Morning....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:00 schreef Zhenar het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag langs het CWI... Ben benieuwd met wat voor frustraties ik deze keer terugkom!
CWI =quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:00 schreef Zhenar het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag langs het CWI... Ben benieuwd met wat voor frustraties ik deze keer terugkom!![]()
![]()
jij gaat er automatisch vanuit dat ik 't wil houden....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:57 schreef Dizer het volgende:
[drama-modus]
Hoe kan je dat nou zeggen. Het is iets dat wij samen hebben gecreeerd. Het is een leven van jou en een leven van mij! Hoe kun je. Ik wil het kind een toekomst geven. Alles geven wat ie wil, hem verwennen, er altijd voor hem zijn.. het beter doen dan mijn vader toen der tijd met mij...
[/drama-modus]
Hey mopquote:
Dat zeg ik niet, we moeten er over praten. En we hebben sowiezo nog 2 weken om te beslissen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:12 schreef babette21 het volgende:jij gaat er automatisch vanuit dat ik 't wil houden....
ik ben 25, wat moet ik in Godsnaam met een kind?!
Nee hoor, want we waren goed dronken, jij aan de zuidafrikaanse wijn en ik aan de bierquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:12 schreef babette21 het volgende:is het heel erg dat ik me weinig van de conceptie kan herinneren?!?
Omdat:quote:
Ook maakte ik te weinig aantekening terwijl ik wel alles in me koppie had en begreep...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat:
(volgens hun)
-Ik nonchalant erbij zat
-Ik me erg verveelde ( ja zit wat in, maar wie verveelt zich de eerste week niet
)
-Dat ik teveel geld kost
-Dat ik te jong was
-Dat de lat te laag lag voor mij
En nog meer, maar daar krijg ik een brief van thuis
Nu zit ik dus weer thuis...![]()
Oh, nou ze hebben je lekker de kans gegund ook zegquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat:
(volgens hun)
-Ik nonchalant erbij zat
-Ik me erg verveelde ( ja zit wat in, maar wie verveelt zich de eerste week niet
)
-Dat ik teveel geld kost
-Dat ik te jong was
Aardig is toch goed?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ook maakte ik te weinig aantekening terwijl ik wel alles in me koppie had en begreep...
En een voordeel was dat ik erg Aardig was
Heb ik wat gemist ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:44 schreef timbob het volgende:
[..]
toet komt vaker hier dan dada.. maar doet niet mee in de loting
Ja sukkels hequote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, nou ze hebben je lekker de kans gegund ook zeg
En te jong en teveel geld hadden ze niet van te voren kunnen bedenken?
Sukkels
Wat rot voor je zeg![]()
Dat is echt lomp zegquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja sukkels he, ik bedoel ze zijn met ze 3en daar, en ze hebben tegen elkaar gezegd vrijdag dat ze mij nog een kans geven. Maar ik wist daar niks van af
geen waarschuwing of iets dergelijks...
![]()
![]()
![]()
Ze verzinnen altijd de meest lompe redenen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat:
(volgens hun)
-Ik nonchalant erbij zat
)
-Dat ik teveel geld kost
-Dat ik te jong was
Wat zijn sommige mensen dan dom hequote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:13 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ze verzinnen altijd de meest lompe redenen.
Mn contract werd niet meer verlengt omdat ik niet meer in het team paste (ik werkte daar al 3 jaar), ik gedroeg me niet als een leider (nogal logisch want dat was ik ook niet en de laatste tijd werd dat ook wel goed merkbaar gemaakt door degene die wel de leiding had) en zo kan ik nog wel ff doorgaan....
Idd, en het heeft me nog 50 euro gekost ook( kaartjes) én ik heb me werk verplaats voor hunquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is echt lomp zegals je niet eens weet dat je iets fout doet...
nou idd ja, mn storemanager wilde ook nog beweren dat ik donkerblond haar heb....nou niet echt vind ik zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |