M'n huid is wel heel zacht, alleen ook wel een stuk vettiger, vooral m'n neus dus die sla ik de volgende keer even overquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:20 schreef lotje11 het volgende:
uit een vorig topic:
en hoest effect van de LL? Ik heb 'm gekocht omdat ie wel lekker leek. Nog niet geprobeerd dus, ik ben benieuwd
Dat was de mijne dus ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
neen.
maar ik weet toevallig uit mijn hoofd dat ie door gav is gemaakt
Eerst Silky Underwear en dan een zwart shirtje....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ruik nog steeds naar de Silky Underwear die ik vanochtend heb opgedaan
Klopt. Die combinatie is inderdaad niet handig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Eerst Silky Underwear en dan een zwart shirtje....Allemaal witte strepen!
Nu (toch in zwart shirtje en heerlijk geurend) op naar m'n tentamen...![]()
Lushquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef lotje11 het volgende:
Heb net al mijn spullletjes bij elkaar gezet om een foto te maken..... Kom ik er daarna achter dat ik de helft mis (effe overdrijven). Had vriendje mijn snowcake al in de handdoeken kast verstopt....![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:53 schreef La_Guiri het volgende:
The Olive Branch is toch net nieuw?
Ja, maar die ruikt niet zo lekker als fuwariquote:
Dát zou kunnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, maar die ruikt niet zo lekker als fuwari
Fuwari werkt prima, ook met dit warme weer. Alleen wel even vochtig maken voor gebruik, anders krijg je jeukende oksels en daar zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten. Zo een Fuwari is nameljk best wel ruw als je hem droog gebruikt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:15 schreef Anitra het volgende:
Hier werkt de rexona niet hooren T'eo wel
Fuwari ben ik wel benieuwd naar!
Owquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder kan alleen maar afkeurend kijken en aan m'n vriend vragen: "Waar heeft ze dat van betaald?"
Heb jij mijn moeder ook als moeder?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder kan alleen maar afkeurend kijken en aan m'n vriend vragen: "Waar heeft ze dat van betaald?"
Dat kan ik vergeten bij mijn moeder. Had haar mijn proefmonstertje van de Fair Trade Foot Lotion gegeven omdat ze altijd last van plekken op haar voeten heeft... Ik geloof dat ze het 1x heeft geprobeerd en nu staat het te staanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Owdat is ook niet leuk als je net blij je nieuwe aankopen laat zien. De mijne had eerder Lush dan ik
die was al enthousiast
Ik heb geen broertjes of zusjes voor zover ik weetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
Heb jij mijn moeder ook als moeder?
Leuk!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Aaah, let's meet!!
Ik loop m'n beste vriend al weken gek te maken, Nadat ik em gister vertelde over de scheercremés en de beschrijvingen van de site liet lezen was hij om! En nu wil hij dus wel een keer met me naar een winkel gaan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hopelijk kun je je Lush pret ook met mensen IRL delen, in plaats van je ouders
Waarom niet?quote:
Nah, ik ben niet lief, maar wel Lush-verslaafd. Is dat ook goed?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je woont in Rotterdam neem ik aan?
Vava wil ook wel, haha, zij is lief
Zullen we even naar het meettopic verschuiven?
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:16 schreef Shirley het volgende:
Ik ben ook een Rotterdamse!Alleen doe ik niet aan meets.
Oh ja, zul je net zien dat ze dat pas gaan doen als ik op m'n streefgewicht zit van -28,6 =Pquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Shirley het volgende:
Ze moeten een wedstrijd uitschrijven. ''Win je gewicht in Lushproducten''
lijkt me vrij weinigquote:Op donderdag 1 september 2005 00:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Oh ja, zul je net zien dat ze dat pas gaan doen als ik op m'n streefgewicht zit van -28,6 =P
Ja, want het valt ook niet op als iemand een stukje zeep van 45 kilo onder z'n jas stopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Toch gek eigenlijk, dat dat nog allemaal kan.
Gewoon voor miljoenen aan zeep daar.
Allemaal voor de pak.
Geen streepjescodes of zoiets dergelijks.
Haha kleptomaantje
ik krijg er honger vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zomaar even een vraag tussendoor, ik was daarnet in het Lushmeeting topic, en daar stond deze foto:
[afbeelding]
Op zich niet zo'n bijzondere foto, we kennen allemaal de taartverschijnselen wel.
Nu vroeg ik me af:
Zou er ooit wel eens iemand zijn geweest die een hele lushtaart heeft gekocht en hoeveel zou die wegen?
Ik stond gewoon in de winkel echt te watertanden (niet overdreven!!) bij HIWTK!!quote:
Dat is het ook, probeer maarquote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef CherryLips het volgende:
het ziet eruit als een enorme zoete klont... zuurstok
OVquote:Op donderdag 1 september 2005 00:31 schreef Maeghan het volgende:
Ja, Maastricht is me een tikkeltje te ver. =)
1 dag, als je het goed doetquote:Op donderdag 1 september 2005 00:31 schreef CherryLips het volgende:
hoe lang gaat zo'n klein klompje zeep van ¤5 eigenlijk mee, gemiddeld zeg maar? of die 100ml douchegel?
Verschilt per zeep en hoe je het gebruikt. De romigere varianten gaan harder, en het gaat ook sneller als je het op je lichaam gebruikt ipv op een spons/washandje. Ik weet echt niet hoe lang ik ermee doe omdat ik alles door elkaar gebruik.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:31 schreef CherryLips het volgende:
hoe lang gaat zo'n klein klompje zeep van ¤5 eigenlijk mee, gemiddeld zeg maar? of die 100ml douchegel?
Zeg hallo, ik ben niet verslaafd of zo.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
1 dag, als je het goed doet![]()
ik schrok echt serieus.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Grapje
heb jij de 45 kg taart gekocht?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:39 schreef Maeghan het volgende:
Zeg, moet ik je wat proefjes sturen? Ik heb toch zeep voor de komende drie jaar =)
ehm nee, je kan ook wel gewoon wat in de winkel vragen als je twijfelt over iets, en meestal zijn ze dan wel zo vriendelijk om het voor je te regelen... en als je iets koopt krijg je meestal wel een proefje, en zo niet dan moet je gewoon brutaal zijn en erom vragen =)quote:Op donderdag 1 september 2005 01:24 schreef CherryLips het volgende:
proefjes?hebben jullie teveel ofzo? altijd welkom natuurlijk, ik heb alleen nog helemaal geen proefjes om terug te sturen oid. Wanneer krijg je die als je daar iets koopt? Moet je dan eerst een bepaald bedrag besteden?
Van lushforum.. Misschien dat hier iemand wel antwoordtquote:Even een vraagje: wat is dit nou precies voor spul? Ik snap het niet echt :laugh
Is het zeg maar de 2e stap uit het ´´3stappenplan´´ dus zeg maar: reinigen, tonic, creme.
Of kan je het maar opspuiten wanneer je wil?
Het lijkt me wel handig om hiermee ´s ochtends je gezicht schoon te maken, dat kan hier ook mee?
*raar kijkt*![]()
Dat zou ik toch wel ernstigquote:Op donderdag 1 september 2005 00:51 schreef Lotjeb het volgende:
Pfew, kom net thuis na een lange middag en avond. Was vanmiddag even in de Kalverstraat en echt, ik wist niet wat ik zag!!!!!
De Lushwinkel was gesloten... en de reden.... ze waren 'm in de kerststijl aan het aankleden?????
Met kertsboom, rode slingers en nepsneeuw??????
Ik hoop niet dat dit serieus was maar voor een of andere speciale gelegenheid
Echt waar? Hoe was de geur met 1/3 e deel?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:14 schreef heaven7 het volgende:
Gisteren in het bubbelbad geweest met slecht 1/3! (echt waar) Ma bar
[afbeelding]
Let wel, een bubbelbad zorgt voor 100 keer meer schuim. Dan heb je aan 1/3 genoeg, met een gewoon bad weet ik het niet (nooit geprobeerd) maar ik ga nooit thuis in bad met zo'n ding, altijd bij vriendjequote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef noekje het volgende:
Oooh lekker hoor. Ik ga ook maar snijden denk ik anders moet ik een laagje water van zo'n 1,5 a 2 cm in bad doen.
het is je vergevenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef heaven7 het volgende:
Die FA is van mn schoonmamsMaar zie het potje Aqua marina ernaast!
In het zakje ruikt hij sterker. Maar ik vind de ma bar, wel sterker ruiken in bad, dan welke andere bar dan ookquote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef noekje het volgende:
Een bubbelbad. Mijn selectieve verstand heeft daar overheen gelezen.
Dan gaat die er dus in één keer in.
Ymne, ruikt die dan wel lekker sterk zoals nu in het zakje.?
In 1x is hij heel lekker en ruikt dan id zoals in het zakje!!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef noekje het volgende:
Een bubbelbad. Mijn selectieve verstand heeft daar overheen gelezen.
Dan gaat die er dus in één keer in.
Ymne, ruikt die dan wel lekker sterk zoals nu in het zakje.?
Je haar is idd erg mooiquote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, Arabian Bright werkt echt![]()
Mijn haar glanst prachtig
Mask of Magnaminty voelt ook lekker aan
Slijmbalquote:
Leuk dat je even ging kijken naar de winkel.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:28 schreef Lotjeb het volgende:
Net even op onderzoek uitgegaan (waarom studeer / werk / woon ik zo dicht bij de lush winkel?) en de winkel in de Kalverstraat is weer normaal![]()
Ik ben ook even (ghehe, half uurtje) naar binnen gegaan om om opheldering te vragen. Er was gisteravond presentatie van de kerstartikelen voor de persWe moeten nog even wachten.
Vind de nieuwe hybrid trouwens niet zo lekker ruiken als de oude...![]()
En Godiva vind ik zelf stinken![]()
Wel een stukje Fuel en een klein potje Ocean Salt gekocht. Nu lekker in de douche, daar had ik vanmorgen geen tijd voor.
Er moet toch iemand op je reageren hier?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er moet toch iemand op je reageren hier?.
Die waar nog geen locatie van bekend is? Ja. Dan neem ik dan wel wat voor je mee (en dan doe ik het wel in een tasje van Broese, een wat geaccepteerdere verslaving =P).quote:Op donderdag 1 september 2005 01:42 schreef CherryLips het volgende:
ik woon op hetzelfde adres en heb hetzelfde postvakje![]()
kom je volgende week vrijdag ook bij die Master bijeenkomst?
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef SEMTEX het volgende:
Tip: laat nooit je Fuwari vallen. Ik heb allemaal gratis gruis nu
Het flesje paste in de bus? Een 100ml flesje??quote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb gisteren een flesje tramp en 100gr. milkybar verstuurd in een bubbel envelop voor brievebus tarief.
Ze hebben zelfs geprobeerd of het paste door het door zo'n kartonnen brievenbus te proppen maar het paste niet (duh) toch hoefde ik geloof ik maar 1,56 ofzo te betalen. Hij zei "dat komt wel goed"
Ik hoor hopelijk later vanavond of te allemaal goed is aangekomen.
Ik heb dus 1 groot stuk wat ik nog kan gebruiken, voor de rest zijn het veel kleine blokjesquote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij is toch niet helemaal stuk hoop ik?!
Wat zonde zegquote:Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb dus 1 groot stuk wat ik nog kan gebruiken, voor de rest zijn het veel kleine blokjesen een hoop gruis. Met dat gruis kan ik niks meer, neem ik aan
Er zit heel veel glycerine in waardoor het extra vochtinbrengend zou moeten zijn. Verder is het bijv. bij Lemslip zo dat het tegen onzuivere huid zou moeten werken door het citroensap. Ik neem aan dat Heavenly Bodies ook wel weer een aparte functie heeft, zoals eigenlijk alles van Lush.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb me net heerlijk gedoucht!
Heavenly Bodies Buttercream
Net poep!
Haha, ineens begreep ik de functie van het douchegordijn weer, hehe.
Heel het douchegedeelte was chocolade.
Was trouwens wel lekker, alhoewel ik de functie niet helemaal snap van de buttercreams --> iemand?
Dankjewel voor de beschrijving, ik zoek wel ergens uit waar de poepbuttercream voor dientquote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Er zit heel veel glycerine in waardoor het extra vochtinbrengend zou moeten zijn. Verder is het bijv. bij Lemslip zo dat het tegen onzuivere huid zou moeten werken door het citroensap. Ik neem aan dat Heavenly Bodies ook wel weer een aparte functie heeft, zoals eigenlijk alles van Lush.
Uit het Engelse Lush-krantje over Heavenly Bodies:quote:Op donderdag 1 september 2005 18:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dankjewel voor de beschrijving, ik zoek wel ergens uit waar de poepbuttercream voor dient
Komt, vast en zeker helemaal goedquote:Op donderdag 1 september 2005 19:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha, inderdaad ik heb er niet aan gedacht om direct in het Engels Lushkrantje te kijken, maar bedankt Xcuz_me!
Ik kan me inderdaad herinneren dat ik met Vava in de trein terug naar huis ging en dat we zo moesten lachen om het feit dat ik de poepbuttercream kreeg..got a body like a zombie?
Dankjewel Lushwinkeldamesik ken mijn positie weer hahah
Ymme en Skaai jullie proefpakketjes zijn netjes op de post gezet, als het goed is krijgen jullie ze morgen in de bus!
Ymme, ik hoop dat die van jou voldoende gefrankeerd is
Ik heb jouw proefje nog niet ontvangenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Komt, vast en zeker helemaal goed![]()
Wat heb je opgestuurd als ik vragen mag![]()
Tuurlijk wel, jij hebt me 5 dingen gegeven en ik voel me een beetje tekort doen met 3 proefjes terugquote:Op donderdag 1 september 2005 19:25 schreef ymme het volgende:
He joh, dat had niet gehoeven hoorSS16
Heb jij ook iets opgestuurd naar Ymme?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Ymme, je kan je verheugen op leuke post geloof ik
Nee, over jouw post richting Ymmequote:Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Heb jij ook iets opgestuurd naar Ymme?
Dat was niet de intentie waarmee ik het berichtje postte hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 19:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh, wil je ook wat?
Kleine moeite hoor
Ik voelde me wel even een leuke proefjes-maak-mama.
Maar dat betekent niet dat ik gelijk voor Jan en alleman proefjes ga maken!
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik neem aan dat Ymme ook aanmeldingen voor proefjes heeft gehad van mensen die zomaar uit het niets ineens een proefje willen.
Daarom, dat is haar zaakquote:Op donderdag 1 september 2005 19:56 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
Ymme bied zelf aan dat ze mensen blij wil maken met proefjes.
Ik snap je niet helemaal
Als je bovengenoemde producten nog niet hebt, dan geef je maar een gilquote:Op donderdag 1 september 2005 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat was niet de intentie waarmee ik het berichtje postte hoor
Het klonk gewoon allemaal zo lekker
Oh ik heb net al een pakketje Snowcake/Angel's Delight/Noriko en een pakketje Snowcake/Angel's Delight/Spice Mountain gewonnen (en een Christmas Cracker BBS!!) , maar dankjewel voor het aanbod =)quote:Op donderdag 1 september 2005 19:54 schreef lotje11 het volgende:
@Meaghan, ik kan ook best een keer een stuk AD voor je meenemen als ik in de stad ben? Das misschien goedkoper dan op e-bay?
AOBS heb ik. De andere 2 ken ik niet, maar je hoeft voor mij niet nog meer pijn in je hart te lijden hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 20:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Als je bovengenoemde producten nog niet hebt, dan geef je maar een gil![]()
Ymme vind dat lekker.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een stukkie angel's delight in de aanbieding ik vind 'm vies.
is denk ik 50 gram ofzo, geen idee eik.
Oh jee had ik dat niet moeten doen? Stinkt ie?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef Kyara het volgende:
Oeh, je hebt Karma besteld. Dapper!
Bedankt voor de tip! Ik zet de Schnuggle op mijn verlanglijstje! Het zal alleen wel een tijdje duren voor ik weer bij een Lush in de buurt komquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:55 schreef Sinkwanee het volgende:
Kyara schreef:
Net lekker gedoucht met Ooh lala. Heerlijke geur, alleen naderhand was mijn huid kurkdroog. Dat is wel jammer want het is echt zo'n 'voor het slapen gaan luchtje'.
Je kan dat oplossen met de Schnuggle body butter. Die ruikt ook ongeveer gelijk, dus dan ben je niet meteen dat lekkere luchtje kwijt.
Het mij nog steeds niet gelukt om er een goed proefje van te maken, het brokkelt af... Tips zijn welkom... Lukt het wel, kan je een proefje krijgen hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef Kyara het volgende:
Bedankt voor de tip! Ik zet de Schnuggle op mijn verlanglijstje! Het zal alleen wel een tijdje duren voor ik weer bij een Lush in de buurt kom![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:10 schreef lotje11 het volgende:
Ff off topic he Kyara, maar waarom 2- juni en niet 20 juni? geeft een leuker datum effect
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:34 schreef Anitra het volgende:
Ik heb weer 2 pakketjes gemaaktVoor Debby en Sanne.
* Anitra ziet Sanne nu denken![]()
Imperialis komt jou kant op!
Ik smeer me ook meerdere keren per dag in ermeequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:24 schreef Sinkwanee het volgende:
Ik weet wat je bedoelt MissBliss, Karma Kream... Ik heb de neiging om de hele dag met mijn neus boven die pot te gaan zitten snuffelen...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben echt ontzettend tevreden over hoe lang de geur van Silky Underwear blijft hangen.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef debby1973 het volgende:
Hier komt ie dan.....
We hadden voor 270 pond besteld met z'n 4en en er zat geen enkel proefje of iets dergelijks bij. Dus reken maar nergens op.
ach jee....quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef debby1973 het volgende:
Hier komt ie dan.....
We hadden voor 270 pond besteld met z'n 4en en er zat geen enkel proefje of iets dergelijks bij. Dus reken maar nergens op.
Preciesquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:39 schreef debby1973 het volgende:
Maar het maakt niet uit hoor. Ben heel blij met alle spullen. Ik was in Nederland veel meer geld kwijt geweest.
Het wordt tijd voor een IKEA-rekje! Moet ik ook eens halen deze week. Heb zelf de Lemslip besteld bij de order, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:43 schreef debby1973 het volgende:
Gefeliciteerd XcUZ-Me!
Mijn badkamer staat nu echt helemaal vol. En die buttercreams zien er echt uit als een toetje.
Ik geloof dat ze gewoon geen producten meer hadden om je een proefje van te geven!quote:
Waarom niet Ocean Salt? Ocean Salt is geweldig. AOBS vond ik totaal niet scrubben trouwens. SJG ken ik niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:21 schreef Marloes het volgende:
Even een vraagje: Ik zoek nog een scrub van de lush maar ik twijfel..
Ik heb veel goede dingen gehoord over AOBS maar die is maar 3 maanden oid houdbaar en ik denk niet dat ik 'm zo snel op krijg. Natuurlijk kan je hem ook wel daarna gebruiken, maar toch...
En dan heb je nog Sweet Japanse Girl, ook een scrub die volgens mij heel wat langer goed is, maar misschien minder fijn is.
Wie heeft ze allebei geprobeerd, en welke is het fijnste?
t zit in een winkelstraat, dus je kan niet tot voor de deur met de auto.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:13 schreef Shirley het volgende:
Zeer waarschijnlijk ga ik volgende week zaterdag naar Haarlem om de winkel te bezoeken!![]()
Wie is daar geweest en hoe is het daar? En is het makkelijk te vinden met de auto?
Oké, dank je wel!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
t zit in een winkelstraat, dus je kan niet tot voor de deur met de auto.
de barteljorisstraat
best makkelijk te vinden.
schuin tegenover de xenos.
euhm, wel okayquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oké, dank je wel!En hoe is de winkel zelf?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heavenly Bodies ziet er inderdaad uit als poep
Wow Debby, wat een voorraad. Maar vooral: Dat behang is echt heel erg cool/leuk/mooi/gaaf, etc.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:01 schreef debby1973 het volgende:
mijn voorraad op dit moment :
[[url=http://img363.imageshack.us/img363/1715/lenso0039gd.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img363.imageshack.us/img363/8076/lenso0043ta.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |