Drink een Bloody Mary... prima ontbrakkingsmiddel!quote:
Psst: alliteraties is met twee L-len en één T!quote:Op zondag 13 maart 2005 12:33 schreef Christine het volgende:
Toepasselijke TT trouwens
(En dat was weer één van mijn mooie alitteraties)
Zo staat het er tochquote:Op zondag 13 maart 2005 12:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Psst: alliteraties is met twee L-len en één T!
Het is voor ons, taalkundige moraalridders, niet gemakkelijk te overleven in deze barbaarse tijd van spelfouten en grammaticale misstappen... maar we zetten door!quote:
Goedzo!quote:Op zondag 13 maart 2005 13:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is voor ons, taalkundige moraalridders, niet gemakkelijk te overleven in deze barbaarse tijd van spelfouten en grammaticale misstappen... maar we zetten door!![]()
Van die broer van AliB ofzo toch?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:00 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vind de TT niet leuk want ik heb gelijk datliedje
in mn hoofd.
Seksquote:Op zondag 13 maart 2005 13:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Goedzo!
Het is ook de taak van de gruize muizen om elkaar te corrigeren
(Gevolgd door heftige seks)
* Zhenar ziet het al voor zich!quote:Op zondag 13 maart 2005 13:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Goedzo!
Het is ook de taak van de gruize muizen om elkaar te corrigeren
(Gevolgd door heftige seks)
In Goudkust was ze inderdaad geflipt, ging ze Eva ( Liekequote:Op zondag 13 maart 2005 13:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weer even over Vivienne is het waar dat ze in goudkust een geflipt meisje speelde en in zoop ontzichtbare jongetjes ziet ?![]()
Jammer dat ik Goudkust niet zo goed gevolgt hebquote:Op zondag 13 maart 2005 13:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
In Goudkust was ze inderdaad geflipt, ging ze Eva ( Lieke) stalken..
Wat verwacht je anders van Fok!quote:
Een uur of 3 geledenquote:Op zondag 13 maart 2005 13:41 schreef bar_rel het volgende:
Wanneer gaat het komen dan?
Het komt er aan...quote:Op zondag 13 maart 2005 13:41 schreef bar_rel het volgende:
Wanneer gaat het komen dan?
Je hebt het toch over Fok! he?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het komt er aan...
Het komt er aan...
Het komt er bijna aaaan!
Het komt er aan...
Het komt er aan...
Het komt er bijna aan
Dat geruis dwars door je lijf heen...
...van "het komt er bijna aaaaaan"!
Ja bij mij is hij wel sneller maar de :\') doet het idd nietquote:Op zondag 13 maart 2005 16:57 schreef ZOWIEE het volgende:
Bij mij is het slomer en mn plaatje doet het niet en de :\\\') doet het niet
Nou ik vind die \"\"\"\"\" niet leukquote:Op zondag 13 maart 2005 16:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig als je \\\'Moohhh\\\' zegt :\\\')
moet je de ` gebruiken ipv de \'quote:Op zondag 13 maart 2005 16:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja bij mij is hij wel sneller maar de :\\\') doet het idd nieten en me avatar ook niet
quote:Op zondag 13 maart 2005 17:10 schreef timbob het volgende:
[..]
je moet de ` hebben
die ene naast de 1 en onder de ~
Ja maar dat moet ik me eerst registrerenquote:Op zondag 13 maart 2005 17:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Uploadiconen doen het niet zo te zien dus ik heb de mijne op picserver gezet
Ik zag je wel sneaky MissBliss bij ActionRadioquote:Op zondag 13 maart 2005 17:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ik me eerst registreren
Goed he?quote:Op zondag 13 maart 2005 17:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zag je wel sneaky MissBliss bij ActionRadiostemmen op Anouk
Hoeft niet, je kan ook uploaden zonder te registreren, maar dan kan je achteraf niet deleten ofzo.. Maar dat lijkt me ook niet nodigquote:Op zondag 13 maart 2005 17:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ik me eerst registreren
Just Jack!quote:Op zondag 13 maart 2005 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
\\\'Sarah Michelle Gellar, we\\\'re back!\\\'
Bij mij gaat het echt niet als een speerquote:Op zondag 13 maart 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Waarom wordt er op heel FOK! nu bijna niet gepost terwijl 'ie bij mij als een speer gaat?.
quote:Op zondag 13 maart 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
Fok! is duidelijk nog niet erg op dreef he.....
Het is dus niet zo dat met de nieuwe hardware ook meteen gelijk de problemen zijn verholpen. Het maakt het zoals je zelf kan lezen makkelijker om te problemen te localiseren.quote:Hiervoor zijn geen directe oorzaken aan te wijzen. Het probleem ligt feitelijk ergens in de zone tussen de configuratie van de hardware en de programmastructuur van de forumsoftware. Op stabiele hardware zal het echter een stuk beter lukken de problemen te localiseren en eraan te werken. Om deze problematiek beter aan te kunnen pakken is enige tijd geleden besloten de webserver waar het forum nu op draait op termijn te gaan vervangen.
Ja, ik........ik............ik...............ik...........................ik.......................................... ikquote:Op maandag 14 maart 2005 01:03 schreef Zhenar het volgende:
Is er nog iemand... iemand... emand... mand... and... nd... d...?
Me too.quote:Op maandag 14 maart 2005 01:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik........ik............ik...............ik...........................ik.......................................... ik
Maar ik ga nu slapen![]()
Omdat hij ons mist natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2005 10:58 schreef BVO het volgende:
Waarom nu al Svurno??
Babsiequote:Op maandag 14 maart 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
Dizer.....!!!!![]()
't schijnt dat we tegenover elkaar komen te staan....![]()
Weet ik niet, was jij aan de pil? Ik heb geen condoom gebruikt de vorige keerquote:Op maandag 14 maart 2005 22:39 schreef babette21 het volgende:
@ Diz: hm jij hebt me nog niet bezwangerd..... toch?!??!
Weet je, ik snap de eigenaren niet. Al die moeite en zo. Koop gewoon een goede server of configureer hem eens een keer goed. Draai een php forum van BB op en klaar is kees. Al die moeite, ik snap het niet... Heb nooit problemen met phpBB2.quote:Op maandag 14 maart 2005 00:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Het is dus niet zo dat met de nieuwe hardware ook meteen gelijk de problemen zijn verholpen. Het maakt het zoals je zelf kan lezen makkelijker om te problemen te localiseren.
Dan sta je ook tegen Dizer.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:45 schreef babette21 het volgende:
en als Dada uberhaupt niet stemt?!??!?!?
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
oeps.... ik ben gestopt met de pil, word je zo dik van.....
maar ja, dat ga ik nu dus ook worden!!!!!!!!!
Laat hem dan voorlopig nog niet stemmen, kunnen Babsie en ik langer van elkaar genietenquote:
Ik verlies graag van jouquote:Op maandag 14 maart 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:
kut...
Zullen we naampjes verzinnen?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
wup hoeft niet alles te weten...
Om ons toekomst te redden, toch? Dan is het geen probleemquote:Op maandag 14 maart 2005 22:50 schreef babette21 het volgende:
hm ik denk dat 't tactisch gezien handiger is als ik nu even sex met Dada ga hebben.....
ai hoe fout, van die typische jeugdzorg-namen....quote:Op maandag 14 maart 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Zullen we naampjes verzinnen?
Jongen = Jamie
Meisje = Jessie
uiteraard, waarom anders....quote:Op maandag 14 maart 2005 22:51 schreef Dizer het volgende:
Om ons toekomst te redden, toch? Dan is het geen probleem
Hoe is het met Maud?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:53 schreef Timmai het volgende:
Morgen nieuwe aflevering van American Idol
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai hoe fout, van die typische jeugdzorg-namen....
hoewel, het kan erger.... wat dacht je van Gino en Kimberly?!?!
Stabiel volgens mij, der single is inmiddels uitquote:Op maandag 14 maart 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe is het met Maud?.
Ik zag d'r clip vandaag, ziet er mooi uiut.. Mooi nummer ook. Wanneer komt 'ie uit?
cliché en passé.......quote:
[Soap-dramatisch]quote:Op maandag 14 maart 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
maar als we er niet uit komen: 't is nog niet te laat voor 'n abortus!!
Ik vond haar vertolking van "When You Think Of Me" echt super mooi en 1000x beter dan Borisquote:Op maandag 14 maart 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
Maud moet héél snel stoppen met nederlandstalig, 't gaat d'r beroerd af....
in 't Engels zingt ze best geinig [voor bruiloften en partijen haha]...
quote:Op maandag 14 maart 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond haar vertolking van "When You Think Of Me" echt super mooi en 1000x beter dan Boris
zij deed toch ook white flag van dido??? toen was ze goed!!!quote:Op maandag 14 maart 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
Ik vond haar vertolking van "When You Think Of Me" echt super mooi en 1000x beter dan Boris
[drama-modus]quote:Op maandag 14 maart 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[Soap-dramatisch]
Nee Babette, nee. Dat kun je niet maken! Het is ons kindje. Ik hou van je en ik hou van dat kindje. Je kan Jamie niet vermoorden! Hou je niet genoeg van me? Wat is het, vertel...
Cliffhanger.....
[/Soap-dramatisch]
[drama-modus]quote:Op maandag 14 maart 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
[drama-modus]
Probeer er nou niet de hele tijd mee bezig te zijn. 't Lijkt verdomme wel alsof jij zwanger bent. Het is niks, echt niet! Zo: [vingertoppies tegen elkaar] Nog niet eens een centimeter! Waar hebben we 't in Godsnaam over?!?!
[/drama-modus]
Morning....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:00 schreef Zhenar het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag langs het CWI... Ben benieuwd met wat voor frustraties ik deze keer terugkom!
CWI =quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:00 schreef Zhenar het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag langs het CWI... Ben benieuwd met wat voor frustraties ik deze keer terugkom!![]()
![]()
jij gaat er automatisch vanuit dat ik 't wil houden....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:57 schreef Dizer het volgende:
[drama-modus]
Hoe kan je dat nou zeggen. Het is iets dat wij samen hebben gecreeerd. Het is een leven van jou en een leven van mij! Hoe kun je. Ik wil het kind een toekomst geven. Alles geven wat ie wil, hem verwennen, er altijd voor hem zijn.. het beter doen dan mijn vader toen der tijd met mij...
[/drama-modus]
Hey mopquote:
Dat zeg ik niet, we moeten er over praten. En we hebben sowiezo nog 2 weken om te beslissen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:12 schreef babette21 het volgende:jij gaat er automatisch vanuit dat ik 't wil houden....
ik ben 25, wat moet ik in Godsnaam met een kind?!
Nee hoor, want we waren goed dronken, jij aan de zuidafrikaanse wijn en ik aan de bierquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:12 schreef babette21 het volgende:is het heel erg dat ik me weinig van de conceptie kan herinneren?!?
Omdat:quote:
Ook maakte ik te weinig aantekening terwijl ik wel alles in me koppie had en begreep...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat:
(volgens hun)
-Ik nonchalant erbij zat
-Ik me erg verveelde ( ja zit wat in, maar wie verveelt zich de eerste week niet
)
-Dat ik teveel geld kost
-Dat ik te jong was
-Dat de lat te laag lag voor mij
En nog meer, maar daar krijg ik een brief van thuis
Nu zit ik dus weer thuis...![]()
Oh, nou ze hebben je lekker de kans gegund ook zegquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat:
(volgens hun)
-Ik nonchalant erbij zat
-Ik me erg verveelde ( ja zit wat in, maar wie verveelt zich de eerste week niet
)
-Dat ik teveel geld kost
-Dat ik te jong was
Aardig is toch goed?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ook maakte ik te weinig aantekening terwijl ik wel alles in me koppie had en begreep...
En een voordeel was dat ik erg Aardig was
Heb ik wat gemist ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:44 schreef timbob het volgende:
[..]
toet komt vaker hier dan dada.. maar doet niet mee in de loting
Ja sukkels hequote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, nou ze hebben je lekker de kans gegund ook zeg
En te jong en teveel geld hadden ze niet van te voren kunnen bedenken?
Sukkels
Wat rot voor je zeg![]()
Dat is echt lomp zegquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja sukkels he, ik bedoel ze zijn met ze 3en daar, en ze hebben tegen elkaar gezegd vrijdag dat ze mij nog een kans geven. Maar ik wist daar niks van af
geen waarschuwing of iets dergelijks...
![]()
![]()
![]()
Ze verzinnen altijd de meest lompe redenen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat:
(volgens hun)
-Ik nonchalant erbij zat
)
-Dat ik teveel geld kost
-Dat ik te jong was
Wat zijn sommige mensen dan dom hequote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:13 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ze verzinnen altijd de meest lompe redenen.
Mn contract werd niet meer verlengt omdat ik niet meer in het team paste (ik werkte daar al 3 jaar), ik gedroeg me niet als een leider (nogal logisch want dat was ik ook niet en de laatste tijd werd dat ook wel goed merkbaar gemaakt door degene die wel de leiding had) en zo kan ik nog wel ff doorgaan....
Idd, en het heeft me nog 50 euro gekost ook( kaartjes) én ik heb me werk verplaats voor hunquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is echt lomp zegals je niet eens weet dat je iets fout doet...
nou idd ja, mn storemanager wilde ook nog beweren dat ik donkerblond haar heb....nou niet echt vind ik zelfquote:
waar haal jij die twee weken vandaan?!??quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
Dat zeg ik niet, we moeten er over praten. En we hebben sowiezo nog 2 weken om te beslissen.
ja zeg ik heb net een huis gekocht!! en zit in de caričre lift! kom jij maar bij mijquote:En ik heb een goede baan, een mooie huis, we kunnen samen gaan wonen, ik zorg voor je...
knap dat we desondanks zo goed gepresteerd hebbenquote:Nee hoor, want we waren goed dronken, jij aan de zuidafrikaanse wijn en ik aan de bier
Please do.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:36 schreef BVO het volgende:
Als jullie het willen wil ik vandaag best de tweede ronde laten beginnen hoor.. Aangezien het eigenlijk allemaal wel beslist is.
.
Ik ben datleren
nu alweer zat.
.
Je moet toch altijd 2 weken wachten na aanvraag op abortus voordat het echt definitief vastgelegd wordt? Niet dat ik dit weet uit ervaring, maar kijk nogal wat GTST en ONMquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:08 schreef babette21 het volgende:
waar haal jij die twee weken vandaan?!??
Ik werk niet meer bij de BCC. Ben alweer terug bij de Harense Smidquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:08 schreef babette21 het volgende:
ja zeg ik heb net een huis gekocht!! en zit in de caričre lift! kom jij maar bij mij
[er zit een bcc om de hoek]
Hey, Baby.. Ik presteer altijd goed als het op sex komtquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:08 schreef babette21 het volgende:
knap dat we desondanks zo goed gepresteerd hebben![]()
Zoooo vreemd is dat toch niet?!quote:
LOLquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:50 schreef timbob het volgende:
@ toet
nieuw Showchat tournamen..
boost your ego zegmaar..
wie de tofste showchatter is
en omdat jij natuurlijk standaard zou winnen mocht jij niet meedoenanders heeft niemand een kans he.. das zielig
quoten werkt al niet meer blijkbaaralleen direct reageren...
Jij je zin...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:15 schreef BVO het volgende:
Oh, en Dizer moet overal stemmen.. Heb ik ook gedaan.
.
Je vond het al niet leuk dat ik vroeger thuiskwam en mark_03 en jij zijn de echte tournamentfreaks dus ik dacht dat je wel op hem zou stemmenquote:
Ik vroeg me alleen af waarom je van het mooie, warme Australië naar het saaie, koude Nederland terugwilde.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vond het al niet leuk dat ik vroeger thuiskwam en mark_03 en jij zijn de echte tournamentfreaks dus ik dacht dat je wel op hem zou stemmen
Ik heb zo al 3 duels die ik moeilijk vindquote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:21 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het stemmen helemaal niet moeilijkNaja, 1 duel een klein beetje dan.
zelfs als dat mocht ga je jezelf toch niet boven Airellequote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:02 schreef bar_rel het volgende:
Airelle - bar_rel (F) Of mag je wel op jezelf stemmen?
Makkelijk als Pie![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:05 schreef timbob het volgende:
[..]
zelfs als dat mocht ga je jezelf toch niet boven Airelleuitstemmen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:08 schreef Bupatih het volgende:
Dizer - babette21 Mijn enige echte fan![]()
timbob - niksan
mark_03 - Svensational Nieuwelingen voor alles!!!
Tom_Tom- - Christine
ZOWIEE - Dada
Airelle - bar_rel Nieuwelingen voor alles!!!
Tania18 - Bupatih
Zhenar - BVO Nieuwelingen voor alles!!!
Zijn broertje heeft zijn vader vermoord, waardoor de hoofdpersoon zelfmoord pleegde.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:13 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga Eternal Sunshine of the Spotless Mind kijken
Laters mensen
Ik heb hem al eens gezien hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zijn broertje heeft zijn vader vermoord, waardoor de hoofdpersoon zelfmoord pleegde.
Zo, hoef je ook niet meer te kijken
Destemeer reden om op mij te stemmen, mennekequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:06 schreef toetatoet het volgende:
ik voel me een beetje achtergesteld omdat er niet op mij gestemd kan worden![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:06 schreef Tania18 het volgende:
Sta ik tegenover Bupa
Vandaar dat ie zo vrolijk was
nah zeg...stomme BVOquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..].
Ik heb het nog nagevraagd bij BVO, maar hij vond dat je te weinig online was én dat anders het schema niet meer zou kloppen
(Al vraag ik me af waarom Duiveltja er niet meer inzit, terwijl je hem had kunnen inruilen voor toetie)
Sorry.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:00 schreef babette21 het volgende:
Tania18 - Bupatih (G) >>> ook al vergat je even dat ik óók een nieuweling ben....
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Néé, da's niet waar.
Ik zat te spieken bij jouEn toen wilde ik wat achterlaten.
En soms ben ik nogal 'vrolijk' en spreek ik mensen zo aan
Tania én PI's.quote:
Goed hequote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania én PI's.
Dat ik dat nog mag meemaken.
oh dat, de bedenktijd bedoel je... da's 3 tot 5 dagen...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:07 schreef Dizer het volgende:
Je moet toch altijd 2 weken wachten na aanvraag op abortus voordat het echt definitief vastgelegd wordt? Niet dat ik dit weet uit ervaring, maar kijk nogal wat GTST en ONM
same shitquote:Ik werk niet meer bij de BCC. Ben alweer terug bij de Harense Smid
altijd?!? ik heb 'n paar stappen gemist hoor...quote:Hey, Baby.. Ik presteer altijd goed als het op sex komtDat moet jij nu wel weten, gezien het feit dat wij altijd samen in bed liggen alleen als jij dronken bent
![]()
![]()
![]()
Anders stem je niet op alle vrouwen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dizer - babette21 (A)
timbob - niksan (B)
mark_03 - Svensational (C)
Tom_Tom- - Christine (D)
ZOWIEE - Dada (E)
Airelle - bar_rel (F)
Tania18 - Bupatih (G)
Zhenar - BVO (H)
Is mark 3 een vrouw danquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders stem je niet op alle vrouwen.
Hee, hou je commentaar voor je, jaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
mja ik zwerf hier idd al 'n tijdje rond...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:10 schreef Bupatih het volgende:
Sorry.Maar voor mijn gevoel ben je er langer dan users zoals Zhenar, bar_rel en Mark04. Misschien komt dat omdat ik je vroeger wel eens zag in de GTST-topics
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb gewoon smaakquote:
gh..wattes?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik zwerf hier idd al 'n tijdje rond...
maar ben in de chat - in vergelijking tot anderen - meer een ghgb-er....
daarom zei ik ook voor 't toernooi al dat ik er niet perse tussen hoefte te staan...
en ben ik uberhaupt al verbaasd [en uiteraard ook verrast] dat ik uberhaup in de tweede ronde zit!!
no hard feelings dus, naar wie dan ook
Denk dat ik er ook niet meer tussen hoef volgende keer met maar 1 stemquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik zwerf hier idd al 'n tijdje rond...
maar ben in de chat - in vergelijking tot anderen - meer een ghgb-er....
daarom zei ik ook voor 't toernooi al dat ik er niet perse tussen hoefte te staan...
en ben ik uberhaupt al verbaasd [en uiteraard ook verrast] dat ik uberhaup in de tweede ronde zit!!
no hard feelings dus, naar wie dan ook
Aha.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:00 schreef babette21 het volgende:
timbob - niksan (B) >>> geen stem, ik ken jullie beiden niet goed genoeg
ha.. nu heeft ze voor elk een reden om te stemmenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:24 schreef niksan het volgende:
[..]echt wel
ik houd van RWL enzo
en!!timbob met zijn fantastische humor
![]()
stemmen jij
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:36 schreef ZOWIEE het volgende:
Dizer - babette21
timbob - niksan
mark_03 - Svensational
Tom_Tom- Christine
ZOWIEE - Dada
Airelle - bar_rel
Tania18 - Bupatih
Zhenar - BVO
Zo, het was moeilijk
Uhuhquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:33 schreef bar_rel het volgende:
Eternal zonneschijn of de Spotless Gedachte is echt mooi
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:40 schreef Nano het volgende:
Ronde 2
Dizer - babette21 (A)
timbob - niksan (B)
mark_03 - Svensational (C)
Tom_Tom- - Christine (D)
ZOWIEE - Dada (E)
Airelle - bar_rel (F)
Tania18 - Bupatih (G)
Zhenar - BVO(H)
![]()
Ik snapte niet alles...zelfs na 2 keer kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoort hier niet maar goed
Correct en tevens juist...
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik snapte niet alles...zelfs na 2 keer kijken
bv:DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoort hier niet maar goed
Ga iemand anders lastig vallen met die moeilijke vragen
.
Ik heb het al een tijd geleden gezien. Sorry, ik weet het niet.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Airelle, Dada, _ElMaikel_ (die mijn duel over heeft geslagenquote:
Dan kan er nog van alles gebeuren toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelle, Dada, _ElMaikel_ (die mijn duel over heeft geslagen), haagse_elfje en Christine.
.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Ach gossie, Tommerd staat met 13-2 achter..
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:49 schreef ZOWIEE het volgende:
Hij is best snel nu
Oh, en ik heb net patat gegeten![]()
Wat een prachtige vergelijkingquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:50 schreef bar_rel het volgende:
Fok! is eigenlijk net zoals seks, de ene keer snel de andere keer langzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |