Owquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder kan alleen maar afkeurend kijken en aan m'n vriend vragen: "Waar heeft ze dat van betaald?"
Heb jij mijn moeder ook als moeder?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder kan alleen maar afkeurend kijken en aan m'n vriend vragen: "Waar heeft ze dat van betaald?"
Dat kan ik vergeten bij mijn moeder. Had haar mijn proefmonstertje van de Fair Trade Foot Lotion gegeven omdat ze altijd last van plekken op haar voeten heeft... Ik geloof dat ze het 1x heeft geprobeerd en nu staat het te staanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Owdat is ook niet leuk als je net blij je nieuwe aankopen laat zien. De mijne had eerder Lush dan ik
die was al enthousiast
Ik heb geen broertjes of zusjes voor zover ik weetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
Heb jij mijn moeder ook als moeder?
Leuk!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Aaah, let's meet!!
Ik loop m'n beste vriend al weken gek te maken, Nadat ik em gister vertelde over de scheercremés en de beschrijvingen van de site liet lezen was hij om! En nu wil hij dus wel een keer met me naar een winkel gaan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hopelijk kun je je Lush pret ook met mensen IRL delen, in plaats van je ouders
Waarom niet?quote:
Nah, ik ben niet lief, maar wel Lush-verslaafd. Is dat ook goed?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je woont in Rotterdam neem ik aan?
Vava wil ook wel, haha, zij is lief
Zullen we even naar het meettopic verschuiven?
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:16 schreef Shirley het volgende:
Ik ben ook een Rotterdamse!Alleen doe ik niet aan meets.
Oh ja, zul je net zien dat ze dat pas gaan doen als ik op m'n streefgewicht zit van -28,6 =Pquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Shirley het volgende:
Ze moeten een wedstrijd uitschrijven. ''Win je gewicht in Lushproducten''
lijkt me vrij weinigquote:Op donderdag 1 september 2005 00:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Oh ja, zul je net zien dat ze dat pas gaan doen als ik op m'n streefgewicht zit van -28,6 =P
Ja, want het valt ook niet op als iemand een stukje zeep van 45 kilo onder z'n jas stopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Toch gek eigenlijk, dat dat nog allemaal kan.
Gewoon voor miljoenen aan zeep daar.
Allemaal voor de pak.
Geen streepjescodes of zoiets dergelijks.
Haha kleptomaantje
ik krijg er honger vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zomaar even een vraag tussendoor, ik was daarnet in het Lushmeeting topic, en daar stond deze foto:
[afbeelding]
Op zich niet zo'n bijzondere foto, we kennen allemaal de taartverschijnselen wel.
Nu vroeg ik me af:
Zou er ooit wel eens iemand zijn geweest die een hele lushtaart heeft gekocht en hoeveel zou die wegen?
Ik stond gewoon in de winkel echt te watertanden (niet overdreven!!) bij HIWTK!!quote:
Dat is het ook, probeer maarquote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef CherryLips het volgende:
het ziet eruit als een enorme zoete klont... zuurstok
OVquote:Op donderdag 1 september 2005 00:31 schreef Maeghan het volgende:
Ja, Maastricht is me een tikkeltje te ver. =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |