Die van mij komt, als het goed is deze week of volgende week al aan. En twee stukken 'Utterly Nutterly' soap, en White Wash orangequote:Op dinsdag 6 september 2005 08:36 schreef heaven7 het volgende:
Zijn hier liefhebbers voor de Honey bee have dusting powder?
Ik heb nou contact met iemand die in de Philipijnen woont en deze nog verkoopt, welliswaar voor 10,75 dollar per stuk (rond de ¤8,50), of als je er 50 gram pineapple grunt soap bijwil wordt het 11,75. Alleen de verzendkosten zijn wel 10 dollar, welliswaar registred.. ik dacht, als er nog meer liefhebbers zijn kunnen we misschien samen doen?
Ik wil ook utterly nutterlyquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:01 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Die van mij komt, als het goed is deze week of volgende week al aan. En twee stukken 'Utterly Nutterly' soap, en White Wash orange![]()
Honey Bee Have tuikt naar HIWTK... Schijnt...
Ik heb ook wel interesse maar die verzendkosten, het zal hier toch ook als pakket verzonden moeten worden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:06 schreef Nugget het volgende:
Ik ben ook wel geinteresseerd in de Honey Bee Have! En ook in de pineapple grunt soap er bij dan. Heeft hij er genoeg? Wel makkelijk met verzendkosten delen dan idd!
Zou het maar doen Skaai.. Ik heb mijn pakketje binnen. De Imperialis is nu meer rose dan geel en ietsjes dikker, maar met het opendraaien kwam de plastic-achtige, branderige geur van bacon mij tegemoetquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef Skaai het volgende:
Ik wil een online bestelling plaatsen maar durf het niet aan om Imperialis te bestellen, ivm de slechte verhalen. Denk dat ik maar gewoon naar Amsterdam ga van de week om ze zelf even stuk voor stuk te testen![]()
dievan mij ruikt oom naar bacon..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou het maar doen Skaai.. Ik heb mijn pakketje binnen. De Imperialis is nu meer rose dan geel en ietsjes dikker, maar met het opendraaien kwam de plastic-achtige, branderige geur van bacon mij tegemoet. Maar ik heb geen zin meer om er over te zeuren. Ga zelf wel een keer snuffelen in Amsterdam inderdaad.
Wél leuk zijn de drie proefjes die erbij zaten: Herbalism, Ocean Salt en Cupcake.
Nee ik ook niet. Laat maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dievan mij ruikt oom naar bacon..
maar hebeigenlijk geen zin weer te gaan zittenz eiken.
Dat is toch eigenlijk raar. Je betaald er genoeg voor en dan wil je toch ook iets hebben waar je wat aan hebt. En als het dan niet goed is dan is het toch logisch dat je er wat van zegt, kun je toch geen zeiken noemen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dievan mij ruikt oom naar bacon..
maar hebeigenlijk geen zin weer te gaan zittenz eiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |