ik zou naar de vorige meet gaan , maar ging op vakantie en amsterdam ligt niet echt naast de deurquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Waarom had je daar geen tijd voor, mother mother?
maar, wel een stuk lekkerder en beter dan mijn vorige!quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
deze imperialis is ook dun, maar iets minder dan de vorige.
maar romig is het nopg lang niet
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:14 schreef Sanne het volgende:
Mijn zelfgemaakte cremetjes zijn goed gelukt. Alleen hebben ze een beetje de structuur van Lemony Flutter mee gekregen. Misschien toch iets teveel poeder gebruikt.
Maar lekker dat ze ruiken!!!
Nog geen post ontvangen trouwens Anitra.
Dat weet ik niet meer. Eén of ander vaag huismerk van Hegron. Ik vermoed Kruidvat of de supermarkt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waar had je die geurloze créme vandaan?
*noteert* kruidvat of supermarkt snuffelen aan alle vreemde huismerk crémes die je tegenkomtquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Eén of ander vaag huismerk van Hegron. Ik vermoed Kruidvat of de supermarkt.
Wil er nog wel een maken met Fever, kijken of dat lukt. Maar dan moet ik eerst weer een vinden.
Je gaat morgen naar Parijs en maandagmorgen postzegels halen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef ymme het volgende:
Die mensen, die nog geen post van mij hebben ontvangen. Heb geduld, deze liggen nog hier. Ik heb nog geen tijd gehad hiervoor. Maandag morgen ga ik waarschijnlijk postzegels halen.
Morgen ga ik lekker naar Parijs.
Heb de afgelopen dagen weinig gelusht, moet ik zeggen. Druk druk... Maar straks ga ik het huis van boven tot beneden, grondig schoonmaken, en daarna ga ik lekker Lushen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:09 schreef debby1973 het volgende:
@Anitra, heb de tafel ooit voor een belachelijk hoge prijs in een winkeltje in Scheveningen zien staan. Volgens de verkoper hadden zij het alleenrecht om het te verkopen. Heb toen dus ook erg lang bij de tafel staan te kwijlen. Heb wel de naam en het merk van de tafel + stoelen opgeschreven. Thuis even op google gezocht en heb hem voor 1/3 van de prijs gevonden! Was helemaal gelukkig.
Jij ook bedanktquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:42 schreef Anitra het volgende:
Hmmm Ocean salt is dus een gevalltje van houden van of haten?
Coalface maakt idd goed schoon Ymme, maar de geur vond ik echt helemaal niks.
Ik heb trouwens jou proefjes binnen! Thanks!
Nogmaals, ben erg nieuwschierig hoe je de strokes en big bevallen is?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:02 schreef Anitra het volgende:
Mijn gezicht kan best veel hebben, dacht altijd dat ik een gevoelig gezichtje had, maar als ik lees dat bij sommige AOBS de vellen er vanaf haalt en ik dus bijna niks voel dan denk ik dat ik toch wel een stevig bekkie heb
Ok, ik wacht op je verslagquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:07 schreef Anitra het volgende:
zover ben ik nog niet gekomenBen net mijn bed uit en ik duik er nu ook weer in. Vanavond ga ik onder de douche.
het is een srub. Maar ik voel hier niet veel van.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:08 schreef Marloes het volgende:
Is aobs wel een scrub dan?
En echt waar, ik was hooguit 10 minuten weg. Stond bij de geldautomaat en kwam tot de ontdekking dat mijn bankpas niet in mijn portemonnee zat. Dus snel terug. En toen is ie dus geweest.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef Anitra het volgende:
Dat is kl*te
En het past idd niet door de brievenbusIk zei toch dat het een pakketje was
Doe ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:04 schreef debby1973 het volgende:
Sanne stuur jij de candy fluff creme? Dan stuur ik retread.
Volgens mij schreef ze dat bepaalde enveloppes nog bij haar liggen en dat ze waarschijnlijk maandag postzegels gaat kopen, maar ik weet niet of dat ook over de jouwe gaat. Tevens tvp.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:31 schreef Nugget het volgende:
Ymme kan ik jouw envelopje nog verwachten? Ik zit elke dag tevergeefs onder de brievenbus te wachten en vraag me af of ik nog hoop mag hebben
Ik ken Candy Fluff niet, dus dat kan ik je niet vertellenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef Marloes het volgende:
Candy fluff ruikt toch ook naar snoepjes? Wat is het verschil dan
Lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:42 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben net in bad geweest met ma bar en daarna heb ik voor het eerst silky underwear opgedaan. Geweldige combi! Ik ruik naar toffee.
Als ze ineens verdacht lekker ruiken weet je dat er iets mis isquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:37 schreef debby1973 het volgende:
@Anitra, heb nog geen pakje gekregen. Zal maandag wel komen. Ik hoop dat 1 van mijn bejaarde buren het wil aannemen.
voor mijquote:Op zondag 4 september 2005 00:12 schreef Anitra het volgende:(deze is dus voor de opmerking over de bejaarden
)
Ik weet het wel bijna zeke van nietMaar ach dromen mag toch?
-edit-We gaan morgen, alleen niet voor mezelf
en bij i should coco ookquote:Op zondag 4 september 2005 02:36 schreef Marloes het volgende:
oh ja en even een tip, doe je mond dicht tijdens het scrubben
Ik doe dus eerst Karma Cream als basis en daarna strooi ik voorzichtig wat Silky Underwear op m'n hand en wrijf me daarmee in. Works like a charm!quote:Op zondag 4 september 2005 00:05 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt wel goed dan(Silky underwear dus).. hoe doen jullie het op?
Ik las dit net te laat maar heb die godiva in de winkel ff gezien en toch andere gekozen , ikvond m niet zo lekker ruikenquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:40 schreef PeRi het volgende:
Assisi shampoo voor de kleintjes MM en Godiva, moet je zeker meenemen
ja best wel , moest ook wel lachen hoor want er was een jongen aan t werk in leidste straat die probeerde me maar aan de minder zoete dingen te helpen maar lukte nietquote:Op zondag 4 september 2005 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zooooo MM, wat een lijst!! Lekker zeg!Je bent duidelijk van de zoet-afdeling, of niet?
Ik heb het dus precies andersomquote:Op zondag 4 september 2005 10:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja best wel , moest ook wel lachen hoor want er was een jongen aan t werk in leidste straat die probeerde me maar aan de minder zoete dingen te helpen maar lukte niet![]()
die nieuwe shampoo ruikt trouwens ook best aardig (drop geur)
maar was niet helemaal geschikt voor mn haar![]()
ik ben ook maar snel weggegaan anders had ik weer die halve winkel in mn mandje![]()
ja zo'n max werkt idd aardig , ik was al aan het einde van mn shoppingdagje gegaan expres maar moest nog ff geld voor eten overhoudenquote:Op zondag 4 september 2005 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb het dus precies andersomAlhoewel ik HIWTK en Snowcake dus geweldig vind
. Maar echt het héle zoete, zoals Miranda en Rockstar enzo, dat is aan mij niet besteed.
Meestal leg ik mezelf een maximum op aan wat ik mag besteden en dat werkt best goed.
Weheheh eten of Lushquote:Op zondag 4 september 2005 10:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja zo'n max werkt idd aardig , ik was al aan het einde van mn shoppingdagje gegaan expres maar moest nog ff geld voor eten overhouden![]()
maar vooral voor mn kids neem ik bv rockstar mee, kwam gisteren bij mn moeder om ze op te halen en oudste (3) wilde meteen mee om hele tijd te ruiken![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 11:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
![]()
@Debby ik ga naar Amsterdam
Oeh lekker lijstje Mother-mother
quote:
Ai, dat is lastig.quote:
Wow! Shirley. looks good!quote:
Heb lekker geshoptquote:
Je krijgt het toch niet eerderquote:Op zondag 4 september 2005 18:13 schreef _evenstar_ het volgende:
spannunden ik heb geduld ... denk ik
![]()
Hoe is de winkel in Haarlem??quote:Op zondag 4 september 2005 18:37 schreef Auticia het volgende:
Samen met vriendje naar Haarlem geweest.
Milky Bar Soap [100gr] en Rockstar [250gr] omdat het op was.
Sandstone [250gr], Veganese [500gr], Lemony Flutter en Fair Trade Foot Lotion.
Als er ooit eens een shampoo bar opkomt hier dan komt daar de nieuwe Hybrid voor in de plaats.
Welcome to the clubquote:Op zondag 4 september 2005 18:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb Sandstone![]()
![]()
!
En ik zou bijna meteen onder de douche springen om het te gebruiken!!!!
Hoorde je me toen ik 'hallo' terugriep door de telefoon?quote:Op zondag 4 september 2005 18:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb Sandstone![]()
![]()
!
Sietroene!!!
En ik zou bijna meteen onder de douche springen om het te gebruiken!!!!
En het is 250 gram!
Ben ik nieuw hier?quote:
Oh. Oh. Nou. En?quote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik vind je tot op heden tamelijk 'newbie' reageren, ja.
Hahaha. Daar kom je vanzelf achterquote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik ga dinsdag even naar Amsterdam en op mijn verlanglijstje staatn:
Mask of Magnaminty
Flying Fox showergel
Freeze
Happy Hippie
Narcotick
Tramp
Ik ga ze daar eerst nog even besnuffelen natuurlijk, en ik neem ze niet allemaal mee (hoeveel douchespul kan een mens hebben)
Ja, Freeze is echt goor. Narcotick is een beetje vaag, niet vies maar ook niet boeiend.quote:Maar zitten er tussen waarvan jullie denken?
quote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh sorry... did not know that
Welcome back dan maar?
The Strokes is erg fijn spul. Het ruikt alleen heel heftig totdat het is uitgespoeld.quote:Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef Anitra het volgende:
Lekker Auticia!!!
Ik heb Djen net te pakken gehad, op een stoel neer gezet en haar haar met The Strokes besmeertZe heeft echt droog zwembad haar dus die kon wel een oppepper gebruiken! Ben benieuwd als haar haar droog is.
Ik douche in ieder geval niet met diequote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef mvdlubbe het volgende:
He gadver. Zit ik naast die nicht met die schoudertas..
Ik heb nou die blauwe met groene met blauwe. Kei lekker. Ruilen?quote:Op zondag 4 september 2005 19:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Nee ik oook niet want die was viieeeees.
Ik had gister een proefje geprobeerd bij mezelf en mijn haar was nog nooit zo lekker zacht en glanzend geweestquote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
The Strokes is erg fijn spul. Het ruikt alleen heel heftig totdat het is uitgespoeld.
Die 'waar geen etiket op zit'-pot? Vraag me nog steeds af waar-ie voor is.quote:Op zondag 4 september 2005 19:17 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar ik heb wel zo'n grote pot scheerschuim voor je. Je weet wel die van 225g die we kregen van de shop manager in Amsterdam.
Ik vond het ook een dubieus goedje. Ambrosia daarentegen.quote:Op zondag 4 september 2005 19:23 schreef mvdlubbe het volgende:
En het scheren gaat voor geen meter met dat spul.
Zo'n spuitbus van Euroshopper is nog beter.
Het heeft een half uur er in gezeten, het is nu aan het drogen, maar het voelde nat al een stuk beter aan dan voorheen.quote:Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef heaven7 het volgende:
Hoelang laat jij het zitten Anitra? Ik lees altijd "hoe langer hoe beter" en zeker niet de 20 minuten die op de pot staat.
En hoe was het droog?quote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het heeft een half uur er in gezeten, het is nu aan het drogen, maar het voelde nat al een stuk beter aan dan voorheen.
quote:Op zondag 4 september 2005 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt goed Anitra! Voor wat voor haar wordt het aanbevolen eigenlijk?
quote:Een haarbehandeling die meer gewicht geeft aan haar dat de neiging heeft om tot 200% te groeien en snel 'explodeert.' Laat het haar in model zoals jij het wil, zelfs op vochtige dagen. De heerlijke geur bestaat uit een mix van Ierse stout, citroengras, cognacolie en verse kruiden. Gebruiksaanwijzing: doe het masker in droog haar (maar als je nat haar fijner vindt, wie zijn wij dan om je tegen te houden?), laat circa 20 minuten zitten en spoel het daarna uit (eventueel kun je na je masker nog je haren wassen met shampoo als je dat fijn vindt). Tip: voor een extra intensieve behandeling wikkel je je haren in plastic of aluminiumfolie na het aanbrengen van het masker.
Tsk, Freeze is het aller-aller-allerlekkerste luchtje van de hele wereld en degene die bedacht heeft dat ie eruit gaat zouden ze op moeten knopen!quote:Op zondag 4 september 2005 19:08 schreef Maeghan het volgende:
Ja, Freeze is echt goor. Narcotick is een beetje vaag, niet vies maar ook niet boeiend.
Jeetje, wat ontzettend klote, zeg.quote:Op maandag 5 september 2005 09:04 schreef ymme het volgende:
Ik hoor net, van de zoon, van Funnie, dat de operatie is mislukt![]()
Bloeding bij de milt, en deze is verwijderd.Maar ze maakt het verder goed.
quote:Funnie, verdiend heeel veel Lush![]()
Beetje maar. MM: Heb je m'n betaling voor Spice Mountain ontvangen?quote:Op maandag 5 september 2005 11:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
dr wordt hier een klein beetje langs elkaar heen geluld geloof ik.
ik zal even kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Beetje maar. MM: Heb je m'n betaling voor Spice Mountain ontvangen?
Deze zeep, leek me heel lekker te ruiken. Maar bij nader inzien, vind ik het toch niet zoquote:Op maandag 5 september 2005 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat Missy en ik geen interesse hebben in de Miranda.
Ja behoorlijk... Maar waar werd ze aan geopereerd dan?quote:
Volgens mij iets met een buikcorrectie?quote:Op maandag 5 september 2005 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja behoorlijk... Maar waar werd ze aan geopereerd dan?
Oei.. dan is een gescheurde milt volgens mij best wel een heftige complicatiequote:Op maandag 5 september 2005 12:26 schreef Marloes het volgende:
[..]
Volgens mij iets met een buikcorrectie?
Bij jou ook dusquote:Op maandag 5 september 2005 07:15 schreef Sanne het volgende:
Mijn zelfgemaakte Candy Fluff creme is beton geworden
Met een laagje olie erop.
Kennelijk toch wat teveel gebruikt.
ikquote:Op maandag 5 september 2005 19:30 schreef FlyingFox het volgende:
Wie wil er ingezeept worden?
Stoutertquote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb teveel alcohol op om te snappen wat je bedoelt Anitra.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vava ik heb je nog gemaild over de Imperialis, maar heb nog niks terug!!
Mja vooralsnog is m'n pakketje dus ook nog niet binnen / spoorloosquote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef Vava het volgende:
[..]
idd, ik moet je nog ff mailen! Nu je het zegt
ik had het even opzij gezet, doe ik straks nog wel ff..... helemaal vergeten, ik ga je nu mailen
Vervelendquote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja vooralsnog is m'n pakketje dus ook nog niet binnen / spoorloos. Dus het heeft geen haast.
Ik heb 4 rosé op met weinig eten en nu moet ik erg mn best doen foutloos te typen.
Dankjequote:Op maandag 5 september 2005 20:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Dan heb je wel wat rose'tjes verdiend hoor![]()
Misschien hebben ze toch gewacht met versturen tot ze meer hadden ofzo, hopelijk is het er morgen dan welquote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje
Ik moet morgenochtend werken, maar hoop toch dat 'ie dan wel komt... Vind het wel lang duren.
Mja, ze mailden mij dat 'ie er vrijdag of maandag zou moeten zijn... Ik snap het niet. Misschien loopt de TPG hier weer eens te ransenquote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Misschien hebben ze toch gewacht met versturen tot ze meer hadden ofzo, hopelijk is het er morgen dan wel![]()
Ik ga jouw post iig morgen of woensdag versturen, samen met de post voor ymme waar ik dus nog niet aan toegekomen was![]()
Donequote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef Sanne het volgende:
Kappen nu he!
Nu wil ik het helemaaaaal weten.
Ow en PM me nog even je adres. Ik ga een verrassingspakketje voor jou maken en beloof er geen cement bij te doen.
nog onweerstaanbaarder als nu kan nietquote:Op maandag 5 september 2005 21:10 schreef Anitra het volgende:
die is vandaag de deur uit gegaan XcUZ_Me
Evenstar Rockstar is ook erg lekker, als je candy fluff opdoetr ben ik bang dat Dark Manta je opvreetwou kletsen, maar je was niet online
Echt waar?quote:Op maandag 5 september 2005 21:10 schreef Anitra het volgende:
die is vandaag de deur uit gegaan XcUZ_Me
Pardon?quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef DarkManta het volgende:
Als ik mijn Lush zeepje tussen mijn billetjes knijp en ik laat een vette scheet met een waarde van 9 op de schaal van richter, dan heb ik mijn eigen lush-momentje en die deel ik nu even met jullie.
Lief he?
mn zoontje had pas een hapje genomen van de rockstar, maar zn poep stonk nog gewoon t zelfdequote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef DarkManta het volgende:
Als ik mijn Lush zeepje tussen mijn billetjes knijp en ik laat een vette scheet met een waarde van 9 op de schaal van richter, dan heb ik mijn eigen lush-momentje en die deel ik nu even met jullie.
Lief he?
Ik zou toch even dubbel checken, misschien heb je je gewoon gewassen met de drol van je zoontje.quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mn zoontje had pas een hapje genomen van de rockstar, maar zn poep stonk nog gewoon t zelfde![]()
Ja maar...quote:Op maandag 5 september 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Ja maar ik heb dus al een foto gemaakt maar je ziet heul geen glitters![]()
No kidding!quote:
Nou nou nou zeg, wat hebben jullie allemaal? Moet je maar gelijk beginnen met schelden als iemand je probeert te helpen?quote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
No kidding!
Ik vroeg het aan de mensen, aangezien alles zou verdwijnen behalve FlyingFox. Dit topic is voor advies. Dom wicht.
@ Anitra: Jottem! Dank u!
quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik zou toch even dubbel checken, misschien heb je je gewoon gewassen met de drol van je zoontje.
Echt ik zweer het je, hier liggen zeepjes en crempjes, alsof het recycled moet worden.
Een crempje voor de droge huid ziet er uit als kots met brokkies.
En een zeepje die mijn vriendin gebruikt ziet eruit alsof het een tampon is met slierten of een of andere kutkaas er aan
Ze geeft toch adviesquote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
No kidding!
Ik vroeg het aan de mensen, aangezien alles zou verdwijnen behalve FlyingFox. Dit topic is voor advies. Dom wicht.
@ Anitra: Jottem! Dank u!
Die van mij komt, als het goed is deze week of volgende week al aan. En twee stukken 'Utterly Nutterly' soap, en White Wash orangequote:Op dinsdag 6 september 2005 08:36 schreef heaven7 het volgende:
Zijn hier liefhebbers voor de Honey bee have dusting powder?
Ik heb nou contact met iemand die in de Philipijnen woont en deze nog verkoopt, welliswaar voor 10,75 dollar per stuk (rond de ¤8,50), of als je er 50 gram pineapple grunt soap bijwil wordt het 11,75. Alleen de verzendkosten zijn wel 10 dollar, welliswaar registred.. ik dacht, als er nog meer liefhebbers zijn kunnen we misschien samen doen?
Ik wil ook utterly nutterlyquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:01 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Die van mij komt, als het goed is deze week of volgende week al aan. En twee stukken 'Utterly Nutterly' soap, en White Wash orange![]()
Honey Bee Have tuikt naar HIWTK... Schijnt...
Ik heb ook wel interesse maar die verzendkosten, het zal hier toch ook als pakket verzonden moeten worden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:06 schreef Nugget het volgende:
Ik ben ook wel geinteresseerd in de Honey Bee Have! En ook in de pineapple grunt soap er bij dan. Heeft hij er genoeg? Wel makkelijk met verzendkosten delen dan idd!
Zou het maar doen Skaai.. Ik heb mijn pakketje binnen. De Imperialis is nu meer rose dan geel en ietsjes dikker, maar met het opendraaien kwam de plastic-achtige, branderige geur van bacon mij tegemoetquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef Skaai het volgende:
Ik wil een online bestelling plaatsen maar durf het niet aan om Imperialis te bestellen, ivm de slechte verhalen. Denk dat ik maar gewoon naar Amsterdam ga van de week om ze zelf even stuk voor stuk te testen![]()
dievan mij ruikt oom naar bacon..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou het maar doen Skaai.. Ik heb mijn pakketje binnen. De Imperialis is nu meer rose dan geel en ietsjes dikker, maar met het opendraaien kwam de plastic-achtige, branderige geur van bacon mij tegemoet. Maar ik heb geen zin meer om er over te zeuren. Ga zelf wel een keer snuffelen in Amsterdam inderdaad.
Wél leuk zijn de drie proefjes die erbij zaten: Herbalism, Ocean Salt en Cupcake.
Nee ik ook niet. Laat maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dievan mij ruikt oom naar bacon..
maar hebeigenlijk geen zin weer te gaan zittenz eiken.
Dat is toch eigenlijk raar. Je betaald er genoeg voor en dan wil je toch ook iets hebben waar je wat aan hebt. En als het dan niet goed is dan is het toch logisch dat je er wat van zegt, kun je toch geen zeiken noemen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dievan mij ruikt oom naar bacon..
maar hebeigenlijk geen zin weer te gaan zittenz eiken.
Nee, kan wel even duren, maar ze waren bezig met een pand in Utrecht, verder zei ze er niet veel over.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:22 schreef Anitra het volgende:
Weet je ook waar en wanneer?
Fotoquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit nu met Cupcake op mijn hoofd
Het is net alsof je chocolade op je hoofd smeert en ik zie eruit als een slecht geschminkte zwartepiet.
Is wel gemaaktquote:
Goed idee, Lush producten 'in use' zijn leukquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij staat nog in mijn telefoon, ik zal 'm morgen wel uploaden.
Sweet16 heeft ook een badfoto gepostquote:Op woensdag 7 september 2005 00:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat doe je niet Sanne?
En Vava: ik weet het niet hoor. Het ziet er niet uit
Inderdaad erg duur.... maar het poeder zou ik stiekem wel willen hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:24 schreef heaven7 het volgende:
Leuk dat er mensen zijn die geinteresseerd zijn!
De prijzen van het verzenden die ik vanochtend via de mail heb gekregen zijn:
2sets (HBH powder+50g P grunt)=$10.00
4sets (HBH powder+50g P grunt)=$18.50
6sets (HBH powder+50g P grunt)=$27.50
8sets (HBH powder+50g P grunt)=$35.00
En:
3pcs (HBH powder)=$10.00
6pcs (HBH powder)=$18.50
9pcs (HBH powder)=$27.50
12pcs (HBH powde)=$35.00
if you are not interested in the free pineapple grunt soap, the
HBH powder costs $10.75 each.
Helaas is het wel duurEn hier zou ik het bijvoorbeeld mee kunnen nemen naar een meet als er mensen zijn die de ¤5,50 willen besparen want het zal helaas niet door de brievenbus passen
En hoe ga je de verzendkosten verdelen?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:23 schreef heaven7 het volgende:
Helaas niet maar ik heb ov dus kom er nog wel eens in de buurt hoorWe kunnen wel wat regelen, de verzendkosten zijn al duur genoeg, daar hoeven er nog niet nog eens ¤5,50 bij. Maar ik zou er wel 2 willen, als er nog iemand 1 wil zijn we met 10 dollar verzenden klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |