Ik verlies graag van jouquote:Op maandag 14 maart 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:
kut...
Zullen we naampjes verzinnen?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
wup hoeft niet alles te weten...
Om ons toekomst te redden, toch? Dan is het geen probleemquote:Op maandag 14 maart 2005 22:50 schreef babette21 het volgende:
hm ik denk dat 't tactisch gezien handiger is als ik nu even sex met Dada ga hebben.....
ai hoe fout, van die typische jeugdzorg-namen....quote:Op maandag 14 maart 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Zullen we naampjes verzinnen?
Jongen = Jamie
Meisje = Jessie
uiteraard, waarom anders....quote:Op maandag 14 maart 2005 22:51 schreef Dizer het volgende:
Om ons toekomst te redden, toch? Dan is het geen probleem
Hoe is het met Maud?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:53 schreef Timmai het volgende:
Morgen nieuwe aflevering van American Idol
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai hoe fout, van die typische jeugdzorg-namen....
hoewel, het kan erger.... wat dacht je van Gino en Kimberly?!?!
Stabiel volgens mij, der single is inmiddels uitquote:Op maandag 14 maart 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe is het met Maud?.
Ik zag d'r clip vandaag, ziet er mooi uiut.. Mooi nummer ook. Wanneer komt 'ie uit?
cliché en passé.......quote:
[Soap-dramatisch]quote:Op maandag 14 maart 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
maar als we er niet uit komen: 't is nog niet te laat voor 'n abortus!!
Ik vond haar vertolking van "When You Think Of Me" echt super mooi en 1000x beter dan Borisquote:Op maandag 14 maart 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
Maud moet héél snel stoppen met nederlandstalig, 't gaat d'r beroerd af....
in 't Engels zingt ze best geinig [voor bruiloften en partijen haha]...
quote:Op maandag 14 maart 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond haar vertolking van "When You Think Of Me" echt super mooi en 1000x beter dan Boris
zij deed toch ook white flag van dido??? toen was ze goed!!!quote:Op maandag 14 maart 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
Ik vond haar vertolking van "When You Think Of Me" echt super mooi en 1000x beter dan Boris
[drama-modus]quote:Op maandag 14 maart 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[Soap-dramatisch]
Nee Babette, nee. Dat kun je niet maken! Het is ons kindje. Ik hou van je en ik hou van dat kindje. Je kan Jamie niet vermoorden! Hou je niet genoeg van me? Wat is het, vertel...
Cliffhanger.....
[/Soap-dramatisch]
[drama-modus]quote:Op maandag 14 maart 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
[drama-modus]
Probeer er nou niet de hele tijd mee bezig te zijn. 't Lijkt verdomme wel alsof jij zwanger bent. Het is niks, echt niet! Zo: [vingertoppies tegen elkaar] Nog niet eens een centimeter! Waar hebben we 't in Godsnaam over?!?!
[/drama-modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |