quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
Microsoft krijgt het trouwens nog moeilijk. Prijsverlaging PS2 en verschijnen Dragon Quest VIII op de launchdag van de 360.
Nou, ok, misschien niet op de launchdag. Dan gaat het meestal toch om hardcore gamers die de nieuwste consoles moeten hebben! Maar ik kan me voorstellen dat wanneer een gezin een winkel binnenkomt en ze zien een demo van DQVIII, ze toch gaan twijfelen. Zeker als je voor de prijs van twee 360 games klaar bent.quote:
Kan het mis hebben, maar een normaal gezin lijkt me niet de doelgroep voor een spel als DQVIIIquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, ok, misschien niet op de launchdag. Dan gaat het meestal toch om hardcore gamers die de nieuwste consoles moeten hebben! Maar ik kan me voorstellen dat wanneer een gezin een winkel binnenkomt en ze zien een demo van DQVIII, ze toch gaan twijfelen. Zeker als je voor de prijs van twee 360 games klaar bent.
Wat Tain zegt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:49 schreef Tain het volgende:
Kan het mis hebben, maar een normaal gezin lijkt me niet de doelgroep voor een spel als DQVIII
Ik heb het even over ongeïnformeerde mensen die een winkel binnenkomen en een demo van Dragon Quest VIII zien, een game die dezelfde grafische stijl heeft als DragonBall Z. Het spel heeft, net als FFVII, de potentie om een hele brede groep gamers aan te spreken. Ze hebben er niet voor niks 4 miljoen van verkocht in Japan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:49 schreef Tain het volgende:
Kan het mis hebben, maar een normaal gezin lijkt me niet de doelgroep voor een spel als DQVIII
Probeer er maar onderuit te komen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het even over ongeïnformeerde mensen die een winkel binnenkomen en een demo van Dragon Quest VIII zien, een game die dezelfde grafische stijl heeft als DragonBall Z. Het spel heeft, net als FFVII, de potentie om een hele brede groep gamers aan te spreken. Ze hebben er niet voor niks 4 miljoen van verkocht in Japan.
Uiteraard!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
We zullen het eind november vanzelf zien...
Overigens hoop ik dat ze beiden goed verkopen hoor. Alleen maar goed voor ons als gamers. Een betere concurrentieverhouding tussen Sony en Microsoft en misschien dat Square eens wat sneller games in het Westen uitbrengt.
Ik kan niet wachten op dit spel. Niet alleen ziet het er geweldig uit maar het maakt niet gebruikt van een worldmap. Net als GTA of WoW is het gewoon een volledige wereld met plaatsen waar je tussen kunt reizen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:03 schreef P-Style het volgende:
Uiteraard!Ben zéér benieuw naar dat Dragon Quest. Veel over gelezen, maar nooit een deel gespeeld. Kijken naar hoe verschrikkelijk populair het is in Japan, belooft dit veel goeds.
Zo hoort het!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan niet wachten op dit spel. Niet alleen ziet het er geweldig uit maar het maakt niet gebruikt van een worldmap. Net als GTA of WoW is het gewoon een volledige wereld met plaatsen waar je tussen kunt reizen.
Zekers, maar een echte wereld die naadloos in elkaar overgaat is toch wel de overtreffende trap.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worldmaps horen er stiekem wel een beetje bij hoor... Ik vind het fantastisch om op een worldmap te lopen.
Worldmaps tonen de beperkingen van je hardware aan. En daarom zijn ze niet meer nodig!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worldmaps horen er stiekem wel een beetje bij hoor... Ik vind het fantastisch om op een worldmap te lopen.
Een naadloze grote GTA achtige RPG wereldquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zekers, maar een echte wereld die naadloos in elkaar overgaat is toch wel de overtreffende trap.
*flap* *flap* *flap* *flap* *flap*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Een naadloze grote GTA achtige RPG wereldBriljant.... FFXII heeft het ook.
Over 3 jaar kunnen we dat zelf ervaren...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
... FFXII heeft het ook.
...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
GTA
Het moment dat je bij FFVII voor het eerst op de worldmap komt terwijl je daarvoor eigenlijk al een heel spel hebt gespeeld is gewoon magisch!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het meest "magische" daaraan vond ik dat ik toen besefte dat me nog héél veel te wachten stond!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef H.Flick het volgende:
Het moment dat je bij FFVII voor het eerst op de worldmap komt terwijl je daarvoor eigenlijk al een heel spel hebt gespeeld is gewoon magisch!.
Het was voor mij echt een WOW-moment!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef H.Flick het volgende:
Het moment dat je bij FFVII voor het eerst op de worldmap komt terwijl je daarvoor eigenlijk al een heel spel hebt gespeeld is gewoon magisch!.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
En toch moet er een remake komen!!!
Legendiaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:48 schreef Chocobo het volgende:
Ff Noot opgeilen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kingdom Heartsquote:
Is dat weer zo'n duffe Tales of... game?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:48 schreef Chocobo het volgende:
Ff Noot opgeilen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mmmmmmm...quote:"Everything we saw in Prince of Persia: Two Thrones impressed us. Ubisoft has omitted all the trashy metal and poor voice of Warrior Within and put the series back on its beautiful track. The open sprawl of Babylon transitions nicely into cavernous interiors and posh Persian halls. The narrative is also exciting and the new gameplay devices that accentuate the established platforming -- as opposed to a more obtuse combat system that starkly contrasts it -- has us very happy. And with more diverse bosses, scripted on-rails segments and multiple puzzles, Two Thrones definitely looks like the action platformer devout fans of Sands of Time have been waiting for. It's the one we're all about anyway.
http://ps2.ign.com/articles/657/657396p1.html
Als ik die filmpjes op IGN zie lijkt het deze keer meer op een perzische versie van Manhunt. Beetje platformen om achter een vijand te komen om deze vervolgens met een kill move uit te schakelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
In de uiteindelijke versie zal de prins wel weer BITCH schreeuwen en naar Linkin Park luisteren.
*pets*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n duffe Tales of... game?
Nope, dat schijnt eruit te zien. Het ziet er nog zo uit als WW, maar het zal spelen als SoT... Geen rare muziek, geen gescheld, etc.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
In de uiteindelijke versie zal de prins wel weer BITCH schreeuwen en naar Linkin Park luisteren.
Alleen het er zo uit zien als WW vind ik al erg eigenlijk. De suffe prins met z'n unlikable gezicht en al die donkere omgevingenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, dat schijnt eruit te zien. Het ziet er nog zo uit als WW, maar het zal spelen als SoT... Geen rare muziek, geen gescheld, etc.
Misschien is deel 3 wat deel 2 had moeten zijn
Je speelt de helft van de tijd als een donkere in het leer gestoken donkere prins...die ook nog gewapend met kettingen is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef H.Flick het volgende:
Alleen het er zo uit zien als WW vind ik al erg eigenlijk. De suffe prins met z'n unlikable gezicht en al die donkere omgevingen![]()
Denk wel dat die beter gaat worden dan 2 maar ik haal hem niet.... haal alleen nog maar 1 Cube game en een handvol PS2 rpg's !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik die filmpjes op IGN zie lijkt het deze keer meer op een perzische versie van Manhunt. Beetje platformen om achter een vijand te komen om deze vervolgens met een kill move uit te schakelen.
Laat maar weer.
Heb een demo van Sly 2 gespeeld. Ik vond het een èrg leuk, mooi en goed uitgewerkt spel spel met leuke features.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:22 schreef H.Flick het volgende:
Sly 3 is maar 29 euro bij Play.com (pre-order): http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=PS2&title=667471
Ondanks dat niemand de vorige delen heeft gekocht schijnt het een erg leuke serie te zijn. Misschien een tip om te herfst mee door te komen
Horen jullie dat, Ninties?quote:In short, Shadow of the Colossus breaks storytelling barriers none of us knew existed. It's the rare game for which the often overused words "ground-breaking" were truly reserved for, and it's enough to make you regret every stupid coin you ever collected. There's more to gaming than rote clichés and borrowed ideas, and Shadow of the Colossus is kind enough to remind us of what could be. You really couldn't ask for better than that. Besides merely being one of gaming's great moments, this is the experience of the year.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |