quote:
Ai, dat is lastig.quote:
Wow! Shirley. looks good!quote:
Heb lekker geshoptquote:
Je krijgt het toch niet eerderquote:Op zondag 4 september 2005 18:13 schreef _evenstar_ het volgende:
spannunden ik heb geduld ... denk ik
![]()
Hoe is de winkel in Haarlem??quote:Op zondag 4 september 2005 18:37 schreef Auticia het volgende:
Samen met vriendje naar Haarlem geweest.
Milky Bar Soap [100gr] en Rockstar [250gr] omdat het op was.
Sandstone [250gr], Veganese [500gr], Lemony Flutter en Fair Trade Foot Lotion.
Als er ooit eens een shampoo bar opkomt hier dan komt daar de nieuwe Hybrid voor in de plaats.
Welcome to the clubquote:Op zondag 4 september 2005 18:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb Sandstone![]()
![]()
!
En ik zou bijna meteen onder de douche springen om het te gebruiken!!!!
Hoorde je me toen ik 'hallo' terugriep door de telefoon?quote:Op zondag 4 september 2005 18:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb Sandstone![]()
![]()
!
Sietroene!!!
En ik zou bijna meteen onder de douche springen om het te gebruiken!!!!
En het is 250 gram!
Ben ik nieuw hier?quote:
Oh. Oh. Nou. En?quote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik vind je tot op heden tamelijk 'newbie' reageren, ja.
Hahaha. Daar kom je vanzelf achterquote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik ga dinsdag even naar Amsterdam en op mijn verlanglijstje staatn:
Mask of Magnaminty
Flying Fox showergel
Freeze
Happy Hippie
Narcotick
Tramp
Ik ga ze daar eerst nog even besnuffelen natuurlijk, en ik neem ze niet allemaal mee (hoeveel douchespul kan een mens hebben)
Ja, Freeze is echt goor. Narcotick is een beetje vaag, niet vies maar ook niet boeiend.quote:Maar zitten er tussen waarvan jullie denken?
quote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh sorry... did not know that
Welcome back dan maar?
The Strokes is erg fijn spul. Het ruikt alleen heel heftig totdat het is uitgespoeld.quote:Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef Anitra het volgende:
Lekker Auticia!!!
Ik heb Djen net te pakken gehad, op een stoel neer gezet en haar haar met The Strokes besmeertZe heeft echt droog zwembad haar dus die kon wel een oppepper gebruiken! Ben benieuwd als haar haar droog is.
Ik douche in ieder geval niet met diequote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef mvdlubbe het volgende:
He gadver. Zit ik naast die nicht met die schoudertas..
Ik heb nou die blauwe met groene met blauwe. Kei lekker. Ruilen?quote:Op zondag 4 september 2005 19:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Nee ik oook niet want die was viieeeees.
Ik had gister een proefje geprobeerd bij mezelf en mijn haar was nog nooit zo lekker zacht en glanzend geweestquote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
The Strokes is erg fijn spul. Het ruikt alleen heel heftig totdat het is uitgespoeld.
Die 'waar geen etiket op zit'-pot? Vraag me nog steeds af waar-ie voor is.quote:Op zondag 4 september 2005 19:17 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar ik heb wel zo'n grote pot scheerschuim voor je. Je weet wel die van 225g die we kregen van de shop manager in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |