ik zou naar de vorige meet gaan , maar ging op vakantie en amsterdam ligt niet echt naast de deurquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Waarom had je daar geen tijd voor, mother mother?
maar, wel een stuk lekkerder en beter dan mijn vorige!quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
deze imperialis is ook dun, maar iets minder dan de vorige.
maar romig is het nopg lang niet
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:14 schreef Sanne het volgende:
Mijn zelfgemaakte cremetjes zijn goed gelukt. Alleen hebben ze een beetje de structuur van Lemony Flutter mee gekregen. Misschien toch iets teveel poeder gebruikt.
Maar lekker dat ze ruiken!!!
Nog geen post ontvangen trouwens Anitra.
Dat weet ik niet meer. Eén of ander vaag huismerk van Hegron. Ik vermoed Kruidvat of de supermarkt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waar had je die geurloze créme vandaan?
*noteert* kruidvat of supermarkt snuffelen aan alle vreemde huismerk crémes die je tegenkomtquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Eén of ander vaag huismerk van Hegron. Ik vermoed Kruidvat of de supermarkt.
Wil er nog wel een maken met Fever, kijken of dat lukt. Maar dan moet ik eerst weer een vinden.
Je gaat morgen naar Parijs en maandagmorgen postzegels halen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef ymme het volgende:
Die mensen, die nog geen post van mij hebben ontvangen. Heb geduld, deze liggen nog hier. Ik heb nog geen tijd gehad hiervoor. Maandag morgen ga ik waarschijnlijk postzegels halen.
Morgen ga ik lekker naar Parijs.
Heb de afgelopen dagen weinig gelusht, moet ik zeggen. Druk druk... Maar straks ga ik het huis van boven tot beneden, grondig schoonmaken, en daarna ga ik lekker Lushen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:09 schreef debby1973 het volgende:
@Anitra, heb de tafel ooit voor een belachelijk hoge prijs in een winkeltje in Scheveningen zien staan. Volgens de verkoper hadden zij het alleenrecht om het te verkopen. Heb toen dus ook erg lang bij de tafel staan te kwijlen. Heb wel de naam en het merk van de tafel + stoelen opgeschreven. Thuis even op google gezocht en heb hem voor 1/3 van de prijs gevonden! Was helemaal gelukkig.
Jij ook bedanktquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:42 schreef Anitra het volgende:
Hmmm Ocean salt is dus een gevalltje van houden van of haten?
Coalface maakt idd goed schoon Ymme, maar de geur vond ik echt helemaal niks.
Ik heb trouwens jou proefjes binnen! Thanks!
Nogmaals, ben erg nieuwschierig hoe je de strokes en big bevallen is?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:02 schreef Anitra het volgende:
Mijn gezicht kan best veel hebben, dacht altijd dat ik een gevoelig gezichtje had, maar als ik lees dat bij sommige AOBS de vellen er vanaf haalt en ik dus bijna niks voel dan denk ik dat ik toch wel een stevig bekkie heb
Ok, ik wacht op je verslagquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:07 schreef Anitra het volgende:
zover ben ik nog niet gekomenBen net mijn bed uit en ik duik er nu ook weer in. Vanavond ga ik onder de douche.
het is een srub. Maar ik voel hier niet veel van.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:08 schreef Marloes het volgende:
Is aobs wel een scrub dan?
En echt waar, ik was hooguit 10 minuten weg. Stond bij de geldautomaat en kwam tot de ontdekking dat mijn bankpas niet in mijn portemonnee zat. Dus snel terug. En toen is ie dus geweest.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef Anitra het volgende:
Dat is kl*te
En het past idd niet door de brievenbusIk zei toch dat het een pakketje was
Doe ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:04 schreef debby1973 het volgende:
Sanne stuur jij de candy fluff creme? Dan stuur ik retread.
Volgens mij schreef ze dat bepaalde enveloppes nog bij haar liggen en dat ze waarschijnlijk maandag postzegels gaat kopen, maar ik weet niet of dat ook over de jouwe gaat. Tevens tvp.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:31 schreef Nugget het volgende:
Ymme kan ik jouw envelopje nog verwachten? Ik zit elke dag tevergeefs onder de brievenbus te wachten en vraag me af of ik nog hoop mag hebben
Ik ken Candy Fluff niet, dus dat kan ik je niet vertellenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef Marloes het volgende:
Candy fluff ruikt toch ook naar snoepjes? Wat is het verschil dan
Lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:42 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben net in bad geweest met ma bar en daarna heb ik voor het eerst silky underwear opgedaan. Geweldige combi! Ik ruik naar toffee.
Als ze ineens verdacht lekker ruiken weet je dat er iets mis isquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:37 schreef debby1973 het volgende:
@Anitra, heb nog geen pakje gekregen. Zal maandag wel komen. Ik hoop dat 1 van mijn bejaarde buren het wil aannemen.
voor mijquote:Op zondag 4 september 2005 00:12 schreef Anitra het volgende:(deze is dus voor de opmerking over de bejaarden
)
Ik weet het wel bijna zeke van nietMaar ach dromen mag toch?
-edit-We gaan morgen, alleen niet voor mezelf
en bij i should coco ookquote:Op zondag 4 september 2005 02:36 schreef Marloes het volgende:
oh ja en even een tip, doe je mond dicht tijdens het scrubben
Ik doe dus eerst Karma Cream als basis en daarna strooi ik voorzichtig wat Silky Underwear op m'n hand en wrijf me daarmee in. Works like a charm!quote:Op zondag 4 september 2005 00:05 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt wel goed dan(Silky underwear dus).. hoe doen jullie het op?
Ik las dit net te laat maar heb die godiva in de winkel ff gezien en toch andere gekozen , ikvond m niet zo lekker ruikenquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:40 schreef PeRi het volgende:
Assisi shampoo voor de kleintjes MM en Godiva, moet je zeker meenemen
ja best wel , moest ook wel lachen hoor want er was een jongen aan t werk in leidste straat die probeerde me maar aan de minder zoete dingen te helpen maar lukte nietquote:Op zondag 4 september 2005 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zooooo MM, wat een lijst!! Lekker zeg!Je bent duidelijk van de zoet-afdeling, of niet?
Ik heb het dus precies andersomquote:Op zondag 4 september 2005 10:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja best wel , moest ook wel lachen hoor want er was een jongen aan t werk in leidste straat die probeerde me maar aan de minder zoete dingen te helpen maar lukte niet![]()
die nieuwe shampoo ruikt trouwens ook best aardig (drop geur)
maar was niet helemaal geschikt voor mn haar![]()
ik ben ook maar snel weggegaan anders had ik weer die halve winkel in mn mandje![]()
ja zo'n max werkt idd aardig , ik was al aan het einde van mn shoppingdagje gegaan expres maar moest nog ff geld voor eten overhoudenquote:Op zondag 4 september 2005 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb het dus precies andersomAlhoewel ik HIWTK en Snowcake dus geweldig vind
. Maar echt het héle zoete, zoals Miranda en Rockstar enzo, dat is aan mij niet besteed.
Meestal leg ik mezelf een maximum op aan wat ik mag besteden en dat werkt best goed.
Weheheh eten of Lushquote:Op zondag 4 september 2005 10:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja zo'n max werkt idd aardig , ik was al aan het einde van mn shoppingdagje gegaan expres maar moest nog ff geld voor eten overhouden![]()
maar vooral voor mn kids neem ik bv rockstar mee, kwam gisteren bij mn moeder om ze op te halen en oudste (3) wilde meteen mee om hele tijd te ruiken![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 11:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
![]()
@Debby ik ga naar Amsterdam
Oeh lekker lijstje Mother-mother
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |