Hier niks anders dan regen en windquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:00 schreef Christine het volgende:
Het is juist zonnig vandaag
Such a beautiful day
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:35 schreef Christine het volgende:
Boodschap aan iedereen:
Geniet van het leven
Twee lesbiennes in een bed, waarvan er één zin heeft in seks.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:04 schreef timbob het volgende:
slagers
bakkers
groentemannen
allemaal 1 pot nat
Idd, liever een natte potquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Twee lesbiennes in een bed, waarvan er één zin heeft in seks.
Da's pas 1 pot nat
die moet ook in haar eigen potje roerenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Twee lesbiennes in een bed, waarvan er één zin heeft in seks.
Da's pas 1 pot nat
Een beetje van haarzelf en een beetje van Maggiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die moet ook in haar eigen potje roeren
Maggi(e) erinquote:
Is dat nog steeds im frage dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:26 schreef Svensational het volgende:
Zeg hallo, edereen doet mee aan het tournament. Zhenar dus ook![]()
We maken er een potje vanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maggi(e) erin(oh, wat een foute grappen
)
Heb jij een poesje?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat nog steeds im frage dan?![]()
Ik ben trouwens vannacht/vanochtend op mijn bank in slaap gevallen en heb nu een redelijke [afbeelding]
Au.
quote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:26 schreef Svensational het volgende:
Zeg hallo, edereen doet mee aan het tournament.
Moet ik mijn grapje echt uit gaan leggen?quote:
Vind ik ook... wanneer beginnen we trouwens?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Mensen die niet willen zijn gewoon bang om af te gaan.
.
Oh, meestemmen hoeft uiteraard niet, maar we zetten iedereen erbij..
Wat mij betreft vandaag al.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vind ik ook... wanneer beginnen we trouwens?
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet ik mijn grapje echt uit gaan leggen?
![]()
Lees mijn post nog eens en vervang het plaatje door het woord "kater".
Snappie 'em nu?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet ik mijn grapje echt uit gaan leggen?
![]()
Lees mijn post nog eens en vervang het plaatje door het woord "kater".
Snappie 'em nu?
Ja leuk; let's begin already! Boeiuh dat gezeur, gewoon loten en stemmen met die hap!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat mij betreft vandaag al..
Tenzij al die saaie mensen hier weer gaan zitten brommen dat ze niet mee willen doen, laat dan maar weer..
Volgens mij word ik hier in het ootje genomen, maar ik heb het niet helemaal door dankzij die man die mijn hoofd met zijn hamer staat te bewerken.quote:
Hij komt zondag bij mij langsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:03 schreef Zhenar het volgende:
Wat een nare man is dat zeg. En wat doet hij eigenlijk in mijn kamer?
Jij kunt de pot opquote:
Wauw, komt hij bij jou op afspraak?! Bij mij komt ie altijd zomaar binnenvallen, onuitgenodigd.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hij komt zondag bij mij langs. Zal 'm de groeten wel ff doen
Inderdaad. Homoseksualiteit is zó jaren 90.quote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:04 schreef timbob het volgende:
slagers
bakkers
groentemannen
allemaal 1 pot nat
Ik wil straks best al loten hoor, als iedereen het daar mee eens is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja leuk; let's begin already! Boeiuh dat gezeur, gewoon loten en stemmen met die hap!![]()
Don't fuck with the postbodequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil straks best al loten hoor, als iedereen het daar mee eens is..
doe maarquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals met het bij. het GTST-Tournament, alleen nu met users.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet zo poldermodellig... Gewoon gaan met die banaan!
![]()
Hoe werkt het eigenlijk? Zijn er categorieën?
Ik ga zo weg dusquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
je vergeet de aangetekende poststukken van je familie in amerikaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Juist
Kaarten
Vakantiekaarten
Rouwkaarten
Huh? Eerst waren het er 23 en daar stond ik niet bij, dus zou het nu toch 24 moeten zijn? Dit zijn maar 22 users! What's going on?!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:12 schreef BVO het volgende:
Ok, en wie dan allemaal??
Dizer
BVO
Svensational
Tania18
Bupatih
Timmai
Airelle
Timbob
Duiveltja
ZOWIEE
Christine
_ElMaikel_
Nano
Tom_Tom-
Orginial
bar_rel
Mark_03
Zhenar
babette21
haagse_elfje
niksan
Dada
Juistquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:25 schreef timbob het volgende:
[..]
je vergeet de aangetekende poststukken van je familie in amerika
Twee weggestreept he.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh? Eerst waren het er 23 en daar stond ik niet bij, dus zou het nu toch 24 moeten zijn? Dit zijn maar 22 users! What's going on?!
dus jij Marvin Gaye bellenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh? Eerst waren het er 23 en daar stond ik niet bij, dus zou het nu toch 24 moeten zijn? Dit zijn maar 22 users! What's going on?!
Oh, vergeten te melden.quote:
We gaan gewoon weer hier stemmen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:02 schreef Tania18 het volgende:
Stemmen in dit topic of via de mail?
Ik heb geen zin om helemaal terug te lezen hoor
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:05 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, lul
Oh ja, niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:05 schreef mark_03 het volgende:
Jammer dat je niet op je eigen groep mag stemmen... iemand in groep 1 of 2 krijgt zo dus minder stemmen (omdat er 6 mensen niet mogen stemmen).
Je stemt sowiezo altijd op jezelf, en dan nog twee anderen,... is toch niks mis mee?
Idd, nu kun je je eigen groep ook niet beinvloeden... tis goed zoquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, niet aan gedacht..
Maar goed, het gaat in principe ook niet om het aantal stemmen dat je krijgt, maar om je positie binnen de groep.
Dat bedacht ik me ook netquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:14 schreef Zhenar het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet slim om als een van de eersten te stemmen, omdat dat de mening van anderen over jou negatief kan beïnvloeden (Bupatih?). Maar ik ga er gewoon van uit dat men hier volwassen genoeg is om dat over het hoofd te zien. Naïef?
Hadden we vorige keer in elk geval geen last van.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:14 schreef Zhenar het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet slim om als een van de eersten te stemmen, omdat dat de mening van anderen over jou negatief kan beïnvloeden (Bupatih?). Maar ik ga er gewoon van uit dat men hier volwassen genoeg is om dat over het hoofd te zien. Naïef?
Je onderschat me Zhenar.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:14 schreef Zhenar het volgende:
Aan de andere kant kun je zo ook zieltjes winnen van mensen die nog niet hebben gestemd!quote:
Hier, neem een "Stem op Zhenar"-flyer!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:28 schreef Airelle het volgende:
Ow doen we hier aan een tournament!?
Wissik helemaal niet.
Of je leest reply #75 van dit topic helemaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:34 schreef Airelle het volgende:
Moet je meedoen?
Je hoeft niet te stemmen (is wel handig als je dat laat weten), maar iedereen staat in de lijst.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:34 schreef Airelle het volgende:
Moet je meedoen?
Aangezien die eens in de 2 maanden online is, zou het dan allemaal wat héél traag lopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:40 schreef Nano het volgende:
Is Toetatoet nou vergeten?Of deed ze niet mee?
Ik mis Static in die lijstquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Aangezien die eens in de 2 maanden online is, zou het dan allemaal wat héél traag lopen..
Dada is toch écht wel een iets vastere SC-er die toch écht wel iets vaker hier is hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel Dada in de lijst, geen toetatoet
Vaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee. Hij antwoordt ook niet zijn mail
Kan, maar hij kan op z'n werk ook internettenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Vaag..
Misschien internetverbinding stuk ofzo?
Ja maar nee maar toch zeg ik ja maar toch!!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Dada is toch écht wel een iets vastere SC-er die toch écht wel iets vaker hier is hoor..
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja maar nee maar toch zeg ik ja maar toch!!!!!!
quote:
Ben je door één van hen gevraagd?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:50 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet niet waarvoor ik moet stemmen maar Nano fo Original krijgt mijn stem.
Klaar hup terug naar Onz.![]()
Je mag dus alleen stemmen als je in de lijst staat.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:50 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet niet waarvoor ik moet stemmen maar Nano fo Original krijgt mijn stem.
Klaar hup terug naar Onz.![]()
Hoezo? Is dat stemmen op uiterlijk gebaseerd?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mag dus alleen stemmen als je in de lijst staat..
Oh, en je hebt een slechte smaak..
Nee, op leukheid van users. Daarom.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat stemmen op uiterlijk gebaseerd?![]()
Dan zou ik het niet wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, op leukheid van users. Daarom..
Oh, en van beide heb ik nog nooit een foto gezien..
Reservestemmen? Daar kunnen we geen brood mee kopen!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:10 schreef timbob het volgende:
m'n reservestemmen gaan uit naar:
toetatoet, _ElMaikel_ en Dunn0w
ja
lastig lastig
oh, en zhenar![]()
timbob, make up your mind
Was dat maar waar ... dan had ik gewonnenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat stemmen op uiterlijk gebaseerd?![]()
Wat was er dan bagger?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:'t is weer weekend
want wat was 't een baggerweek...
Nogal ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:'t is weer weekend
helloquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:'t is weer weekend
Gisteren was je er gelukkig ookquote:
quote:
BBquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:06 schreef Zhenar het volgende:
Mogen we trouwens ook complotten smeden? Of is dat te BB-ig?
En terechtquote:
En ik danquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En terecht. Ik zet mijn geld in op ZOWIEE als winnares van dit tournament!
![]()
Het is niet aan ons grijze muizen om dit tournament te winnen. Hard, maar waar.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:18 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik dan
(Maar denk wel dat je gelijk hebt!)
Niet weer hequote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is niet aan ons grijze muizen om dit tournament te winnen. Hard, maar waar.![]()
Maar jij verdient de prijs natuurlijk ook!![]()
We laten ons niet kennen
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen zijn verlies kan
Die is... maar... zie-lig... hoor!
ze is vast aan het zuipenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ze moest toch weg ,had ik teruggelezen, vanmiddag
Dan wordt jij tweedequote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:18 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik dan
(Maar denk wel dat je gelijk hebt!)
Nou, eerlijk gezegd...ze is richting mijn huisquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:22 schreef Timmai het volgende:
[..]
ze is vast aan het zuipen
Een echte showchat tournament winnaar, duidelijk
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
RESPECT voor de muis zo grijs als de Hollandse lucht!
Niet huilen!quote:
Die SM-zweepje-smiley is echt geil trouwens!quote:
Grijze muizen über allesquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is niet aan ons grijze muizen om dit tournament te winnen. Hard, maar waar.![]()
Maar jij verdient de prijs natuurlijk ook!![]()
We laten ons niet kennen
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen zijn verlies kan
Die is... maar... zie-lig... hoor!
Deze is het geilst:quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die SM-zweepje-smiley is echt geil trouwens!
Wat vinden jullie de geilste smiley?![]()
Alle andersgekleurde muizen RAUS!quote:
Nee man. Die smiley heeft echt zo'n houding van "dat ís helemaal geen 20 centimeter!". Afknap-smiley.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man. Die smiley heeft echt zo'n houding van "dat ís helemaal geen 20 centimeter!". Afknap-smiley.
Vanavond toch de finale van Wie is ... de Mol ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man. Die smiley heeft echt zo'n houding van "dat ís helemaal geen 20 centimeter!". Afknap-smiley.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd...ze is richting mijn huis
Tja, maar we hebben niet allemaal zo'n toplul als jij.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb een vrouw nog nooit zo gezien (heb dan ook meer dan 20 cm)![]()
.
Vanavond toch de finale van Wie is ... de Mol ?
Oeh ja! Maak me gek Christine!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die SM-zweepje-smiley is echt geil trouwens!
Wat vinden jullie de geilste smiley?![]()
Nu je het zegt... met een beetje fantasie valt daar best iets geils in te zien!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vanavond toch de finale van Wie is ... de Mol ?
Komt wellicht doordat er nog alcohol in mijn bloedbaan zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bent op dreef vanavond drs. Zhenar!
Wil toch nog stemmen krijgen in deze ronde dus heb 't maar verwijderdquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:48 schreef Christine het volgende:
[..]snel editten he???
Maar ik heb wel gezien wat er stond.... Keertje daten??
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Komt wellicht doordat er nog alcohol in mijn bloedbaan zit.
En natuurlijk door al die geile smileys!
Rrrrrrrrrr! Eh, ik bedoel "Boeeeee"
Wat betreft dat eerste: inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, maar we hebben niet allemaal zo'n toplul als jij.![]()
Ow ja, de finale, da's waar ook! Maar er is ook LOST!Maar die heb ik toch al gezien
Met een beetje creatief meten wel ja!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
[afbeelding] Heb jij ook meer dan 20 cm?
Zit er nog steeds alcohol in je bloedbaan dan? Ben je zo doorgezakt?
Helemaal niet. Dizer moet winnen. Dat hoort zo.quote:
Jij bent anders ook wel een goede kanshebber.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dizer moet winnen. Dat hoort zo.
Nietes!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dizer moet winnen. Dat hoort zo.
Na mijn finaleplaats van vorig jaar kan het nu eigenlijk alleen maar slechter gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent anders ook wel een goede kanshebber.
Ach, het maakt me eigenlijk helemaal niks uit.quote:
Nu niet meer dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, en toentertijd likte ik me veel meer in bij iedereen, dus het zal nu wel niks meer worden..
Jullie zitten toch niet samen te werken, daar op Shok! he?quote:Nee, ik zet mijn geld op een finale tussen mijn geliefde Shok!-collega's..
Ik toch, Beevje-Peevje?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, het maakt me eigenlijk helemaal niks uit.
Heb eigenlijk geen persoonlijke favoriet meer hier..
Ik? Valt wel mee toch?!quote:
quote:[..]
Jullie zitten toch niet samen te werken, daar op Shok! he?
[/quote
Waarom dacht je dat wij zo panisch werden toen we jou in Admin zagen??.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik toch, Beevje-Peevje? [afbeelding]
Nou... [insert MSN-smiley met rollende ogen]quote:
quote:Waarom dacht je dat wij zo panisch werden toen we jou in Admin zagen??
Dan ben ik die rechter-smileyquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:18 schreef babette21 het volgende:
Bupa is bij mij wel met stip gestegen hoor, volgens mij zouden wij heel gezellig samen aan de zuup kunnen [afbeelding]
Oeh, daten?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:03 schreef Zhenar het volgende:
Met een beetje creatief meten wel ja!
"Hoi, hoi, ik stem op Bupa..Op Bupa"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
die drinkt wel dapper door, ondanks de valpartij?!?
[die linker checkt trouwens wel - heel lief - of 't goed gaat!!]
wat zingen ze eigenlijk?!?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
"Hoi, hoi, ik stem op Bupa..Op Bupa"
Alleen als je je zweepje meeneemt!quote:
En er zullen nog velen volgen, mijn waarde volgeling!quote:
Het is maar goed dat ik niet op jouw kon stemmenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En er zullen nog velen volgen, mijn waarde volgeling!
Stem op mij en ik beloof jullie een leuk, gezellig, maar bovenal grappig ShowChat.
Ik zal jullie nooit vergeten. Na alles wat jullie voor me gedaan hebben.
En in de toekomst zal ik jullie ook nooit vergeten. Jullie gaan altijd voor.
Dankzij jullie ben ik geworden wat ik nu ben. En ik zal jullie altijd proberen te helpen met mijn jarenlange levenservaring, mijn mensenkennis en mijn postzegelverzameling.
En wat de resultaten ons ook mogen vertellen....jullie blijven altijd mijn nummer één.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet op jouw kon stemmen
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook jij zal niet ontkomen aan mijn ongebreidelde inzet en mijn affiniteit voor Elvis-lookalikes. Stem in de volgende ronde op mij en ik zal er voor zorgen dat je net zo populair wordt als ik. Ik kan je een spoedcursus geven, met of zonder verdoving, waarna je een nieuwer mens wordt. Je zal nóg leuker, slimmer en gevatter posten. Dames zullen je aanbidden. Niet alleen om je gelikte uiterlijk, maar ook om je inhoud. Je hebt potentie, bar_rel en ik wil je nét dat extraatje geven. Dus vergeet niet...
Stem op mij!!
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook jij zal niet ontkomen aan mijn ongebreidelde inzet en mijn affiniteit voor Elvis-lookalikes. Stem in de volgende ronde op mij en ik zal er voor zorgen dat je net zo populair wordt als ik. Ik kan je een spoedcursus geven, met of zonder verdoving, waarna je een nieuwer mens wordt. Je zal nóg leuker, slimmer en gevatter posten. Dames zullen je aanbidden. Niet alleen om je gelikte uiterlijk, maar ook om je inhoud. Je hebt potentie, bar_rel en ik wil je nét dat extraatje geven. Dus vergeet niet...
Stem op mij!!
Je mag mijn Efteling foto wel kussen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
Is er nog een baby om vast te houden? Een kont om te kussen? Een lintje dat geknipt moet worden?
Ik doe namelijk alles voor de stemmen...euh...het volk.
you gotta be kiddin'.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
* serieus is....
zijn er al foto's van die man in omloop?!??!![]()
Aha. Ik heb je nog niet verteld van de helende werking van mijn tedere kussen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je mag mijn Efteling foto wel kussen.![]()
Ik zal het onthouden!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aha. Ik heb je nog niet verteld van de helende werking van mijn tedere kussen?
Wel, het werkt net zoals het wijwater of een bezoek aan Lourdes.
Eén kus van mij en je bent weer zo gezond als een kikker. En dát is al één van de vele redenen dat jij op mij moest stemmen.
Maar treur niet, waarde Zhenar. Iedereen maakt wel eens fouten in zijn leven. Daarom heb je nog een kans in ronde 2. Vergeet nooit, Zhenar. Ik kan je groot maken. Héél groot!!
Je hebt een dipjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:36 schreef Christine het volgende:
Kus mij, Bupa... ik heb even een dipje.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt een dipje
Dus ik gebruik mijn lipje
Ik kus je teder
En ik buk neder
Om je te kussen op je slipje
Dat is dan ¤10,-
ik zie 't niet meer zo vaak, dus 't moment dat z'n borsthaar getoond werd [aan wie???] heb ik gemist. maar borsthaar is wel oke [en compenseert tevens zijn kale schedel]...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:24 schreef Airelle het volgende:
you gotta be kiddin'.
zijn borsthaar is trouwens too much.
Oké, omdat jij het bent, ¤5,-. Maar dan moet je wel op de landelijke Bupa-fandag komenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Zo duur???
Maar dat geld had ik nodig voor medicijnen voor mijn cavia
aan wie? .. aan iedereen! hij zat naast het bed van isabella... en hij had iets te veel knoopjes los.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zie 't niet meer zo vaak, dus 't moment dat z'n borsthaar getoond werd [aan wie???] heb ik gemist. maar borsthaar is wel oke [en compenseert tevens zijn kale schedel]...
kan er niks aan doen, het intellect dat die man uitstraalt: ggggrrrroooaaawwwrrrhhhh![]()
heb ik de laatste tijd ook... met beide soaps trouwens..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
tja als ik gtst aan heb staan is dat 9 van de 10x als hoorspel, zit ik er dus met m'n rug naar toe
morgen [eh maandag dus] toch maar weer eens kijken;
als Isa eruit gaat, verdwijnt Sexy Marnix ws. ook spoedig
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, omdat jij het bent, ¤5,-. Maar dan moet je wel op de landelijke Bupa-fandag komen
Jij kuipt ook echt achter élke man aan he?!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:51 schreef Christine het volgende:
[..]Bupafandag
Ik zou het voor geen goud willen missen
neequote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
heb ik de laatste tijd ook... met beide soaps trouwens..
is onm nog beetje boeiend dan?
ja ik zag 't... die man heeft 'n raar hoofd...quote:was het jou al opgevallen trws dat die stephan 'teambuilder' uit onm ook de marketing coach van catherina uit rg&wl is?
Let's hope so!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee
[..]
ja ik zag 't... die man heeft 'n raar hoofd...
ik denk trouwens dat ie maar eenmalig in r&wl zat, dat cath zondag weer 'n nieuwe [vage] job heeft
ai ik proef hier 'n vleugje jaloeziequote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Jij kuipt ook echt achter élke man aan he?!.
Ja, hij moet nog 2,5 weken wachtenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai ik proef hier 'n vleugje jaloezie
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai ik proef hier 'n vleugje jaloezie
Nee, juist heel onderdanig.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh. Wacht.
Ben je wel een beetje dominant?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:51 schreef Christine het volgende:
[..]Bupafandag
Ik zou het voor geen goud willen missen
Alsof ik dan oog voor jou heb [insertquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, hij moet nog 2,5 weken wachten
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die kerel die op Hugo Borst lijkt heeft dus De MOL gewonnen?
Okequote:
Wie 't eerst komt, 't eerst maaltquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha mogen ze om beurten?!? of ga je 'm voor de keus stellen: jij of...... Hint.. eh Hind
Als m'n tentamenrooster meezit is H. er zelfs bij.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha mogen ze om beurten?!? of ga je 'm voor de keus stellen: jij of...... Hint.. eh Hind
Ik wist trouwens niet dat jij ook ATWT kijktquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:01 schreef Orginial het volgende:
TVP.. Vandaag lekker naar de bioscoop geweest.![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik binnenkort ook ff naar 't casino ga... is toch vlakbij en kan ik Beev eens IRL zien kwijlen
Hehe ja inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:03 schreef Christine het volgende:
De nieuwe Paul bedoel je.
Moeders hé, die volgens allésquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat jij ook ATWT kijkt
wat ben jij nou voor fan?! Jouw Hindje gaat toch wel voor 'n tentamen?!?!?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:03 schreef BVO het volgende:.
31 maart. C. is er zeker, ik dus als m'n rooster een beetje ok is (lees: geen tentamen op vrijdagochtend).
Nou nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat ben jij nou voor fan?! Jouw Hindje gaat toch wel voor 'n tentamen?!?!?
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
zeg ff wat anders, kennen jullie "Kyodai" [een van de vele mahjong-versies]
ik ben echt erstig verslaafd, met name aan "Hashira".... wel 'n aanrader!!
al zins dat Margo dat vlieguit ongeluk kreeg en Sam blind werd.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
al zins dat Margo dat vlieguit ongeluk kreeg en Sam blind werd.
Whatever.quote:
Weet ik kan niks nieuws vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Al langer dan ik dus
Je icoontje werkt trouwens niet.
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
( Is er eigelijk een topic reeks over?)
Onlangs op moviefacts gezien. Leek me wel leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Whatever.![]()
De film was trouwens onwijs saai. Hitch met Will Smit, we gingen met wat meisjes uit de klas en die wouden die graag zien. Gewoon weer 5,- verspild. Kent iemand hem?![]()
[afbeelding]
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
( Is er eigelijk een topic reeks over?)
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Onlangs op moviefacts gezien. Leek me wel leuk.
quote:Hitch met Will Smith!
Alex Hitchens (Will Smith), kortweg Hitch, werkt anoniem als een zogenaamde 'date doctor', gespecialiseerd in het neerzetten van 'de eerste indruk'. Tegen een vergoeding helpt hij talloze mannen aan hun droomvrouw. Stiekem is Hitch verantwoordelijk voor honderden huwelijken in New York City. Zijn nieuwste klant is de saaie accountant Albert, die een oogje heeft op de adembenemende ster Allegra Cole. Allegra wordt echter overal gevolgd door de mooie en slimme roddeljournaliste Sara (Eva Mendes), die maar wat graag achter de identiteit van de geheime liefdeskoppelaar van New York wil komen. Hitch wordt tot over zijn oren verliefd op Sara, maar wil tegelijkertijd niet ontmaskerd worden.
De romantische komedie is opmerkelijk terrein voor acteur Will Smith, die op het witte doek graag wat te knokken heeft. Ook tegenspeelster Eva Mendes was voornamelijk te zien in actiefilms, zoals 'Training Day', '2 Fast 2 Furious' en 'Once Upon a Time in Mexico'. De twee worden gekoppeld in 'Hitch', geregisseerd door Andrew Tennant. Na jaren voor televisie te hebben gewerkt, debuteerde Tennant met de Olsen Twinsfilm 'It Takes Two'. Ook maakte hij 'Ever After', 'Anna and the King' en 'Sweet Home Alabama'.
© filmfocus.nl
Ik had bioscoopbon maar popcorn enzo betaal je al snel 5,-.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
5,00 euro voor de bios?!??!? wel gehucht is dat??? hier betaal je fucking 8,75!!!!!!
Ja, maar aan de andere kant.. daar heb je wel acteurs die het gewoon 30 jaar ofzo vol houden..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat zijn we met gtst eigelijk verwent qua rol overnamen .
als je ATWT bekijkt welke rol word eigelijk nog wel door de oorspronkelijke acteur gespeeld.
Nee please niet :Rquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant.. daar heb je wel acteurs die het gewoon 30 jaar ofzo vol houden..
Maar goed, ik hoef ook geen 30 jaar lang een Ray of een Dennis te zien...
Of een Dorothea die overal geesten ziet.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant.. daar heb je wel acteurs die het gewoon 30 jaar ofzo vol houden..
Maar goed, ik hoef ook geen 30 jaar lang een Ray of een Dennis te zien...
Ik ken niemand om de stad mee in te gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
hier nog één....
maar geen puf om de stad in te gaan....
ATWT draait al meer dan 50 jaar hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat zijn we met gtst eigelijk verwent qua rol overnamen .
als je ATWT bekijkt welke rol word eigelijk nog wel door de oorspronkelijke acteur gespeeld.
Ja dan je de acteurs die als eerst een rol speelde nog wel behouden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef Christine het volgende:
[..]
ATWT draait al meer dan 50 jaar hoor
*Sluit aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |