Je haar is idd erg mooiquote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, Arabian Bright werkt echt![]()
Mijn haar glanst prachtig
Mask of Magnaminty voelt ook lekker aan
Slijmbalquote:
Leuk dat je even ging kijken naar de winkel.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:28 schreef Lotjeb het volgende:
Net even op onderzoek uitgegaan (waarom studeer / werk / woon ik zo dicht bij de lush winkel?) en de winkel in de Kalverstraat is weer normaal![]()
Ik ben ook even (ghehe, half uurtje) naar binnen gegaan om om opheldering te vragen. Er was gisteravond presentatie van de kerstartikelen voor de persWe moeten nog even wachten.
Vind de nieuwe hybrid trouwens niet zo lekker ruiken als de oude...![]()
En Godiva vind ik zelf stinken![]()
Wel een stukje Fuel en een klein potje Ocean Salt gekocht. Nu lekker in de douche, daar had ik vanmorgen geen tijd voor.
Er moet toch iemand op je reageren hier?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er moet toch iemand op je reageren hier?.
Die waar nog geen locatie van bekend is? Ja. Dan neem ik dan wel wat voor je mee (en dan doe ik het wel in een tasje van Broese, een wat geaccepteerdere verslaving =P).quote:Op donderdag 1 september 2005 01:42 schreef CherryLips het volgende:
ik woon op hetzelfde adres en heb hetzelfde postvakje![]()
kom je volgende week vrijdag ook bij die Master bijeenkomst?
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef SEMTEX het volgende:
Tip: laat nooit je Fuwari vallen. Ik heb allemaal gratis gruis nu
Het flesje paste in de bus? Een 100ml flesje??quote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb gisteren een flesje tramp en 100gr. milkybar verstuurd in een bubbel envelop voor brievebus tarief.
Ze hebben zelfs geprobeerd of het paste door het door zo'n kartonnen brievenbus te proppen maar het paste niet (duh) toch hoefde ik geloof ik maar 1,56 ofzo te betalen. Hij zei "dat komt wel goed"
Ik hoor hopelijk later vanavond of te allemaal goed is aangekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |