Ik vond het ook een dubieus goedje. Ambrosia daarentegen.quote:Op zondag 4 september 2005 19:23 schreef mvdlubbe het volgende:
En het scheren gaat voor geen meter met dat spul.
Zo'n spuitbus van Euroshopper is nog beter.
Het heeft een half uur er in gezeten, het is nu aan het drogen, maar het voelde nat al een stuk beter aan dan voorheen.quote:Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef heaven7 het volgende:
Hoelang laat jij het zitten Anitra? Ik lees altijd "hoe langer hoe beter" en zeker niet de 20 minuten die op de pot staat.
En hoe was het droog?quote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het heeft een half uur er in gezeten, het is nu aan het drogen, maar het voelde nat al een stuk beter aan dan voorheen.
quote:Op zondag 4 september 2005 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt goed Anitra! Voor wat voor haar wordt het aanbevolen eigenlijk?
quote:Een haarbehandeling die meer gewicht geeft aan haar dat de neiging heeft om tot 200% te groeien en snel 'explodeert.' Laat het haar in model zoals jij het wil, zelfs op vochtige dagen. De heerlijke geur bestaat uit een mix van Ierse stout, citroengras, cognacolie en verse kruiden. Gebruiksaanwijzing: doe het masker in droog haar (maar als je nat haar fijner vindt, wie zijn wij dan om je tegen te houden?), laat circa 20 minuten zitten en spoel het daarna uit (eventueel kun je na je masker nog je haren wassen met shampoo als je dat fijn vindt). Tip: voor een extra intensieve behandeling wikkel je je haren in plastic of aluminiumfolie na het aanbrengen van het masker.
Tsk, Freeze is het aller-aller-allerlekkerste luchtje van de hele wereld en degene die bedacht heeft dat ie eruit gaat zouden ze op moeten knopen!quote:Op zondag 4 september 2005 19:08 schreef Maeghan het volgende:
Ja, Freeze is echt goor. Narcotick is een beetje vaag, niet vies maar ook niet boeiend.
Jeetje, wat ontzettend klote, zeg.quote:Op maandag 5 september 2005 09:04 schreef ymme het volgende:
Ik hoor net, van de zoon, van Funnie, dat de operatie is mislukt![]()
Bloeding bij de milt, en deze is verwijderd.Maar ze maakt het verder goed.
quote:Funnie, verdiend heeel veel Lush![]()
Beetje maar. MM: Heb je m'n betaling voor Spice Mountain ontvangen?quote:Op maandag 5 september 2005 11:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
dr wordt hier een klein beetje langs elkaar heen geluld geloof ik.
ik zal even kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Beetje maar. MM: Heb je m'n betaling voor Spice Mountain ontvangen?
Deze zeep, leek me heel lekker te ruiken. Maar bij nader inzien, vind ik het toch niet zoquote:Op maandag 5 september 2005 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat Missy en ik geen interesse hebben in de Miranda.
Ja behoorlijk... Maar waar werd ze aan geopereerd dan?quote:
Volgens mij iets met een buikcorrectie?quote:Op maandag 5 september 2005 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja behoorlijk... Maar waar werd ze aan geopereerd dan?
Oei.. dan is een gescheurde milt volgens mij best wel een heftige complicatiequote:Op maandag 5 september 2005 12:26 schreef Marloes het volgende:
[..]
Volgens mij iets met een buikcorrectie?
Bij jou ook dusquote:Op maandag 5 september 2005 07:15 schreef Sanne het volgende:
Mijn zelfgemaakte Candy Fluff creme is beton geworden
Met een laagje olie erop.
Kennelijk toch wat teveel gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |