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:36 schreef maniack28 het volgende:
tvp
@diegene die de redelijk ervaring had.. ik zou hem verkopen... waarschijnlijk speelt ie niet meer in a-team en duurt het dus +/- 300 oefenwedstrijden eer hij goed ervaring heeft.... dat is dus ongeveer 25 seizoenen verder
Hij zal niet veel opleveren nee, 40k misschien.... ik zou hem niet verkopen iig.... ik heb ook zo'n vleugelmanusje nog rondlopen, alle stats redelijk, haalt toch vaak 3,5*quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tis een basisspeler
Ik speel pas in de VIII, het was echt een koopje, aangezien ik nog 2 vleugelspelers nodig had en deze kans zich voordeed. Maar als hij niet voor een fatsoenlijk bedrag te verkopen is, dan hou ik hem natuurlijk totdat hij geblesseerd raakt/ hard achteruit gaat in stats.
Van je mede-ajax-fans moet je het hebben...quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:15 schreef The_Hives het volgende:
eindelijk van die pauper zijn we af![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Van je mede-ajax-fans moet je het hebben...
wat boeit dat nou dat er een logootje instaatquote:Maar ik meen het, ik reageer pas weer als ik in de banner sta![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef The_Hives het volgende:
[..], ik was dan ook niet serieus
[..]
wat boeit dat nou dat er een logootje instaat
quote:
Die achterlijke kutneuzen snappen ook niks hèquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:15 schreef The_Hives het volgende:
huh? Mister ASSpirine verklaar u nader
misschien moet je het eens uitleggen in blessuretijd, dan zijn die neuzen meestal wel bij de les.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die achterlijke kutneuzen snappen ook niks hè
Dat Grumpey ook niet serieus isquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:15 schreef The_Hives het volgende:
huh? Mister ASSpirine verklaar u nader
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij zal niet veel opleveren nee, 40k misschien.... ik zou hem niet verkopen iig.... ik heb ook zo'n vleugelmanusje nog rondlopen, alle stats redelijk, haalt toch vaak 3,5*
Dan zou ik er nog winst op maken ookquote:13-07-2005 Pallas Fc H76 4 000 ¤ 90
Jeus! Die is ook nog eens bijna uitstekendquote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef ArTiC het volgende:
Ojawel..eindelijk een heerlijke YP
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Wat kun je hiervoor vragen volgens de positiespel trainers?
Leuke speler. Jammer van zijn conditie.quote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef ArTiC het volgende:
---speler---
Miljoen??quote:Op zondag 13 november 2005 13:51 schreef qyn het volgende:
[..]
Jeus! Die is ook nog eens bijna uitstekend.. geniale pull!
Jammer dat ie 18 is .. maar miljoentje moet toch wel te doen zijn
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die achterlijke kutneuzen snappen ook niks hè
nou.....quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat Grumpey ook niet serieus is
PSV all the way
Zat je weer in de kroeg te pullen?quote:Op zondag 13 november 2005 15:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
jeuzus, wat een geile pulls weer allemaal.
ik moet t doen met matig winger..18...tsi 160
en daar heb ik dan ook nog een Hattrick Credit aan verspild![]()
De jeugd van Ajax is anders nog niet zo heel veel mis mee.. maar de rest..quote:Op zondag 13 november 2005 16:38 schreef The_Hives het volgende:
mijn jeugdpull is trouwens ook weer van het niveautje Ajax
Cash funds: -44 312 ¤ (-159 689) ¤quote:Op zondag 13 november 2005 13:58 schreef komrad het volgende:
artic, erg fijne pull
@qyn zoek je nog een verdediger?? check mijn TL
ja dan moet je wel heel veel bezoekers trekkenquote:
Noord-Brabant:quote:Op zondag 13 november 2005 18:37 schreef komrad het volgende:
[..]
ja dan moet je wel heel veel bezoekers trekken
Region Groningenquote:Op zondag 13 november 2005 19:37 schreef qyn het volgende:
[..]
Noord-Brabant:
Weather: Rain
En ik speel nog thuis ook .. daar gaan m'n inkomsten..
Dan ook nog een stel spelers in het veld met specialiteit: "Quick".. Dus ik reken niet echt op een fantastische wedstrijd vanavond .. Iedereen succes straks iig![]()
Ach ja, doe eens gek.. waarom is mijn stadion nooit groot genoeg en zit m'n stadion binnen een half seizoen weer helemaal vol?quote:Op deze bewolkte dag kwamen er 36000 toeschouwers naar De Meer.
ik had ook nog wat records kunnen verbrekenquote:Op zondag 13 november 2005 22:05 schreef Uddel het volgende:
Vandaag een dag waarop alle records gebroken worden.
- Eerste 5* speler
- Meeste publiek ooit (nieuwe stadion vol)
- Meeste hatstats ooit
- Meeste sterren ooit
- Hoogste middenveld ooit
- Eerste goed in m'n wedstrijdratings
Daarnaast gewonnen met 3-1 en Elie Sebban eindelijk verkocht
khad een briljante kale mid voor 2 miljquote:Op zondag 13 november 2005 22:38 schreef komrad het volgende:
Kapitaal: 649 682 € (3 250 408) €
en daar kan dus evt een MF voor kopen, wat heb ik voor 3,25M??
quote:
Zegt iemand met een zwarte piet in de avatarquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:16 schreef Lortnoc het volgende:
Beste Sinte,
Ik fraag dit jaar een feine joefpoel, eentje waar je hele veel geld voor kan fragen, ook zou ik graag een groot stadion wille, niet zo ene als de arena want daar bleift de gras niet ligge. Ferder zou ik graag een druiper van u krijge, liefs wel 15 in de week.
Danku sinterklaasje,
Lortnoc
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:11 schreef komrad het volgende:
Grumpey, als dat net zo snel gaat als de vorige update zie ik je half 2006 wel weer (helaas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |