nog onweerstaanbaarder als nu kan nietquote:Op maandag 5 september 2005 21:10 schreef Anitra het volgende:
die is vandaag de deur uit gegaan XcUZ_Me
Evenstar Rockstar is ook erg lekker, als je candy fluff opdoetr ben ik bang dat Dark Manta je opvreetwou kletsen, maar je was niet online
Echt waar?quote:Op maandag 5 september 2005 21:10 schreef Anitra het volgende:
die is vandaag de deur uit gegaan XcUZ_Me
Pardon?quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef DarkManta het volgende:
Als ik mijn Lush zeepje tussen mijn billetjes knijp en ik laat een vette scheet met een waarde van 9 op de schaal van richter, dan heb ik mijn eigen lush-momentje en die deel ik nu even met jullie.
Lief he?
mn zoontje had pas een hapje genomen van de rockstar, maar zn poep stonk nog gewoon t zelfdequote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef DarkManta het volgende:
Als ik mijn Lush zeepje tussen mijn billetjes knijp en ik laat een vette scheet met een waarde van 9 op de schaal van richter, dan heb ik mijn eigen lush-momentje en die deel ik nu even met jullie.
Lief he?
Ik zou toch even dubbel checken, misschien heb je je gewoon gewassen met de drol van je zoontje.quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mn zoontje had pas een hapje genomen van de rockstar, maar zn poep stonk nog gewoon t zelfde![]()
Ja maar...quote:Op maandag 5 september 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Ja maar ik heb dus al een foto gemaakt maar je ziet heul geen glitters![]()
No kidding!quote:
Nou nou nou zeg, wat hebben jullie allemaal? Moet je maar gelijk beginnen met schelden als iemand je probeert te helpen?quote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
No kidding!
Ik vroeg het aan de mensen, aangezien alles zou verdwijnen behalve FlyingFox. Dit topic is voor advies. Dom wicht.
@ Anitra: Jottem! Dank u!
quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik zou toch even dubbel checken, misschien heb je je gewoon gewassen met de drol van je zoontje.
Echt ik zweer het je, hier liggen zeepjes en crempjes, alsof het recycled moet worden.
Een crempje voor de droge huid ziet er uit als kots met brokkies.
En een zeepje die mijn vriendin gebruikt ziet eruit alsof het een tampon is met slierten of een of andere kutkaas er aan
Ze geeft toch adviesquote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
No kidding!
Ik vroeg het aan de mensen, aangezien alles zou verdwijnen behalve FlyingFox. Dit topic is voor advies. Dom wicht.
@ Anitra: Jottem! Dank u!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |