Drink een Bloody Mary... prima ontbrakkingsmiddel!quote:
Psst: alliteraties is met twee L-len en één T!quote:Op zondag 13 maart 2005 12:33 schreef Christine het volgende:
Toepasselijke TT trouwens
(En dat was weer één van mijn mooie alitteraties)
Zo staat het er tochquote:Op zondag 13 maart 2005 12:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Psst: alliteraties is met twee L-len en één T!
Het is voor ons, taalkundige moraalridders, niet gemakkelijk te overleven in deze barbaarse tijd van spelfouten en grammaticale misstappen... maar we zetten door!quote:
Goedzo!quote:Op zondag 13 maart 2005 13:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is voor ons, taalkundige moraalridders, niet gemakkelijk te overleven in deze barbaarse tijd van spelfouten en grammaticale misstappen... maar we zetten door!![]()
Van die broer van AliB ofzo toch?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:00 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vind de TT niet leuk want ik heb gelijk datliedje
in mn hoofd.
Seksquote:Op zondag 13 maart 2005 13:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Goedzo!
Het is ook de taak van de gruize muizen om elkaar te corrigeren
(Gevolgd door heftige seks)
* Zhenar ziet het al voor zich!quote:Op zondag 13 maart 2005 13:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Goedzo!
Het is ook de taak van de gruize muizen om elkaar te corrigeren
(Gevolgd door heftige seks)
In Goudkust was ze inderdaad geflipt, ging ze Eva ( Liekequote:Op zondag 13 maart 2005 13:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weer even over Vivienne is het waar dat ze in goudkust een geflipt meisje speelde en in zoop ontzichtbare jongetjes ziet ?![]()
Jammer dat ik Goudkust niet zo goed gevolgt hebquote:Op zondag 13 maart 2005 13:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
In Goudkust was ze inderdaad geflipt, ging ze Eva ( Lieke) stalken..
Wat verwacht je anders van Fok!quote:
Een uur of 3 geledenquote:Op zondag 13 maart 2005 13:41 schreef bar_rel het volgende:
Wanneer gaat het komen dan?
Het komt er aan...quote:Op zondag 13 maart 2005 13:41 schreef bar_rel het volgende:
Wanneer gaat het komen dan?
Je hebt het toch over Fok! he?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het komt er aan...
Het komt er aan...
Het komt er bijna aaaan!
Het komt er aan...
Het komt er aan...
Het komt er bijna aan
Dat geruis dwars door je lijf heen...
...van "het komt er bijna aaaaaan"!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |