1 dag, als je het goed doetquote:Op donderdag 1 september 2005 00:31 schreef CherryLips het volgende:
hoe lang gaat zo'n klein klompje zeep van ¤5 eigenlijk mee, gemiddeld zeg maar? of die 100ml douchegel?
Verschilt per zeep en hoe je het gebruikt. De romigere varianten gaan harder, en het gaat ook sneller als je het op je lichaam gebruikt ipv op een spons/washandje. Ik weet echt niet hoe lang ik ermee doe omdat ik alles door elkaar gebruik.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:31 schreef CherryLips het volgende:
hoe lang gaat zo'n klein klompje zeep van ¤5 eigenlijk mee, gemiddeld zeg maar? of die 100ml douchegel?
Zeg hallo, ik ben niet verslaafd of zo.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
1 dag, als je het goed doet![]()
ik schrok echt serieus.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Grapje
heb jij de 45 kg taart gekocht?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:39 schreef Maeghan het volgende:
Zeg, moet ik je wat proefjes sturen? Ik heb toch zeep voor de komende drie jaar =)
ehm nee, je kan ook wel gewoon wat in de winkel vragen als je twijfelt over iets, en meestal zijn ze dan wel zo vriendelijk om het voor je te regelen... en als je iets koopt krijg je meestal wel een proefje, en zo niet dan moet je gewoon brutaal zijn en erom vragen =)quote:Op donderdag 1 september 2005 01:24 schreef CherryLips het volgende:
proefjes?hebben jullie teveel ofzo? altijd welkom natuurlijk, ik heb alleen nog helemaal geen proefjes om terug te sturen oid. Wanneer krijg je die als je daar iets koopt? Moet je dan eerst een bepaald bedrag besteden?
Van lushforum.. Misschien dat hier iemand wel antwoordtquote:Even een vraagje: wat is dit nou precies voor spul? Ik snap het niet echt :laugh
Is het zeg maar de 2e stap uit het ´´3stappenplan´´ dus zeg maar: reinigen, tonic, creme.
Of kan je het maar opspuiten wanneer je wil?
Het lijkt me wel handig om hiermee ´s ochtends je gezicht schoon te maken, dat kan hier ook mee?
*raar kijkt*![]()
Dat zou ik toch wel ernstigquote:Op donderdag 1 september 2005 00:51 schreef Lotjeb het volgende:
Pfew, kom net thuis na een lange middag en avond. Was vanmiddag even in de Kalverstraat en echt, ik wist niet wat ik zag!!!!!
De Lushwinkel was gesloten... en de reden.... ze waren 'm in de kerststijl aan het aankleden?????
Met kertsboom, rode slingers en nepsneeuw??????
Ik hoop niet dat dit serieus was maar voor een of andere speciale gelegenheid
Echt waar? Hoe was de geur met 1/3 e deel?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:14 schreef heaven7 het volgende:
Gisteren in het bubbelbad geweest met slecht 1/3! (echt waar) Ma bar
[afbeelding]
Let wel, een bubbelbad zorgt voor 100 keer meer schuim. Dan heb je aan 1/3 genoeg, met een gewoon bad weet ik het niet (nooit geprobeerd) maar ik ga nooit thuis in bad met zo'n ding, altijd bij vriendjequote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef noekje het volgende:
Oooh lekker hoor. Ik ga ook maar snijden denk ik anders moet ik een laagje water van zo'n 1,5 a 2 cm in bad doen.
het is je vergevenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef heaven7 het volgende:
Die FA is van mn schoonmamsMaar zie het potje Aqua marina ernaast!
In het zakje ruikt hij sterker. Maar ik vind de ma bar, wel sterker ruiken in bad, dan welke andere bar dan ookquote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef noekje het volgende:
Een bubbelbad. Mijn selectieve verstand heeft daar overheen gelezen.
Dan gaat die er dus in één keer in.
Ymne, ruikt die dan wel lekker sterk zoals nu in het zakje.?
In 1x is hij heel lekker en ruikt dan id zoals in het zakje!!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef noekje het volgende:
Een bubbelbad. Mijn selectieve verstand heeft daar overheen gelezen.
Dan gaat die er dus in één keer in.
Ymne, ruikt die dan wel lekker sterk zoals nu in het zakje.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |