ikquote:Op maandag 5 september 2005 19:30 schreef FlyingFox het volgende:
Wie wil er ingezeept worden?
Stoutertquote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb teveel alcohol op om te snappen wat je bedoelt Anitra.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vava ik heb je nog gemaild over de Imperialis, maar heb nog niks terug!!
Mja vooralsnog is m'n pakketje dus ook nog niet binnen / spoorloosquote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef Vava het volgende:
[..]
idd, ik moet je nog ff mailen! Nu je het zegt
ik had het even opzij gezet, doe ik straks nog wel ff..... helemaal vergeten, ik ga je nu mailen
Vervelendquote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja vooralsnog is m'n pakketje dus ook nog niet binnen / spoorloos. Dus het heeft geen haast.
Ik heb 4 rosé op met weinig eten en nu moet ik erg mn best doen foutloos te typen.
Dankjequote:Op maandag 5 september 2005 20:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Dan heb je wel wat rose'tjes verdiend hoor![]()
Misschien hebben ze toch gewacht met versturen tot ze meer hadden ofzo, hopelijk is het er morgen dan welquote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje
Ik moet morgenochtend werken, maar hoop toch dat 'ie dan wel komt... Vind het wel lang duren.
Mja, ze mailden mij dat 'ie er vrijdag of maandag zou moeten zijn... Ik snap het niet. Misschien loopt de TPG hier weer eens te ransenquote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Misschien hebben ze toch gewacht met versturen tot ze meer hadden ofzo, hopelijk is het er morgen dan wel![]()
Ik ga jouw post iig morgen of woensdag versturen, samen met de post voor ymme waar ik dus nog niet aan toegekomen was![]()
Donequote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef Sanne het volgende:
Kappen nu he!
Nu wil ik het helemaaaaal weten.
Ow en PM me nog even je adres. Ik ga een verrassingspakketje voor jou maken en beloof er geen cement bij te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |