waar haal jij die twee weken vandaan?!??quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
Dat zeg ik niet, we moeten er over praten. En we hebben sowiezo nog 2 weken om te beslissen.
ja zeg ik heb net een huis gekocht!! en zit in de caričre lift! kom jij maar bij mijquote:En ik heb een goede baan, een mooie huis, we kunnen samen gaan wonen, ik zorg voor je...
knap dat we desondanks zo goed gepresteerd hebbenquote:Nee hoor, want we waren goed dronken, jij aan de zuidafrikaanse wijn en ik aan de bier
Please do.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:36 schreef BVO het volgende:
Als jullie het willen wil ik vandaag best de tweede ronde laten beginnen hoor.. Aangezien het eigenlijk allemaal wel beslist is.
.
Ik ben datleren
nu alweer zat.
.
Je moet toch altijd 2 weken wachten na aanvraag op abortus voordat het echt definitief vastgelegd wordt? Niet dat ik dit weet uit ervaring, maar kijk nogal wat GTST en ONMquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:08 schreef babette21 het volgende:
waar haal jij die twee weken vandaan?!??
Ik werk niet meer bij de BCC. Ben alweer terug bij de Harense Smidquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:08 schreef babette21 het volgende:
ja zeg ik heb net een huis gekocht!! en zit in de caričre lift! kom jij maar bij mij
[er zit een bcc om de hoek]
Hey, Baby.. Ik presteer altijd goed als het op sex komtquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:08 schreef babette21 het volgende:
knap dat we desondanks zo goed gepresteerd hebben![]()
Zoooo vreemd is dat toch niet?!quote:
LOLquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:50 schreef timbob het volgende:
@ toet
nieuw Showchat tournamen..
boost your ego zegmaar..
wie de tofste showchatter is
en omdat jij natuurlijk standaard zou winnen mocht jij niet meedoenanders heeft niemand een kans he.. das zielig
quoten werkt al niet meer blijkbaaralleen direct reageren...
Jij je zin...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:15 schreef BVO het volgende:
Oh, en Dizer moet overal stemmen.. Heb ik ook gedaan.
.
Je vond het al niet leuk dat ik vroeger thuiskwam en mark_03 en jij zijn de echte tournamentfreaks dus ik dacht dat je wel op hem zou stemmenquote:
Ik vroeg me alleen af waarom je van het mooie, warme Australië naar het saaie, koude Nederland terugwilde.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vond het al niet leuk dat ik vroeger thuiskwam en mark_03 en jij zijn de echte tournamentfreaks dus ik dacht dat je wel op hem zou stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |