Grolsch? Gadver, drink jij pis?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
1 - Grolsch
2 - Hertog Jan
3 - Heineken
![]()
Amstel staat bij mij veel lager in de lijst... net iets boven Oranjeboom.
Wijnquote:
Droë steen...quote:Op maandag 21 maart 2005 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
WijnIk vind jou lief
Zuidafrikaanse rode wijn met kaas
Ga je schamen!!!quote:
wromnie?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ik wil een terrasje doen, maar kan niet![]()
witquote:Op maandag 21 maart 2005 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
WijnIk vind jou lief
Zuidafrikaanse rode wijn met kaas
Ik blijf hier aan het editen van de OP met die snelheidquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik blijf hier aan het editen van de OP met die snelheid
* Zhenar meldt zich.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tentamen leren
Van wie hier zijn de verstandskiezen al getrokken?
Is het ook... alleen een beetje depressief.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:18 schreef Zhenar het volgende:
Is het raar als ik altijd blij word van het liedje "Mooie dag" van Blof? Ik vind dat toch zo'n lekker rustig, relaxed, vredig en mooi nummer.
Ik ookquote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Is het ook... alleen een beetje depressief.
Doet me naar de dood verlangen
Dank mij jaquote:
Een magnum witte chocolaquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dank mij ja
Wie heeft ervoor gezorgd dat die OP de hele tijd voorzien wordt van de juiste linkjes?
Wie zorgt hier voor de dagelijkse updates?
Juistem.
Of eenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een magnum witte chocola
Of Ben en Jerry's NewYork Superfudge Chunck en Superfudge Brownie!
Of Australian ijs, belgian chocolate
*Steekt vinger op.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tentamen leren
Van een Raket krijg ik altijd pijn aan mijn tandenquote:
Ik ook.quote:
Van mij.quote:Van wie hier zijn de verstandskiezen al getrokken?
Ik haal zo ff een McFlurry op... ben helemaal gek op dat spulquote:Op maandag 21 maart 2005 15:22 schreef Christine het volgende:
Ik had een magnum almond
Heeeeeeeerlijk
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:23 schreef babette21 het volgende:
in Oz hadden ze Magnum Peppermint...... da's net 'n heeeeele grote After 8 op 'n stokkie
Of eenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van een Raket krijg ik altijd pijn aan mijn tanden
Hebben jullie eigenlijk ook altijd een hekel aan die houten stokjes? Ik krijg daar altijd de kriebels van!!
Twee kiezen moesten eruit. Eerst kreeg ik allemaal prikken ter verdoving; dat was eigenlijk het enige pijnlijke, vooral de eerste prik.quote:
yep, 4 jaar geleden ofzo....quote:Op maandag 21 maart 2005 15:18 schreef Duiveltja het volgende:
Ah gewoon bij de tandarts? Ik moet naar de kaakchirurg, want er moet gesneden wordenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
*Steekt vinger op.
Eentje is er van de week getrokken
quote:Het was leuk in de stad trouwens![]()
Ik vind dat altijd zoooo vies. Probeer ook altijd eromheen te eten en zo. Er blijft bij mij dus ook altijd ijs aan mijn stokje voordat ik het weggooi. Echt zooooooooo vies gewoonquote:Op maandag 21 maart 2005 15:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of eensplit
Ik krijg van alle ijs pijn aan mn tanden
Nee, ik heb geen last van houten stokjes maar mn vader wel, dus je bent niet de enige
Dat heb ik ook,... ik kan ook niet op ijs bijten... veel te koudquote:Op maandag 21 maart 2005 15:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of eensplit
Ik krijg van alle ijs pijn aan mn tanden
Nee, ik heb geen last van houten stokjes maar mn vader wel, dus je bent niet de enige
Ik vind het dus helemaal niet depressief. Juist heel erg... tja, geruststellend ofzo. Dat de dood helemaal niet zo erg is en dat je er vrede mee kunt hebben.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Is het ook... alleen een beetje depressief.
Doet me naar de dood verlangen
Kinky tandarts.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar je wordt helemaal platgespoten
Ik zit meestal na het ijsje nog een kwartier met dat stokje in mn mondquote:Op maandag 21 maart 2005 15:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zoooo vies. Probeer ook altijd eromheen te eten en zo. Er blijft bij mij dus ook altijd ijs aan mijn stokje voordat ik het weggooi. Echt zooooooooo vies gewoon
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:25 schreef Zhenar het volgende:
Liep ik eerst twee uur als een soort vampier rond met een bloedbek
Dan doe je lekker lang met je ijsjesquote:Op maandag 21 maart 2005 15:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook,... ik kan ook niet op ijs bijten... veel te koud
Voor mij geldt ongeveer precies hetzelfdequote:Op maandag 21 maart 2005 15:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Twee kiezen moesten eruit. Eerst kreeg ik allemaal prikken ter verdoving; dat was eigenlijk het enige pijnlijke, vooral de eerste prik.
Daarna... weet ik eigenlijk niet precies meer. De kiezen werden er met een soort tang gewoon uitgescheurd of zo. Het klonk heel erg pijnlijk, maar ik voelde er echt totaal niets van. Alleen het idee dat er gewoon kiezen uit je gebit geript worden was niet echt prettig.
Na afloop flink uitspoelen en allemaal watten in mijn mond om het bloeden te stelpen. Liep ik eerst twee uur als een soort vampier rond met een bloedbek. De rest van de dag was ik nog steeds verdoofd, wat hilarische taferelen opleverde als ik moest lachen, omdat mijn bovenlip niet meewerkte. Dat zag er dus heel erg debiel uit.
Oh, en je moet niet gaan kauwen op je wang. Je voelt daar namelijk niets van, maar je kunt zo wel je hele wang kapot bijten.
Tot zover de kiezentrek lessen van Zhenar. Use them wisely.
haha not... hij lijkt op Erik Koning, je weet wel die dokter van MCWquote:
En je halve tong is verdoofd dus je praat ook alsof je dronken bent.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:26 schreef BVO het volgende:
Oh ja, die prikken waren nog het vervelendste.. Maar dat voel je na de eerste ook amper meer.
Wat ik ook naar vond: Dat je met zo'n gevoelloze dikke wang liep, en dat 'ie tintelen ging wanneer die verdoving af aan het lopen was..
* BVO zit nu aan de pringles..
Maar de onderkant begint op den duur te druipenquote:
Daar betaal je wel extra voor natuurlijk. En zit niet in het ziekenfonds.quote:
Ik moest ook naar de kaakchirurg omdat er gesneden moest worden. Dus daar ben ik geweest, maar uiteindelijk hoefde er helemaal niet gesneden worden, hij haalde hem er gewoon met een tang uit (dan hoor je keihard KRRRRRKquote:Op maandag 21 maart 2005 15:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah gewoon bij de tandarts? Ik moet naar de kaakchirurg, want er moet gesneden worden
[..]
![]()
Volgende week kan ik pas een beetje leuke dingen doen.
Mijn tandarts zei dat ik mijn verstandkiezen voor mijn 50e eruit moest laten halen, dus ik antwoorde met: "Dan wacht ik nog wel 27 jaar"quote:Op maandag 21 maart 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En je halve tong is verdoofd dus je praat ook alsof je dronken bent.
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En je halve tong is verdoofd dus je praat ook alsof je dronken bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |