http://www.ebgames.com/ebx/product/257048.aspquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:03 schreef H.Flick het volgende:
Er bestaat toch geen Top Spin voor de PS2?
Vind ik erg ver gaan idd !quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwste Sony Playstation Advertentie over hun 10-jarige bestaan:
[afbeelding]
Met als tekst eronder: "Dieci anni di passione"
Vrij vertaald "Tien jaren van passie"
Sony is alweer erg controversieel bezig, altijd zoekende naar meer publiciteit. De kerk is er niet echt blij mee. De advertentie moet nu dus weg.
Hmmm... had "Potentiële Toppers" wel wat kunnen uitbreiden inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
Schaamteloos gejat van PandorasBox in het vorige topic.
Komende Ps2 line-up:
- Shadow of the Colossus
- Final Fantasy XII
- Dragon Quest VIII
- Kingdom Hearts II
- Grandia III
- Tales of Legendia
- Nieuwe Jak
- Nieuwe Ratchet & Clank
- Phantasy Star Online
- Code Age Commanders
- Socom 3
- Romancing Saga
- We Love Katamari
- Soul Calibur III
- Ape Escape 3
- Eye-Toy 3
- Genji
- Onimusha 4
- Okami
- Rogue Galaxy
- Tales Of the Abbyss
- Suikoden V
- Final fantasy VII: Dirge of Cerberus
En waarschijnlijk God of War 2 en Killzone 2.
En goede importgames op dit moment is Psychonauts.
Thanks!quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:39 schreef Darkzell het volgende:
PS2 is idd nog lang niet dood en mijn comlimenten trouwens voor de OP.
Ik heb alleen de aankomende exclusieve Ps2 games genoteerd.quote:Hmmm... had "Potentiële Toppers" wel wat kunnen uitbreiden inderdaad.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:37 schreef Gamedemon het volgende:
hoe heb je die 2 playstation plaatjes NAAST de tekst gekregen?
wat ik bedoel, die playstations zijn 1 groot plaatje, hoe heb je dat gefixt?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]Oh... Da's niet zo moeilijk hoor!
Dàt is mijn grote geheim!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef Gamedemon het volgende:
wat ik bedoel, die playstations zijn 1 groot plaatje, hoe heb je dat gefixt?
tzijn niet 10 kleine stukkies ofzo
www.ps2ac.comquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Mensen,... hebben jullie 2 url's voor meEen om een nieuwe stroomadaptor te krijgen en een waar ik de online dienst kan aanvragen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
www.ps2ac.com
http://nl.playstation.com/networkgaming/home.jhtml?linktype=NAV
ziet er wel geinig uit, maar als het spel alleen maar reusje klimmen is dan gaat ie denk ik heel snel vervelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:01 schreef Chocobo het volgende:
Shadow of the Colossus movieBlijft een heerlijke stijl....
http://anon.sce.speedera.(...)ander_tgs05_high.wmv
Ik vroeg het me ook af en zou je dat geheimpje niet willen verklappenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dàt is mijn grote geheim! [afbeelding]
November in de USquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:19 schreef JimmyJames het volgende:
Is Dragon Quest 8 al uit?
Als je een kleine PS2 hebt met een "niet zo betrouwbare adapter", dan moet je hier wezen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Mensen,... hebben jullie 2 url's voor meEen om een nieuwe stroomadaptor te krijgen...
En om een "Network Access Disc" te krijgen hoef je alleen je PS2 even te registreren. Dat kun je hier doen.quote:...en een waar ik de online dienst kan aanvragen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Wel hoop ik op een revolution sequel...
Als je de Revo controller in een grote pot verf doopt, dan valt daar ongetwijfeld makkelijk mee te verven, dan met een Dual Shock 2.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:22 schreef Ruzbeh het volgende:
IMO is hij gewoon helemaal gemaakt voor de Revolution, met de rev controller kan je veel beter verven dan met een analog stickje.
Only but a dream.
Ik had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Nu weer vlug ontopic.
Ziet er cool uit !quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Okami
TGS Trailer:
http://www.cloverstudio.co.jp/tgs2005/movie/o-kami640.wmv (high res)
http://www.cloverstudio.co.jp/tgs2005/movie/o-kami320.wmv (low res)
OHMYFUCKINGGODWHATTHEFUCKINGBARBEQUEFORTHEWIN!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt echt een megagame. Hier haal ik echt een PS2 voor.Wel hoop ik op een revolution sequel, dan kan je tenminste een beetje normaal verven.
haal eerst dan een gamecube ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Okami
TGS Trailer:
http://www.cloverstudio.co.jp/tgs2005/movie/o-kami640.wmv (high res)
http://www.cloverstudio.co.jp/tgs2005/movie/o-kami320.wmv (low res)
OHMYFUCKINGGODWHATTHEFUCKINGBARBEQUEFORTHEWIN!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt echt een megagame. Hier haal ik echt een PS2 voor.Wel hoop ik op een revolution sequel, dan kan je tenminste een beetje normaal verven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achja... uiteindelijk moet ik 'm toch kunnen rondspelen.![]()
Hij is geen Ninja Dog.quote:
De mijne was 50 dollar, dan is easy alleen genoegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja.. heb er toch ¤60,- voor betaald hè! Dan moet je het uiterste eruit halen!
Tja, sommigen besteden minder aandacht aan veel games, andere besteden meer aandacht aan minder games!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De mijne was 50 dollar, dan is easy alleen genoeg
De meeste games met uitzondering van RPG's doe ik normaal 1 keer. MGS games haal ik om de zoveel tijd weer even tevoorschijn !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne was 50 dollar, dan is easy alleen genoeg
Deze trekt me niet zo...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag begonnen aan Atelier Iris: Eternal Mana. Ik ben nu een half uurtje onderweg en heb een beetje uitleg gekregen over het battlesysteem en een beetje over de elements die je nodig hebt voor magie/items. Je bent immers Alchemist
De graphics zouden zo uit het laat 16, vroeg 32 bits tijdperk kunnen komen maar ik vind het fantastischSoundtrack klinkt vooralsnog gewoon goed. Meer als ik verder in de game ben.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Heerlijk!
Al die games die je tegelijk speeltquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb gisteren voordat ik ging slapen even een half uurtje Psychonauts gespeeld en het is echt geweldig! De sfeer, de humor, de stemmen, alles is prachtig uitgewerkt en het speelt werkelijk subliem.Psychonauts
Zei ik toch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb gisteren voordat ik ging slapen even een half uurtje Psychonauts gespeeld en het is echt geweldig! De sfeer, de humor, de stemmen, alles is prachtig uitgewerkt en het speelt werkelijk subliem.Psychonauts
Mail hem alvastquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zei ik toch.
De 11e staat mijn review trouwens op fok.games.
Ik speel maar 2 games tegelijk... FC en Psychonauts.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Al die games die je tegelijk speeltSpeel nu eerst FC uit !!
Dit is een NOG ranziger handzamer apparaatje !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:11 schreef Smots het volgende:
tip voor de online PS2-gamers: bij de MediaMarkt in Utrecht ligt nu dit ranzig handzame apparaat voor maar ¤15:
[[url=http://www.nyko.com/img/nyko/products/large/IType2.jpg]afbeelding][/url]
Ik geef toe: hij ziet er niet uit, maar aan de andere kant hoef je in ieder geval niet meer met een controller en toetsenbord te kloten op de bank. Bovendien is 'ie officieel door Sony goedgekeurd, en dat wil ook wat zeggen. (Wat precies, dat weet ik nog niet)
Daarnaast is hij ook een flink stuk goedkoper dan dit gigantische grappenbakkerding van ome Logitech:
[afbeelding]
He vreemd,... ja dat zou best wel eens kunnen dan ja !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ik mijn Nederlandse RGB kabel gebruik om mijn US PStwo aan te sluiten krijg ik zo'n groene waas over het beeld heen dat je in Nederland met DVD's hebt.
Wat kan ik hier aan doen? Moet ik dan een speciale NTSC RGB-kabel hebben of zo?
RGB is RGB. Het kleurenverschil tussen NTSC en PAL, heeft gelukkig niks met RGB te maken. Je houdt alleen het frequentieverschil over. Je moet alleen bij de "Systeemconfiguratie" van de PS2 bij "Video Uitgang" "RGB" selecteren ipv "Y Cb/Pb Cr/Pr". Dat laatste moet je namelijk selecteren als je componentkabels gebruikt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ik mijn Nederlandse RGB kabel gebruik om mijn US PStwo aan te sluiten krijg ik zo'n groene waas over het beeld heen dat je in Nederland met DVD's hebt.
Wat kan ik hier aan doen? Moet ik dan een speciale NTSC RGB-kabel hebben of zo?
Ja dat moet het zijn iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je moet alleen bij de "Systeemconfiguratie" van de PS2 bij "Video Uitgang" "RGB" selecteren ipv "Y Cb/Pb Cr/Pr". Dat laatste moet je namelijk selecteren als
Het lijkt wel een geadvanceerde Skies of Arcadia Gijsquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:22 schreef Chocobo het volgende:
Het lijkt wel een geadvanceerde Skies of Arcadia Gijszooo cool
![]()
Correct,.... mijn hele wishlist bestaat nog maar uit 1 Cube game, 10 PS2 games en de rest is 360.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:26 schreef H.Flick het volgende:
Al die RPG's zijn natuurlijk ook nog eens lange games, dus de PS2 zal mij nog wel een tijdje blijven boeien!
Bij mij ook zoiets (op de 360 na).quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:30 schreef Chocobo het volgende:
Correct,.... mijn hele wishlist bestaat nog maar uit 1 Cube game, 10 PS2 games en de rest is 360.
Volgende week gamen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Spartan review
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61206
[afbeelding]
quote:According to the new report from WMS. Sony will "likely" cut the price of PS2 from $149 to $99 at or around the same time as the introduction of Xbox 360 in late November. It's thought unlikely that Microsoft will follow suit. Talk of the company's "support" for current generation systems won't stretch to it taking yet more losses on its expensive-to-produce debut machine. Sony has been far more efficient in its manufacturing costs.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:14 schreef Ruzbeh het volgende:.
Bron
En dan hoop ik wel die PSTwo. Of verkopen ze de oude PlayStation2 niet meer?
Hij staat nog steeds op de 18e.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, Shadow of the Collosus komt ook bijna! Spannend
Ik heb altijd nog graag zo’n turn-based strategie titel van Nippon Ichi Software willen uitproberen. Het komt er helaas niet van! Vooral omdat ik dit soort titels normaal op handhelds speel aangezien ze erg geschikt zijn voor op vakantie of lange treinreizen. Ook komt Nippon Ichi Software wel erg snel met nieuwe titels uit, de ene is nog niet uit of de volgende wordt al aangekondigd! Disgaea, LaPucelle tactics, Phantom Brave en nu weer Disgaea 2.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Disgaea 2 screens: http://games.fok.nl/news.php?newsid=6850
[afbeelding]
Deel 1 al uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Disgaea 2 screens: http://games.fok.nl/news.php?newsid=6850
[afbeelding]
Nog niet begonnen...quote:
Het is alleen zo moeilijk typen met behulp van een headset.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dit is een NOG ranziger handzamer apparaatje !
[afbeelding]
I smell... I smell.... I smell horsepuckey!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is maar PS2 he, dan maakt een componenten kabel zelfs geen verschil
Vergeetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog graag zo’n turn-based strategie titel van Nippon Ichi Software willen uitproberen. Het komt er helaas niet van! Vooral omdat ik dit soort titels normaal op handhelds speel aangezien ze erg geschikt zijn voor op vakantie of lange treinreizen. Ook komt Nippon Ichi Software wel erg snel met nieuwe titels uit, de ene is nog niet uit of de volgende wordt al aangekondigd! Disgaea, LaPucelle tactics, Phantom Brave en nu weer Disgaea 2.
Dat is een mooie prijs. Ik zit er nog steeds aan te denken om een NTSC PS2 te importeren aangezien ik tegenwoordig al mijn games uit de V.S. haal en ik een oude (lawaaige) PS2 heb.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
Microsoft krijgt het trouwens nog moeilijk. Prijsverlaging PS2 en verschijnen Dragon Quest VIII op de launchdag van de 360.
Nou, ok, misschien niet op de launchdag. Dan gaat het meestal toch om hardcore gamers die de nieuwste consoles moeten hebben! Maar ik kan me voorstellen dat wanneer een gezin een winkel binnenkomt en ze zien een demo van DQVIII, ze toch gaan twijfelen. Zeker als je voor de prijs van twee 360 games klaar bent.quote:
Kan het mis hebben, maar een normaal gezin lijkt me niet de doelgroep voor een spel als DQVIIIquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, ok, misschien niet op de launchdag. Dan gaat het meestal toch om hardcore gamers die de nieuwste consoles moeten hebben! Maar ik kan me voorstellen dat wanneer een gezin een winkel binnenkomt en ze zien een demo van DQVIII, ze toch gaan twijfelen. Zeker als je voor de prijs van twee 360 games klaar bent.
Wat Tain zegt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:49 schreef Tain het volgende:
Kan het mis hebben, maar een normaal gezin lijkt me niet de doelgroep voor een spel als DQVIII
Ik heb het even over ongeïnformeerde mensen die een winkel binnenkomen en een demo van Dragon Quest VIII zien, een game die dezelfde grafische stijl heeft als DragonBall Z. Het spel heeft, net als FFVII, de potentie om een hele brede groep gamers aan te spreken. Ze hebben er niet voor niks 4 miljoen van verkocht in Japan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:49 schreef Tain het volgende:
Kan het mis hebben, maar een normaal gezin lijkt me niet de doelgroep voor een spel als DQVIII
Probeer er maar onderuit te komen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het even over ongeïnformeerde mensen die een winkel binnenkomen en een demo van Dragon Quest VIII zien, een game die dezelfde grafische stijl heeft als DragonBall Z. Het spel heeft, net als FFVII, de potentie om een hele brede groep gamers aan te spreken. Ze hebben er niet voor niks 4 miljoen van verkocht in Japan.
Uiteraard!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
We zullen het eind november vanzelf zien...
Overigens hoop ik dat ze beiden goed verkopen hoor. Alleen maar goed voor ons als gamers. Een betere concurrentieverhouding tussen Sony en Microsoft en misschien dat Square eens wat sneller games in het Westen uitbrengt.
Ik kan niet wachten op dit spel. Niet alleen ziet het er geweldig uit maar het maakt niet gebruikt van een worldmap. Net als GTA of WoW is het gewoon een volledige wereld met plaatsen waar je tussen kunt reizen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:03 schreef P-Style het volgende:
Uiteraard!Ben zéér benieuw naar dat Dragon Quest. Veel over gelezen, maar nooit een deel gespeeld. Kijken naar hoe verschrikkelijk populair het is in Japan, belooft dit veel goeds.
Zo hoort het!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan niet wachten op dit spel. Niet alleen ziet het er geweldig uit maar het maakt niet gebruikt van een worldmap. Net als GTA of WoW is het gewoon een volledige wereld met plaatsen waar je tussen kunt reizen.
Zekers, maar een echte wereld die naadloos in elkaar overgaat is toch wel de overtreffende trap.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worldmaps horen er stiekem wel een beetje bij hoor... Ik vind het fantastisch om op een worldmap te lopen.
Worldmaps tonen de beperkingen van je hardware aan. En daarom zijn ze niet meer nodig!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worldmaps horen er stiekem wel een beetje bij hoor... Ik vind het fantastisch om op een worldmap te lopen.
Een naadloze grote GTA achtige RPG wereldquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zekers, maar een echte wereld die naadloos in elkaar overgaat is toch wel de overtreffende trap.
*flap* *flap* *flap* *flap* *flap*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Een naadloze grote GTA achtige RPG wereldBriljant.... FFXII heeft het ook.
Over 3 jaar kunnen we dat zelf ervaren...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
... FFXII heeft het ook.
...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
GTA
Het moment dat je bij FFVII voor het eerst op de worldmap komt terwijl je daarvoor eigenlijk al een heel spel hebt gespeeld is gewoon magisch!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het meest "magische" daaraan vond ik dat ik toen besefte dat me nog héél veel te wachten stond!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef H.Flick het volgende:
Het moment dat je bij FFVII voor het eerst op de worldmap komt terwijl je daarvoor eigenlijk al een heel spel hebt gespeeld is gewoon magisch!.
Het was voor mij echt een WOW-moment!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef H.Flick het volgende:
Het moment dat je bij FFVII voor het eerst op de worldmap komt terwijl je daarvoor eigenlijk al een heel spel hebt gespeeld is gewoon magisch!.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
En toch moet er een remake komen!!!
Legendiaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:48 schreef Chocobo het volgende:
Ff Noot opgeilen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kingdom Heartsquote:
Is dat weer zo'n duffe Tales of... game?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:48 schreef Chocobo het volgende:
Ff Noot opgeilen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mmmmmmm...quote:"Everything we saw in Prince of Persia: Two Thrones impressed us. Ubisoft has omitted all the trashy metal and poor voice of Warrior Within and put the series back on its beautiful track. The open sprawl of Babylon transitions nicely into cavernous interiors and posh Persian halls. The narrative is also exciting and the new gameplay devices that accentuate the established platforming -- as opposed to a more obtuse combat system that starkly contrasts it -- has us very happy. And with more diverse bosses, scripted on-rails segments and multiple puzzles, Two Thrones definitely looks like the action platformer devout fans of Sands of Time have been waiting for. It's the one we're all about anyway.
http://ps2.ign.com/articles/657/657396p1.html
Als ik die filmpjes op IGN zie lijkt het deze keer meer op een perzische versie van Manhunt. Beetje platformen om achter een vijand te komen om deze vervolgens met een kill move uit te schakelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
In de uiteindelijke versie zal de prins wel weer BITCH schreeuwen en naar Linkin Park luisteren.
*pets*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n duffe Tales of... game?
Nope, dat schijnt eruit te zien. Het ziet er nog zo uit als WW, maar het zal spelen als SoT... Geen rare muziek, geen gescheld, etc.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
In de uiteindelijke versie zal de prins wel weer BITCH schreeuwen en naar Linkin Park luisteren.
Alleen het er zo uit zien als WW vind ik al erg eigenlijk. De suffe prins met z'n unlikable gezicht en al die donkere omgevingenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, dat schijnt eruit te zien. Het ziet er nog zo uit als WW, maar het zal spelen als SoT... Geen rare muziek, geen gescheld, etc.
Misschien is deel 3 wat deel 2 had moeten zijn
Je speelt de helft van de tijd als een donkere in het leer gestoken donkere prins...die ook nog gewapend met kettingen is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef H.Flick het volgende:
Alleen het er zo uit zien als WW vind ik al erg eigenlijk. De suffe prins met z'n unlikable gezicht en al die donkere omgevingen![]()
Denk wel dat die beter gaat worden dan 2 maar ik haal hem niet.... haal alleen nog maar 1 Cube game en een handvol PS2 rpg's !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik die filmpjes op IGN zie lijkt het deze keer meer op een perzische versie van Manhunt. Beetje platformen om achter een vijand te komen om deze vervolgens met een kill move uit te schakelen.
Laat maar weer.
Heb een demo van Sly 2 gespeeld. Ik vond het een èrg leuk, mooi en goed uitgewerkt spel spel met leuke features.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:22 schreef H.Flick het volgende:
Sly 3 is maar 29 euro bij Play.com (pre-order): http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=PS2&title=667471
Ondanks dat niemand de vorige delen heeft gekocht schijnt het een erg leuke serie te zijn. Misschien een tip om te herfst mee door te komen
Horen jullie dat, Ninties?quote:In short, Shadow of the Colossus breaks storytelling barriers none of us knew existed. It's the rare game for which the often overused words "ground-breaking" were truly reserved for, and it's enough to make you regret every stupid coin you ever collected. There's more to gaming than rote clichés and borrowed ideas, and Shadow of the Colossus is kind enough to remind us of what could be. You really couldn't ask for better than that. Besides merely being one of gaming's great moments, this is the experience of the year.
Eerste kwartaal 2006 geloof ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:21 schreef H.Flick het volgende:
Wanneer komt eigenlijk de PAL versie uit?
Katamari Damacy I en IIquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:25 schreef H.Flick het volgende:
Ik zocht even bevestiging dat ik er verstandig aan gedaan heb om een NTSC PS2 te importeren
Ik heb ze allemaal al of ze staan in de preorder!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Katamari Damacy I en II
Psychonauts
Shadow of the Colossus
Dragon Quest VIII
Shadow of the Colossus
Genoeg?
idemquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:28 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb ze allemaal al of ze staan in de preorder!
Ik wacht de eerste reviews af. Ik vond Kingdom Hearts I niet echt geweldig. Disney setting is wel leuk maar die vreselijke camera en hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat ik KH2 er ook nog bij ga zetten.
I know, I know, maar dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:06 schreef H.Flick het volgende:
Play-Asia is wel te vertrouwen. Maar vergeet niet dat je een NTSC PS2 moet hebben (of een omgebouwde PS2).
Ratchet & Clank anyonequote:
Nogmaals oh machtige koude Gijs.... cam is helemaal redone en gummi ship bestaat niet meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht de eerste reviews af. Ik vond Kingdom Hearts I niet echt geweldig. Disney setting is wel leuk maar die vreselijke camera en hetGummy Ship
verpesten het hele spel.
maar is er nou geen game die voldoet aan mijn eisen waarvan je zegt "die MOET je hebben"?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ultimate Spider-Man is net uit of komt binnenkort uit, dat is in tekenfilm stijl en je kan met Spidey én met Venom gamen. Als DBZ game zou ik Budokai 3 aanraden, een enorm uitgebreide DBZ fighter. Voor X-Men games moet je X-Men Legends gaan spelen, hiervan komt binnenkort ook een deel 2. X-Men Legends is een actie RPG. Turtlegames zijn sinds de SNES geen drol meer waard, die zou ik niet spelen.
Als je een fantasy game zoekt op de PS2, in de stijl van Final Fantasy heb je ook keus zat denk ik, er zijn een hoop RPG's te koop. Star Ocean 3, Dark Cloud (2), Shadow Hearts, Kingdom Hearts (FF met Disney) en Disgaea zijn wel goeie in hun genre.
Dat is heel persoonlijk... Ik stuiter van Disgaea en Atelier Iris (import), maar ik weet niet of iedereen dat doet. De games hebben SNES graphics bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:47 schreef capital_P het volgende:
[..]
maar is er nou geen game die voldoet aan mijn eisen waarvan je zegt "die MOET je hebben"?
Ik weet dat je het eerder hebt gezegd, maar het zit diep Gijs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Nogmaals oh machtige koude Gijs.... cam is helemaal redone en gummi ship bestaat niet meerIk haal KH2 zeker weten !
Heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het eerder hebt gezegd, maar het zit diep Gijs.Eerste keer dat ik door Square werd teleurgesteld.
Tja ieder zijn ding... ik vond hem heel leuk... was meer teleurgesteld in FFX-2 !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het eerder hebt gezegd, maar het zit diep Gijs.Eerste keer dat ik door Square werd teleurgesteld.
Ow ja, dat is waar. FFX-2 heb ik verdrongen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Tja ieder zijn ding... ik vond hem heel leuk... was meer teleurgesteld in FFX-2 !
Vond die speelbaarheid zo kut... overzicht in gevechten was echt weg.... en dat dansen.... nee !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is waar. FFX-2 heb ik verdrongen.
Dat vechten stelde echt niks voor, super verwarrend. Na een paar uur kon je ook een combinatie instellen waardoor je niks meer hoefde te doen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Chocobo het volgende:
Vond die speelbaarheid zo kut... overzicht in gevechten was echt weg.... en dat dansen.... nee !
Nou ja niks niks.... het is een flink expiriment en voor veel FF fans toch wel een domper.quote:
Gaan ze dan Nintendo achterna? Sony is duidelijk met familiy games bezig maar dat soort games worden erg gewaardeerd op parties. En ze scoren een 8 op eurogamerquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:32 schreef H.Flick het volgende:
Sony gaat Ninty achterna met allerlei vage controllers en non-gamer-games. Eerst Eyetoy, toen Singstar en nu een Quiz game.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61309
[afbeelding].
Goed, maar niet briljant..... ik ben wel benieuwd naar de PAL releasequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
Gamespot Review cvan Shadow of the Colossus![]()
Ben bezig. 8.7 is een net cijfer voor Gamespot hoor. MGS kreeg ook dit cijfer! Must-havequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:17 schreef Chocobo het volgende:
Goed, maar niet briljant..... ik ben wel benieuwd naar de PAL releaseNette review ! Had hem al gelezen.
Te laagquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
Gamespot Review cvan Shadow of the Colossus![]()
jij hebt em al?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:29 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Te laagMja, gamespot is ook kritischer dan de gemiddelde gamessite.
als dat zo'n beetje het toppunt vormt van het spelaanbod.......quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:02 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het ook wel grappig. Maar er is toch altijd kritiek op Nintendo door al die bongo's etc? of niet
als die een hoger cijfer verdient krijgt ie het van ze, anders nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:33 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ie hoger zou scoren.
Daar is geen speld tussen te krijgen, wat een logica, hulde!quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als die een hoger cijfer verdient krijgt ie het van ze, anders niet
En over ICO en SOTC gesproken... dit is ook wel goed nieuws!!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:47 schreef PandorasBox het volgende:
Ach, ICO kreeg een 8.5 van Gamespot. En ik vind ICO een van de beter spellen van deze generatie.
SOTC krijgt hoger dan ICO. Dat wordt dus een vet spel.![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
En over ICO en SOTC gesproken... dit is ook wel goed nieuws!!!
http://ps2.ign.com/articles/658/658991p1.htmlquote:9.5 Presentation
From the cinematic camera work to the somber setting to the beautifully orchestrated story, this is near-perfect. Minor camera problems hold it back from perfection, but only slightly.
9.0 Graphics
Not the best framerate we've ever seen nor the crispest graphics, but the art direction and animation are absolutely phenomenal.
10 Sound
The effects are light but nearly perfect. The score is virtually unmatched.
10 Gameplay
One of the most original games we've seen in a long time is also one of the best games on the PS2. Combining elements of puzzle solving, adventure and action, this is gaming bliss.
9.0 Lasting Appeal
It's so good you'll pick up again down the road, like a great movie. Plus, there's plenty of stuff to grab and places to explore after you're done.
9.7 OVERALL
Je moet er wel rekening mee houden dat de schaal van IGN loopt van 8.0 (bagger) tot 10 (uitstekend)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:27 schreef PandorasBox het volgende:
IGN reviewed Shadow Of The Colossus:
http://ps2.ign.com/articles/658/658991p1.html
Een 9.7 is wel lekker.![]()
Jeeeetje wat een hoge score......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:27 schreef PandorasBox het volgende:
IGN reviewed Shadow Of The Colossus:
[..]
http://ps2.ign.com/articles/658/658991p1.html
Een 9.7 is wel lekker.![]()
IGN, je weet toch. Tis precies wat Strol zegtquote:
Cho zou er zo in dienst kunnen treden!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN, je weet toch. Tis precies wat Strol zegtIGN is een grote bende hype hoeren als het gaat om becijfering.
Nee ik hype te weinig Gijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cho zou er zo in dienst kunnen treden!
Ik wil die van mij ook stopzetten. Maar hij loopt altijd vlak voor de E3 af, en dan verleng ik hem toch maar weer om al die filmpjes in high res te kunnen zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:53 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik zet mijn IGN account wel op stop als het over is..... movies zijn altijd wel te downen en sommige cijfers gaan echt nergens over. Vond de gamespot review ook beter trouwens
Nou dan horen we binnen 10 tot 20 dagen of het wat isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAHHHH...
Shadow of the Colossus is geshipped!!!![]()
![]()
Het is een no-brainer. Gewoon een geweer pakken en alles aan gort schieten. Geen tactiek, geen voertuigen gewoon knallen.quote:
Suweet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Code Age commanders hands on en movies
http://ps2.ign.com/articles/658/658370p1.html
[afbeelding]
Mmmmmm dat is idd minder.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is een no-brainer. Gewoon een geweer pakken en alles aan gort schieten. Geen tactiek, geen voertuigen gewoon knallen.
Hij is leuk, maar volgens mij extreem vermoeiend om te spelen.
?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:29 schreef Patvs het volgende:
Shadow of the Colossus draait niet op een PAL PS2 d.m.v. HDLoader/HDAdvance...![]()
Die wil ik op mijn telefoon, hoe krijg ik dat voor elkaar?quote:
in je telefoon (als die kan internetten) gewoon de url opgeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Die wil ik op mijn telefoon, hoe krijg ik dat voor elkaar?
Heb je hem bij VGP besteld? Want ik heb op de 18e wel een mailtje gehad dat ze mijn preorder in behandeling namen, maar vervolgens niks meer. Ook staat mijn adres niet in dat mailtje, terwijl dat bij andere bestellingen er wel altijd bij staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAHHHH...
Shadow of the Colossus is geshipped!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:05 schreef H.Flick het volgende:
SOTC valt net op de deurmat!!!!!!!!!!
Ik draai helemala door. Dit gaat een prachtig weekend worden
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef H.Flick het volgende:
Die eerste Colossus is al niet te doen. Dat beest stampt een keer met z'n voet op me en ik ben d'r aan
.
Ah fantastisch.... moeilijkheidsgraad ligt hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef H.Flick het volgende:
Die eerste Colossus is al niet te doen. Dat beest stampt een keer met z'n voet op me en ik ben d'r aan
.
De sfeer is wel weer prachtig, net als bij ICO. Ik moet alleen nog even wennen aan de besturing.
Februari is de PAL release geloof ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:17 schreef H.Flick het volgende:
Je begint gewoon met een paard, een zwaard en een boog en meer krijg je niet. En als dan de eerste Colossus al lastig is dan belooft dat wat voor de rest. Inmiddels heb ik trouwens wel de manier gevonden waarop ik hem moet aanpakken, het is alleen nog niet gelukt.
SOTC
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Februari is de PAL release geloof ik
kut walktrough, had het niet willen zienquote:
Het is inderdaad veel leuker om zelf te ontdekken hoe je de verschillende Colossi moet aanpakken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kut walktrough, had het niet willen zien
Godverquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:12 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe KHII scans:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een nieuwe wereld is dus ook aangekondigd. Waarschijnlijk de wereld van FFVIII, zie Leon in de Balamb Garden.
Deze game heeft een erg mooie stijl.
Dat vind ik nou echt briljantquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:53 schreef Xrenity het volgende:
Had iemand deze Viral marketing voor SotC al gezien?
Damn wat gaafVooral het filmpje in Siberië
Moet echt ergens een PS2 vandaan halen voor deze game
Is ie echt zo geweldig.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Die 97% van IGN voor SOTC.
Dat is te laag
Te laag ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Die 97% van IGN voor SOTC.
Dat is te laag
Ja, het is echt zo geweldig!quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Is ie echt zo geweldig.
Hoe lang heb je nu ongeveer gespeeld en gaat het niet vervelen?
Hèhè!quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef H.Flick het volgende:
Het is ook eeuwig jammer dat je nu eigenlijk al weet dat het spel niet veel zal gaan verkopen omdat het geen hiphop soundtrack heeft en je je paard niet kunt tunen.
Ik ook. Een game moet minstens 30 uur duren. Zo niet, dan moet 'ie een hoge replayability-factor hebben!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef peristilius het volgende:
Ik houd zelf van wat langere games...
Unlockable hard-modes zijn cool!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:48 schreef H.Flick het volgende:
Het schijnt dat SOTC een hard-mode heeft waarbij de verschillende gevechten echt heel anders zijn. En je krijgt ook een soort time-attack mode. Dus dat zorgt wel voor wat replayability. Dit alles unlock je pas nadat je het uitgespeeld hebt.
Epona kan je ook niet tunen..... wordt ook door iedereen gekochtquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef H.Flick het volgende:
Het is ook eeuwig jammer dat je nu eigenlijk al weet dat het spel niet veel zal gaan verkopen omdat het geen hiphop soundtrack heeft en je je paard niet kunt tunen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:58 schreef koster het volgende:
Goedemorgen,
Weet iemand waar ik het serienummer en modelnummer van de PlayStation 2 kan vinden?
Of het in de papieren staat of op een sticker op de PS2 zelf.
Alvast bedankt
Als je bovenstaande PS2 hebt is een netwerkadapter niet nodig... die zit al in de kleine !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:12 schreef koster het volgende:
Dank je!
Ik ga zo een netwerk adapter halen, en zag bij de uitleg op de site dat je die nodig had, en de papieren heb ik allang niet meer
Wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:53 schreef jimjim1983 het volgende:![]()
![]()
waarom heeft niemand mij verteld dat Resident evil 4 ook op de ps2 kwam?![]()
![]()
Grootste Nintendo fanboy koopt geen Gamecube/NDS maar een PStwoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe beschikbaar enzo is die ceramic white PStwo? Kan ik 'm over een paar maanden wel gewoon in de winkel kopen of hoe zit dat.
nee dat wist ik nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet?
Wanneer moet die eigenlijk ongeveer uitkomen?
Die is alleen in Japan verkrijgbaar!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe beschikbaar enzo is die ceramic white PStwo? Kan ik 'm over een paar maanden wel gewoon in de winkel kopen of hoe zit dat.
Zilver is ook mooi!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:33 schreef Ruzbeh het volgende:
WHAT THE FUUUUUUCK
Laat maar. Ik zie wel.
Dan moet ik hem in een week uitspelen omdat dan de Xbox360 komt, toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII komt gewoon een week eerder USImport gamers gaan het naar hun zin hebben
Of je koopt geen Xbox 1.5quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan moet ik hem in een week uitspelen omdat dan de Xbox360 komt, toch?
Over 20 dagen speel ik nu de demoquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:17 schreef Chocobo het volgende:
FFXII scans.... dit spel gaat zo fucking heersen.... wat een sfeer !
http://www.playfrance.com(...)nal-Fantasy-XII.html
[afbeelding]
SOTC is het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. Dus ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Of je koopt geen Xbox 1.5![]()
Als ie een week eerder uitkomt (15 nov. volgens ebgames), hoef ik SotC ook niet meer aan te schaffen om het wachten wat dragelijker te maken. Scheelt ook weer in de portemonnee, maar ik twijfel nog, de uitgestrekte landschappen spreken me we zeer aan, maar de levensduur van 6 of 7 uur niet.. Dus wat zal ik doen?
MGS3 is het mooiste spel dat ìk ooit gespeeld heb... ben èrg benieuwd naar SOTC.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:10 schreef H.Flick het volgende:
SOTC is het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. Dus ik zou het wel weten.
Ben ik het gedeeltelijk mee eens. De grafische sfeer is erg mooi, maar de hardware restricties van de PS2 zijn te goed te merken. Het spel is extreem blurry in de verte en motionblur word net iets te vaak gebruikt. Hierdoor kun je de omgevingen vaak niet goed zien als je bezig bent een colossu neer te maaien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
SOTC is het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. Dus ik zou het wel weten.
Daar sluit ik me helemaal bij aan, elke keer verbaas ik me weer over het uiterlijk van dat spelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
MGS3 is het mooiste spel dat ìk ooit gespeeld heb... ben èrg benieuwd naar SOTC.
Ik bedoelde eigenlijk "mooi" in z'n algeheel. Maar qua uiterlijk het is óók het mooiste spel dat ik op een PS2 heb gezien. Ben nu voor de 5e keer bezig. Tweede keer op European Extreme en ik kom nog stééds nieuwe dingen tegen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef JimmyJames het volgende:
Daar sluit ik me helemaal bij aan, elke keer verbaas ik me weer over het uiterlijk van dat spel(ik probeer het nu louter met het mes uit te spelen
).
Ik wilde het net posten....quote:
Totaal niet zelfs..... ze zijn streng. Persoonlijk vind ik het de beste review site op het inetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een hypesite dat Eurogamer joh
Joh?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Totaal niet zelfs..... ze zijn streng. Persoonlijk vind ik het de beste review site op het inet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |