En over ICO en SOTC gesproken... dit is ook wel goed nieuws!!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:47 schreef PandorasBox het volgende:
Ach, ICO kreeg een 8.5 van Gamespot. En ik vind ICO een van de beter spellen van deze generatie.
SOTC krijgt hoger dan ICO. Dat wordt dus een vet spel.![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
En over ICO en SOTC gesproken... dit is ook wel goed nieuws!!!
http://ps2.ign.com/articles/658/658991p1.htmlquote:9.5 Presentation
From the cinematic camera work to the somber setting to the beautifully orchestrated story, this is near-perfect. Minor camera problems hold it back from perfection, but only slightly.
9.0 Graphics
Not the best framerate we've ever seen nor the crispest graphics, but the art direction and animation are absolutely phenomenal.
10 Sound
The effects are light but nearly perfect. The score is virtually unmatched.
10 Gameplay
One of the most original games we've seen in a long time is also one of the best games on the PS2. Combining elements of puzzle solving, adventure and action, this is gaming bliss.
9.0 Lasting Appeal
It's so good you'll pick up again down the road, like a great movie. Plus, there's plenty of stuff to grab and places to explore after you're done.
9.7 OVERALL
Je moet er wel rekening mee houden dat de schaal van IGN loopt van 8.0 (bagger) tot 10 (uitstekend)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:27 schreef PandorasBox het volgende:
IGN reviewed Shadow Of The Colossus:
http://ps2.ign.com/articles/658/658991p1.html
Een 9.7 is wel lekker.![]()
Jeeeetje wat een hoge score......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:27 schreef PandorasBox het volgende:
IGN reviewed Shadow Of The Colossus:
[..]
http://ps2.ign.com/articles/658/658991p1.html
Een 9.7 is wel lekker.![]()
IGN, je weet toch. Tis precies wat Strol zegtquote:
Cho zou er zo in dienst kunnen treden!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN, je weet toch. Tis precies wat Strol zegtIGN is een grote bende hype hoeren als het gaat om becijfering.
Nee ik hype te weinig Gijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cho zou er zo in dienst kunnen treden!
Ik wil die van mij ook stopzetten. Maar hij loopt altijd vlak voor de E3 af, en dan verleng ik hem toch maar weer om al die filmpjes in high res te kunnen zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:53 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik zet mijn IGN account wel op stop als het over is..... movies zijn altijd wel te downen en sommige cijfers gaan echt nergens over. Vond de gamespot review ook beter trouwens
Nou dan horen we binnen 10 tot 20 dagen of het wat isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAHHHH...
Shadow of the Colossus is geshipped!!!![]()
![]()
Het is een no-brainer. Gewoon een geweer pakken en alles aan gort schieten. Geen tactiek, geen voertuigen gewoon knallen.quote:
Suweet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Code Age commanders hands on en movies
http://ps2.ign.com/articles/658/658370p1.html
[afbeelding]
Mmmmmm dat is idd minder.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is een no-brainer. Gewoon een geweer pakken en alles aan gort schieten. Geen tactiek, geen voertuigen gewoon knallen.
Hij is leuk, maar volgens mij extreem vermoeiend om te spelen.
?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:29 schreef Patvs het volgende:
Shadow of the Colossus draait niet op een PAL PS2 d.m.v. HDLoader/HDAdvance...![]()
Die wil ik op mijn telefoon, hoe krijg ik dat voor elkaar?quote:
in je telefoon (als die kan internetten) gewoon de url opgeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Die wil ik op mijn telefoon, hoe krijg ik dat voor elkaar?
Heb je hem bij VGP besteld? Want ik heb op de 18e wel een mailtje gehad dat ze mijn preorder in behandeling namen, maar vervolgens niks meer. Ook staat mijn adres niet in dat mailtje, terwijl dat bij andere bestellingen er wel altijd bij staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAHHHH...
Shadow of the Colossus is geshipped!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:05 schreef H.Flick het volgende:
SOTC valt net op de deurmat!!!!!!!!!!
Ik draai helemala door. Dit gaat een prachtig weekend worden
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef H.Flick het volgende:
Die eerste Colossus is al niet te doen. Dat beest stampt een keer met z'n voet op me en ik ben d'r aan
.
Ah fantastisch.... moeilijkheidsgraad ligt hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef H.Flick het volgende:
Die eerste Colossus is al niet te doen. Dat beest stampt een keer met z'n voet op me en ik ben d'r aan
.
De sfeer is wel weer prachtig, net als bij ICO. Ik moet alleen nog even wennen aan de besturing.
Februari is de PAL release geloof ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:17 schreef H.Flick het volgende:
Je begint gewoon met een paard, een zwaard en een boog en meer krijg je niet. En als dan de eerste Colossus al lastig is dan belooft dat wat voor de rest. Inmiddels heb ik trouwens wel de manier gevonden waarop ik hem moet aanpakken, het is alleen nog niet gelukt.
SOTC
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Februari is de PAL release geloof ik
kut walktrough, had het niet willen zienquote:
Het is inderdaad veel leuker om zelf te ontdekken hoe je de verschillende Colossi moet aanpakken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kut walktrough, had het niet willen zien
Godverquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:12 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe KHII scans:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een nieuwe wereld is dus ook aangekondigd. Waarschijnlijk de wereld van FFVIII, zie Leon in de Balamb Garden.
Deze game heeft een erg mooie stijl.
Dat vind ik nou echt briljantquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:53 schreef Xrenity het volgende:
Had iemand deze Viral marketing voor SotC al gezien?
Damn wat gaafVooral het filmpje in Siberië
Moet echt ergens een PS2 vandaan halen voor deze game
Is ie echt zo geweldig.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Die 97% van IGN voor SOTC.
Dat is te laag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |