Te laag ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Die 97% van IGN voor SOTC.
Dat is te laag
Ja, het is echt zo geweldig!quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Is ie echt zo geweldig.
Hoe lang heb je nu ongeveer gespeeld en gaat het niet vervelen?
Hèhè!quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef H.Flick het volgende:
Het is ook eeuwig jammer dat je nu eigenlijk al weet dat het spel niet veel zal gaan verkopen omdat het geen hiphop soundtrack heeft en je je paard niet kunt tunen.
Ik ook. Een game moet minstens 30 uur duren. Zo niet, dan moet 'ie een hoge replayability-factor hebben!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef peristilius het volgende:
Ik houd zelf van wat langere games...
Unlockable hard-modes zijn cool!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:48 schreef H.Flick het volgende:
Het schijnt dat SOTC een hard-mode heeft waarbij de verschillende gevechten echt heel anders zijn. En je krijgt ook een soort time-attack mode. Dus dat zorgt wel voor wat replayability. Dit alles unlock je pas nadat je het uitgespeeld hebt.
Epona kan je ook niet tunen..... wordt ook door iedereen gekochtquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef H.Flick het volgende:
Het is ook eeuwig jammer dat je nu eigenlijk al weet dat het spel niet veel zal gaan verkopen omdat het geen hiphop soundtrack heeft en je je paard niet kunt tunen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:58 schreef koster het volgende:
Goedemorgen,
Weet iemand waar ik het serienummer en modelnummer van de PlayStation 2 kan vinden?
Of het in de papieren staat of op een sticker op de PS2 zelf.
Alvast bedankt
Als je bovenstaande PS2 hebt is een netwerkadapter niet nodig... die zit al in de kleine !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:12 schreef koster het volgende:
Dank je!
Ik ga zo een netwerk adapter halen, en zag bij de uitleg op de site dat je die nodig had, en de papieren heb ik allang niet meer
Wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:53 schreef jimjim1983 het volgende:![]()
![]()
waarom heeft niemand mij verteld dat Resident evil 4 ook op de ps2 kwam?![]()
![]()
Grootste Nintendo fanboy koopt geen Gamecube/NDS maar een PStwoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe beschikbaar enzo is die ceramic white PStwo? Kan ik 'm over een paar maanden wel gewoon in de winkel kopen of hoe zit dat.
nee dat wist ik nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet?
Wanneer moet die eigenlijk ongeveer uitkomen?
Die is alleen in Japan verkrijgbaar!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe beschikbaar enzo is die ceramic white PStwo? Kan ik 'm over een paar maanden wel gewoon in de winkel kopen of hoe zit dat.
Zilver is ook mooi!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:33 schreef Ruzbeh het volgende:
WHAT THE FUUUUUUCK
Laat maar. Ik zie wel.
Dan moet ik hem in een week uitspelen omdat dan de Xbox360 komt, toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII komt gewoon een week eerder USImport gamers gaan het naar hun zin hebben
Of je koopt geen Xbox 1.5quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan moet ik hem in een week uitspelen omdat dan de Xbox360 komt, toch?
Over 20 dagen speel ik nu de demoquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:17 schreef Chocobo het volgende:
FFXII scans.... dit spel gaat zo fucking heersen.... wat een sfeer !
http://www.playfrance.com(...)nal-Fantasy-XII.html
[afbeelding]
SOTC is het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. Dus ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Of je koopt geen Xbox 1.5![]()
Als ie een week eerder uitkomt (15 nov. volgens ebgames), hoef ik SotC ook niet meer aan te schaffen om het wachten wat dragelijker te maken. Scheelt ook weer in de portemonnee, maar ik twijfel nog, de uitgestrekte landschappen spreken me we zeer aan, maar de levensduur van 6 of 7 uur niet.. Dus wat zal ik doen?
MGS3 is het mooiste spel dat ìk ooit gespeeld heb... ben èrg benieuwd naar SOTC.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:10 schreef H.Flick het volgende:
SOTC is het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. Dus ik zou het wel weten.
Ben ik het gedeeltelijk mee eens. De grafische sfeer is erg mooi, maar de hardware restricties van de PS2 zijn te goed te merken. Het spel is extreem blurry in de verte en motionblur word net iets te vaak gebruikt. Hierdoor kun je de omgevingen vaak niet goed zien als je bezig bent een colossu neer te maaien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
SOTC is het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. Dus ik zou het wel weten.
Daar sluit ik me helemaal bij aan, elke keer verbaas ik me weer over het uiterlijk van dat spelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
MGS3 is het mooiste spel dat ìk ooit gespeeld heb... ben èrg benieuwd naar SOTC.
Ik bedoelde eigenlijk "mooi" in z'n algeheel. Maar qua uiterlijk het is óók het mooiste spel dat ik op een PS2 heb gezien. Ben nu voor de 5e keer bezig. Tweede keer op European Extreme en ik kom nog stééds nieuwe dingen tegen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef JimmyJames het volgende:
Daar sluit ik me helemaal bij aan, elke keer verbaas ik me weer over het uiterlijk van dat spel(ik probeer het nu louter met het mes uit te spelen
).
Ik wilde het net posten....quote:
Totaal niet zelfs..... ze zijn streng. Persoonlijk vind ik het de beste review site op het inetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een hypesite dat Eurogamer joh
Joh?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Totaal niet zelfs..... ze zijn streng. Persoonlijk vind ik het de beste review site op het inet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |