We can you to soap help.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:20 schreef Aarti het volgende:
Ik blijf em grappig vinden, ik ga hem binnenkort eens toepassen denk ik.
Is er nog een engelse versie van deze grap?
Beginnen we voor jou gewoon even overnieuw, is toch geen probleem!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef Shirley het volgende:
De tering! Mis ik gewoon een rel! In een Lush topic!
nou zeg, t is niet alsof die er nooit eerder zijn geweest..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef Shirley het volgende:
De tering! Mis ik gewoon een rel! In een Lush topic!
* Shirley grijpt een fles Jip en Janneke bubbels en smijt die op Nugget's collectiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:23 schreef Nugget het volgende:
[..]
Beginnen we voor jou gewoon even overnieuw, is toch geen probleem!
* Nugget gooit een vaasje naar Shirley
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kan nog wel een flauw gorgeous grapje maken
heb je zo een rel
Ik was eerderquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nee, je moet je lege J & J champagnefles naar Shirley gooien.
Of naar mij, ook goed, moet morgen toch naar de glasbak
Ik heb Ymme niet eerder zo zien flippen anders...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou zeg, t is niet alsof die er nooit eerder zijn geweest..
op mijn msn en in andere topiques was ze anders ooit eens heel schetig tegen mij...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb Ymme niet eerder zo zien flippen anders...
zeep met hooismaak toch ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef Maerycke het volgende:
Ging het hier over hooi?
Frappant. Misschien maakt Lush die dingen in d'r losquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
op mijn msn en in andere topiques was ze anders ooit eens heel schetig tegen mij...![]()
sigwaardig was dat
Hooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef Maerycke het volgende:
Ging het hier over hooi?
Sod Soap ff laten liggen dan word het vanzelf hooizeepquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
zeep met hooismaak toch ofzo?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Sod Soap ff laten liggen dan word het vanzelf hooizeep
Ik heb in ieder geval wel bewondering voor het feit dat ze iedere keer weer niet in gaat op opmerkingen, en gewoon door blijft posten. Uiteindelijk is het maar zeepquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:27 schreef Leah het volgende:
Ik vind dat ze het nog lang volgehouden heeft....
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
* Shirley grijpt een fles Jip en Janneke bubbels en smijt die op Nugget's collectie
is t werkelijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ze zei tegen mij dat ik jou nooit iets moest geven, MissyMirjam, omdat je nooit iets terug zou geven
ze zou mij wat opsturen, en ik zou haar hsuan wen hua opsturenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is t werkelijk?
heb ik ooit wat van haar gehad vraag ik mij af?
het is echt waarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is t werkelijk?
heb ik ooit wat van haar gehad vraag ik mij af?
ook op mijnesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en ze is geblockt op mijn msn.
Wil je proefjes van me hebben dan? Ik kan ze zo opsturen hoor!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:32 schreef Nugget het volgende:
[..]
Dat vergeef ik je nooooooit! Ik ben nu boos! Heel boos!
(Rel?)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wil je proefjes van me hebben dan? Ik kan ze zo opsturen hoor!
ik snapte het ook nooitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben wel benieuwd waar ze die bewering op baseert
tot nog toe heb ik over t algemeen wat terugestuurd of geld overgemaakt
al ben ik xcuz me nog wel wat schudlig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |