ikquote:Op maandag 5 september 2005 19:30 schreef FlyingFox het volgende:
Wie wil er ingezeept worden?
Stoutertquote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb teveel alcohol op om te snappen wat je bedoelt Anitra.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vava ik heb je nog gemaild over de Imperialis, maar heb nog niks terug!!
Mja vooralsnog is m'n pakketje dus ook nog niet binnen / spoorloosquote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef Vava het volgende:
[..]
idd, ik moet je nog ff mailen! Nu je het zegt
ik had het even opzij gezet, doe ik straks nog wel ff..... helemaal vergeten, ik ga je nu mailen
Vervelendquote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja vooralsnog is m'n pakketje dus ook nog niet binnen / spoorloos. Dus het heeft geen haast.
Ik heb 4 rosé op met weinig eten en nu moet ik erg mn best doen foutloos te typen.
Dankjequote:Op maandag 5 september 2005 20:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Dan heb je wel wat rose'tjes verdiend hoor![]()
Misschien hebben ze toch gewacht met versturen tot ze meer hadden ofzo, hopelijk is het er morgen dan welquote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje
Ik moet morgenochtend werken, maar hoop toch dat 'ie dan wel komt... Vind het wel lang duren.
Mja, ze mailden mij dat 'ie er vrijdag of maandag zou moeten zijn... Ik snap het niet. Misschien loopt de TPG hier weer eens te ransenquote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Misschien hebben ze toch gewacht met versturen tot ze meer hadden ofzo, hopelijk is het er morgen dan wel![]()
Ik ga jouw post iig morgen of woensdag versturen, samen met de post voor ymme waar ik dus nog niet aan toegekomen was![]()
Donequote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef Sanne het volgende:
Kappen nu he!
Nu wil ik het helemaaaaal weten.
Ow en PM me nog even je adres. Ik ga een verrassingspakketje voor jou maken en beloof er geen cement bij te doen.
nog onweerstaanbaarder als nu kan nietquote:Op maandag 5 september 2005 21:10 schreef Anitra het volgende:
die is vandaag de deur uit gegaan XcUZ_Me
Evenstar Rockstar is ook erg lekker, als je candy fluff opdoetr ben ik bang dat Dark Manta je opvreetwou kletsen, maar je was niet online
Echt waar?quote:Op maandag 5 september 2005 21:10 schreef Anitra het volgende:
die is vandaag de deur uit gegaan XcUZ_Me
Pardon?quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef DarkManta het volgende:
Als ik mijn Lush zeepje tussen mijn billetjes knijp en ik laat een vette scheet met een waarde van 9 op de schaal van richter, dan heb ik mijn eigen lush-momentje en die deel ik nu even met jullie.
Lief he?
mn zoontje had pas een hapje genomen van de rockstar, maar zn poep stonk nog gewoon t zelfdequote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef DarkManta het volgende:
Als ik mijn Lush zeepje tussen mijn billetjes knijp en ik laat een vette scheet met een waarde van 9 op de schaal van richter, dan heb ik mijn eigen lush-momentje en die deel ik nu even met jullie.
Lief he?
Ik zou toch even dubbel checken, misschien heb je je gewoon gewassen met de drol van je zoontje.quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mn zoontje had pas een hapje genomen van de rockstar, maar zn poep stonk nog gewoon t zelfde![]()
Ja maar...quote:Op maandag 5 september 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Ja maar ik heb dus al een foto gemaakt maar je ziet heul geen glitters![]()
No kidding!quote:
Nou nou nou zeg, wat hebben jullie allemaal? Moet je maar gelijk beginnen met schelden als iemand je probeert te helpen?quote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
No kidding!
Ik vroeg het aan de mensen, aangezien alles zou verdwijnen behalve FlyingFox. Dit topic is voor advies. Dom wicht.
@ Anitra: Jottem! Dank u!
quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik zou toch even dubbel checken, misschien heb je je gewoon gewassen met de drol van je zoontje.
Echt ik zweer het je, hier liggen zeepjes en crempjes, alsof het recycled moet worden.
Een crempje voor de droge huid ziet er uit als kots met brokkies.
En een zeepje die mijn vriendin gebruikt ziet eruit alsof het een tampon is met slierten of een of andere kutkaas er aan
Ze geeft toch adviesquote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
No kidding!
Ik vroeg het aan de mensen, aangezien alles zou verdwijnen behalve FlyingFox. Dit topic is voor advies. Dom wicht.
@ Anitra: Jottem! Dank u!
Die van mij komt, als het goed is deze week of volgende week al aan. En twee stukken 'Utterly Nutterly' soap, en White Wash orangequote:Op dinsdag 6 september 2005 08:36 schreef heaven7 het volgende:
Zijn hier liefhebbers voor de Honey bee have dusting powder?
Ik heb nou contact met iemand die in de Philipijnen woont en deze nog verkoopt, welliswaar voor 10,75 dollar per stuk (rond de ¤8,50), of als je er 50 gram pineapple grunt soap bijwil wordt het 11,75. Alleen de verzendkosten zijn wel 10 dollar, welliswaar registred.. ik dacht, als er nog meer liefhebbers zijn kunnen we misschien samen doen?
Ik wil ook utterly nutterlyquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:01 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Die van mij komt, als het goed is deze week of volgende week al aan. En twee stukken 'Utterly Nutterly' soap, en White Wash orange![]()
Honey Bee Have tuikt naar HIWTK... Schijnt...
Ik heb ook wel interesse maar die verzendkosten, het zal hier toch ook als pakket verzonden moeten worden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:06 schreef Nugget het volgende:
Ik ben ook wel geinteresseerd in de Honey Bee Have! En ook in de pineapple grunt soap er bij dan. Heeft hij er genoeg? Wel makkelijk met verzendkosten delen dan idd!
Zou het maar doen Skaai.. Ik heb mijn pakketje binnen. De Imperialis is nu meer rose dan geel en ietsjes dikker, maar met het opendraaien kwam de plastic-achtige, branderige geur van bacon mij tegemoetquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef Skaai het volgende:
Ik wil een online bestelling plaatsen maar durf het niet aan om Imperialis te bestellen, ivm de slechte verhalen. Denk dat ik maar gewoon naar Amsterdam ga van de week om ze zelf even stuk voor stuk te testen![]()
dievan mij ruikt oom naar bacon..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou het maar doen Skaai.. Ik heb mijn pakketje binnen. De Imperialis is nu meer rose dan geel en ietsjes dikker, maar met het opendraaien kwam de plastic-achtige, branderige geur van bacon mij tegemoet. Maar ik heb geen zin meer om er over te zeuren. Ga zelf wel een keer snuffelen in Amsterdam inderdaad.
Wél leuk zijn de drie proefjes die erbij zaten: Herbalism, Ocean Salt en Cupcake.
Nee ik ook niet. Laat maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dievan mij ruikt oom naar bacon..
maar hebeigenlijk geen zin weer te gaan zittenz eiken.
Dat is toch eigenlijk raar. Je betaald er genoeg voor en dan wil je toch ook iets hebben waar je wat aan hebt. En als het dan niet goed is dan is het toch logisch dat je er wat van zegt, kun je toch geen zeiken noemen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dievan mij ruikt oom naar bacon..
maar hebeigenlijk geen zin weer te gaan zittenz eiken.
Nee, kan wel even duren, maar ze waren bezig met een pand in Utrecht, verder zei ze er niet veel over.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:22 schreef Anitra het volgende:
Weet je ook waar en wanneer?
Fotoquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit nu met Cupcake op mijn hoofd
Het is net alsof je chocolade op je hoofd smeert en ik zie eruit als een slecht geschminkte zwartepiet.
Is wel gemaaktquote:
Goed idee, Lush producten 'in use' zijn leukquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij staat nog in mijn telefoon, ik zal 'm morgen wel uploaden.
Sweet16 heeft ook een badfoto gepostquote:Op woensdag 7 september 2005 00:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat doe je niet Sanne?
En Vava: ik weet het niet hoor. Het ziet er niet uit
Inderdaad erg duur.... maar het poeder zou ik stiekem wel willen hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:24 schreef heaven7 het volgende:
Leuk dat er mensen zijn die geinteresseerd zijn!
De prijzen van het verzenden die ik vanochtend via de mail heb gekregen zijn:
2sets (HBH powder+50g P grunt)=$10.00
4sets (HBH powder+50g P grunt)=$18.50
6sets (HBH powder+50g P grunt)=$27.50
8sets (HBH powder+50g P grunt)=$35.00
En:
3pcs (HBH powder)=$10.00
6pcs (HBH powder)=$18.50
9pcs (HBH powder)=$27.50
12pcs (HBH powde)=$35.00
if you are not interested in the free pineapple grunt soap, the
HBH powder costs $10.75 each.
Helaas is het wel duurEn hier zou ik het bijvoorbeeld mee kunnen nemen naar een meet als er mensen zijn die de ¤5,50 willen besparen want het zal helaas niet door de brievenbus passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |