M'n huid is wel heel zacht, alleen ook wel een stuk vettiger, vooral m'n neus dus die sla ik de volgende keer even overquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:20 schreef lotje11 het volgende:
uit een vorig topic:
en hoest effect van de LL? Ik heb 'm gekocht omdat ie wel lekker leek. Nog niet geprobeerd dus, ik ben benieuwd
Dat was de mijne dus ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
neen.
maar ik weet toevallig uit mijn hoofd dat ie door gav is gemaakt
Eerst Silky Underwear en dan een zwart shirtje....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ruik nog steeds naar de Silky Underwear die ik vanochtend heb opgedaan
Klopt. Die combinatie is inderdaad niet handig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Eerst Silky Underwear en dan een zwart shirtje....Allemaal witte strepen!
Nu (toch in zwart shirtje en heerlijk geurend) op naar m'n tentamen...![]()
Lushquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef lotje11 het volgende:
Heb net al mijn spullletjes bij elkaar gezet om een foto te maken..... Kom ik er daarna achter dat ik de helft mis (effe overdrijven). Had vriendje mijn snowcake al in de handdoeken kast verstopt....![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:53 schreef La_Guiri het volgende:
The Olive Branch is toch net nieuw?
Ja, maar die ruikt niet zo lekker als fuwariquote:
Dát zou kunnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, maar die ruikt niet zo lekker als fuwari
Fuwari werkt prima, ook met dit warme weer. Alleen wel even vochtig maken voor gebruik, anders krijg je jeukende oksels en daar zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten. Zo een Fuwari is nameljk best wel ruw als je hem droog gebruikt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:15 schreef Anitra het volgende:
Hier werkt de rexona niet hooren T'eo wel
Fuwari ben ik wel benieuwd naar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |