quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Wil ik te koop zetten, 1,5 miljoen... geinteresseerden? Hij is +2 weken in scoren, maar heb geen plek meer voor hemquote:Jesper Tollens
TSI = 4 100, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Wat heb je voor spitsen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:37 schreef komrad het volgende:
ik heb 2 formi's en een excellent dus dat vind ik voldoende voor nu eigenlijk
door maar met 3 middenvelders te spelen zijn je rating nu eenmaal lager
Spelhervattingen 2 weken << onafhankelijk van leeftijd; traint alle spelersquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:04 schreef MyImmortal het volgende:
hoelang duurt sp trainen eigenlijk, net zolang als de rest of wat korter zoals stamina?
Mijn 6e 17-jarige op rijquote:Yvo ter Heide (79469451) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 617 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
hee das herkenbaar, ik vraag me niet eens meer wekelijks af of er iets goeds uit mn jeugd komt, maar hoe slecht hij nu weer zal zijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 03:30 schreef ArTiC het volgende:
YP = shift+del
alweer..pull wel steeds 17 jarigen maarze kunnen niet eens klaverjassen
Sups: dolgelukkigquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:22 schreef Wolfje het volgende:
Mijn supporters zijn dolgelukkig, ik speel thuis tegen de nummer 3 en .... het is zonnig. Dat moet wel een nieuw bezoekers record gaan geven! Ik hoop toch op minimaal 5000 bezoekers.
als het LS van je coach <=slecht is hoef je daar niet op te rekenenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:56 schreef MyImmortal het volgende:
Dudes, als je wedstrijden wint he, dan kan je ts toch ook gewoon stijgen na de wedstrijd right? mijn ts is nu bedaard, kan wel wat beter gebruiken eigenlijk voor de weken erop
probeer Jonks eensquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:27 schreef Uddel het volgende:
Iemand die nog een briljant middenvelder zoekt?
vanaaf mijn wonderbaarlijk spits derop maar kan deze gast dus nooit meer kopen....quote:Cleem Hermsen (79443429)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 790
Loon: 876 ¤/week
Eigenaar: Jobshaven
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Heb ik ook wel eens vaker gehad, in al je enthousiasme checken hoeveel hij op zou kunnen brengen en hem dan meteen te koop zetten..er later achter komen dat het toch niet zo'n slimme zet was om hem meteen te koop te zettenquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
godver dan pull je zo'n speler maar zet jem der zondag 1200 op wat een lul ben je dan
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |