Oh ja, zul je net zien dat ze dat pas gaan doen als ik op m'n streefgewicht zit van -28,6 =Pquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Shirley het volgende:
Ze moeten een wedstrijd uitschrijven. ''Win je gewicht in Lushproducten''
lijkt me vrij weinigquote:Op donderdag 1 september 2005 00:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Oh ja, zul je net zien dat ze dat pas gaan doen als ik op m'n streefgewicht zit van -28,6 =P
Ja, want het valt ook niet op als iemand een stukje zeep van 45 kilo onder z'n jas stopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Toch gek eigenlijk, dat dat nog allemaal kan.
Gewoon voor miljoenen aan zeep daar.
Allemaal voor de pak.
Geen streepjescodes of zoiets dergelijks.
Haha kleptomaantje
ik krijg er honger vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zomaar even een vraag tussendoor, ik was daarnet in het Lushmeeting topic, en daar stond deze foto:
[afbeelding]
Op zich niet zo'n bijzondere foto, we kennen allemaal de taartverschijnselen wel.
Nu vroeg ik me af:
Zou er ooit wel eens iemand zijn geweest die een hele lushtaart heeft gekocht en hoeveel zou die wegen?
Ik stond gewoon in de winkel echt te watertanden (niet overdreven!!) bij HIWTK!!quote:
Dat is het ook, probeer maarquote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef CherryLips het volgende:
het ziet eruit als een enorme zoete klont... zuurstok
OVquote:Op donderdag 1 september 2005 00:31 schreef Maeghan het volgende:
Ja, Maastricht is me een tikkeltje te ver. =)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |