Ja maar dat moet ik me eerst registrerenquote:Op zondag 13 maart 2005 17:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Uploadiconen doen het niet zo te zien dus ik heb de mijne op picserver gezet
Ik zag je wel sneaky MissBliss bij ActionRadioquote:Op zondag 13 maart 2005 17:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ik me eerst registreren
Goed he?quote:Op zondag 13 maart 2005 17:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zag je wel sneaky MissBliss bij ActionRadiostemmen op Anouk
Hoeft niet, je kan ook uploaden zonder te registreren, maar dan kan je achteraf niet deleten ofzo.. Maar dat lijkt me ook niet nodigquote:Op zondag 13 maart 2005 17:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ik me eerst registreren
Just Jack!quote:Op zondag 13 maart 2005 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
\\\'Sarah Michelle Gellar, we\\\'re back!\\\'
Bij mij gaat het echt niet als een speerquote:Op zondag 13 maart 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Waarom wordt er op heel FOK! nu bijna niet gepost terwijl 'ie bij mij als een speer gaat?.
quote:Op zondag 13 maart 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
Fok! is duidelijk nog niet erg op dreef he.....
Het is dus niet zo dat met de nieuwe hardware ook meteen gelijk de problemen zijn verholpen. Het maakt het zoals je zelf kan lezen makkelijker om te problemen te localiseren.quote:Hiervoor zijn geen directe oorzaken aan te wijzen. Het probleem ligt feitelijk ergens in de zone tussen de configuratie van de hardware en de programmastructuur van de forumsoftware. Op stabiele hardware zal het echter een stuk beter lukken de problemen te localiseren en eraan te werken. Om deze problematiek beter aan te kunnen pakken is enige tijd geleden besloten de webserver waar het forum nu op draait op termijn te gaan vervangen.
Ja, ik........ik............ik...............ik...........................ik.......................................... ikquote:Op maandag 14 maart 2005 01:03 schreef Zhenar het volgende:
Is er nog iemand... iemand... emand... mand... and... nd... d...?
Me too.quote:Op maandag 14 maart 2005 01:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik........ik............ik...............ik...........................ik.......................................... ik
Maar ik ga nu slapen![]()
Omdat hij ons mist natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2005 10:58 schreef BVO het volgende:
Waarom nu al Svurno??
Babsiequote:Op maandag 14 maart 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
Dizer.....!!!!![]()
't schijnt dat we tegenover elkaar komen te staan....![]()
Weet ik niet, was jij aan de pil? Ik heb geen condoom gebruikt de vorige keerquote:Op maandag 14 maart 2005 22:39 schreef babette21 het volgende:
@ Diz: hm jij hebt me nog niet bezwangerd..... toch?!??!
Weet je, ik snap de eigenaren niet. Al die moeite en zo. Koop gewoon een goede server of configureer hem eens een keer goed. Draai een php forum van BB op en klaar is kees. Al die moeite, ik snap het niet... Heb nooit problemen met phpBB2.quote:Op maandag 14 maart 2005 00:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Het is dus niet zo dat met de nieuwe hardware ook meteen gelijk de problemen zijn verholpen. Het maakt het zoals je zelf kan lezen makkelijker om te problemen te localiseren.
Dan sta je ook tegen Dizer.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:45 schreef babette21 het volgende:
en als Dada uberhaupt niet stemt?!??!?!?
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
oeps.... ik ben gestopt met de pil, word je zo dik van.....
maar ja, dat ga ik nu dus ook worden!!!!!!!!!
Laat hem dan voorlopig nog niet stemmen, kunnen Babsie en ik langer van elkaar genietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |