De mijne was 50 dollar, dan is easy alleen genoegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja.. heb er toch ¤60,- voor betaald hè! Dan moet je het uiterste eruit halen!
Tja, sommigen besteden minder aandacht aan veel games, andere besteden meer aandacht aan minder games!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De mijne was 50 dollar, dan is easy alleen genoeg
De meeste games met uitzondering van RPG's doe ik normaal 1 keer. MGS games haal ik om de zoveel tijd weer even tevoorschijn !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne was 50 dollar, dan is easy alleen genoeg
Deze trekt me niet zo...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag begonnen aan Atelier Iris: Eternal Mana. Ik ben nu een half uurtje onderweg en heb een beetje uitleg gekregen over het battlesysteem en een beetje over de elements die je nodig hebt voor magie/items. Je bent immers Alchemist
De graphics zouden zo uit het laat 16, vroeg 32 bits tijdperk kunnen komen maar ik vind het fantastischSoundtrack klinkt vooralsnog gewoon goed. Meer als ik verder in de game ben.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Heerlijk!
Al die games die je tegelijk speeltquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb gisteren voordat ik ging slapen even een half uurtje Psychonauts gespeeld en het is echt geweldig! De sfeer, de humor, de stemmen, alles is prachtig uitgewerkt en het speelt werkelijk subliem.Psychonauts
Zei ik toch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb gisteren voordat ik ging slapen even een half uurtje Psychonauts gespeeld en het is echt geweldig! De sfeer, de humor, de stemmen, alles is prachtig uitgewerkt en het speelt werkelijk subliem.Psychonauts
Mail hem alvastquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zei ik toch.
De 11e staat mijn review trouwens op fok.games.
Ik speel maar 2 games tegelijk... FC en Psychonauts.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Al die games die je tegelijk speeltSpeel nu eerst FC uit !!
Dit is een NOG ranziger handzamer apparaatje !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:11 schreef Smots het volgende:
tip voor de online PS2-gamers: bij de MediaMarkt in Utrecht ligt nu dit ranzig handzame apparaat voor maar ¤15:
[[url=http://www.nyko.com/img/nyko/products/large/IType2.jpg]afbeelding][/url]
Ik geef toe: hij ziet er niet uit, maar aan de andere kant hoef je in ieder geval niet meer met een controller en toetsenbord te kloten op de bank. Bovendien is 'ie officieel door Sony goedgekeurd, en dat wil ook wat zeggen. (Wat precies, dat weet ik nog niet)
Daarnaast is hij ook een flink stuk goedkoper dan dit gigantische grappenbakkerding van ome Logitech:
[afbeelding]
He vreemd,... ja dat zou best wel eens kunnen dan ja !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ik mijn Nederlandse RGB kabel gebruik om mijn US PStwo aan te sluiten krijg ik zo'n groene waas over het beeld heen dat je in Nederland met DVD's hebt.
Wat kan ik hier aan doen? Moet ik dan een speciale NTSC RGB-kabel hebben of zo?
RGB is RGB. Het kleurenverschil tussen NTSC en PAL, heeft gelukkig niks met RGB te maken. Je houdt alleen het frequentieverschil over. Je moet alleen bij de "Systeemconfiguratie" van de PS2 bij "Video Uitgang" "RGB" selecteren ipv "Y Cb/Pb Cr/Pr". Dat laatste moet je namelijk selecteren als je componentkabels gebruikt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ik mijn Nederlandse RGB kabel gebruik om mijn US PStwo aan te sluiten krijg ik zo'n groene waas over het beeld heen dat je in Nederland met DVD's hebt.
Wat kan ik hier aan doen? Moet ik dan een speciale NTSC RGB-kabel hebben of zo?
Ja dat moet het zijn iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je moet alleen bij de "Systeemconfiguratie" van de PS2 bij "Video Uitgang" "RGB" selecteren ipv "Y Cb/Pb Cr/Pr". Dat laatste moet je namelijk selecteren als
Het lijkt wel een geadvanceerde Skies of Arcadia Gijsquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:22 schreef Chocobo het volgende:
Het lijkt wel een geadvanceerde Skies of Arcadia Gijszooo cool
![]()
Correct,.... mijn hele wishlist bestaat nog maar uit 1 Cube game, 10 PS2 games en de rest is 360.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:26 schreef H.Flick het volgende:
Al die RPG's zijn natuurlijk ook nog eens lange games, dus de PS2 zal mij nog wel een tijdje blijven boeien!
Bij mij ook zoiets (op de 360 na).quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:30 schreef Chocobo het volgende:
Correct,.... mijn hele wishlist bestaat nog maar uit 1 Cube game, 10 PS2 games en de rest is 360.
Volgende week gamen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Spartan review
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61206
[afbeelding]
quote:According to the new report from WMS. Sony will "likely" cut the price of PS2 from $149 to $99 at or around the same time as the introduction of Xbox 360 in late November. It's thought unlikely that Microsoft will follow suit. Talk of the company's "support" for current generation systems won't stretch to it taking yet more losses on its expensive-to-produce debut machine. Sony has been far more efficient in its manufacturing costs.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:14 schreef Ruzbeh het volgende:.
Bron
En dan hoop ik wel die PSTwo. Of verkopen ze de oude PlayStation2 niet meer?
Hij staat nog steeds op de 18e.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, Shadow of the Collosus komt ook bijna! Spannend
Ik heb altijd nog graag zo’n turn-based strategie titel van Nippon Ichi Software willen uitproberen. Het komt er helaas niet van! Vooral omdat ik dit soort titels normaal op handhelds speel aangezien ze erg geschikt zijn voor op vakantie of lange treinreizen. Ook komt Nippon Ichi Software wel erg snel met nieuwe titels uit, de ene is nog niet uit of de volgende wordt al aangekondigd! Disgaea, LaPucelle tactics, Phantom Brave en nu weer Disgaea 2.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Disgaea 2 screens: http://games.fok.nl/news.php?newsid=6850
[afbeelding]
Deel 1 al uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Disgaea 2 screens: http://games.fok.nl/news.php?newsid=6850
[afbeelding]
Nog niet begonnen...quote:
Het is alleen zo moeilijk typen met behulp van een headset.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dit is een NOG ranziger handzamer apparaatje !
[afbeelding]
I smell... I smell.... I smell horsepuckey!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is maar PS2 he, dan maakt een componenten kabel zelfs geen verschil
Vergeetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog graag zo’n turn-based strategie titel van Nippon Ichi Software willen uitproberen. Het komt er helaas niet van! Vooral omdat ik dit soort titels normaal op handhelds speel aangezien ze erg geschikt zijn voor op vakantie of lange treinreizen. Ook komt Nippon Ichi Software wel erg snel met nieuwe titels uit, de ene is nog niet uit of de volgende wordt al aangekondigd! Disgaea, LaPucelle tactics, Phantom Brave en nu weer Disgaea 2.
Dat is een mooie prijs. Ik zit er nog steeds aan te denken om een NTSC PS2 te importeren aangezien ik tegenwoordig al mijn games uit de V.S. haal en ik een oude (lawaaige) PS2 heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |