Ik heb dus 1 groot stuk wat ik nog kan gebruiken, voor de rest zijn het veel kleine blokjesquote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij is toch niet helemaal stuk hoop ik?!
Wat zonde zegquote:Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb dus 1 groot stuk wat ik nog kan gebruiken, voor de rest zijn het veel kleine blokjesen een hoop gruis. Met dat gruis kan ik niks meer, neem ik aan
Er zit heel veel glycerine in waardoor het extra vochtinbrengend zou moeten zijn. Verder is het bijv. bij Lemslip zo dat het tegen onzuivere huid zou moeten werken door het citroensap. Ik neem aan dat Heavenly Bodies ook wel weer een aparte functie heeft, zoals eigenlijk alles van Lush.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb me net heerlijk gedoucht!
Heavenly Bodies Buttercream
Net poep!
Haha, ineens begreep ik de functie van het douchegordijn weer, hehe.
Heel het douchegedeelte was chocolade.
Was trouwens wel lekker, alhoewel ik de functie niet helemaal snap van de buttercreams --> iemand?
Dankjewel voor de beschrijving, ik zoek wel ergens uit waar de poepbuttercream voor dientquote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Er zit heel veel glycerine in waardoor het extra vochtinbrengend zou moeten zijn. Verder is het bijv. bij Lemslip zo dat het tegen onzuivere huid zou moeten werken door het citroensap. Ik neem aan dat Heavenly Bodies ook wel weer een aparte functie heeft, zoals eigenlijk alles van Lush.
Uit het Engelse Lush-krantje over Heavenly Bodies:quote:Op donderdag 1 september 2005 18:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dankjewel voor de beschrijving, ik zoek wel ergens uit waar de poepbuttercream voor dient
Komt, vast en zeker helemaal goedquote:Op donderdag 1 september 2005 19:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha, inderdaad ik heb er niet aan gedacht om direct in het Engels Lushkrantje te kijken, maar bedankt Xcuz_me!
Ik kan me inderdaad herinneren dat ik met Vava in de trein terug naar huis ging en dat we zo moesten lachen om het feit dat ik de poepbuttercream kreeg..got a body like a zombie?
Dankjewel Lushwinkeldamesik ken mijn positie weer hahah
Ymme en Skaai jullie proefpakketjes zijn netjes op de post gezet, als het goed is krijgen jullie ze morgen in de bus!
Ymme, ik hoop dat die van jou voldoende gefrankeerd is
Ik heb jouw proefje nog niet ontvangenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Komt, vast en zeker helemaal goed![]()
Wat heb je opgestuurd als ik vragen mag![]()
Tuurlijk wel, jij hebt me 5 dingen gegeven en ik voel me een beetje tekort doen met 3 proefjes terugquote:Op donderdag 1 september 2005 19:25 schreef ymme het volgende:
He joh, dat had niet gehoeven hoorSS16
Heb jij ook iets opgestuurd naar Ymme?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Ymme, je kan je verheugen op leuke post geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |