Nee, over jouw post richting Ymmequote:Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Heb jij ook iets opgestuurd naar Ymme?
Dat was niet de intentie waarmee ik het berichtje postte hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 19:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh, wil je ook wat?
Kleine moeite hoor
Ik voelde me wel even een leuke proefjes-maak-mama.
Maar dat betekent niet dat ik gelijk voor Jan en alleman proefjes ga maken!
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik neem aan dat Ymme ook aanmeldingen voor proefjes heeft gehad van mensen die zomaar uit het niets ineens een proefje willen.
Daarom, dat is haar zaakquote:Op donderdag 1 september 2005 19:56 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
Ymme bied zelf aan dat ze mensen blij wil maken met proefjes.
Ik snap je niet helemaal
Als je bovengenoemde producten nog niet hebt, dan geef je maar een gilquote:Op donderdag 1 september 2005 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat was niet de intentie waarmee ik het berichtje postte hoor
Het klonk gewoon allemaal zo lekker
Oh ik heb net al een pakketje Snowcake/Angel's Delight/Noriko en een pakketje Snowcake/Angel's Delight/Spice Mountain gewonnen (en een Christmas Cracker BBS!!) , maar dankjewel voor het aanbod =)quote:Op donderdag 1 september 2005 19:54 schreef lotje11 het volgende:
@Meaghan, ik kan ook best een keer een stuk AD voor je meenemen als ik in de stad ben? Das misschien goedkoper dan op e-bay?
AOBS heb ik. De andere 2 ken ik niet, maar je hoeft voor mij niet nog meer pijn in je hart te lijden hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 20:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Als je bovengenoemde producten nog niet hebt, dan geef je maar een gil![]()
Ymme vind dat lekker.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een stukkie angel's delight in de aanbieding ik vind 'm vies.
is denk ik 50 gram ofzo, geen idee eik.
Oh jee had ik dat niet moeten doen? Stinkt ie?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef Kyara het volgende:
Oeh, je hebt Karma besteld. Dapper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |